Allemaal wel hoor, Julio nu ookquote:
Die is wel een jaartje zoet denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat zo elk bericht opzoeken dat ooit over haar gepost is ... en ik denk dat ze overal ook nog woedend op gaat antwoorden.
Ze zal tot haar Exit een TikTok Poppetje blijven, , het Lieverdje van Achter, Het allemansvriendje for ever durende de show Maar NIeNeuke voor TVquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Nawel eruit moet gaat ze haar zussen vragen een vermomming mee te nemen, want ze heeft dan even geen zin in de aandacht.
Die denkt echt super-BB'er te zijn geworden.
Hij kan lezen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef just me het volgende:
Vergeet de reakties op fok niet te lezen Leroy
Zus van Nawel is juist gearriveerd op de parking van EndeMolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Nawel eruit moet gaat ze haar zussen vragen een vermomming mee te nemen, want ze heeft dan even geen zin in de aandacht.
Die denkt echt super-BB'er te zijn geworden.
Heh ...ze is daarover al geinstrueerd door Kristof in de sauna. . heb je dat gezien?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
Jaaaaa, ze moeten Nouch vragen wie ze het liefst in het huis zou houden. Salar of Nawel.
ik vertaal het wel in braillequote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh ...ze is daarover al geinstrueerd door Kristof in de sauna. . heb je dat gezien?
en wat heb je nu geleerd? Vera niet meer uitscheldenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Van Julio moeten we rekening houden met hun gevoelens ... waarvan akte ... en door.
Kristof zei :quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee.![]()
Heeft ze een politiek correct antwoord ingestudeerd?
Bij haar hoorns🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar heeft dat mens zich herpakt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |