Hij moet alleszins het been stijf houden !quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zit Grees nu al dagenlang te kleven en te slijmen met die lamme dooie Toob , heeft ze ook een Neukert voor Bestaansrecht nodig?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook geen combinatie, 2 zulke verschillende personenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zit Grees nu al dagenlang te kleven en te slijmen met die lamme dooie Toob , heeft ze ook een Neukert voor Bestaansrecht nodig?
[ afbeelding ]
Weet ik ook niet, maar dan was het wel spannend geworden denk ik. En nu is dat het niet (even puur afgaande op alle polls).quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dan weet ik niet of hij het gered had.
Heggenschaar ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'n tondeuse.....
moet dan toch een keer lukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat Nawel straks 3x op een rij genomineerd wordt
Als Dimi en Nawel tegen over elkaar stonden had Dimi gewonnen denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het anti Dimi kamp is groter
Tussenstand van de Strawpoll:
[ afbeelding ]
Ja eens. Wat dat betreft maakt het een groot verschil twee of drie genomineerden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar dan was het wel spannend geworden denk ik. En nu is dat het niet (even puur afgaande op alle polls).
De eerste BB winnaar in België stond 8x op het bord en won BBquote:
Dan kijkt er in ieder geval niemand meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De eerste BB winnaar in België stond 8x op het bord en won BB
Niet dat Nawel straks Big Brother gaat winnen, daar durf ik me geld op te wedden dat dit niet gebeurd
Maar ze kleeft buiten proporties , alsof die lamme poot ( die dus dagenlang in een hotel gezeten heeft) ineens een soort Super Bewoner Met Special Forces is geworden...misselijke Kindquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen combinatie, 2 zulke verschillende personen
https://lovereality.nl/bi(...)uxwd5dYVQBeYfDBFephYquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het anti Dimi kamp is groter
Tussenstand van de Strawpoll:
[ afbeelding ]
Top gespeeld van Dimi!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Jazeker want Salar Knuffelt hem daarna nog en denkt dat Dimi zijn friend is dat zij die in de DBK tegen BB
laat ik het netjes zeggen, ze zijn van heel verschillende niveausquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ze kleeft buiten proporties , alsof die lamme poot ( die dus dagenlang in een hotel gezeten heeft) ineens een soort Super Bewoner Met Special Forces is geworden...misselijke Kind
Grees als StreetHooker?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef Jockari het volgende:
Was dat een voorwaarde om zich in te schrijven, dat men traditionele klederdracht ging dragen ?
[ afbeelding ]
Wie zijn de volgende:
• Vera als Zeeuws Meisje ?
• Salar als Iraniër ?
• Dimi als nar ?
• ...
Dacht effe dat je ging rijmen..; Gaat en laat.. en toen rijmde het niet meer Suuz.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
als dimi gaat is het niet te laat
en gaat nawel mss weer proberen te bonden met salar
we shall see
ik vertel na waar nous en nawel het over hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht effe dat je ging rijmen..; Gaat en laat.. en toen rijmde het niet meer Suuz.
Heb je wel eens gehoord van OP HET VERKEERDE PAARD WEDDENquote:
Zo! Dat wil ik zien. Zal Salar daar trouwens in trappen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
als dimi gaat is het niet te laat
en gaat nawel mss weer proberen te bonden met salar
we shall see
ik weet niet of ze het er op gaat wagenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo! Dat wil ik zien. Zal Salar daar trouwens in trappen?
Ik denk dat Dimi nog best sterk staat in Vlaanderen. Nawel een pak minderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van OP HET VERKEERDE PAARD WEDDEN
Maar wel leuk want Die Judas gaat naar huis en bijna iedereen gaat juichen zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |