heb hele discussies gehad een aantal jaar geledenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb weleens geprobeerd om mijn 7 jarige kleindochter te helpen maar ik snapte er zelf niets van
Staartdelingen gaat ook zo raar tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar ze leren alles door elkaar
vroeger deed je gewoon een week lang elke dag + sommen
en dan een week lang - sommen
etc
nu is het in 1 rekenles alles door elkaar
en ze leren niets echt goed
dat dusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bij ons gewoon stampen tot dat je het kon dromen 100% toets geen 100% goed opnieuw totdat het wel goed was.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Staartdelingen gaat ook zo raar tegenwoordig
Die leerkracht wilde gewoon van het gezeur af zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hele discussies gehad een aantal jaar geleden
maar basisschool docent was het helemaal met me eens
rekenmethode is k..
maar de scholen willen er niks aan doen
Van Nawel had hij kunnen winnen, nu idd verliest hij het doordat ze er met 3 op staan.Hij verkloot het allemaal zelf helaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi heeft dit denk ik gedaan omdat hij anders alleen met nawel op de bank zou komen. Alleen denk ik dat hij niet heeft gerekend dat hij zeker van salar zou verliezen en ander de mensen die salar leuk vinden op hem zouden gaan kiezen en hij dus had kunnen blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb heel lang op een basisschool de administratie gedaan en er was veel discussie over welke rekenmethode wel aangeschaft moest worden of waarom niet. En dan 5 jaar later hetzelfde..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb hele discussies gehad een aantal jaar geleden
maar basisschool docent was het helemaal met me eens
rekenmethode is k..
maar de scholen willen er niks aan doen
nee hij kwam met dezelfde punten als die ik hadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die leerkracht wilde gewoon van het gezuer af zijn
"Ja Mevrouw Gerysbones, hemelaal mee eens hoor! Die methode is echt slecht! Maar ja. Schoolbeleid he? Erg naar allemaal. Poepoe... erg hoor"
gaat dit over de aflevering?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Van Nawel had hij kunnen winnen, nu idd verlies hij het doordat ze er met 3 op staan.Hij verkloot het allemaal zelf helaas.
Slimme leerkracht is goed in het omgaan met zeuroudersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij kwam met dezelfde punten als die ik had
Ja als ik dat zag van me kleindochter snapte ik er geen hol van en ik ben echt wel goed in rekenen ook hoofdrekenenquote:
ja en dan is het ouwehoeren over die ouders in de koffiekamerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Slimme leerkracht is goed in het omgaan met zeurouders
ook voor jou de vraagquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Slimme leerkracht is goed in het omgaan met zeurouders
Uiteraard. Denk dat @greysbones het gesprek van de dag was vaakquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan is het ouwehoeren over die ouders in de koffiekamer
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Denk dat @:Greysbones het gesprek van de dag was vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |