SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
en ondertussen doet de buurt al met ze meequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:19 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Gaat meer om het idee van 'Big Brother' die alle burgers elk moment van de dag bekijkt via camera's, en checkt of jij wel de staatspropagande tot je neemt etc.
Niet in Nederlandquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is basiskennis, moet je eigenlijk weten van de leeuw van Waterlo
neee dat was het niet zei die nog hahahaquote:
Toen die slag was, was het eigenlijk nog Nederlandquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toen die slag was, was het eigenlijk nog Nederland
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Tobi met z'n krukken om zich heen gaan slaan als zijn team niet wint?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Tobi met z'n krukken om zich heen gaan slaan als zijn team niet wint?
ze weet vrijwel nietsquote:
Haar kennis van Brazilië rijkt niet veel verden dan wat er in BB Brasil gebeurt.quote:
Welk standje, is het meest voorkomend?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef danilel het volgende:
capu jij moet 30 seconden wachten voordat je antwoord geeft
ja kijk via Belgische tv kanaal. maar daar zit reclame op dus zal wel straks terug naar videoland gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oscar Pistorius ja, Blade Runner.
Jij loopt ver voor zeg!
ook wanneer ik 30 seconden eerder de antwoorden spoilerquote:
Het mist toch iemand die zijn ballen in het gezicht van een ander hangt.quote:
haha.. zeker !quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ook wanneer ik 30 seconden eerder de antwoorden spoiler
Nee, papier is nog van de vogeltel opdracht ... toen hebben ze heeeeeel veel papier gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
is dit iets dat ze moesen doen van BB er is papier enzo
wel als je 'm zietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
De meest bekende forume die einstein heeft bedacht, nou dzat weet ik niet
echt niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Formule W.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
papier is nog van vogelen tellen en denk dat uit hun zelf is en dat ze de pen gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
is dit iets dat ze moesen doen van BB er is papier enzo
great minds think a like!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Formule W.
Sinds die tijd hebben we minder last van wratten.
edit: godver @:danilel mijn grap wat doe je!?
En van waar hebben ze dat klokjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
papier is nog van vogelen tellen en denk dat uit hun zelf is en dat ze de pen gevraagd hebben
die had ik ook in me hoofdquote:
Pen heeft Leroy meegenomen uit de gameroom na het huismeester spelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
papier is nog van vogelen tellen en denk dat uit hun zelf is en dat ze de pen gevraagd hebben
is gewoon zo'n keukenwekkertjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En van waar hebben ze dat klokje
hebben er vele.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
mijn streams lopen achter ofzo![]()
ik zie de antwoorden hier al en dan pas de vraag op de streams
ik kijk nu stream 1 op het Belgische TV kanaal. Ik loop al 40 seconden voor ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
mijn streams lopen achter ofzo![]()
ik zie de antwoorden hier al en dan pas de vraag op de streams
ik denk van de ovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die hangt altijd aan de ovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dan zet jij je antw maar onder een spoilerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik kijk nu stream 1 op het Belgische TV kanaal. Ik loop al 40 seconden voor ofzo
valt me tegen van Peterquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:38 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi geeft een twist aan z’n stemming. Hij stemt op Salar achterbakse slang
Leer eens in de TV topic te postenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB / [TV / Live #5] Lekker janken.
Het is een spel he. Drink even een slokje water, haal diep adem, ga een blokje lopen, drink een wijntje. Komt goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:38 schreef Sofia35 het volgende:
jongen, zeur niet zo en stop met spoileren van de quizquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Leer eens in de TV topic te posten
Mag hier gewoon. Niet zeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Leer eens in de TV topic te posten
nu ga ik express spoilerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jongen, zeur niet zo en stop met spoileren van de quiz
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nu ga ik express spoileren
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nu ga ik express spoileren
Laat boze twitter maar losgaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
Nominaties
Julio - Dimi + Peter
Vera - Nawel - Julio
Kristof - Nawel +
Nouch - Dimi +
Leroy - Dimiti + Salar
Nawel - Salar +
Hanne -
Grace -
Peter - Nawel + Vera
Salar - Nawel + Julio
Dimi - Salar +
Het was weer lekker compleet
Lekker geluisterd weer naar de kijker BBquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
Nominaties
Julio - Dimi + Peter
Vera - Nawel - Julio
Kristof - Nawel +
Nouch - Dimi +
Leroy - Dimiti + Salar
Nawel - Salar +
Hanne -
Grace -
Peter - Nawel + Vera
Salar - Nawel + Julio
Dimi - Salar +
BB en luisterenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lekker geluisterd weer naar de kijker BB
peter ook zijn stem veranderd van julio op veraquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:38 schreef Sofia35 het volgende:
grace salar en peterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
Nominaties
Julio - Dimi + Peter
Vera - Nawel - Julio
Kristof - Nawel +
Nouch - Dimi +
Leroy - Dimiti + Salar
Nawel - Salar +
Hanne -
Grace -
Peter - Nawel + Vera
Salar - Nawel + Julio
Dimi - Salar +
Da's terecht danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat boze twitter maar losgaan
Grace was Peter + Salarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
Nominaties
Julio - Dimi + Peter
Vera - Nawel - Julio
Kristof - Nawel +
Nouch - Dimi +
Leroy - Dimiti + Salar
Nawel - Salar +
Hanne -
Grace -
Peter - Nawel + Vera
Salar - Nawel + Julio
Dimi - Salar +
saaie dagen hoort ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Da's terecht dan
Nominaties achterhouden hoort niet
Ik heb alleen de uitzending gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
peter ook zijn stem veranderd van julio op vera
[..]
grace salar en peter
hanne dimi en salar
Da's vakerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
saaie dagen hoort ook niet
maar ze doen het
ja ik vind het ook leuk iddquote:
Leren ze dat nog wel ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoofdrekenen is lastig voor de jeugd
Dimi wilde gewoon Tobi niet terug en hoopt dat die een eenzame dood zou sterven in de gameroomquote:
De ouderen hoorde ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
in Nlquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, stream gameroom aan laten staan en Tobias niet meer bijvoerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi wilde gewoon Tobi niet terug en hoopt dat die een eenzame dood zou sterven in de gameroom
ze moeten nu vaak de uitkomst schattenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Nl
de lesmethode van rekenen is waardeloos
moet gewoon terug naar vroeger
jaquote:
Schrijven trouwens ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik heb weleens geprobeerd om mijn 7 jarige kleindochter te helpen maar ik snapte er zelf niets vanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar ze leren alles door elkaar
vroeger deed je gewoon een week lang elke dag + sommen
en dan een week lang - sommen
etc
nu is het in 1 rekenles alles door elkaar
en ze leren niets echt goed
ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
ze moeten nu vaak de uitkomst schatten
Zou graag willen kijken maar hier werken de streams weer nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, stream gameroom aan laten staan en Tobias niet meer bijvoeren
Bij ons gewoon stampen tot dat je het kon dromen 100% toets geen 100% goed opnieuw totdat het wel goed was.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
etc
heb hele discussies gehad een aantal jaar geledenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb weleens geprobeerd om mijn 7 jarige kleindochter te helpen maar ik snapte er zelf niets van
Staartdelingen gaat ook zo raar tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
etc
dat dusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bij ons gewoon stampen tot dat je het kon dromen 100% toets geen 100% goed opnieuw totdat het wel goed was.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Staartdelingen gaat ook zo raar tegenwoordig
Die leerkracht wilde gewoon van het gezeur af zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hele discussies gehad een aantal jaar geleden
maar basisschool docent was het helemaal met me eens
rekenmethode is k..
maar de scholen willen er niks aan doen
Van Nawel had hij kunnen winnen, nu idd verliest hij het doordat ze er met 3 op staan.Hij verkloot het allemaal zelf helaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi heeft dit denk ik gedaan omdat hij anders alleen met nawel op de bank zou komen. Alleen denk ik dat hij niet heeft gerekend dat hij zeker van salar zou verliezen en ander de mensen die salar leuk vinden op hem zouden gaan kiezen en hij dus had kunnen blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb heel lang op een basisschool de administratie gedaan en er was veel discussie over welke rekenmethode wel aangeschaft moest worden of waarom niet. En dan 5 jaar later hetzelfde..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hele discussies gehad een aantal jaar geleden
maar basisschool docent was het helemaal met me eens
rekenmethode is k..
maar de scholen willen er niks aan doen
nee hij kwam met dezelfde punten als die ik hadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die leerkracht wilde gewoon van het gezuer af zijn
"Ja Mevrouw Gerysbones, hemelaal mee eens hoor! Die methode is echt slecht! Maar ja. Schoolbeleid he? Erg naar allemaal. Poepoe... erg hoor"
gaat dit over de aflevering?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Van Nawel had hij kunnen winnen, nu idd verlies hij het doordat ze er met 3 op staan.Hij verkloot het allemaal zelf helaas.
Slimme leerkracht is goed in het omgaan met zeuroudersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij kwam met dezelfde punten als die ik had
Ja als ik dat zag van me kleindochter snapte ik er geen hol van en ik ben echt wel goed in rekenen ook hoofdrekenenquote:
ja en dan is het ouwehoeren over die ouders in de koffiekamerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Slimme leerkracht is goed in het omgaan met zeurouders
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Slimme leerkracht is goed in het omgaan met zeurouders
Uiteraard. Denk dat @greysbones het gesprek van de dag was vaakquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan is het ouwehoeren over die ouders in de koffiekamer
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Denk dat @:Greysbones het gesprek van de dag was vaak
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook voor jou de vraag
heb je een VPN?
ik had het gelezen van jequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders had het daar aan kunnen liggen
Deels, vooral over berichten over uitgebrachte stemmen die ik hier zie langs komen.quote:
Leroy heeft uiteindelijk altijd gelijk. Hij praat ook zo lang door dat hij vroeg of laat gelijk krijgtquote:
gelijk hebben moet niet altijd een doel zijnquote:
hahaha.. waar .. maar dit was Julioquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leroy heeft uiteindelijk altijd gelijk. Hij praat ook zo lang door dat hij vroeg of laat gelijk krijgt
Oeps, die bedoelde ik. Maar goed, die kramen op hun manier dezelfde hoeveelheid onzin uit. Dus beide kanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hahaha.. waar .. maar dit was Julio
FTFYquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
Ze schrijft net zo belabberd als ze zingt
@VraagjeAanDeRegiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Vraag me wel eens af wat ze in regie denken als ze dit allemaal zien
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef s1lverz het volgende:
Kristof mag van mij winnen, oprechte gast die altijd vrolijk en behulpzaam is. Zonder hem en Salar zou er weinig aan zijn imo.
Ik vermoed veel:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Die lippenquote:
ik zag dimi al kijken op google of het wel kloptequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef Ptr67 het volgende:
Ben van mening dat Kristof het wel verkeerd had met de eerste afro amerikaanse vrouw die een oscar won.
Hij vernoemt Halle Berry
Volgens mij was dat een dame Hattie (achternaam weet ik niet meer) uit Gone with the wind.
Hij zal best actress hebben bedoeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef Ptr67 het volgende:
Ben van mening dat Kristof het wel verkeerd had met de eerste afro amerikaanse vrouw die een oscar won.
Hij vernoemt Halle Berry
Volgens mij was dat een dame Hattie (achternaam weet ik niet meer) uit Gone with the wind.
nou moet ik wel zeggen dat deze groep meer plezier voor hun zelf verzint dan vorig jaar die vroegen overal omquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Bij die Oscar uitreiking werd gezegd dat zij de 1e was. Heb het zelf gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef Ptr67 het volgende:
Hij vernoemt Halle Berry
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou moet ik wel zeggen dat deze groep meer plezier voor hun zelf verzint dan vorig jaar die vroegen overal om
en nu bedenken ze wel veel zelf zoals nu de quiz en de spellen en kaarten zelf gemaakt
heb het bij hun nog niet echt saai gevonden tuurljk zijn er momentje, maar vorig jaar hingen ze wel heel erg veel op de bank
Ik als hollander versta hem goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Jockari het volgende:
Ik als vlaming versta vandaag zelfs Dimi amper...
dien kiekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Jockari het volgende:
Ja want die ideetjes komen echt van hun zelf hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou moet ik wel zeggen dat deze groep meer plezier voor hun zelf verzint dan vorig jaar die vroegen overal om
en nu bedenken ze wel veel zelf zoals nu de quiz en de spellen en kaarten zelf gemaakt
heb het bij hun nog niet echt saai gevonden tuurljk zijn er momentje, maar vorig jaar hingen ze wel heel erg veel op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd niet 1 woord verstaan van die mopquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Jockari het volgende:
Is de voice over ook Geraldine, of van de Veire?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Jockari het volgende:
Geraldinequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is de voice over ook Geraldine, of van de Veire?
Ja, vond het ook een hele rare brief. Maar goed. Ik vind Grace ook raar. dus ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:12 schreef D. het volgende:
Oja, rare brief van die zoon van Grace
aanspreken met u is wel heel 1950
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:13 schreef Jockari het volgende:
In het autopsielokaal hebben de studenten het geraamte aangekleed. Prof gaat weer niet blij zijn met die grap.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:09 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja want die ideetjes komen echt van hun zelf hoor
dus BB vertelt ze om mens erger je niet te maken en een dambord en kaartspel mischien beetje hulp met de quiz maar ik weet het niet zoiezo andere dingen echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Maar met Nawel heb je geen probleem?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef Sofia35 het volgende:
Niet netjes van BB dat ze dimi beschermen. Ze hebben niks laten zien van hoe dimi naar Vera deed. Klaar mee
Wat moeten ze van nawel laten zien dan ? Dat ze steeds in bed lag ? Ja dat mogen ze van mij best doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar met Nawel heb je geen probleem?
Die heeft toch geen verkering met Vera?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar met Nawel heb je geen probleem?
Dat, en dat ze anderen steeds voor haar laat lopen, dat ze liegt, manipuleert, enz enz.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:16 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Wat moeten ze van nawel laten zien dan ? Dat ze steeds in bed lag ? Ja dat mogen ze van mij best doen
jamaar jamaar BB trekt Dimi vooorrrrrquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En trouwens ... de Dimi gesprekken waren gisteravond .. die kunnen nog niet in de uitzending zitten. Komt morgen gezien de spoiler.
ja daar zie je overal van alles te weinigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel seconden van deze quiz zullen er morgen in de liveshow zitten?
Live is een weekoverzicht, met tussendoor een oprotmoment.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
jamaar jamaar BB trekt Dimi vooorrrrr![]()
Genoeg om het beeld te scheppen dat het een episch-spannende quizz was, waarbij het hele huis compleet uit hun dak gingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
0quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Dan hoorde ik dat toch goedquote:
Ja, dacht ik ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Raar dansje. Lijkt alsof ze de vieze lucht van hun K U T wegwaaien
Ok goed om te wetenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook.
Je mag hier trouwens gewoon kut zeggen.
kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut
Beetje weinig kut. Dat kan beter!quote:
Was dat verboden danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef MMXMMX het volgende:
Die rat Dimitri heeft Salar genomineerd![]()
![]()
![]()
![]()
En weg ermee
Oh echt. Heb de live gemist.. dan heeft ie zichzelf een exit bezorgd. Heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef MMXMMX het volgende:
![]()
![]()
![]()
En weg ermee
Haalt het dat ? Zat zelf te denken aan groep 3/4quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef Whuzz het volgende:
Jezus wat een pauperdansje
En paupertekst.
Niveau groep-8
Die kennen "puni" nog niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Haalt het dat ? Zat zelf te denken aan groep 3/4
maandsluiting bij de kleutersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef spapaars het volgende:
Feest van herkenning, de meisjes deden ook een ingestudeerd dansje.
We waren een jaar of 8 toen.
Jij hebt Salar dus niet in de DBK gezien ?quote:
Is dat ergens bevestigd (sorry, niet aldoor kunnen volgen). ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:24 schreef MMXMMX het volgende:
![]()
![]()
![]()
En weg ermee
Ja dit dusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh echt. Heb de live gemist.. dan heeft ie zichzelf een exit bezorgd. Heerlijkasshole.. karma is a bitch
Hehehequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
maandsluiting bij de kleuters
maar ze hebben hun best gedaan, applaus
Yup gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Jij hebt Salar dus niet in de DBK gezien ?
Kijk de uitzending nog ff terug
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehehe
*nep-trotse-ouder-gezicht*
Knap hoor! Echt héél goed gedaan! wow, jullie worden later echt beroemd!
Was net in de uitzendingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is dat ergens bevestigd (sorry, niet aldoor kunnen volgen). ?
maar je hebt vast wel genoten tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:30 schreef C.A.I het volgende:
knap gedaan maar wat een paupere regie knutselwerk zeg pffffffffffff kleuterklas niveau heeeeeel slecht camerawerk
Het is een spel.quote:
Dan ga ik met fiches gooienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is een spel.
Als je met je maten poker speelt wordt je dan ook boos als iemand bluft en je pot inpikt? Of is dat gewoon zoals het spel gespeeld wordt?
ja dat zeg ik knap gedaan de rest staat er ook en dat is niet voor de bewoners bedoeldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
maar je hebt vast wel genoten toch
![]()
Ik gooi altijd met de croupier. Komt harder aanquote:
Goede speltipquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik gooi altijd met de croupier. Komt harder aan
Salar weet van niets en is dus ook niet boos gewordenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is een spel.
Als je met je maten poker speelt wordt je dan ook boos als iemand bluft en je pot inpikt? Of is dat gewoon zoals het spel gespeeld wordt?
morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:33 schreef Sofia35 het volgende:
Oh ik heb de spoiler van volgende keer gezien is dat morgen in de live uitzending of maandag pas ? Want indien maandag te laat
Hoezo, even niet gekeken...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef Sofia35 het volgende:
Niet netjes van BB dat ze dimi beschermen. Ze hebben niks laten zien van hoe dimi naar Vera deed. Klaar mee
over het algemeen mis je heel weinig .. alleen de exit is even leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan morgen de liveshow niet zien
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan morgen de liveshow niet zien
Ook het hoogtepunt van de week.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
over het algemeen mis je heel weinig .. alleen de exit is even leuk.
was ook leukquote:
Valt wel mee vergeleken met eerder op de avondquote:
Ofwel, Dimi heeft het spel perfect gespeeld. Wel mooi dat je dat erkentquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:34 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Salar weet van niets en is dus ook niet boos geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |