SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Eerst moet Nawel optyfen, Maar nawel heeft zich een beetje herpakt. dus ik twijfel weer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:44 schreef Kinga het volgende:
Maar Dimi denkt vast dat ie kan winnen van Salar... die denkt dat ie alle Vera fans ook achter zich heeft. De lul. Ik hoop dat ie van een koude kermis thuis komt. Letterlijk. Optiefen.
Wacht maar tot het zondag is.. ligt ze weer t/m woensdag in haar nestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst moet Nawel optyfen, Maar nawel heeft zich een beetje herpakt. dus ik twijfel weer.
Waar heeft dat mens zich herpakt dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst moet Nawel optyfen, Maar nawel heeft zich een beetje herpakt. dus ik twijfel weer.
Is dat niet elke keer nadat ze genomineerd is....pas als ze mag bljven vervalt ze weer in een migraineaanval van een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jazeker want Salar Knuffelt hem daarna nog en denkt dat Dimi zijn friend is dat zij die in de DBK tegen BBquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ofwel, Dimi heeft het spel perfect gespeeld. Wel mooi dat je dat erkent
nee zij mag gaan ,maar denk dat dimi gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rode kaart mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:48 schreef Kinga het volgende:
Salar moet er sowieso nog in blijven.. anders krijgt ie mijn kaartje niet.
hij loopt 40 sec. voor met streams, dus even wachtenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar heeft dat mens zich herpakt dan?
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijgt hij een valentijnskaart van jouquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.
Gooi je GSM-nummer hier op de Cos, en we houden je op de hoogte Capu ;-)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan morgen de liveshow niet zien
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Krijgt hij een valentijnskaart van jou
Ja is ook lastig, dan blijft er nog 1 overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Die wannabe Kardasian maakt geen indruk, ,maar die Dimi is ook een saaie gast. Moeilijke keuze.
Salar mag wel blijven, gast is wel okayquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja is ook lastig, dan blijft er nog 1 over
Mee eens ik heb niks met die twee anderen vooral Dimitri denkt dat hij god zelf is walgelijke manquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.
Yep, grote kans dat Dimitri zichzelf een mes in zijn rug heeft gestoken met zijn stem op Salar. Had hij niet op Salar gestemd, zou hij met Nawel genomineerd staan en veel stemmers hebben gehad die nu niet op hem, maar op Salar stemmen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deels, vooral over berichten over uitgebrachte stemmen die ik hier zie langs komen.
Nu ze met 3 genomineerd zijn zie ik Dimi exit.
Als hij niet op Salar had gestemd, had hij alleen met Nawel genomineerd geweest.
Dan had hij nog kans gehad. Nu is hij helaas exit ben ik bang
Keerborstel van maken ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bos met stro van Grace mag ook wel eens onder handen genomen worden
Wat dacht je van 'n tondeuse.....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ook dan weet ik niet of hij het gered had.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yep, grote kans dat Dimitri zichzelf een mes in zijn rug heeft gestoken met zijn stem op Salar. Had hij niet op Salar gestemd, zou hij met Nawel genomineerd staan en veel stemmers hebben gehad die nu niet op hem, maar op Salar stemmen.
Ik moet nog stemmen, maar Salar gaat het 99,9 % worden om te blijven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Salar mag wel blijven, gast is wel okay
Het is nu iig niet spannend meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dan weet ik niet of hij het gered had.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Misschien niet maar wel een hele andere uitkomst dan waar in het begin van de week vanuit gegaan werd. Leroy zat al bijna thuis.quote:
Het anti - Nawel kamp is groot en had hem denk ik gered. Maar hij moet die stemmen nu delen met Salar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht het. Dit is een woord in vlaanderen.zoals jullie in NL een "harde borstel" zeggen of zoiets.quote:
Het anti Dimi kamp is groterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het anti - Nawel kamp is groot en had hem denk ik gered. Maar hij moet die stemmen nu delen met Salar.
We zitten nog zeker een week met geschreeuw en gekrijs van Nawal. Helaas is momentum om haar weg te stemmen denk nu ook weg omdat ze haar leven gebeterd heeft.
Hij moet alleszins het been stijf houden !quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zit Grees nu al dagenlang te kleven en te slijmen met die lamme dooie Toob , heeft ze ook een Neukert voor Bestaansrecht nodig?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook geen combinatie, 2 zulke verschillende personenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zit Grees nu al dagenlang te kleven en te slijmen met die lamme dooie Toob , heeft ze ook een Neukert voor Bestaansrecht nodig?
[ afbeelding ]
Weet ik ook niet, maar dan was het wel spannend geworden denk ik. En nu is dat het niet (even puur afgaande op alle polls).quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Heggenschaar ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'n tondeuse.....
moet dan toch een keer lukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat Nawel straks 3x op een rij genomineerd wordt
Als Dimi en Nawel tegen over elkaar stonden had Dimi gewonnen denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het anti Dimi kamp is groter
Tussenstand van de Strawpoll:
[ afbeelding ]
Ja eens. Wat dat betreft maakt het een groot verschil twee of drie genomineerden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar dan was het wel spannend geworden denk ik. En nu is dat het niet (even puur afgaande op alle polls).
De eerste BB winnaar in België stond 8x op het bord en won BBquote:
Dan kijkt er in ieder geval niemand meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De eerste BB winnaar in België stond 8x op het bord en won BB
Niet dat Nawel straks Big Brother gaat winnen, daar durf ik me geld op te wedden dat dit niet gebeurd
Maar ze kleeft buiten proporties , alsof die lamme poot ( die dus dagenlang in een hotel gezeten heeft) ineens een soort Super Bewoner Met Special Forces is geworden...misselijke Kindquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen combinatie, 2 zulke verschillende personen
https://lovereality.nl/bi(...)uxwd5dYVQBeYfDBFephYquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het anti Dimi kamp is groter
Tussenstand van de Strawpoll:
[ afbeelding ]
Top gespeeld van Dimi!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Jazeker want Salar Knuffelt hem daarna nog en denkt dat Dimi zijn friend is dat zij die in de DBK tegen BB
laat ik het netjes zeggen, ze zijn van heel verschillende niveausquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ze kleeft buiten proporties , alsof die lamme poot ( die dus dagenlang in een hotel gezeten heeft) ineens een soort Super Bewoner Met Special Forces is geworden...misselijke Kind
Grees als StreetHooker?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef Jockari het volgende:
Was dat een voorwaarde om zich in te schrijven, dat men traditionele klederdracht ging dragen ?
[ afbeelding ]
Wie zijn de volgende:
• Vera als Zeeuws Meisje ?
• Salar als Iraniër ?
• Dimi als nar ?
• ...
Dacht effe dat je ging rijmen..; Gaat en laat.. en toen rijmde het niet meer Suuz.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
als dimi gaat is het niet te laat
en gaat nawel mss weer proberen te bonden met salar
we shall see
ik vertel na waar nous en nawel het over hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht effe dat je ging rijmen..; Gaat en laat.. en toen rijmde het niet meer Suuz.
Heb je wel eens gehoord van OP HET VERKEERDE PAARD WEDDENquote:
Zo! Dat wil ik zien. Zal Salar daar trouwens in trappen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
als dimi gaat is het niet te laat
en gaat nawel mss weer proberen te bonden met salar
we shall see
ik weet niet of ze het er op gaat wagenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo! Dat wil ik zien. Zal Salar daar trouwens in trappen?
Ik denk dat Dimi nog best sterk staat in Vlaanderen. Nawel een pak minderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van OP HET VERKEERDE PAARD WEDDEN
Maar wel leuk want Die Judas gaat naar huis en bijna iedereen gaat juichen zaterdag
Eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
laat ik het netjes zeggen, ze zijn van heel verschillende niveaus
Grace komt soms erg sletterig over
Hoe bedoel je op Peter gestemd? Nawel heeft Dimi en Salar gestemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef zodeju het volgende:
Eerlijke oprechte Nawel is ook vals.....toen ze zag dat ze genomineerd was zei ze wie dan welke schijnheil heeft er op mij gestemd....tegen Nouchine....Ik verdenk Peter want die kwam zo vlug op me af....raar.
Terwijl ze zelf op Peter heeft gestemd????
Maar dat is niet erg want zij haat ze niet.....nee trut die andere die op jou zijn gegaan haten jou ook niet.
Capu, ik ben ook vlaming, maar Dimi stond hoog bij mij bij de start, tot hij Vera versierde met een onverwachte kus. Meisje onder de indruk en gevoelens voor hem. Om ze daarna te dumpen. Kan ik niet goed tegen hoor. Dus Dimi voor mij effe niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk dat Dimi nog best sterk staat in Vlaanderen. Nawel een pak minder
Moet het wel nog zien
Die gaat kleven aan Tobias en Kristoff.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dillemma...
Als die druiloor Dimi opgesodemieterd is volgende week... met wie moet dat arme HuisHoertje Veer dán aanpappen?
Oh, dan neem ik het terug.....dacht echt Peter.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je op Peter gestemd? Nawel heeft Dimi en Salar gestemd.
Je vergeet Legomanleroy.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat kleven aan Tobias en Kristoff.
die zou ik bijna vergetenquote:
Toob heeft al een BB-Van Kleur en Kistof moet geen afgelikte boterham, Krissi houdt trouwens alleen van zichzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat kleven aan Tobias en Kristoff.
Ik vind huishoertje te grof voor haar. Maar ik weet natuurlijk niet echt over haar verleden. In vlaanderen noemen we zulke meisjes de "matras van het dorp" als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dillemma...
Als die druiloor Dimi opgesodemieterd is volgende week... met wie moet dat arme HuisHoertje Veer dán aanpappen?
Vind ik ook te grofquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind huishoertje te grof voor haar. Maar ik weet natuurlijk niet echt over haar verleden. In vlaanderen noemen we zulke meisjes de "matras van het dorp" als je dat bedoelt.
Zit je ff te volgen..kom niet meer bij..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Dillemma...
Neuken voor Bestaansrecht is een in RLS-Land een eerzaam beroep hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind huishoertje te grof voor haar. Maar ik weet natuurlijk niet echt over haar verleden. In vlaanderen noemen we zulke meisjes de "matras van het dorp" als je dat bedoelt.
De zeeuwse bolus..euh matras..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Om deze tijd pas klaar met werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Zit je ff te volgen..kom niet meer bij..maar oke klaar met werken en ik vertik het om de streams op te zetten..ff rust
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor de duidelijkheid. Ik vind Vera niet hoerig. Belachelijk woord trouwens.![]()
En matras gelul hou ik ook niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |