ik heb heel veel respect voor ouderen. echt. drm heb ik dus ook vooral contact met 70+quote:
Als hij er uit ligt morgen is daar geen tijd meer voor. Maar na de uitzending van vanavond denk ik dat dit nog wel eens een gamechanger zou kunnen worden, ook Nawel is zeker nog niet zeker dat ze zal blijven...quote:
Waarom zou hij dat doen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Zou Dimi nog met een verklaring komen bij Salar waarom hij op hem gestemd heeft. Of heeft hij hem dit al laten weten?
quote:
Dit is toch gewoon een matennaai streek van het kaliber Thomas/Jill vorig jaar! Hij heeft het achteraf wel verteld aan Jill.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:39 schreef Verida het volgende:
w
[..]
Waarom zou hij dat doen dan?
Bovendien is dit maar door BB benadrukt dat de stemmingen geheim zijn.
Als je TV maakt ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Als je niet opvalt word je er ook niet uitgeflikkerd
dat gaat ze niet lang volhoudenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef Jockari het volgende:
Opvallende metamorfose bij nawels 2de nominatie.
Ja en? Omdat Thomas het aan Jill heeft verteld moet Dimi het nu ook maar zeggen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een matennaai streek van het kaliber Thomas/Jill vorig jaar! Hij heeft het achteraf wel verteld aan Jill.
Doe niet zo onnozel, dat snap je toch zeker zelf wel!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:41 schreef Verida het volgende:
ja
[..]
Ja en? Omdat Thomas het aan Jill heeft verteld moet Dimi het nu ook maar zeggen?
Ze moeten allemaal stemmen en op allemaal kan gestemd gaan worden. Dat is het spel
Nawel zat ook te roepen "welke schijnheil heeft op mij gestemd" maar ze heeft toch zelf ook op twee personen gestemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel, dat snap je toch zeker zelf wel!
Dan gaat Leroy zo dadelijk ook weer over die legoblokjes beginnen. Zal de rode draad worden deze BBquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat dimi weer beginnen over de dbk dat hij gecrashed is. Dat is al de 3e avond op rij dat hij dit verteld.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
Dimi ligt in bed zonder zijn HuisHoerje Vera?
Een Slimme Meid is op haar toekomst voorbereidt ...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |