SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Eerst moet Nawel optyfen, Maar nawel heeft zich een beetje herpakt. dus ik twijfel weer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:44 schreef Kinga het volgende:
Maar Dimi denkt vast dat ie kan winnen van Salar... die denkt dat ie alle Vera fans ook achter zich heeft. De lul. Ik hoop dat ie van een koude kermis thuis komt. Letterlijk. Optiefen.
Wacht maar tot het zondag is.. ligt ze weer t/m woensdag in haar nestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst moet Nawel optyfen, Maar nawel heeft zich een beetje herpakt. dus ik twijfel weer.
Waar heeft dat mens zich herpakt dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst moet Nawel optyfen, Maar nawel heeft zich een beetje herpakt. dus ik twijfel weer.
Is dat niet elke keer nadat ze genomineerd is....pas als ze mag bljven vervalt ze weer in een migraineaanval van een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jazeker want Salar Knuffelt hem daarna nog en denkt dat Dimi zijn friend is dat zij die in de DBK tegen BBquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ofwel, Dimi heeft het spel perfect gespeeld. Wel mooi dat je dat erkent
nee zij mag gaan ,maar denk dat dimi gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rode kaart mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:48 schreef Kinga het volgende:
Salar moet er sowieso nog in blijven.. anders krijgt ie mijn kaartje niet.
hij loopt 40 sec. voor met streams, dus even wachtenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar heeft dat mens zich herpakt dan?
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijgt hij een valentijnskaart van jouquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.
Gooi je GSM-nummer hier op de Cos, en we houden je op de hoogte Capu ;-)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan morgen de liveshow niet zien
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Krijgt hij een valentijnskaart van jou
Ja is ook lastig, dan blijft er nog 1 overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Die wannabe Kardasian maakt geen indruk, ,maar die Dimi is ook een saaie gast. Moeilijke keuze.
Salar mag wel blijven, gast is wel okayquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja is ook lastig, dan blijft er nog 1 over
Mee eens ik heb niks met die twee anderen vooral Dimitri denkt dat hij god zelf is walgelijke manquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.
Yep, grote kans dat Dimitri zichzelf een mes in zijn rug heeft gestoken met zijn stem op Salar. Had hij niet op Salar gestemd, zou hij met Nawel genomineerd staan en veel stemmers hebben gehad die nu niet op hem, maar op Salar stemmen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deels, vooral over berichten over uitgebrachte stemmen die ik hier zie langs komen.
Nu ze met 3 genomineerd zijn zie ik Dimi exit.
Als hij niet op Salar had gestemd, had hij alleen met Nawel genomineerd geweest.
Dan had hij nog kans gehad. Nu is hij helaas exit ben ik bang
Keerborstel van maken ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bos met stro van Grace mag ook wel eens onder handen genomen worden
Wat dacht je van 'n tondeuse.....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ook dan weet ik niet of hij het gered had.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yep, grote kans dat Dimitri zichzelf een mes in zijn rug heeft gestoken met zijn stem op Salar. Had hij niet op Salar gestemd, zou hij met Nawel genomineerd staan en veel stemmers hebben gehad die nu niet op hem, maar op Salar stemmen.
Ik moet nog stemmen, maar Salar gaat het 99,9 % worden om te blijven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Salar mag wel blijven, gast is wel okay
Het is nu iig niet spannend meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dan weet ik niet of hij het gered had.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Misschien niet maar wel een hele andere uitkomst dan waar in het begin van de week vanuit gegaan werd. Leroy zat al bijna thuis.quote:
Het anti - Nawel kamp is groot en had hem denk ik gered. Maar hij moet die stemmen nu delen met Salar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht het. Dit is een woord in vlaanderen.zoals jullie in NL een "harde borstel" zeggen of zoiets.quote:
Het anti Dimi kamp is groterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het anti - Nawel kamp is groot en had hem denk ik gered. Maar hij moet die stemmen nu delen met Salar.
We zitten nog zeker een week met geschreeuw en gekrijs van Nawal. Helaas is momentum om haar weg te stemmen denk nu ook weg omdat ze haar leven gebeterd heeft.
Hij moet alleszins het been stijf houden !quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zit Grees nu al dagenlang te kleven en te slijmen met die lamme dooie Toob , heeft ze ook een Neukert voor Bestaansrecht nodig?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook geen combinatie, 2 zulke verschillende personenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zit Grees nu al dagenlang te kleven en te slijmen met die lamme dooie Toob , heeft ze ook een Neukert voor Bestaansrecht nodig?
[ afbeelding ]
Weet ik ook niet, maar dan was het wel spannend geworden denk ik. En nu is dat het niet (even puur afgaande op alle polls).quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Heggenschaar ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'n tondeuse.....
moet dan toch een keer lukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat Nawel straks 3x op een rij genomineerd wordt
Als Dimi en Nawel tegen over elkaar stonden had Dimi gewonnen denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het anti Dimi kamp is groter
Tussenstand van de Strawpoll:
[ afbeelding ]
Ja eens. Wat dat betreft maakt het een groot verschil twee of drie genomineerden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar dan was het wel spannend geworden denk ik. En nu is dat het niet (even puur afgaande op alle polls).
De eerste BB winnaar in België stond 8x op het bord en won BBquote:
Dan kijkt er in ieder geval niemand meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De eerste BB winnaar in België stond 8x op het bord en won BB
Niet dat Nawel straks Big Brother gaat winnen, daar durf ik me geld op te wedden dat dit niet gebeurd
Maar ze kleeft buiten proporties , alsof die lamme poot ( die dus dagenlang in een hotel gezeten heeft) ineens een soort Super Bewoner Met Special Forces is geworden...misselijke Kindquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen combinatie, 2 zulke verschillende personen
https://lovereality.nl/bi(...)uxwd5dYVQBeYfDBFephYquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het anti Dimi kamp is groter
Tussenstand van de Strawpoll:
[ afbeelding ]
Top gespeeld van Dimi!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Jazeker want Salar Knuffelt hem daarna nog en denkt dat Dimi zijn friend is dat zij die in de DBK tegen BB
laat ik het netjes zeggen, ze zijn van heel verschillende niveausquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ze kleeft buiten proporties , alsof die lamme poot ( die dus dagenlang in een hotel gezeten heeft) ineens een soort Super Bewoner Met Special Forces is geworden...misselijke Kind
Grees als StreetHooker?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef Jockari het volgende:
Was dat een voorwaarde om zich in te schrijven, dat men traditionele klederdracht ging dragen ?
[ afbeelding ]
Wie zijn de volgende:
• Vera als Zeeuws Meisje ?
• Salar als Iraniër ?
• Dimi als nar ?
• ...
Dacht effe dat je ging rijmen..; Gaat en laat.. en toen rijmde het niet meer Suuz.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
als dimi gaat is het niet te laat
en gaat nawel mss weer proberen te bonden met salar
we shall see
ik vertel na waar nous en nawel het over hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht effe dat je ging rijmen..; Gaat en laat.. en toen rijmde het niet meer Suuz.
Heb je wel eens gehoord van OP HET VERKEERDE PAARD WEDDENquote:
Zo! Dat wil ik zien. Zal Salar daar trouwens in trappen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
als dimi gaat is het niet te laat
en gaat nawel mss weer proberen te bonden met salar
we shall see
ik weet niet of ze het er op gaat wagenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo! Dat wil ik zien. Zal Salar daar trouwens in trappen?
Ik denk dat Dimi nog best sterk staat in Vlaanderen. Nawel een pak minderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van OP HET VERKEERDE PAARD WEDDEN
Maar wel leuk want Die Judas gaat naar huis en bijna iedereen gaat juichen zaterdag
Eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
laat ik het netjes zeggen, ze zijn van heel verschillende niveaus
Grace komt soms erg sletterig over
Hoe bedoel je op Peter gestemd? Nawel heeft Dimi en Salar gestemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef zodeju het volgende:
Eerlijke oprechte Nawel is ook vals.....toen ze zag dat ze genomineerd was zei ze wie dan welke schijnheil heeft er op mij gestemd....tegen Nouchine....Ik verdenk Peter want die kwam zo vlug op me af....raar.
Terwijl ze zelf op Peter heeft gestemd????
Maar dat is niet erg want zij haat ze niet.....nee trut die andere die op jou zijn gegaan haten jou ook niet.
Capu, ik ben ook vlaming, maar Dimi stond hoog bij mij bij de start, tot hij Vera versierde met een onverwachte kus. Meisje onder de indruk en gevoelens voor hem. Om ze daarna te dumpen. Kan ik niet goed tegen hoor. Dus Dimi voor mij effe niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk dat Dimi nog best sterk staat in Vlaanderen. Nawel een pak minder
Moet het wel nog zien
Die gaat kleven aan Tobias en Kristoff.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dillemma...
Als die druiloor Dimi opgesodemieterd is volgende week... met wie moet dat arme HuisHoertje Veer dán aanpappen?
Oh, dan neem ik het terug.....dacht echt Peter.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je op Peter gestemd? Nawel heeft Dimi en Salar gestemd.
Je vergeet Legomanleroy.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat kleven aan Tobias en Kristoff.
die zou ik bijna vergetenquote:
Toob heeft al een BB-Van Kleur en Kistof moet geen afgelikte boterham, Krissi houdt trouwens alleen van zichzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat kleven aan Tobias en Kristoff.
Ik vind huishoertje te grof voor haar. Maar ik weet natuurlijk niet echt over haar verleden. In vlaanderen noemen we zulke meisjes de "matras van het dorp" als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dillemma...
Als die druiloor Dimi opgesodemieterd is volgende week... met wie moet dat arme HuisHoertje Veer dán aanpappen?
Vind ik ook te grofquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind huishoertje te grof voor haar. Maar ik weet natuurlijk niet echt over haar verleden. In vlaanderen noemen we zulke meisjes de "matras van het dorp" als je dat bedoelt.
Zit je ff te volgen..kom niet meer bij..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dillemma...
Neuken voor Bestaansrecht is een in RLS-Land een eerzaam beroep hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind huishoertje te grof voor haar. Maar ik weet natuurlijk niet echt over haar verleden. In vlaanderen noemen we zulke meisjes de "matras van het dorp" als je dat bedoelt.
De zeeuwse bolus..euh matras..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Om deze tijd pas klaar met werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Zit je ff te volgen..kom niet meer bij..maar oke klaar met werken en ik vertik het om de streams op te zetten..ff rust
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor de duidelijkheid. Ik vind Vera niet hoerig. Belachelijk woord trouwens.![]()
En matras gelul hou ik ook niet van.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor de duidelijkheid. Ik vind Vera niet hoerig. Belachelijk woord trouwens.![]()
ik reageer niet eens meer op dat soort opmerkingen. Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Je vergeet het gedeelte dat er meer vrouwen tobias knap vondenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:33 schreef Silves het volgende:
Heb gisteravond de 1ste afl gekeken...het enige dat me opviel was de uitspraken van Grace en Vera..
..Grace ..ik ga voor het geld en boem een verkeerde move en je bent uitgeschakeld..
Vera echt serieus vond Tobias een heel knappe jongen....zou ze gescreend zijn op de slet van BB?
Dit waren de eerste uitspraken tegen BB,,
Sorry, ik ben een vrouw maar vindt toch echt dat beide flink op zoek waren.....Vera vanaf dag 1 dat ze erin zat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Capu, ik ben ook vlaming, maar Dimi stond hoog bij mij bij de start, tot hij Vera versierde met een onverwachte kus. Meisje onder de indruk en gevoelens voor hem. Om ze daarna te dumpen. Kan ik niet goed tegen hoor. Dus Dimi voor mij effe niet meer.
Ik probeer het wel te laten horen als ik het er niet mee eens benquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik reageer niet eens meer op dat soort opmerkingen. Ben het helemaal met je eens
Eenschquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Dat moet afl 2 zijn geweest..die ik niet heb gekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je vergeet het gedeelte dat er meer vrouwen tobias knap vonden
Kristoff vindt zichzelf veels te oud voor haar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope. Geen Vera type. Salar ook niet.
Blij dat je niet bij mij in de buurt woontquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik noem mensen hier in de buurt ook hoeren enzo
Misschien woont deze persoon wel in een hoerenbuurtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Blij dat je niet bij mij in de buurt woont
als je je niet als een hoer gedraagt zal ik je zo niet noemen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Blij dat je niet bij mij in de buurt woont
Als je niet opvalt word je er ook niet uitgeflikkerdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
Als BB'er zowat onschendbaar worden, alle vrouwtjes aan je te hebben kleven, The Man Of The House worden..
Wat moet je daarvoor doen?
Je poot zwikken in een kutspelletje. 5 dagen in een hotel gaan zitten met een gipspoot, met je lamme poot terugkomen en dan de Held uithangen.. 2 Nominaties overleven
WTF, geen hónd die ook maar een moment denkt gelijk Ópsodemieteren met gast
ik ben een eerbare omaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je je niet als een hoer gedraagt zal ik je zo niet noemen hoor
En hoe gedraagt een hoer zich?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je je niet als een hoer gedraagt zal ik je zo niet noemen hoor
Nee en gaat hij niet doen ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Zou Dimi nog met een verklaring komen bij Salar waarom hij op hem gestemd heeft. Of heeft hij hem dit al laten weten?
Jij woont misschien op de Walletjes ? Dan kan dat natuurlijk zomaar ;-)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik heb heel veel respect voor ouderen. echt. drm heb ik dus ook vooral contact met 70+quote:
Als hij er uit ligt morgen is daar geen tijd meer voor. Maar na de uitzending van vanavond denk ik dat dit nog wel eens een gamechanger zou kunnen worden, ook Nawel is zeker nog niet zeker dat ze zal blijven...quote:
Waarom zou hij dat doen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Zou Dimi nog met een verklaring komen bij Salar waarom hij op hem gestemd heeft. Of heeft hij hem dit al laten weten?
quote:
Dit is toch gewoon een matennaai streek van het kaliber Thomas/Jill vorig jaar! Hij heeft het achteraf wel verteld aan Jill.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:39 schreef Verida het volgende:
w
[..]
Waarom zou hij dat doen dan?
Bovendien is dit maar door BB benadrukt dat de stemmingen geheim zijn.
Als je TV maakt ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Als je niet opvalt word je er ook niet uitgeflikkerd
dat gaat ze niet lang volhoudenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef Jockari het volgende:
Opvallende metamorfose bij nawels 2de nominatie.
Ja en? Omdat Thomas het aan Jill heeft verteld moet Dimi het nu ook maar zeggen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een matennaai streek van het kaliber Thomas/Jill vorig jaar! Hij heeft het achteraf wel verteld aan Jill.
Doe niet zo onnozel, dat snap je toch zeker zelf wel!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:41 schreef Verida het volgende:
ja
[..]
Ja en? Omdat Thomas het aan Jill heeft verteld moet Dimi het nu ook maar zeggen?
Ze moeten allemaal stemmen en op allemaal kan gestemd gaan worden. Dat is het spel
Nawel zat ook te roepen "welke schijnheil heeft op mij gestemd" maar ze heeft toch zelf ook op twee personen gestemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel, dat snap je toch zeker zelf wel!
Dan gaat Leroy zo dadelijk ook weer over die legoblokjes beginnen. Zal de rode draad worden deze BBquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat dimi weer beginnen over de dbk dat hij gecrashed is. Dat is al de 3e avond op rij dat hij dit verteld.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
Dimi ligt in bed zonder zijn HuisHoerje Vera?
Een Slimme Meid is op haar toekomst voorbereidt ...![]()
[ afbeelding ]
Er is zoveel wat zij niet weet, ik sta er verbaast van.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel kent 'I shot the sheriff' van Bob Marley niet...
nawel leeft in haar eigen wereld en waarheidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Vooral Bart De Pauwquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U kent Uw pappenheimers dus....
Dit zal ze wel kennenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Moetje dus. Hij heeft al waarschuwingen lopen bij BB...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:52 schreef r0ydr het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)end&utm_content=link
Spoiler
De ene clickbait-pulpwebsite die de andere clickbait-pulpwebsite als bron gebruikt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:52 schreef r0ydr het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)end&utm_content=link
Spoiler
Laatste nachtquote:
Hij heeft inderdaad hele domme opmerkingen gemaakt daar. Denk dat hij zich ook erg stoer voor wil doe met die opmerkingenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moetje dus. Hij heeft al waarschuwingen lopen bij BB...
Dit vreesde ik dus eergisteren na de nominatie al. Veer gaat Dimi deze (laatste) nacht nog eens lekker verwennen. En Dimi zal laten begaan. Sorry Vera, herpak je snel!!!quote:
Hoe dan? open huis richting slaapkamer..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel denkt dat ze herkend gaat worden
Dat weet ze zelf nog nietquote:
Ja, ze moeten iets meenemen dat ze onherkenbaar over straat kan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel denkt dat ze herkend gaat worden
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Misschien woont deze persoon wel in een hoerenbuurt
Allemaal wel hoor, Julio nu ookquote:
Die is wel een jaartje zoet denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat zo elk bericht opzoeken dat ooit over haar gepost is ... en ik denk dat ze overal ook nog woedend op gaat antwoorden.
Ze zal tot haar Exit een TikTok Poppetje blijven, , het Lieverdje van Achter, Het allemansvriendje for ever durende de show Maar NIeNeuke voor TVquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Nawel eruit moet gaat ze haar zussen vragen een vermomming mee te nemen, want ze heeft dan even geen zin in de aandacht.
Die denkt echt super-BB'er te zijn geworden.
Hij kan lezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef just me het volgende:
Vergeet de reakties op fok niet te lezen Leroy
Zus van Nawel is juist gearriveerd op de parking van EndeMolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Nawel eruit moet gaat ze haar zussen vragen een vermomming mee te nemen, want ze heeft dan even geen zin in de aandacht.
Heh ...ze is daarover al geinstrueerd door Kristof in de sauna. . heb je dat gezien?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
Jaaaaa, ze moeten Nouch vragen wie ze het liefst in het huis zou houden. Salar of Nawel.
ik vertaal het wel in braillequote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh ...ze is daarover al geinstrueerd door Kristof in de sauna. . heb je dat gezien?
en wat heb je nu geleerd? Vera niet meer uitscheldenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Van Julio moeten we rekening houden met hun gevoelens ... waarvan akte ... en door.
Kristof zei :quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee.![]()
Heeft ze een politiek correct antwoord ingestudeerd?
Bij haar hoorns🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar heeft dat mens zich herpakt dan?
Als hij word weggestemd, gaan we die deur barricaderen🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij had het zo druk met iedereen van kamer ruilen, zodat hij niet door heeft dat hij deze nacht nog alleen op de kamer ligt. Weetjewel ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
Worden er nog slaapplekken geruild op bevel van ElRoy?
Ik denk eerder dat Nawel weggaat, en geen vrouw🤣😉quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:52 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat er morgen weer een vrouw weggaat![]()
das wel zielig , mar lekker puhquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij had het zo druk met iedereen van kamer ruilen, zodat hij niet door heeft dat hij deze nacht nog alleen op de kamer ligt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Nawel weggaat, en geen vrouw🤣😉
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee zijn😉quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Nawel weggaat, en geen vrouw🤣😉
net zo als leroy ...die gaat ook nergens overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Die kutregel van Legoroy gaat nergens over. Ik mis nu Kristoff in de gouden kamer![]()
Die ligt al te tukken in de groene kamer.
Straks later in de avond als goud al slaapt komt Legoroy er bijliggen.
Die hele regel en het idee gaat gewoon nergens over.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat zo elk bericht opzoeken dat ooit over haar gepost is ... en ik denk dat ze overal ook nog woedend op gaat antwoorden.
Nawel, vaarwel, en slaapwel...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee zijn😉
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee Liese zijn😉
typerend voor het niveauquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef zodeju het volgende:
[..]Op insta reageren een paar fanatieke fans persoonlijk op iemand die op een normale manier commentaar hebben op Nawel.
Ja, hij geeft ook totaal niet het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Die kutregel van Legoroy gaat nergens over. Ik mis nu Kristoff in de gouden kamer![]()
Die ligt al te tukken in de groene kamer.
Straks later in de avond als goud al slaapt komt Legoroy er bijliggen.
Die hele regel en het idee gaat gewoon nergens over.
+1quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
vind de tendens in de topics er zwaar over... om zomaar H-woorden te gebruiken, en matras...
Wil bewoners niet beschermen hiermee... maar heb toch in godsnaam iets meer respect zeg !
Zegt wat over jouw persoonlijkheidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
Gewoon broodje gebakken in de olie met zout erop geven, is ze wel even stil.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:15 schreef just me het volgende:
![]()
die waterval van Newal is niet te stoppen, ze blijft maar doorkletsen
Wil me niet verdedigen, maar ik heb als eerste het woord matras gebruikt in navolging van iemand die een nederlandese term hiervoor gebruikte. Gewoon om te weten of de overeenkomst hetzelfde was. En ik ben hier met enkele anderen de laatste om te zeggen dat Veer de matras is. Graag akte hiervan. Ook door de mods.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
vind de tendens in de topics er zwaar over... om zomaar H-woorden te gebruiken, en matras...
Wil bewoners niet beschermen hiermee... maar heb toch in godsnaam iets meer respect zeg !
na volledige ontsluiting?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee zijn😉
nee gezellig praten nog de laatste avond. Kristof wilde vroeg slapen maar die ligt in groen vannachtquote:
Respect is bij sommigen (ik noem geen namen) ver te zoeken, en als je er wat van zegt,,,, je hoeft niet iedereen aardig te vinden, maar mensen, het is een fuckking spel. En ja, er zijn mensen in dat huis die niet tegen hun verlies kunnen, en snel boos worden, geen zelfreflectie hebben. Maar het zijn mensen die wij niet persoonlijk kennen, wat wij weten, is wat we van hen zien in het huis. Maar buiten het huis kunnen het mischien heel andere mensen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ervoor, erna, er tussen. Wat jij wilt (zolang ik het maar niet hoef te zien🤣
nog geen 10 min zei ze wij praten nooit over iemandquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:28 schreef Jockari het volgende:
Nawel: "ik ga nooit iemand omver duwen voor een knop". Da's moeilijk terwijl je in bed ligt natuurlijk.
Zij is vanavond terug gestart met haar monoloog tegen vier personen ! Zoals we ze kennen van de vorige weken.
Nee. Het was girlsnight werd er gezegd. De gladjakker en Julio worden kennelijk niet weggestuurd.quote:
Waar is die story gebleven??? Ben hem kwijt??quote:
Of die vallen daar ook onderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Het was girlsnight werd er gezegd. De gladjakker en Julio worden kennelijk niet weggestuurd.
Grace is into Godquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:36 schreef Sofia35 het volgende:
Denkt grace dat ze Oprah is ofzo. Altijd haar stem moeten laten horen.
LOL :Juist daarom moet je ze erin houden , die dwazigheid is goud waard en O zo vermakelijk .quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Grace voor Hanne gaat praten moet je me even roepen!quote:
BB Brasil denk ik dan. Die zijn onze tijd dan wakker.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Sofia35 het volgende:
Grace was verslaafd aan BB midden in de nacht keek ze. Berekend dus
Ben haar zat. Weg ermee dat constantst gezeur om aandachtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
BB Brasil denk ik dan. Die zijn onze tijd dan wakker.
Vandaar dat ik Bonnie Sint Claire denk te horen, elke keer dat ze praat, ik dacht al dat die stem me bekend voorkwam? ik noem haar voortaan Nawee Sint Clairequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:45 schreef freaky40 het volgende:
Nawel klinkt echt als een oud schor Sherry drinkend wijf.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vandaar dat ik Bonnie Sint Claire denk te horen, elke keer dat ze praat, ik dacht al dat die stem me bekend voorkwam🤣
Met een baal zware shag op tafel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:45 schreef freaky40 het volgende:
Nawel klinkt echt als een oud schor Sherry drinkend wijf.
Je bent zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vandaar dat ik Bonnie Sint Claire denk te horen, elke keer dat ze praat, ik dacht al dat die stem me bekend voorkwam? ik noem haar voortaan Nawee Sint Clair
Ja, ze klinkt echt of ze gezopen heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vandaar dat ik Bonnie Sint Claire denk te horen, elke keer dat ze praat, ik dacht al dat die stem me bekend voorkwam? ik noem haar voortaan Nawee Sint Claire
Weet je welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:52 schreef pecla het volgende:
Pffff wat een lulverhaal van Leroy weer, wat wil die nou eigenlijk zeggen daarmee???
Is dat kind in die put toch? Zit hij er nog in?😢quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:53 schreef Ireth het volgende:
Ik zit ff op de livestream bij rayan in Marokko hoor, is ff spannender dan dat gezeur in BB.
Uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |