ik weet niet of ze het er op gaat wagenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo! Dat wil ik zien. Zal Salar daar trouwens in trappen?
Ik denk dat Dimi nog best sterk staat in Vlaanderen. Nawel een pak minderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van OP HET VERKEERDE PAARD WEDDEN
Maar wel leuk want Die Judas gaat naar huis en bijna iedereen gaat juichen zaterdag
Eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
laat ik het netjes zeggen, ze zijn van heel verschillende niveaus
Grace komt soms erg sletterig over
Hoe bedoel je op Peter gestemd? Nawel heeft Dimi en Salar gestemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef zodeju het volgende:
Eerlijke oprechte Nawel is ook vals.....toen ze zag dat ze genomineerd was zei ze wie dan welke schijnheil heeft er op mij gestemd....tegen Nouchine....Ik verdenk Peter want die kwam zo vlug op me af....raar.
Terwijl ze zelf op Peter heeft gestemd????
Maar dat is niet erg want zij haat ze niet.....nee trut die andere die op jou zijn gegaan haten jou ook niet.
Capu, ik ben ook vlaming, maar Dimi stond hoog bij mij bij de start, tot hij Vera versierde met een onverwachte kus. Meisje onder de indruk en gevoelens voor hem. Om ze daarna te dumpen. Kan ik niet goed tegen hoor. Dus Dimi voor mij effe niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk dat Dimi nog best sterk staat in Vlaanderen. Nawel een pak minder
Moet het wel nog zien
Die gaat kleven aan Tobias en Kristoff.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dillemma...
Als die druiloor Dimi opgesodemieterd is volgende week... met wie moet dat arme HuisHoertje Veer dán aanpappen?
Oh, dan neem ik het terug.....dacht echt Peter.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je op Peter gestemd? Nawel heeft Dimi en Salar gestemd.
Je vergeet Legomanleroy.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat kleven aan Tobias en Kristoff.
die zou ik bijna vergetenquote:
Toob heeft al een BB-Van Kleur en Kistof moet geen afgelikte boterham, Krissi houdt trouwens alleen van zichzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat kleven aan Tobias en Kristoff.
Ik vind huishoertje te grof voor haar. Maar ik weet natuurlijk niet echt over haar verleden. In vlaanderen noemen we zulke meisjes de "matras van het dorp" als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dillemma...
Als die druiloor Dimi opgesodemieterd is volgende week... met wie moet dat arme HuisHoertje Veer dán aanpappen?
Vind ik ook te grofquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind huishoertje te grof voor haar. Maar ik weet natuurlijk niet echt over haar verleden. In vlaanderen noemen we zulke meisjes de "matras van het dorp" als je dat bedoelt.
Zit je ff te volgen..kom niet meer bij..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dillemma...
Neuken voor Bestaansrecht is een in RLS-Land een eerzaam beroep hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind huishoertje te grof voor haar. Maar ik weet natuurlijk niet echt over haar verleden. In vlaanderen noemen we zulke meisjes de "matras van het dorp" als je dat bedoelt.
De zeeuwse bolus..euh matras..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Om deze tijd pas klaar met werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Zit je ff te volgen..kom niet meer bij..maar oke klaar met werken en ik vertik het om de streams op te zetten..ff rust
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor de duidelijkheid. Ik vind Vera niet hoerig. Belachelijk woord trouwens.![]()
En matras gelul hou ik ook niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |