Hij zal best actress hebben bedoeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef Ptr67 het volgende:
Ben van mening dat Kristof het wel verkeerd had met de eerste afro amerikaanse vrouw die een oscar won.
Hij vernoemt Halle Berry
Volgens mij was dat een dame Hattie (achternaam weet ik niet meer) uit Gone with the wind.
nou moet ik wel zeggen dat deze groep meer plezier voor hun zelf verzint dan vorig jaar die vroegen overal omquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Vraag me wel eens af wat ze in regie denken als ze dit allemaal zien
Bij die Oscar uitreiking werd gezegd dat zij de 1e was. Heb het zelf gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef Ptr67 het volgende:
Ben van mening dat Kristof het wel verkeerd had met de eerste afro amerikaanse vrouw die een oscar won.
Hij vernoemt Halle Berry
Volgens mij was dat een dame Hattie (achternaam weet ik niet meer) uit Gone with the wind.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou moet ik wel zeggen dat deze groep meer plezier voor hun zelf verzint dan vorig jaar die vroegen overal om
en nu bedenken ze wel veel zelf zoals nu de quiz en de spellen en kaarten zelf gemaakt
heb het bij hun nog niet echt saai gevonden tuurljk zijn er momentje, maar vorig jaar hingen ze wel heel erg veel op de bank
Ik als hollander versta hem goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Jockari het volgende:
Ik als vlaming versta vandaag zelfs Dimi amper...
dien kiekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Jockari het volgende:
Ja want die ideetjes komen echt van hun zelf hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou moet ik wel zeggen dat deze groep meer plezier voor hun zelf verzint dan vorig jaar die vroegen overal om
en nu bedenken ze wel veel zelf zoals nu de quiz en de spellen en kaarten zelf gemaakt
heb het bij hun nog niet echt saai gevonden tuurljk zijn er momentje, maar vorig jaar hingen ze wel heel erg veel op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd niet 1 woord verstaan van die mopquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Jockari het volgende:
Is de voice over ook Geraldine, of van de Veire?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef Jockari het volgende:
Geraldinequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is de voice over ook Geraldine, of van de Veire?
Ja, vond het ook een hele rare brief. Maar goed. Ik vind Grace ook raar. dus ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:12 schreef D. het volgende:
Oja, rare brief van die zoon van Grace
aanspreken met u is wel heel 1950
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |