papier is nog van vogelen tellen en denk dat uit hun zelf is en dat ze de pen gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
is dit iets dat ze moesen doen van BB er is papier enzo
great minds think a like!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Formule W.
Sinds die tijd hebben we minder last van wratten.
edit: godver @:danilel mijn grap wat doe je!?
En van waar hebben ze dat klokjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
papier is nog van vogelen tellen en denk dat uit hun zelf is en dat ze de pen gevraagd hebben
die had ik ook in me hoofdquote:
Pen heeft Leroy meegenomen uit de gameroom na het huismeester spelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
papier is nog van vogelen tellen en denk dat uit hun zelf is en dat ze de pen gevraagd hebben
is gewoon zo'n keukenwekkertjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En van waar hebben ze dat klokje
hebben er vele.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
mijn streams lopen achter ofzo![]()
ik zie de antwoorden hier al en dan pas de vraag op de streams
ik kijk nu stream 1 op het Belgische TV kanaal. Ik loop al 40 seconden voor ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
mijn streams lopen achter ofzo![]()
ik zie de antwoorden hier al en dan pas de vraag op de streams
ik denk van de ovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die hangt altijd aan de ovenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dan zet jij je antw maar onder een spoilerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik kijk nu stream 1 op het Belgische TV kanaal. Ik loop al 40 seconden voor ofzo
valt me tegen van Peterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |