Ik probeer het wel te laten horen als ik het er niet mee eens benquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik reageer niet eens meer op dat soort opmerkingen. Ben het helemaal met je eens
Eenschquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor de duidelijkheid. Ik vind Vera niet hoerig. Belachelijk woord trouwens.![]()
En matras gelul hou ik ook niet van.
Dat moet afl 2 zijn geweest..die ik niet heb gekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je vergeet het gedeelte dat er meer vrouwen tobias knap vonden
Kristoff vindt zichzelf veels te oud voor haar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope. Geen Vera type. Salar ook niet.
Blij dat je niet bij mij in de buurt woontquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik noem mensen hier in de buurt ook hoeren enzo
Misschien woont deze persoon wel in een hoerenbuurtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Blij dat je niet bij mij in de buurt woont
als je je niet als een hoer gedraagt zal ik je zo niet noemen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Blij dat je niet bij mij in de buurt woont
Als je niet opvalt word je er ook niet uitgeflikkerdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
Als BB'er zowat onschendbaar worden, alle vrouwtjes aan je te hebben kleven, The Man Of The House worden..
Wat moet je daarvoor doen?
Je poot zwikken in een kutspelletje. 5 dagen in een hotel gaan zitten met een gipspoot, met je lamme poot terugkomen en dan de Held uithangen.. 2 Nominaties overleven
WTF, geen hónd die ook maar een moment denkt gelijk Ópsodemieteren met gast
ik ben een eerbare omaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je je niet als een hoer gedraagt zal ik je zo niet noemen hoor
En hoe gedraagt een hoer zich?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je je niet als een hoer gedraagt zal ik je zo niet noemen hoor
Nee en gaat hij niet doen ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Zou Dimi nog met een verklaring komen bij Salar waarom hij op hem gestemd heeft. Of heeft hij hem dit al laten weten?
Jij woont misschien op de Walletjes ? Dan kan dat natuurlijk zomaar ;-)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:35 schreef suzi1 het volgende:
ik noem mensen hier in de buurt ook hoeren enzo
ik heb heel veel respect voor ouderen. echt. drm heb ik dus ook vooral contact met 70+quote:
Als hij er uit ligt morgen is daar geen tijd meer voor. Maar na de uitzending van vanavond denk ik dat dit nog wel eens een gamechanger zou kunnen worden, ook Nawel is zeker nog niet zeker dat ze zal blijven...quote:
Waarom zou hij dat doen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Zou Dimi nog met een verklaring komen bij Salar waarom hij op hem gestemd heeft. Of heeft hij hem dit al laten weten?
quote:
Dit is toch gewoon een matennaai streek van het kaliber Thomas/Jill vorig jaar! Hij heeft het achteraf wel verteld aan Jill.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:39 schreef Verida het volgende:
w
[..]
Waarom zou hij dat doen dan?
Bovendien is dit maar door BB benadrukt dat de stemmingen geheim zijn.
Als je TV maakt ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Als je niet opvalt word je er ook niet uitgeflikkerd
dat gaat ze niet lang volhoudenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef Jockari het volgende:
Opvallende metamorfose bij nawels 2de nominatie.
Ja en? Omdat Thomas het aan Jill heeft verteld moet Dimi het nu ook maar zeggen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een matennaai streek van het kaliber Thomas/Jill vorig jaar! Hij heeft het achteraf wel verteld aan Jill.
Doe niet zo onnozel, dat snap je toch zeker zelf wel!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:41 schreef Verida het volgende:
ja
[..]
Ja en? Omdat Thomas het aan Jill heeft verteld moet Dimi het nu ook maar zeggen?
Ze moeten allemaal stemmen en op allemaal kan gestemd gaan worden. Dat is het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |