Was net in de uitzendingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is dat ergens bevestigd (sorry, niet aldoor kunnen volgen). ?
maar je hebt vast wel genoten tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:30 schreef C.A.I het volgende:
knap gedaan maar wat een paupere regie knutselwerk zeg pffffffffffff kleuterklas niveau heeeeeel slecht camerawerk
Het is een spel.quote:
Dan ga ik met fiches gooienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is een spel.
Als je met je maten poker speelt wordt je dan ook boos als iemand bluft en je pot inpikt? Of is dat gewoon zoals het spel gespeeld wordt?
ja dat zeg ik knap gedaan de rest staat er ook en dat is niet voor de bewoners bedoeldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
maar je hebt vast wel genoten toch
![]()
Ik gooi altijd met de croupier. Komt harder aanquote:
Goede speltipquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik gooi altijd met de croupier. Komt harder aan
Salar weet van niets en is dus ook niet boos gewordenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is een spel.
Als je met je maten poker speelt wordt je dan ook boos als iemand bluft en je pot inpikt? Of is dat gewoon zoals het spel gespeeld wordt?
morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:33 schreef Sofia35 het volgende:
Oh ik heb de spoiler van volgende keer gezien is dat morgen in de live uitzending of maandag pas ? Want indien maandag te laat
Hoezo, even niet gekeken...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef Sofia35 het volgende:
Niet netjes van BB dat ze dimi beschermen. Ze hebben niks laten zien van hoe dimi naar Vera deed. Klaar mee
over het algemeen mis je heel weinig .. alleen de exit is even leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan morgen de liveshow niet zien
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan morgen de liveshow niet zien
Ook het hoogtepunt van de week.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
over het algemeen mis je heel weinig .. alleen de exit is even leuk.
was ook leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |