quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:13 schreef Jockari het volgende:
In het autopsielokaal hebben de studenten het geraamte aangekleed. Prof gaat weer niet blij zijn met die grap.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:09 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja want die ideetjes komen echt van hun zelf hoor
dus BB vertelt ze om mens erger je niet te maken en een dambord en kaartspel mischien beetje hulp met de quiz maar ik weet het niet zoiezo andere dingen echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Maar met Nawel heb je geen probleem?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef Sofia35 het volgende:
Niet netjes van BB dat ze dimi beschermen. Ze hebben niks laten zien van hoe dimi naar Vera deed. Klaar mee
Wat moeten ze van nawel laten zien dan ? Dat ze steeds in bed lag ? Ja dat mogen ze van mij best doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar met Nawel heb je geen probleem?
Die heeft toch geen verkering met Vera?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar met Nawel heb je geen probleem?
Dat, en dat ze anderen steeds voor haar laat lopen, dat ze liegt, manipuleert, enz enz.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:16 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Wat moeten ze van nawel laten zien dan ? Dat ze steeds in bed lag ? Ja dat mogen ze van mij best doen
jamaar jamaar BB trekt Dimi vooorrrrrquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En trouwens ... de Dimi gesprekken waren gisteravond .. die kunnen nog niet in de uitzending zitten. Komt morgen gezien de spoiler.
ja daar zie je overal van alles te weinigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel seconden van deze quiz zullen er morgen in de liveshow zitten?
Live is een weekoverzicht, met tussendoor een oprotmoment.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
jamaar jamaar BB trekt Dimi vooorrrrr![]()
Genoeg om het beeld te scheppen dat het een episch-spannende quizz was, waarbij het hele huis compleet uit hun dak gingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
0quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Dan hoorde ik dat toch goedquote:
Ja, dacht ik ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Raar dansje. Lijkt alsof ze de vieze lucht van hun K U T wegwaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |