Yep, grote kans dat Dimitri zichzelf een mes in zijn rug heeft gestoken met zijn stem op Salar. Had hij niet op Salar gestemd, zou hij met Nawel genomineerd staan en veel stemmers hebben gehad die nu niet op hem, maar op Salar stemmen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deels, vooral over berichten over uitgebrachte stemmen die ik hier zie langs komen.
Nu ze met 3 genomineerd zijn zie ik Dimi exit.
Als hij niet op Salar had gestemd, had hij alleen met Nawel genomineerd geweest.
Dan had hij nog kans gehad. Nu is hij helaas exit ben ik bang
Keerborstel van maken ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bos met stro van Grace mag ook wel eens onder handen genomen worden
Wat dacht je van 'n tondeuse.....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ook dan weet ik niet of hij het gered had.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yep, grote kans dat Dimitri zichzelf een mes in zijn rug heeft gestoken met zijn stem op Salar. Had hij niet op Salar gestemd, zou hij met Nawel genomineerd staan en veel stemmers hebben gehad die nu niet op hem, maar op Salar stemmen.
Ik moet nog stemmen, maar Salar gaat het 99,9 % worden om te blijven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Salar mag wel blijven, gast is wel okay
Het is nu iig niet spannend meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dan weet ik niet of hij het gered had.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Misschien niet maar wel een hele andere uitkomst dan waar in het begin van de week vanuit gegaan werd. Leroy zat al bijna thuis.quote:
Het anti - Nawel kamp is groot en had hem denk ik gered. Maar hij moet die stemmen nu delen met Salar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dan weet ik niet of hij het gered had.
Ik dacht het. Dit is een woord in vlaanderen.zoals jullie in NL een "harde borstel" zeggen of zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |