nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook voor jou de vraag
heb je een VPN?
anders had het daar aan kunnen liggenquote:
ik had het gelezen van jequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders had het daar aan kunnen liggen
Deels, vooral over berichten over uitgebrachte stemmen die ik hier zie langs komen.quote:
Leroy heeft uiteindelijk altijd gelijk. Hij praat ook zo lang door dat hij vroeg of laat gelijk krijgtquote:
gelijk hebben moet niet altijd een doel zijnquote:
hahaha.. waar .. maar dit was Julioquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leroy heeft uiteindelijk altijd gelijk. Hij praat ook zo lang door dat hij vroeg of laat gelijk krijgt
Oeps, die bedoelde ik. Maar goed, die kramen op hun manier dezelfde hoeveelheid onzin uit. Dus beide kanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hahaha.. waar .. maar dit was Julio
FTFYquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
Ze schrijft net zo belabberd als ze zingt
@VraagjeAanDeRegiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Vraag me wel eens af wat ze in regie denken als ze dit allemaal zien
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef s1lverz het volgende:
Kristof mag van mij winnen, oprechte gast die altijd vrolijk en behulpzaam is. Zonder hem en Salar zou er weinig aan zijn imo.
Ik vermoed veel:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Vraag me wel eens af wat ze in regie denken als ze dit allemaal zien
Die lippenquote:
ik zag dimi al kijken op google of het wel kloptequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef Ptr67 het volgende:
Ben van mening dat Kristof het wel verkeerd had met de eerste afro amerikaanse vrouw die een oscar won.
Hij vernoemt Halle Berry
Volgens mij was dat een dame Hattie (achternaam weet ik niet meer) uit Gone with the wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |