Als hij word weggestemd, gaan we die deur barricaderen🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.
Hij had het zo druk met iedereen van kamer ruilen, zodat hij niet door heeft dat hij deze nacht nog alleen op de kamer ligt. Weetjewel ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
Worden er nog slaapplekken geruild op bevel van ElRoy?
Ik denk eerder dat Nawel weggaat, en geen vrouw🤣😉quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:52 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat er morgen weer een vrouw weggaat![]()
das wel zielig , mar lekker puhquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij had het zo druk met iedereen van kamer ruilen, zodat hij niet door heeft dat hij deze nacht nog alleen op de kamer ligt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Nawel weggaat, en geen vrouw🤣😉
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee zijn😉quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Nawel weggaat, en geen vrouw🤣😉
net zo als leroy ...die gaat ook nergens overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Die kutregel van Legoroy gaat nergens over. Ik mis nu Kristoff in de gouden kamer![]()
Die ligt al te tukken in de groene kamer.
Straks later in de avond als goud al slaapt komt Legoroy er bijliggen.
Die hele regel en het idee gaat gewoon nergens over.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat zo elk bericht opzoeken dat ooit over haar gepost is ... en ik denk dat ze overal ook nog woedend op gaat antwoorden.
Nawel, vaarwel, en slaapwel...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee zijn😉
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik doe even een Mariotje, Nawel moet natuurlijk Nawee Liese zijn😉
typerend voor het niveauquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef zodeju het volgende:
[..]Op insta reageren een paar fanatieke fans persoonlijk op iemand die op een normale manier commentaar hebben op Nawel.
Ja, hij geeft ook totaal niet het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Die kutregel van Legoroy gaat nergens over. Ik mis nu Kristoff in de gouden kamer![]()
Die ligt al te tukken in de groene kamer.
Straks later in de avond als goud al slaapt komt Legoroy er bijliggen.
Die hele regel en het idee gaat gewoon nergens over.
+1quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
vind de tendens in de topics er zwaar over... om zomaar H-woorden te gebruiken, en matras...
Wil bewoners niet beschermen hiermee... maar heb toch in godsnaam iets meer respect zeg !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |