Grace was Peter + Salarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
Nominaties
Julio - Dimi + Peter
Vera - Nawel - Julio
Kristof - Nawel +
Nouch - Dimi +
Leroy - Dimiti + Salar
Nawel - Salar +
Hanne -
Grace -
Peter - Nawel + Vera
Salar - Nawel + Julio
Dimi - Salar +
Het was weer lekker compleet
saaie dagen hoort ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Da's terecht dan
Nominaties achterhouden hoort niet
Ik heb alleen de uitzending gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
peter ook zijn stem veranderd van julio op vera
[..]
grace salar en peter
hanne dimi en salar
Da's vakerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
saaie dagen hoort ook niet
maar ze doen het
ja ik vind het ook leuk iddquote:
Leren ze dat nog wel ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoofdrekenen is lastig voor de jeugd
Dimi wilde gewoon Tobi niet terug en hoopt dat die een eenzame dood zou sterven in de gameroomquote:
De ouderen hoorde ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
in Nlquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, stream gameroom aan laten staan en Tobias niet meer bijvoerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi wilde gewoon Tobi niet terug en hoopt dat die een eenzame dood zou sterven in de gameroom
ze moeten nu vaak de uitkomst schattenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Nl
de lesmethode van rekenen is waardeloos
moet gewoon terug naar vroeger
jaquote:
Schrijven trouwens ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik heb weleens geprobeerd om mijn 7 jarige kleindochter te helpen maar ik snapte er zelf niets vanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar ze leren alles door elkaar
vroeger deed je gewoon een week lang elke dag + sommen
en dan een week lang - sommen
etc
nu is het in 1 rekenles alles door elkaar
en ze leren niets echt goed
ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
ze moeten nu vaak de uitkomst schatten
Zou graag willen kijken maar hier werken de streams weer nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, stream gameroom aan laten staan en Tobias niet meer bijvoeren
Bij ons gewoon stampen tot dat je het kon dromen 100% toets geen 100% goed opnieuw totdat het wel goed was.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar ze leren alles door elkaar
vroeger deed je gewoon een week lang elke dag + sommen
en dan een week lang - sommen
etc
nu is het in 1 rekenles alles door elkaar
en ze leren niets echt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |