SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Eerst moet Nawel optyfen, Maar nawel heeft zich een beetje herpakt. dus ik twijfel weer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:44 schreef Kinga het volgende:
Maar Dimi denkt vast dat ie kan winnen van Salar... die denkt dat ie alle Vera fans ook achter zich heeft. De lul. Ik hoop dat ie van een koude kermis thuis komt. Letterlijk. Optiefen.
Wacht maar tot het zondag is.. ligt ze weer t/m woensdag in haar nestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst moet Nawel optyfen, Maar nawel heeft zich een beetje herpakt. dus ik twijfel weer.
Waar heeft dat mens zich herpakt dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst moet Nawel optyfen, Maar nawel heeft zich een beetje herpakt. dus ik twijfel weer.
Is dat niet elke keer nadat ze genomineerd is....pas als ze mag bljven vervalt ze weer in een migraineaanval van een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jazeker want Salar Knuffelt hem daarna nog en denkt dat Dimi zijn friend is dat zij die in de DBK tegen BBquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ofwel, Dimi heeft het spel perfect gespeeld. Wel mooi dat je dat erkent
nee zij mag gaan ,maar denk dat dimi gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rode kaart mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:48 schreef Kinga het volgende:
Salar moet er sowieso nog in blijven.. anders krijgt ie mijn kaartje niet.
hij loopt 40 sec. voor met streams, dus even wachtenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar heeft dat mens zich herpakt dan?
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijgt hij een valentijnskaart van jouquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.
Gooi je GSM-nummer hier op de Cos, en we houden je op de hoogte Capu ;-)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan morgen de liveshow niet zien
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Krijgt hij een valentijnskaart van jou
Ja is ook lastig, dan blijft er nog 1 overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Die wannabe Kardasian maakt geen indruk, ,maar die Dimi is ook een saaie gast. Moeilijke keuze.
Salar mag wel blijven, gast is wel okayquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja is ook lastig, dan blijft er nog 1 over
Mee eens ik heb niks met die twee anderen vooral Dimitri denkt dat hij god zelf is walgelijke manquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook samen naar huis. Ik doe niet moeilijk. Zolang Salar maar blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |