abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 12:44:41 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203457813
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

En nu maar wachten op bewijs..
Rechtzaken..
Of misschien iemand die door de mand valt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 12:45:37 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203457823
twitter


Running for cover....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 13:03:00 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203458103
twitter


Ik denk dat veel mensen hem thoughts & prayers sturen. Dat is vast ook heel nuttig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203458511
Tulsi heeft hier natuurlijk helemaal gelijk.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203458547
En hier ook, hihihi. Toch verfrissend om te zien, een linkse dame die zo oprecht en integer is. Vandaar natuurlijk ook dat ze niet goed viel bij de Democraten. Die hebben liever woke en hysterische Establishment adepten.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 13:46:45 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203458666
Het staat Young vrij zijn muziek van spotify af te halen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203458693
Hi hi die door woke geobsedeerde rechtse sektevolgers, hoe vinden jullie het verbod op maus te rechtvaardigen. Of blijven jullie gewoon struisvogel spelen en maar over links woke praten. 8-)
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 13:51:57 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203458720
Trump koos Pence om zijn geloof. So what?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 14:18:24 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203458967
Speak of the devil....

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203459026
Hihihi, zo veel parallellen met de Russia-hoax.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:27:58 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203459052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:03 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Ik denk dat veel mensen hem thoughts & prayers sturen. Dat is vast ook heel nuttig.
Kan ik ook een like sturen via FB?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 14:31:20 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203459100
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:36 schreef HowardRoark het volgende:
En hier ook, hihihi. Toch verfrissend om te zien, een linkse dame die zo oprecht en integer is. Vandaar natuurlijk ook dat ze niet goed viel bij de Democraten. Die hebben liever woke en hysterische Establishment adepten.

[ twitter ]
Nou het speelt bij jou meer dan menig ander, aangezien het je echt hard raakt.
En het is natuurlijk voor republikeinen een doorn in het oog dat ze de positie heeft, misschien heeft Biden het daarom gedaan.

Beetje extra jennen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 14:43:57 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203459231
De roden schuimbekken inderdaad echt hard om haar. Gillend en met de vuist op de grond slaand wegens het wegnemen van het geboorterecht der republikeinse opperkaste.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203459813

Biden sloopt de wereld
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203459820
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:43 schreef Ulx het volgende:
De roden schuimbekken inderdaad echt hard om haar. Gillend en met de vuist op de grond slaand wegens het wegnemen van het geboorterecht der republikeinse opperkaste.
Precies al een paar honderd jaar blanke mannen gekozen om hun ras en geslacht en nu ineens is het een issue :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 1 februari 2022 @ 15:51:55 #16
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203459940
Let's go Brandon. _O_
pi_203460093
Hihi, de Blauwen hebben het maar moeilijk met de huidige Honkwaking.
pi_203460290
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Precies al een paar honderd jaar blanke mannen gekozen om hun ras en geslacht en nu ineens is het een issue :')
Het is nu ook black history month he? Waarom geen white history month?

#allhistoriesmatter
#woedend
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 16:25:37 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203460296
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:07 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, de Blauwen hebben het maar moeilijk met de huidige Honkwaking.
Kwaak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203460640
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou het speelt bij jou meer dan menig ander, aangezien het je echt hard raakt.
En het is natuurlijk voor republikeinen een doorn in het oog dat ze de positie heeft, misschien heeft Biden het daarom gedaan.

Beetje extra jennen.
Succesvolle strategie hoor om een incompetente VP te hebben puur op basis van haar ras en geslacht. Zelfs haar eigen achterban moet haar niet.
pi_203460652
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Precies al een paar honderd jaar blanke mannen gekozen om hun ras en geslacht en nu ineens is het een issue :')
Knipoog is stiekem voorstander van de slavernij met de voorwaarde dat blanke mannen tot slaaf worden gemaakt door donkere Afrikanen.
pi_203460675
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
Tulsi heeft hier natuurlijk helemaal gelijk.

[ twitter ]
Geen speld tussen te krijgen, Joe Rogan die overigens een Bernie bro is moet kapot omdat hij het gore lef heeft met een ieder in gesprek te gaan, de hufter.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 16:58:50 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203460736
Trump wordt door nu door iedereen verlaten wegens zijn landverraad dus moet het hier snel over een gepikeerde podcaster gaan. Zo voorspelbaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203460997
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 15:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Precies al een paar honderd jaar blanke mannen gekozen om hun ras en geslacht en nu ineens is het een issue :')
Haha, maak dat de kat wijs.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Knipoog is stiekem voorstander van de slavernij met de voorwaarde dat blanke mannen tot slaaf worden gemaakt door donkere Afrikanen.
Tja, hij is een sterk links en progressief georiënteerde user, die dus nogal gelooft in de theorieën omtrent identiteitspolitiek. Waarschijnlijk ook iemand die een quasi schuldgevoel heeft vanwege zijn "white privilege".
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen speld tussen te krijgen, Joe Rogan die overigens een Bernie bro is moet kapot omdat hij het gore lef heeft met een ieder in gesprek te gaan, de hufter.
Het geeft aan hoe radicaal het hele gebeuren is geworden. Schrikbarend natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203461235
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:58 schreef Ulx het volgende:
Trump wordt door nu door iedereen verlaten wegens zijn landverraad dus moet het hier snel over een gepikeerde podcaster gaan. Zo voorspelbaar.
Hoezo snel, je grote vriendin @Kijkertje begon er over. En het is uiteraard ook best wel een gesprekje waard.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 17:58:06 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203461434
O ja, Trumpfans. Die geven altijd een ander de schuld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 18:00:17 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203461460
Rhaaaaaaah-rrhaff.

Trump staat weer eens te schuimbekken.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 18:03:07 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203461487
Moet Trump onder ede komen getuigen als Pence voor de rechter staat?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 19:09:38 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203462287
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:03 schreef Ulx het volgende:
Moet Trump onder ede komen getuigen als Pence voor de rechter staat?
Oeh dat zou leuk zijn.. rent naar winkel voor popcorn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203462305
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oeh dat zou leuk zijn.. rent naar winkel voor popcorn.
Dat gaat dan gewoon 300X pleading the 5th worden met die laffe hamster. Saai.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 19:13:17 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203462320
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Succesvolle strategie hoor om een incompetente VP te hebben puur op basis van haar ras en geslacht. Zelfs haar eigen achterban moet haar niet.
Nou het werkt heel goed.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 19:16:12 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203462344
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat gaat dan gewoon 300X pleading the 5th worden met die laffe hamster. Saai.
Ja waarschijnlijk wel zie Alex Jones, maar toch hoop ik op een Uber rant..
https://www.google.com/am(...)ead-fifth/index.html
Bedoel er staat weer een schijnwerper op hem gericht dat is een kans die hij niet voorbij kan laten gaan..

Waarschijnlijk zullen zijn advocaten natuurlijk dat niet willen..
Maja ongeleid projectiel he..
Je weet het maar nooit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203462371
De pro-Establishment users hebben het maar druk in BNW. En dat is best raar, tenzij... Tenzij ze aan de verliezende hand zijn.
pi_203462429
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef Ulx het volgende:
O ja, Trumpfans. Die geven altijd een ander de schuld.
Wie zijn hier de Trump fans? die al sinds 2016 elke Trump nieuwtje hier komen posten? aka de haters? (als Trump een scheet laat staan er hier 5minuten later 5 posts) Wij die Trumpianen worden genoemd, wij zijn trots op onze oompalooma wat hij ook zegt of doet.

Jullie zelf zitten nog in een haat-liefde relatie met Koning Trump, waar de MSM jullie richting haatzaaien stuurt maar eigenlijk jullie Trump heel erg leuk vinden net zoals wij Trumpianen.

Kom naar onze kant, kom eens uit de vicieuze negatieve cirkel waarin je jezelf begeeft. Wordt vrolijk zoals QuidProJoe, Howard en ik. _O_
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203462457
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
wij zijn trots op onze oompalooma wat hij ook zegt of doet.
Waarom?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203462480
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wie zijn hier de Trump fans? die al sinds 2016 elke Trump nieuwtje hier komen posten? aka de haters? Wij die Trumpianen worden genoemd, wij zijn trots op onze oompalooma wat hij ook zegt of doet.

Jullie zelf zitten nog in een haat-liefde relatie met Koning Trump, waar de MSM jullie richting haatzaaien stuurt maar eigenlijk jullie Trump heel erg leuk vinden net zoals wij Trumpianen.

Kom naar onze kant, kom eens uit de vicieuze negatieve cirkel waarin je jezelf bevindt. Wordt vrolijk zoals QuidProJoe, Howard en ik. _O_
Ik denk dat wij vrolijk kunnen zijn omdat juist wij aan de winnende hand zijn. Als je in het kamp van losers zit, en dan ook nog eens verliest, dan kan je toch enkel zwaar verzuurd zijn.
pi_203462481
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarom?
omdat hij niet bij de WEF lobby zit zoals Trudeau,Biden,Obama's,Clintons,Rutte's,Jettens,Kaagjes,Macrons,Merkels e.d en zich daar tegen afkeert.

hij komt niet uit de politieke cirkel die al jaren beinvloed is door lobbys van farmaceutische handels en andere klimaatbullshit.

Trump is de redder die strijd tegen WEF's new world order BBB plannen, die willen naar een totalitaire staat, 1 wereld, 1 volk, 1 taal.

Nationalisme is OK. w/
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 19:27:42 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203462490
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat gaat dan gewoon 300X pleading the 5th worden met die laffe hamster. Saai.
Ik denk dat ze hem wel een aanval kunnen laten krijgen. Camera op hem, lekker zuigende vragen stellen. Trump kiest dan automatisch de aanval. Het was niet voor niets dat Trump niet wilde getuigen over Rusland en dat continu afdeed als een Perjury Trap.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203462502
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
omdat hij niet bij de WEF lobby zit zoals Trudeau,Biden,Obama's,Clintons,Rutte's,Jettens,Kaagjes en zich daar tegen afkeert.

hij komt niet uit de politieke cirkel die al jaren beinvloed is door lobbys van farmaceutische handels en andere klimaatbullshit.

Trump is de redder die strijdt tegen WEF's new world order BBB plannen, die willen naar een totailitaire staat, 1 wereld, 1 volk, 1 taal.

Nationalisme is OK. w/
Dus je bent niet altijd trots als hij wat zegt of doet, maar gewoon trots zolang hij specifiek dit soort dingen zegt of doet. Helder.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 19:41:48 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203462768
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
omdat hij niet bij de WEF lobby zit zoals Trudeau,Biden,Obama's,Clintons,Rutte's,Jettens,Kaagjes,Macrons,Merkels e.d en zich daar tegen afkeert.

hij komt niet uit de politieke cirkel die al jaren beinvloed is door lobbys van farmaceutische handels en andere klimaatbullshit.

Trump is de redder die strijd tegen WEF's new world order BBB plannen, die willen naar een totalitaire staat, 1 wereld, 1 volk, 1 taal.

Nationalisme is OK. w/
Hij is gevaccineerd en heeft booster gehad he..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 februari 2022 @ 19:43:33 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203462805
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik denk dat ze hem wel een aanval kunnen laten krijgen. Camera op hem, lekker zuigende vragen stellen. Trump kiest dan automatisch de aanval. Het was niet voor niets dat Trump niet wilde getuigen over Rusland en dat continu afdeed als een Perjury Trap.
Ja dat, wijzend vingertje er bij met oranje tomaten kop, gillen dat iemand fake news is zodra deze een vraag stelt.
Waarbij ondertussen in dit topic menig fanboy onder een krijsend genot klaar komt..

Flashback 6 Jan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203463048
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hij is gevaccineerd en heeft booster gehad he..
Ook dat is helemaal prima, wij Trumpianen sluiten niet uit en dit zal Trump ook nooit doen. Waar linksdeugmensen graag mensen uitsluiten van de samenleving zijn rechtse mensen wat meer accepterend. Ondanks welke afkomst, geloof, kleur, er wordt niet gediscrimineerd op medische of eerder genoemde punten. Op geen enkel punt trouwens.

Vaccins zijn niet slecht voor diegene in risicogroepen, maar kom niet met die dictatoriale streken zoals Biden wil met zijn verplichtingen.

Heck, als er geen QR systeem was ingericht voor vaccins had ik hem wss ook wel gehaald, maar iedereen met een beetje IQ kan aanzien komen dat dit voor andere doeleinden gebruikt gaat worden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 20:02:25 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203463240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja dat, wijzend vingertje er bij met oranje tomaten kop, gillen dat iemand fake news is zodra deze een vraag stelt.
Waarbij ondertussen in dit topic menig fanboy onder een krijsend genot klaar komt..

Flashback 6 Jan.
En ondertussen zichzelf verder de problemen in liegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 20:32:57 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203463829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ook dat is helemaal prima, wij Trumpianen sluiten niet uit en dit zal Trump ook nooit doen. Waar linksdeugmensen graag mensen uitsluiten van de samenleving zijn rechtse mensen wat meer accepterend. Ondanks welke afkomst, geloof, kleur, er wordt niet gediscrimineerd op medische of eerder genoemde punten. Op geen enkel punt trouwens.

Vaccins zijn niet slecht voor diegene in risicogroepen, maar kom niet met die dictatoriale streken zoals Biden wil met zijn verplichtingen.

Heck, als er geen QR systeem was ingericht voor vaccins had ik hem wss ook wel gehaald, maar iedereen met een beetje IQ kan aanzien komen dat dit voor andere doeleinden gebruikt gaat worden.
Kuch patriot act.. kuch...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203464438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 20:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kuch patriot act.. kuch...
Wat heeft dat met Trump te maken? das die 9/11 act toch? anyway. Mensen komen hier Trump bashen over alles en nog wat moeten zich eens realiseren dat hun goedheiligman Xiden door zijn politiek carriere meer schade heeft aangericht dan menig politicus zou kunnen.

Biden heeft niet voor niets in vorige worpen naar presidentschap gefaald als een natte krant.
In 1988 tijdens zijn eerste poging pleegde hij plagiaat door een speech 1op1 te kopieren, net zoals hij nu BBB kopieert.
Gast was altijd tegen dat zwarten op witte scholen geplaatst werden. Werd daarop ook nog door kamelteen harris aangepakt.

Hij en de clintons waren voor de Three Strike Law waar zwarten voor 3x minor offense 50 jaar de bak in moesten. Kamela harris heeft duizenden mensen opgesloten tijdens haar "Top Cop" periode. Voor minor offenses zoals wiet.


"i don't believe you are racist, BUT" lal kamela zegt het zelf, Biden heeft zijn politieke carrière gebouwd door segregation

En al die racistische grappen die Biden maakte onder de witte elite in de jaren 1990/2000 zijn ondertussen verwijderd door ome Biden op youtube, want dat mag niet gezien worden door republikeinen. Yawn
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203464836


quote:
I see injustice and her skin shall be quite black
No white folks anymore, I'm just appointing black
I see the girls walk by, dressed in their summer clothes
I have to turn my head and sniff them with my nose

I see the line of trucks and they're not turning back
Their honking drives me mad: their drivers' skin ain't black
I see reporters asking things, but soon I drift away
Like a newborn baby, these naps happen every day

My sole surviving son is always smoking crack
They turned his hard drives in, the agents gave them back
Maybe soon I'll fade away and not have to face the facts
I wasn't elected here, and trunalimunumaprzure ain't coming back.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 22:26:22 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203466018
Wat is nou precies het probleem? Toen Trump zei dat hij een vrouw ging benoemen was er niks aan de hand. Alsof er geen betere mannen te vinden waren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 22:29:58 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203466099
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203467590
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:26 schreef Ulx het volgende:
Wat is nou precies het probleem? Toen Trump zei dat hij een vrouw ging benoemen was er niks aan de hand. Alsof er geen betere mannen te vinden waren.
Dit gebeurt er als je mensen gaat selecteren op huidskleur. (Mensen gaan dingen doen op basis van een beeld wat de media naar hun schetst, in bepaalde posities wil je dat niet hebben)

https://www.dailymail.co.(...)G-Letitia-James.html

quote:
The Trump family have accused New York Attorney General Letitia James of breaking state laws for a politically motivated 'fishing expedition', in a fiery court filing Tuesday.

The legal filing, lodged by Donald Trump's lawyers in New York, claims James was hell-bent on prosecuting the Trumps even before she got into office or saw any evidence against them, and has used her AG investigation into the family firms to raise money for her political campaigns.

The lawyers say she breached the New York constitution by colluding with the state's former District Attorney Cyrus Vance to run parallel criminal and civil cases, which they claim precludes the chance for a fair trial in either.

The Trump family also claims James broke Federal Election Commission (FEC) rules which ban campaigning on the promise of a criminal investigation.
Beetje hetzelfde als racisten op plekken zetten waar ze te veel macht hebben, ongeacht welke partij. Er zitten vele zwarten met woede tegen witten in Amerika, gewoonweg zwarten kiezen om zo zwarte inwoners blij te maken is goedkoop scoren.

Als Trump een mannelijke republikein had gekozen als vervanging van Ruth Bader Ginsburg was het stoom al helemaal uit de oren gekomen van de democraten. Een vrouwelijke vervanging was gewoonweg een goede keuze.

Niet een zwarte omdat het moet zoals Biden mee loopt te koketteren voor elke functie. Het is wel duidelijk dat Biden en Harris elkaar totaal niet mogen, Kamela doet helemaal niet mee, die is echt destijds in het team gekomen om te scoren onder zwarte stemmers. Dat is al racistisch op zich.

En welke man is nou beter dan Amy Coney Barrett? geef mij maar 1 naam met zo veel ervaring met die leeftijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 01-02-2022 23:56:18 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 23:59:40 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203467716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat heeft dat met Trump te maken? das die 9/11 act toch? anyway. Mensen komen hier Trump bashen over alles en nog wat moeten zich eens realiseren dat hun goedheiligman Xiden door zijn politiek carriere meer schade heeft aangericht dan menig politicus zou kunnen.

Biden heeft niet voor niets in vorige worpen naar presidentschap gefaald als een natte krant.
In 1988 tijdens zijn eerste poging pleegde hij plagiaat door een speech 1op1 te kopieren, net zoals hij nu BBB kopieert.
Gast was altijd tegen dat zwarten op witte scholen geplaatst werden. Werd daarop ook nog door kamelteen harris aangepakt.

Hij en de clintons waren voor de Three Strike Law waar zwarten voor 3x minor offense 50 jaar de bak in moesten. Kamela harris heeft duizenden mensen opgesloten tijdens haar "Top Cop" periode. Voor minor offenses zoals wiet.


"i don't believe you are racist, BUT" lal kamela zegt het zelf, Biden heeft zijn politieke carrière gebouwd door segregation

En al die racistische grappen die Biden maakte onder de witte elite in de jaren 1990/2000 zijn ondertussen verwijderd door ome Biden op youtube, want dat mag niet gezien worden door republikeinen. Yawn
Eh dat, en heeft jaren geduurd.
Je geeft dus Biden van iets op de flikker terwijl de republikeinen dit hebben gedaan, maar Biden neem je voor kwalijk terwijl momenteel niet veel anders als de zelfde regels gelden als in Nederland.

Wat is de patriot act eigenlijk..
Zie filmpje en wat het in houd.

BTW grapjes van vroeger kunne tegenwoordig niet meer.
Song of the south (Disney) kan je ook niet meer kijken en zo is er wel meer dat vroeger dachten dat het kon maar eigenlijk behoorlijk heel kwetsend is..

Alsof jij nooit een grap hebt gemaakt die niet door de beugel kan.

Maar goed in de VS is alles in 3 -voud, daarom is het ook een debiel land wat zichzelf alleen maar grappiger maakt, bedoel het aantal mensen dat gelooft dat de mens niet op de maan heeft gewandeld is nagenoeg net zo groot als de mensen die gelooft in de leugen over grootschalige fraude.

Bedoel we hebben het over de VS en ik kan niet wachten op de film hoe de VS de wereld van corona verloste :D

De ego van het land zelf is nog groter dan de stereotype gun nut big Mac Amerikaan met een vlag in zijn hand.

Bedoel men is dusdanig gebrainwashed als kind dat men op school al trouw moet zweren aan een object..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203467859
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 23:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dit gebeurt er als je mensen gaat selecteren op huidskleur. (Mensen gaan dingen doen op basis van een beeld wat de media naar hun schetst, in bepaalde posities wil je dat niet hebben)

https://www.dailymail.co.(...)G-Letitia-James.html
[..]
Beetje hetzelfde als racisten op plekken zetten waar ze te veel macht hebben, ongeacht welke partij. Er zitten vele zwarten met woede tegen witten in Amerika, gewoonweg zwarten kiezen om zo zwarte inwoners blij te maken is goedkoop scoren.

Als Trump een mannelijke republikein had gekozen als vervanging van Ruth Bader Ginsburg was het stoom al helemaal uit de oren gekomen van de democraten. Een vrouwelijke vervanging was gewoonweg een goede keuze.

Niet een zwarte omdat het moet zoals Biden mee loopt te koketteren voor elke functie. Het is wel duidelijk dat Biden en Harris elkaar totaal niet mogen, Kamela doet helemaal niet mee, die is echt destijds in het team gekomen om te scoren onder zwarte stemmers. Dat is al racistisch op zich.

En welke man is nou beter dan Amy Coney Barrett? geef mij maar 1 naam met zo veel ervaring met die leeftijd.
Je denkt dat er geen zwarte vrouwen zijn met genoeg expertise?

Wat denk je van deze kandidaten:



[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2022 00:29:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203467978
twitter

De logica is weer oogverblindend :D

Evenals deze:

twitter

Seriously? _O-

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2022 01:05:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203468272
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203468281
twitter

quote:
Former President Donald Trump's political action committee donated $1 million to the conservative nonprofit organization where his former chief of staff, Mark Meadows, is a senior partner, according to a campaign finance report filed Monday night with the Federal Election Commission.

In December, the House voted to recommend that the Justice Department pursue contempt of Congress charges against Meadows over his refusal to cooperate with an investigation into the Trump-inspired Jan. 6 attack on the U.S. Capitol.

The tax-deductible seven-figure contribution to the Conservative Partnership Institute is by far the largest chunk of $1.35 million in donations Trump's "Save America" PAC made to political allies over the last six months of 2021, according to the campaign finance report.

Trump's PAC gave to 69 candidates for federal and state offices, many of whom have embraced his lie that he was defrauded in the 2020 presidential election. He lost to President Joe Biden by an electoral vote rally of 306 to 232 -- and by more than 7 million raw votes.

Trump's PAC gave to 69 candidates for federal and state offices, many of whom have embraced his lie that he was defrauded in the 2020 presidential election. He lost to President Joe Biden by an electoral vote rally of 306 to 232 -- and by more than 7 million raw votes.

The contribution to Meadows's nonprofit stands out both for its size and for its timing. On July 1, the House voted to establish a select committee to investigate the Capitol attack. Trump's PAC donated to the Conservative Partnership Institute, which bills itself as a training ground for conservative staff and elected officials, on July 26.

[..]
WOW! Waarom zou dat nou zijn? O-)

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2022 03:20:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203468284
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203468285
The land of the FREE!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203468369
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
De logica is weer oogverblindend :D

Evenals deze:

[ twitter ]
Seriously? _O-
DeSantis heeft hier uiteraard gelijk, waarom moet deze man zich verantwoorden voor een tiental idioten die staan te schreeuwen en zwaaien met vlaggen?
Hele steden hadden last van vandalisme en brandstichting door Antifa en BLM en de excuses van de democratische politici waren op z’n best lachwekkend.

Wat betreft Boebert, dat is gewoon humor. Dat je het niet grappig vind is wat anders maar behandelen alsof het een serieus voorstel is is wel weer de overtreffende trap.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 08:14:53 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203468672
Elke stad met meer dan 1000 inwoners is letterlijk tot de grond toe afgefakkeld door hordes antifascisten. Dat zei Ron Johnson of Rand Paul of een van die figuren laatst.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203468712
Wederom een zware en voor de verandering eens racistische nacht voor het Establishment. Het masker valt, letterlijk en figuurlijk.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 08:29:20 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203468751
Trump heeft Lindsey Graham voor RINO uitgemaakt lees ik net.

Benieuwd of Lady G iets terug durft te zeggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 09:49:04 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203469469
Muh Russia was het toch?


twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 09:53:41 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203469519
Trump was wel fanatiek met het ontkennen van het Golden Showers/hoeren verhaal. Aangezien het geen dingetje was voor hem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203469699
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, maak dat de kat wijs.
Hihi nee hoor. Het is gewoon een feit. Zo werkte dat vroeger jeweetz. Vrouwtjes en negertjes hadden tot ver in de 20e eeuw maar weinig rechten, dus bepaalde je ras en geslacht je positie. Bron: Alle geschiedenisboeken.

quote:
Tja, hij is een sterk links en progressief georiënteerde user, die dus nogal gelooft in de theorieën omtrent identiteitspolitiek. Waarschijnlijk ook iemand die een quasi schuldgevoel heeft vanwege zijn "white privilege".
Hihi nee hoor. Ik ben een rechtse immigratie-rakker, voor opvang in de regio ipv hier, voor strenge en adequate behandeling van economische gelukszoekers e.d. Ik ben alleen wat empathischer en minder fascistisch ingesteld als jij. En mijn schuldgevoel is afwezig. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat andere blanke racisten uitgevreten hebben vroeger en wiens denkbeelden blijkbaar nog steeds gesteund worden door de Howardjes van deze wereld die van alles ideniteitspolitiek maakt en zich blijkbaar een blank slachtoffer voelt ofzo.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_203469837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:29 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Wat is dat eigenlijk? Een "vrouw"?



pi_203469963
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Hihi nee hoor. Het is gewoon een feit. Zo werkte dat vroeger jeweetz. Vrouwtjes en negertjes hadden tot ver in de 20e eeuw maar weinig rechten, dus bepaalde je ras en geslacht je positie. Bron: Alle geschiedenisboeken.
Veelzeggend dat onze conservatieve vrienden blijkbaar niet weten dat 'blank en man' tot ver in de 20e eeuw voorwaarden waren om toe te mogen treden tot het Amerikaanse Hooggerechtshof.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203469987
Hihihi, de pro-Democraten lijken nog graag in hun goede oude tijd te leven. De slavernij, de KKK en Jim Crow hebben ze nooit los kunnen laten.
pi_203470052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Knipoogje het volgende:
Hihi nee hoor. Het is gewoon een feit. Zo werkte dat vroeger jeweetz. Vrouwtjes en negertjes hadden tot ver in de 20e eeuw maar weinig rechten, dus bepaalde je ras en geslacht je positie. Bron: Alle geschiedenisboeken.
Jij hebt er over dat er een 'paar honderd jaar blanke mannen om hun huidskleur en geslacht werden gekozen' ... Wat heeft dat te maken met de situatie nu? Niets. Het is slechts een non-argument om de huidige tendens (allerlei minderheden op basis van onveranderlijke kenmerken te bevoordelen) goed te praten.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Knipoogje het volgende:
Hihi nee hoor. Ik ben een rechtse immigratie-rakker, voor opvang in de regio ipv hier, voor strenge en adequate behandeling van economische gelukszoekers e.d. Ik ben alleen wat empathischer en minder fascistisch ingesteld als jij. En mijn schuldgevoel is afwezig. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat andere blanke racisten uitgevreten hebben vroeger en wiens denkbeelden blijkbaar nog steeds gesteund worden door de Howardjes van deze wereld die van alles ideniteitspolitiek maakt en zich blijkbaar een blank slachtoffer voelt ofzo.
'Fascistisch ingesteld'

Kun je dit verder definiëren? Ook ben ik benieuwd welke denkbeelden ik steun? Allemaal nieuw voor mij dit namelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203470317
Trumpcultisten die aan schaamteloze geschiedvervalsing doen om maar "die anderen" als racisten aan te wijzen. I am Jack's complete lack of surprise.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203470508
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij hebt er over dat er een 'paar honderd jaar blanke mannen om hun huidskleur en geslacht werden gekozen' ... Wat heeft dat te maken met de situatie nu?
Waarop jij schreef: 'maak dat de kat wijs'.

Je weet wat die uitdrukking betekent?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203470708
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarop jij schreef: 'maak dat de kat wijs'.

Je weet wat die uitdrukking betekent?
Correct. Er worden namelijk al decennia geen blanke mannen meer gekozen simpelweg op basis van het feit dat zij man en blank zijn. Dit is één van die woke complottheorieën, dat zogenaamd de westerse maatschappij, blanke, heteroseksuele mannen bevoordeeld, of zo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203470813
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct. Er worden namelijk al decennia geen blanke mannen meer gekozen simpelweg op basis van het feit dat zij man en blank zijn. Dit is één van die woke complottheorieën, dat zogenaamd de westerse maatschappij, blanke, heteroseksuele mannen bevoordeeld, of zo.
Stropop; het argument is dat dit een paar honderd jaar lang gebeurde, niet of het de laatste decennia gebeurd is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203470838
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct. Er worden namelijk al decennia geen blanke mannen meer gekozen simpelweg op basis van het feit dat zij man en blank zijn. Dit is één van die woke complottheorieën, dat zogenaamd de westerse maatschappij, blanke, heteroseksuele mannen bevoordeeld, of zo.
'Al decennia'. Het punt van Knipoogje was nou juist dat 'man en blank' honderden jaren lang voorwaarden waren om hoge posities te bekleden.

Verder denk ik inderdaad dat wij als blanke, heteroseksuele mannen het over het algemeen inderdaad makkelijker hebben in het westen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203470879
Wel apart eigenlijk. Iets dat al decennia lang anders is, wordt nog niet gezien als een nieuw normaal.
pi_203470915
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Stropop; het argument is dat dit een paar honderd jaar lang gebeurde, niet of het de laatste decennia gebeurd is.
Geen stropop. Wat ik post is juist.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
'Al decennia'. Het punt van Knipoogje was nou juist dat 'man en blank' honderden jaren lang voorwaarden waren om hoge posities te bekleden.
Dat doet weinig veranderen aan de gestelde vraag. Waarom is dat nu, anno 2022, relevant? Dan zou je dus nu minderheden gaan bevoordelen omdat 75 of 100 jaar geleden blanke, heteroseksuele mannen werden bevoordeeld. Dat slaat toch nergens op?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Verder denk ik inderdaad dat wij als blanke, heteroseksuele mannen het over het algemeen inderdaad makkelijker hebben in het westen.
Ten onrechte, een dergelijke overtuiging zal waarschijnlijk het resultaat zijn van iets te veel mainstream media. Blanke, heteroseksuele mannen hebben het niet makkelijker.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203470968
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:51 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel apart eigenlijk. Iets dat al decennia lang anders is, wordt nog niet gezien als een nieuw normaal.
Hihi, inderdaad. En de onderliggende reden is natuurlijk dat men dit argument omtrent historie wel moet maken omdat de huidige woke identiteitspolitiek anders kant noch wal raakt. En dat doet het natuurlijk ook niet. Maar het voelt voor sommigen zó goed, zó moreel verlicht, zó altruïstisch. Dus dan moet je het via fantasierijke drogredenen proberen te rechtvaardigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203471175
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

Dat doet weinig veranderen aan de gestelde vraag. Waarom is dat nu, anno 2022, relevant? Dan zou je dus nu minderheden gaan bevoordelen omdat 75 of 100 jaar geleden blanke, heteroseksuele mannen werden bevoordeeld. Dat slaat toch nergens op?
Jij schreef 'maak dat de kat wijs' toen Knipoogje benoemde dat 'blanke en man' honderden jaar lang voorwaarden waren voor het bekleden van hoge posities.

Daar reageerde ik op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203471285
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

Ten onrechte, een dergelijke overtuiging zal waarschijnlijk het resultaat zijn van iets te veel mainstream media. Blanke, heteroseksuele mannen hebben het niet makkelijker.
Eerder uit eigen ervaring.

Ik ben nog nooit geweigerd voor een sollicitatie of zonder reden aangehouden door de politie. De enige tegenslagen die ik ervaar zijn het resultaat van mijn eigen acties.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203471288
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 12:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij schreef 'maak dat de kat wijs' toen Knipoogje benoemde dat 'blanke en man' honderden jaar lang voorwaarden waren voor het bekleden van hoge posities.

Daar reageerde ik op.
Omdat hij het brengt op een manier alsof het vandaag de dag nog de norm is. Het is al decennia niet meer relevant. De westerse maatschappij is een meritocratie. Tenminste, dat was het tot een paar jaar geleden. Tegenwoordig draait het meer om hoeveel vermeende slachtofferrollen iemand kan claimen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203471382
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 12:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat hij het brengt op een manier alsof het vandaag de dag nog de norm is.
Dan moet je beter lezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203471386
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

Blanke, heteroseksuele mannen hebben het niet makkelijker.
Hard gelachen weer. Wederom een reactie die je kon verwachten van een geschiedvervalser en wetenschapsontkenner _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203471471
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 12:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Hard gelachen weer. Wederom een reactie die je kon verwachten van een geschiedvervalser en wetenschapsontkenner _O-
Geschiedvervalser? Wetenschapsontkenner? Wat een opmerkelijke labels weer. Helemaal aangezien je dus zelf niet vies bent van het omarmen van woke complottheorieën. Nogmaals: blanke, heteroseksuele mannen hebben het niet makkelijker. Dat jij en sommige andere progressieven anders pretenderen, benadrukt enkel hoe absurd het gedachtegoed is waar jullie in geloven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203471568
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 12:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geschiedvervalser? Wetenschapsontkenner? Wat een opmerkelijke labels weer. Helemaal aangezien je dus zelf niet vies bent van het omarmen van woke complottheorieën. Nogmaals: blanke, heteroseksuele mannen hebben het niet makkelijker. Dat jij en sommige andere progressieven anders pretenderen, benadrukt enkel hoe absurd het gedachtegoed is waar jullie in geloven.
Ja, dat je moeite hebt met het erkennen van feiten was al lang duidelijk natuurlijk. Wat dat betreft zijn die labels niet opmerkelijk hoor. Facts don't care about your feelings, daar is niks 'woke' aan. Geen complottheorie komt daar aan te pas. Jammer joh. Ga nog wat huilen over cancel culture of zo :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203471588
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geen stropop. Wat ik post is juist.
Helaas, het argument ging als volgt:

quote:
Precies al een paar honderd jaar blanke mannen gekozen om hun ras en geslacht en nu ineens is het een issue :')
quote:
Haha, maak dat de kat wijs.
quote:
Hihi nee hoor. Het is gewoon een feit. Zo werkte dat vroeger jeweetz. Vrouwtjes en negertjes hadden tot ver in de 20e eeuw maar weinig rechten, dus bepaalde je ras en geslacht je positie. Bron: Alle geschiedenisboeken.
quote:
Jij hebt er over dat er een 'paar honderd jaar blanke mannen om hun huidskleur en geslacht werden gekozen' ... Wat heeft dat te maken met de situatie nu? Niets.
Zoals je hier ziet was de eerste reactie "haha, maak dat de kat wijs". Daarmee geef je aan dat het statement waarop je reageert volgens jou niet waar is. Dat je er vervolgens ook daar weer een stroman van maakt door te doen alsof het om de situatie nu gaat is natuurlijk geen reden dat je op dit moment niet nogmaals dezelfde stroman optuigt. Je gaat immers in beide gevallen niet in op het daadwerkelijke argument (een paar honderd jaar lang was dat zo), maar maakt daarvan je eigen punt (dat gebeurt ook nu nog) waar je vervolgens tegenin gaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203471618
Om even ontopic te blijven: hoe gaat het met het bewijzen van die grootschalige verkiezingsfraude ondertussen? Nog steeds niks?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 12:55:47 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203471678
Trump zegt dat het zo is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203471739
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 12:55 schreef Ulx het volgende:
Trump zegt dat het zo is.
En als je die volidioot gelooft, geloof je ook dat de stripper je echt leuk vindt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203471756
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 12:55 schreef Ulx het volgende:
Trump zegt dat het zo is.
En over 2 weken komt hij met bewijs.

Vervolgens blijven de naieve rechtse sektevolgers maar in zijn verfierbare leugens trappen. _O-
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 13:05:33 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203471799
Het bewijs is dat hij het zegt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203471829
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 12:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja, dat je moeite hebt met het erkennen van feiten was al lang duidelijk natuurlijk. Wat dat betreft zijn die labels niet opmerkelijk hoor. Facts don't care about your feelings, daar is niks 'woke' aan. Geen complottheorie komt daar aan te pas. Jammer joh. Ga nog wat huilen over cancel culture of zo :)
Hihi, je kunt het dus allemaal niet beargumenteren noch hardmaken. Dat dacht ik al.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203471853
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 13:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, je kunt het dus allemaal niet beargumenteren noch hardmaken. Dat dacht ik al.
Dat hoef ik niet, dat deed je zelf al voordat je uit AMV vertrok met de staart tussen de beentjes. Geen zin om voor jouw selectieve geheugen in herhaling te vallen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 13:19:15 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203471973
twitter


Goh, een gift van een miljoen aan een getuige. Wat een toeval. Helemaal niet verdacht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203471998
Ook wel opvallend dat je in dit geval wel een argumentatie eist, terwijl je zelf nooit verder komt dan "das woke links". Je bent zelf nog nooit ook maar ergens inhoudelijk op in gegaan, wat 1 van de redenen is dat men je onsterfelijk belachelijk vindt _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203472127
Men?

En niemand eist iets. Dat zijn Linkse praktijken, eisen stellen aan andere users.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203472211
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 13:31 schreef HowardRoark het volgende:
Men?

En niemand eist iets. Dat zijn Linkse praktijken, eisen stellen aan andere users.
Aan de hand van je eigen posts kunnen we veilig concluderen dat je gedragen als een debiel botte hork niet gebonden is aan enige politieke affiliatie :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203472322
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 13:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Aan de hand van je eigen posts kunnen we veilig concluderen dat je gedragen als een debiel botte hork niet gebonden is aan enige politieke affiliatie :)
Debiel botte hork? Je bent hier nog een -isme dan wel -fobie vergeten, dan was de Linkse bingo weer compleet. Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203472554
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Debiel botte hork? Je bent hier nog een -isme dan wel -fobie vergeten, dan was de Linkse bingo weer compleet. Hihi.
Zegt de joker die al z'n reacties aan de hand van een template met bingowoordjes opstelt _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203472628
Ik snap niet dat de cheerleaders van het Establishment en masse naar BNW gaan om daar getriggered te gaan doen. Waarom zou iemand zichzelf zoiets aandoen?
pi_203472762
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik snap niet dat de cheerleaders van het Establishment en masse naar BNW gaan om daar getriggered te gaan doen. Waarom zou iemand zichzelf zoiets aandoen?
Goede vraag, dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Misschien dat het een soort emotie junkies zijn. Ze hebben die kick van woede en frustratie gewoon nodig. En POL levert dat natuurlijk niet, want dat is een linksgeoriënteerde echokamer waar elke vorm van dissent wordt weggejorist weggetijgert.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203472816
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Goede vraag, dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Misschien dat het een soort emotie junkies zijn. Ze hebben die kick van woede en frustratie gewoon nodig. En POL levert dat natuurlijk niet, want dat is een linksgeoriënteerde echokamer waar elke vorm van dissent wordt weggejorist weggetijgert.
Hihi. Hoe jij dat zo beschrijft, dat doet mij denken aan dit:

De schuld van de Trumpsupporters, uiteraard.
pi_203472853
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Goede vraag, dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Misschien dat het een soort emotie junkies zijn. Ze hebben die kick van woede en frustratie gewoon nodig. En POL levert dat natuurlijk niet, want dat is een linksgeoriënteerde echokamer waar elke vorm van dissent wordt weggejorist weggetijgert.
Jullie geven de voorkeur aan topics waar iedereen het met elkaar eens is? Want dat vind ik persoonlijk dan weer geen ene flikker aan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203472895
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jullie geven de voorkeur aan topics waar iedereen het met elkaar eens is? Want dat vind ik persoonlijk dan weer geen ene flikker aan.
Waar wordt dat argument gemaakt?

Nee, het zou toch niet... Toch niet weer een stropop van onze Koos?
pi_203472899
Het zit de trumpcultisten blijkbaar erg hoog dat ze eerst uit AMV gewieberd werden omdat ze flagrante onzin liepen te verkondigen, en dat ze nu ook in deze veronderstelde safe space aangesproken worden op hun onzin die ze iedere keer in vrijwel exact dezelfde bewoordingen neerplempen.

En maar hopen dat anderen erdoor van slag raken _O-

Is er al bewijs van grootschalige verkiezingsfraude? Nope, helaas.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203472902
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Waar wordt dat argument gemaakt?

Nee, het zou toch niet... Toch niet weer een stropop van onze Koos?
Als je in staat was om begrijpend te lezen, kon je uit die reactie opmaken waarom ik deze reeks bezoek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 februari 2022 @ 14:34:38 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203472923
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jullie geven de voorkeur aan topics waar iedereen het met elkaar eens is? Want dat vind ik persoonlijk dan weer geen ene flikker aan.
Dat is altijd een slap excuus als men met feite en info aan komt zetten.

Kom koos je bent wel vaker in bnw geweest :)

Maar best bizar dat het clubje hier zich zo snel heeft aangepast aan bnw.
Maar goed het is bnw en geen nws da's het grote verschil anderen berichten van emoties, terwijl de fraude zaak juist daarop gebaseerd is.

Ben benieuwd hoe lang het door zal gaan en het ook nog eens in 2024 herhaalt ondanks nog scherpere regels straks.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203472988
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik snap niet dat de cheerleaders van het Establishment en masse naar BNW gaan om daar getriggered te gaan doen. Waarom zou iemand zichzelf zoiets aandoen?
Reuze interessant juist om te zien hoe vanuit Trumpworld naar de objectieve realiteit gekeken wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203473014
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Reuze interessant juist om te zien hoe vanuit Trumpworld naar de objectieve realiteit gekeken wordt.
Ik vind het ronduit hilarisch.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203473053
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik vind het ronduit hilarisch.
Zeer emotioneel dat je dat grappig vindt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203473141
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Zeer emotioneel dat je dat grappig vindt.
Liever emotioneel dan als een automaton iedere keer dezelfde inhoudsloze reactie plaatsen aan de hand van een template met buzzwoordjes, zoals de trumpcultisten doen :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203473614
Trouble in paradise:

twitter
pi_203473629
Hihi, altijd leuk die zogenaamde "experts". Uiteraard is dit wel nadeling voor Aziatische studenten. Die worden via allerlei krampachtige maniertjes van elite scholen en universiteiten weerhouden. Ik vraag mij af wat Amerikaans Links toch precies tegen deze groep heeft?

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203473717
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:23 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, altijd leuk die zogenaamde "experts". Uiteraard is dit wel nadeling voor Aziatische studenten. Die worden via allerlei krampachtige maniertjes van elite scholen en universiteiten weerhouden. Ik vraag mij af wat Amerikaans Links toch precies tegen deze groep heeft?

[ twitter ]
Hihi, de laatste keer dat ik zo'n interessante distributie heb gezien, was wanneer men Benford's Law toepaste op bepaalde stemresultaten in de verkiezingen van 2020.
pi_203473728
Je kind zou maar op zo'n school zitten, verschrikkelijk.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203473782
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:30 schreef HowardRoark het volgende:
Je kind zou maar op zo'n school zitten, verschrikkelijk.

[ twitter ]
Dus jij neemt dat zomaar voor waar aan, enkel omdat die dame dat claimt? Dat terwijl ze daar geen bewijs voor levert?

En dan anderen een gebrek aan kritisch vermogen verwijten. Man man man, wat ben jij een pannenkoek _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203473787
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:30 schreef HowardRoark het volgende:
Je kind zou maar op zo'n school zitten, verschrikkelijk.

[ twitter ]
Dat is wel heel racistisch. Zou het een "vote Blue no matter who" type zijn?
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 15:42:09 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203473872
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203473879
Zo, wat is dit dan joh? Blauwer dan dit ga je ze niet krijgen:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 2 februari 2022 @ 15:42:31 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203473881
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:29 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, de laatste keer dat ik zo'n interessante distributie heb gezien, was wanneer men Benford's Law toepaste op bepaalde stemresultaten in de verkiezingen van 2020.
Heb je toen ook meegekregen waarom die Benford's Law niet zo van toepassing is als sommige mensen lijken te denken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203473971
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Heb je toen ook meegekregen waarom die Benford's Law niet zo van toepassing is als sommige mensen lijken te denken?
Dat klinkt alsof het wetenschappielijk is onderbouwd.
  woensdag 2 februari 2022 @ 15:52:45 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203474032
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:48 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat klinkt alsof het wetenschappielijk is onderbouwd.
Dat klopt ja :) Iets met statistiek en zo, best belangrijk om dat te begrijpen voor dit soort dingen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 februari 2022 @ 15:53:51 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203474047
beetje uitleg hierover, voor wie dat interessant vindt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203474071
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dus jij neemt dat zomaar voor waar aan, enkel omdat die dame dat claimt? Dat terwijl ze daar geen bewijs voor levert?

En dan anderen een gebrek aan kritisch vermogen verwijten. Man man man, wat ben jij een pannenkoek _O-
Wetende wat voor raciaal essentialistische praktijken er tegenwoordig plaatsvinden op Amerikaanse scholen is dit verre van ongeloofwaardig. Maar jij zal daar natuurlijk anders over denken, dit past immers niet in het gewenste narratief van een MSM-adept.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 15:58:06 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203474091
twitter


twitter


twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203474113
Hihihi, Links toch weer, waar confirmation bias de basis vormt voor de Soyence, in plaats van objectieve observaties.
pi_203474128
Het lijkt er op dat Ulx wederom all-in gaat in een kansloze zaak.

Maar wie weet, misschiendat het deze keer toch echt eens anders is.

[ Bericht 4% gewijzigd door QuidProJoe op 02-02-2022 16:07:43 ]
pi_203474249
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 15:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wetende wat voor raciaal essentialistische praktijken er tegenwoordig plaatsvinden op Amerikaanse scholen is dit verre van ongeloofwaardig. Maar jij zal daar natuurlijk anders over denken, dit past immers niet in het gewenste narratief van een MSM-adept.
Aha, dus onze zelfverklaarde kritische denker twijfelt niet omdat het zomaar eens 'waar zou kunnen zijn'.

Man man man _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203474281
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Aha, dus onze zelfverklaarde kritische denker twijfelt niet omdat het zomaar eens 'waar zou kunnen zijn'.

Man man man _O-
En Koos tuigt nog maar eens een stropop op. Dat zag nu echt niemand aankomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203474367
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En Koos tuigt nog maar eens een stropop op. Dat zag nu echt niemand aankomen.
Aha, meehuilen met je maatje QuidProHillary en als iemand zich afvraagt waarom je kritiekloos zo'n claim omarmt, wordt de stropop-kaart weer getrokken.

Man man man. En omdat je forumvriendje standaard je half tamme bijdragen liked, denk je waarschijnlijk ook nog dat je scherp en gevat uit de hoek komt _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203474406
Een anekdotisch verhaaltje zonder enige context of bewijs aanleveren als bewijs voor crt. Dan functioneer je gewoon niet meer in de maatschappij :')

En dan wel heel hypocriet niks zeggen over de cancel culture op rechts met het steeds meer bannen van boeken op scholen.

Schaamteloos zijn ze _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203474604
Whataboutism gespot. Het is trouwens fascinerend om te zien hoe hevig getriggered sommigen reageren op dat filmpje.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203474637
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:35 schreef HowardRoark het volgende:
Whataboutism gespot. Het is trouwens fascinerend om te zien hoe hevig getriggered sommigen reageren op dat filmpje.
Het is juist fascinerend om te zien hoe hevig getriggered jij reageert door direct over iets totaal anders te beginnen als men vragen gaat stellen over je argumentatie en postgedrag _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203474724
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het is juist fascinerend om te zien hoe hevig getriggered jij reageert door direct over iets totaal anders te beginnen als men vragen gaat stellen over je argumentatie en postgedrag _O-
Hihi, dat is beide niet het geval. Maar vertel eens, wat vind je zelf van het filmpje in kwestie?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203474799
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi, Links toch weer, waar confirmation bias de basis vormt voor de Soyence, in plaats van objectieve observaties.
Niet om vervelend te doen, maar dit is toch vrij letterlijk wat gebeurt bij het filmpje van onze grote vriend Howard? Hij geeft net nog aan dat hij een mevrouw op haar blauwe ogen gelooft omdat hij weet dat zulke praktijken vaker voorkomen.

En hoe noemen we dingen geloven omdat ze aansluiten bij het wereldbeeld dat je in je hoofd hebt ook alweer?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203474810
Je zou zelfs zo ver kunnen gaan om het projectie te noemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203474873
quote:
5s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Niet om vervelend te doen, maar dit is toch vrij letterlijk wat gebeurt bij het filmpje van onze grote vriend Howard? Hij geeft net nog aan dat hij een mevrouw op haar blauwe ogen gelooft omdat hij weet dat zulke praktijken vaker voorkomen.

En hoe noemen we dingen geloven omdat ze aansluiten bij het wereldbeeld dat je in je hoofd hebt ook alweer?
Dat argument wordt niet gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203474874
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, dat is beide niet het geval. Maar vertel eens, wat vind je zelf van het filmpje in kwestie?
Ongesubstantieerde paniekzaaierij. Wat vind jij ervan dat je niet inhoudelijk in durft te gaan op vragen over je manier van argumenteren zonder argumenten aan te leveren en in plaats daarvan ongesubstantieerde paniekzaaierij post in de hoop een argument te hebben?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203474898
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat argument wordt niet gemaakt.
Ga je je echt verschuilen achter "ik zeg niet dat ik haar geloof, ik zeg dat het niet ongeloofwaardig is"?

Mag, maar dat is natuurlijk wel héél doorzichtig hoor, zelfs voor jou.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203474955
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ga je je echt verschuilen achter "ik zeg niet dat ik haar geloof, ik zeg dat het niet ongeloofwaardig is"?

Mag, maar dat is natuurlijk wel héél doorzichtig hoor, zelfs voor jou.
Typische reactie van iemand die geen verantwoording durft te nemen voor z'n eigen postgedrag hoor, normale modus operandi voor HowardRoark/Dejann :)

Zodadelijk begint hij weer over iets totaal anders, een twitterdumpje van een of andere right-wing podcastje of zo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203474999
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ongesubstantieerde paniekzaaierij. Wat vind jij ervan dat je niet inhoudelijk in durft te gaan op vragen over je manier van argumenteren zonder argumenten aan te leveren en in plaats daarvan ongesubstantieerde paniekzaaierij post in de hoop een argument te hebben?
Ik vind er vrij weinig van dat jij dit denkt. Hihihi.
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ga je je echt verschuilen achter "ik zeg niet dat ik haar geloof, ik zeg dat het niet ongeloofwaardig is"?

Mag, maar dat is natuurlijk wel héél doorzichtig hoor, zelfs voor jou.
Dat is iets niet ongeloofwaardig is, wil niet zeggen dat het daarom per definitie waar is. Jij stelt daarentegen min of meer dat ik heb gepost dat ik die vrouw in kwestie op haar woord geloof, dat klopt dus niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203475065
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:04 schreef HowardRoark het volgende:

Dat is iets niet ongeloofwaardig is, wil niet zeggen dat het daarom per definitie waar is. Jij stelt daarentegen min of meer dat ik heb gepost dat ik die vrouw in kwestie op haar woord geloof, dat klopt dus niet.
Haha, hij doet het ook echt. Classic.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203475094
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Haha, hij doet het ook echt. Classic.
De observeerbare realiteit is dat HowardRoark/Dejann z'n nihilisme niet eens in BNW overeind kan houden. Je verwacht het niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 17:17:58 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203475174
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203475226
Hihi, #redpilled.

twitter
.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203475309
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Typische reactie van iemand die geen verantwoording durft te nemen voor z'n eigen postgedrag hoor, normale modus operandi voor HowardRoark/Dejann :)

Zodadelijk begint hij weer over iets totaal anders, een twitterdumpje van een of andere right-wing podcastje of zo.
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, #redpilled.

[ twitter ].
14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203475448
twitter

Biden word door kiezers nu al gezien als een van de slechtste presidenten ooit.
pi_203475488
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:32 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Biden word door kiezers nu al gezien als een van de slechtste presidenten ooit.
Dat kan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203475572
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat kan.
Dat klopt, maar ik vind het wel apart voor de meest populaire president aller tijden.
pi_203475591
Volgens wie is Biden de meest populaire president aller tijden? Dat heb ik nog nooit iemand horen roepen eigenlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Barbusse op 02-02-2022 17:49:04 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203475638
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat klopt, maar ik vind het wel apart voor de meest populaire president aller tijden.
Bij z'n aantreden had hij een approval rating van rond de 65 procent. Dat paste dus wel bij de verkiezingsuitslag.

Inmiddels heeft z'n waardering een duikvlucht gemaakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 februari 2022 @ 18:07:45 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203475830
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 16:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi, Links toch weer, waar confirmation bias de basis vormt voor de Soyence, in plaats van objectieve observaties.
En de objectieve observaties over Bedfords law, hoe zie je die? Snap je dat die hier geen bewijs voor fraude vormt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203475865
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]
De observeerbare realiteit is dat HowardRoark/Dejann z'n nihilisme niet eens in BNW overeind kan houden. Je verwacht het niet.
Ho ho niet met je linkse bias objectief doen, en de subjectiviteit van de projecties die sommige hier maken bloot leggen. Dat is wel gemeen hoor objectief gezien geen woke gedrag zoals de projecterende rechtse sektevolgers beweren dat linksen allemaal woke zijn.
  woensdag 2 februari 2022 @ 18:14:42 #151
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203475909
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:43 schreef Barbusse het volgende:
Volgens wie is Biden de meest populaire president aller tijden? Dat heb ik nog nooit iemand horen roepen eigenlijk.
Cijfers.

81 miljoen is een extreem hoog aantal stemmen. Dat staat volledig los van wat er allemaal eerder gestemd is, ook als je de bevolkingsgroei daarin verdisconteert.

De 74 miljoen van Trump in 2020, waarmee hij volgens velen verloren heeft, was ook al ruimschoots een record geweest. Maar die heeft hij ook niet gehaald.

Ik denk best dat het mogelijk is om 81 miljoen stemmen te halen, maar dan moet er wel sprake zijn van een uitzonderlijk populaire kandidaat en dan heeft de verliezende kandidaat hooguit 30 miljoen stemmen.

81 miljoen is onmogelijk als er dezelfde verkiezingen iemand 74 miljoen haalt. Complete waanzin als je dat gelooft. Met 74 miljoen ben je normaalgesproken niet alleen een winnaar, maar ook uitzonderlijk populair.

De verkiezingen van 2020 waren dan ook de grootste politieke fraude ooit.

Er is niet 81 miljoen + 74 miljoen keer gestemd in 2020.
pi_203475931



Ziekmakend die lui in het Witte Huis, echte communisten zijn het.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 18:19:36 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203475955
Waarom springen de Trumpisten niet in de bres voor Whoopi Goldberg? Ik had dat eigenlijk wel verwacht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203475998
Hihi, grappig toch dit. Zogenaamd altijd zo oneerlijk wanneer het van de Republikeinen komt, maar totaal acceptabel als de Blauwen het zelf doen.

twitter


quote:
13s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziekmakend die lui in het Witte Huis, echte communisten zijn het.
De drang naar censuur kent geen grenzen voor de Democraten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 18:26:59 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203476028
Het staat de GOP vrij naar de rechter te stappen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203476041
Vandaar dat conservatiefjes boek na boek proberen te verwijderen uit schoolbibliotheken. Mooi staaltje "jamaar hullie!" weer hoor 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203476057
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat klopt, maar ik vind het wel apart voor de meest populaire president aller tijden.
Waarom zou het de meest populaire president aller tijden zijn als je net laat zien dat hij helemaal niet zo positief bekeken wordt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203476072
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:14 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Cijfers.

81 miljoen is een extreem hoog aantal stemmen. Dat staat volledig los van wat er allemaal eerder gestemd is, ook als je de bevolkingsgroei daarin verdisconteert.

De 74 miljoen van Trump in 2020, waarmee hij volgens velen verloren heeft, was ook al ruimschoots een record geweest. Maar die heeft hij ook niet gehaald.

Ik denk best dat het mogelijk is om 81 miljoen stemmen te halen, maar dan moet er wel sprake zijn van een uitzonderlijk populaire kandidaat en dan heeft de verliezende kandidaat hooguit 30 miljoen stemmen.

81 miljoen is onmogelijk als er dezelfde verkiezingen iemand 74 miljoen haalt. Complete waanzin als je dat gelooft. Met 74 miljoen ben je normaalgesproken niet alleen een winnaar, maar ook uitzonderlijk populair.

De verkiezingen van 2020 waren dan ook de grootste politieke fraude ooit.

Er is niet 81 miljoen + 74 miljoen keer gestemd in 2020.
De cijfers wijzen uit dat men liever Biden had dan trump, niks meer en niks minder. De rest is wel zulke onbewezen quatsch dat het de moeite niet loont om erop in te gaan _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203476085
quote:
13s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziekmakend die lui in het Witte Huis, echte communisten zijn het.
Misleidende kop. Psaki rept met geen woord over Joe Rogan, maar roept Spotify op actie te ondernemen tegen valse informatie over corona.

Lijkt mij weinig controversieel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 18:32:40 #160
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203476102
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:27 schreef Barbusse het volgende:
Vandaar dat conservatiefjes boek na boek proberen te verwijderen uit schoolbibliotheken. Mooi staaltje "jamaar hullie!" weer hoor 14.gif
Mein Kampf is wel geschikt voor kinderen vinden ze. Die verbieden ze niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203476121
De Bijbel moet ook verboden worden! :D

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203476124
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Mein Kampf is wel geschikt voor kinderen vinden ze. Die verbieden ze niet.
Maar Maus is toch wel enorm polariserend hoor, met tekeningen van naakte muisjes en zelfmoord :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 18:38:24 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203476184
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Maar Maus is toch wel enorm polariserend hoor, met tekeningen van naakte muisjes en zelfmoord :{w
En dat terwijl die Adolf ook zelfmoord pleegde toen er heel veel naakte meisjes in Berlijn waren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203476198
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:14 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Cijfers.

81 miljoen is een extreem hoog aantal stemmen. Dat staat volledig los van wat er allemaal eerder gestemd is, ook als je de bevolkingsgroei daarin verdisconteert.

De 74 miljoen van Trump in 2020, waarmee hij volgens velen verloren heeft, was ook al ruimschoots een record geweest. Maar die heeft hij ook niet gehaald.

Ik denk best dat het mogelijk is om 81 miljoen stemmen te halen, maar dan moet er wel sprake zijn van een uitzonderlijk populaire kandidaat en dan heeft de verliezende kandidaat hooguit 30 miljoen stemmen.

81 miljoen is onmogelijk als er dezelfde verkiezingen iemand 74 miljoen haalt. Complete waanzin als je dat gelooft. Met 74 miljoen ben je normaalgesproken niet alleen een winnaar, maar ook uitzonderlijk populair.

De verkiezingen van 2020 waren dan ook de grootste politieke fraude ooit.

Er is niet 81 miljoen + 74 miljoen keer gestemd in 2020.
Tja, en toch is daar geen flintertje bewijs voor. :')
pi_203476218
twitter

Wisten jullie nog toen @Kijkertje zo verontwaardigd was dat er selectief geknipt werd in filmpjes om een ander in een kwaad daglicht te stellen?
pi_203476260
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Misleidende kop. Psaki rept met geen woord over Joe Rogan, maar roept Spotify op actie te ondernemen tegen valse informatie over corona.

Lijkt mij weinig controversieel.
Met alle toestanden rond Joe Rogan, zou het dan misschien dan echt niet om Joe Rogan gaan?
pi_203476277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:40 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Wisten jullie nog toen @:kijkertje zo verontwaardigd was dat er selectief geknipt werd in filmpjes om een ander in een kwaad daglicht te stellen?
Wist jij nog dat helemaal niemand dit clipje postte en daarbij beweerde dat dit onomstotelijk bewijs was dat Desantis een antisemitiet was?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203476290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:40 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Wisten jullie nog toen @:kijkertje zo verontwaardigd was dat er selectief geknipt werd in filmpjes om een ander in een kwaad daglicht te stellen?
Hier is selectief geknipt? Laat ff het stukje zien dan waar hij de nazi's in Orlando veroordeeld heeft? :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203476296
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:14 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Cijfers.

81 miljoen is een extreem hoog aantal stemmen. Dat staat volledig los van wat er allemaal eerder gestemd is, ook als je de bevolkingsgroei daarin verdisconteert.

De 74 miljoen van Trump in 2020, waarmee hij volgens velen verloren heeft, was ook al ruimschoots een record geweest. Maar die heeft hij ook niet gehaald.

Ik denk best dat het mogelijk is om 81 miljoen stemmen te halen, maar dan moet er wel sprake zijn van een uitzonderlijk populaire kandidaat en dan heeft de verliezende kandidaat hooguit 30 miljoen stemmen.

81 miljoen is onmogelijk als er dezelfde verkiezingen iemand 74 miljoen haalt. Complete waanzin als je dat gelooft. Met 74 miljoen ben je normaalgesproken niet alleen een winnaar, maar ook uitzonderlijk populair.

De verkiezingen van 2020 waren dan ook de grootste politieke fraude ooit.

Er is niet 81 miljoen + 74 miljoen keer gestemd in 2020.
Klopt, maar iedereen die hier roept dat ze het niet snappen weten echt niks van wiskunde dan wel amerikaanse verkiezingen, die lezen alleen maar wat NOS ze voorkauwt.


hij is geïnstalleerd als een toiletpot
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203476356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wist jij nog dat helemaal niemand dit clipje postte en daarbij beweerde dat dit onomstotelijk bewijs was dat Desantis een antisemitiet was?
Ik had het ook niet specifiek over dit filmpje. In een van haar nachtelijke postsessies claimde ze dat een filmpje van Republikeinen misleidend was omdat er selectief geknipt werd. Daar werd schande van gesproken en ik vond het eerlijk gezegd behoorlijk komisch die selectieve verontwaardiging.
Ik ben ook erg benieuwd of ze er nu weer moeite mee heeft, zo ja dan is ze een principieel mens wat ik dan wel weer kan waarderen.
pi_203476385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik had het ook niet specifiek over dit filmpje. In een van haar nachtelijke postsessies claimde ze dat een filmpje van Republikeinen misleidend was omdat er selectief geknipt werd. Daar werd schande van gesproken en ik vond het eerlijk gezegd behoorlijk komisch die selectieve verontwaardiging.
Ik ben ook erg benieuwd of ze er nu weer moeite mee heeft, zo ja dan is ze een principieel mens wat ik dan wel weer kan waarderen.
Klopt. Dat was het ook en toon maar wat eruit het filmpje van Stephen Colbert is geknipt. Dat deed ik nl wel bij het geknipte filmpje van de GOP.

Hint: deze uitspraak was een antwoord op een vraag van een reporter bij een persconferentie over de Erverglades die ik zelf nog bekeken heb en nergens veroordeelt hij de nazi's die actief waren in Orlando afgelopen weekend. Hij huilt alleen over Democraten die hem willen belasteren :'(

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2022 18:56:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 2 februari 2022 @ 18:56:19 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203476469
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt, maar iedereen die hier roept dat ze het niet snappen weten echt niks van wiskunde dan wel amerikaanse verkiezingen, die lezen alleen maar wat NOS ze voorkauwt.

[ afbeelding ]
hij is geïnstalleerd als een toiletpot
Nou vertel, waarom zijn de getallen in dat plaatje zo relevant?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203476470
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hier is selectief geknipt? Laat ff het stukje zien dan waar hij de nazi's in Orlando veroordeeld heeft? :P
Hij noemt ze jackasses en vervolgens wijd hij een aantal minuten aan Democraten die zeer anti semitische uitspraken hebben gedaan.
Kortom een ad hominen aan het adres van de nazis en een klein geschiedenislesje.
pi_203476541
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hij noemt ze jackasses en vervolgens wijd hij een aantal minuten aan Democraten die zeer anti semitische uitspraken hebben gedaan.
Kortom een ad hominen aan het adres van de nazis en een klein geschiedenislesje.
Heb je daar de beelden van?

Bovendien had hij wel eerder kunnen reageren? Deze persco was een paar dagen later en iedereen (ook Republikeinen zoals bv Rick Scott) hadden ze al lang veroordeeld? Hij reageerde pas nadat er naar gevraagd werd en heeft als excuus dat het een smeercampagne van Democraten is :')

Ah gevonden:

quote:
The protests have been met with disgust from Democrats and Republicans alike. However, DeSantis did not publicly condemn the marchers until Monday during a press conference, and then largely to deflect blame on to his political opponents.

"So what I'm going to say is these people, these Democrats who are trying to use this as some type of political issue to try to smear me as if I had something to do with that, we're not playing their game," he said.

DeSantis also accused the Democrats of fostering antisemitism on Capitol Hill: "I'm not going to have people try to smear me that belong to a party that elevated antisemites to the halls of Congress."

He called the protesters "some jackasses doing this on the street" and suggested the matter was a police issue. "First of all, state law enforcement is going to hold them accountable because they were doing stuff on the overpass, so they are absolutely going to be doing that and they should do that."

DeSantis's comments came a day after his press secretary, Christina Pushaw, drew widespread criticism over a tweet that she posted, then deleted, on Sunday. She wrote: "Do we even know they're Nazis? Or is this a stunt like the 'white nationalists' who crashed the Youngkin rally in Charlottesville and turned out to be Dem staffers? I trust Florida law enforcement to investigate and am awaiting their conclusions."
'Some jackasses on the street' Nou nou dat schrikt die nazi's wel af hoor! :')

En het vervolgens alleen maar over Democraten hebben als excuus 8)7

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2022 19:17:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203476553
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt, maar iedereen die hier roept dat ze het niet snappen weten echt niks van wiskunde dan wel amerikaanse verkiezingen, die lezen alleen maar wat NOS ze voorkauwt.

[ afbeelding ]
hij is geïnstalleerd als een toiletpot
_O- _O- _O-
pi_203476580
Zou ik goed nieuws gemist hebben? Het Establishment is vandaag buitengewoon emotioneel.
pi_203476811
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Heb je daar de beelden van?

Bovendien had hij wel eerder kunnen reageren? Deze persco was een paar dagen later en iedereen (ook Republikeinen zoals bv Rick Scott) hadden ze al lang veroordeeld? Hij reageerde pas nadat er naar gevraagd werd en heeft als excuus dat het een smeercampagne van Democraten is :')
Dat is nu net het spelletje dat Republikeinen niet meer moeten spelen. Democraten doen dat immers ook niet, ik herinner je even aan het feit dat met de enorme rellen, plunderingen etc er nauwelijks afstand genomen werd.
Kamala Harris twitterde doodleuk een linkje om relschoppers op vrije voeten te krijgen, Jenny Durkin noemde het rellen en plunderen plus het bezetten van een stuk van de stad “a summer of love”.
Maar een tiental neo nazis zijn geweldloos met wat vlaggen aan het zwaaien en DeSantis moet dan de zaak publiekelijk veroordelen? Why?
pi_203476821
twitter


Grifter-in-Chief :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203476888
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is nu net het spelletje dat Republikeinen niet meer moeten spelen. Democraten doen dat immers ook niet, ik herinner je even aan het feit dat met de enorme rellen, plunderingen etc er nauwelijks afstand genomen werd.
Kamala Harris twitterde doodleuk een linkje om relschoppers op vrije voeten te krijgen, Jenny Durkin noemde het rellen en plunderen plus het bezetten van een stuk van de stad “a summer of love”.
Maar een tiental neo nazis zijn geweldloos met wat vlaggen aan het zwaaien en DeSantis moet dan de zaak publiekelijk veroordelen? Why?
Ah jij vindt het gedachtengoed van Nazi's geen reden om ze te veroordelen :')

En zo geweldloos waren ze niet (een autobestuurder werd afgerost) en ze schreeuwden ook het een en ander over Joden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203476921
Hihi, ophef op de rechtenfaculteit van een prestigieuze Amerikaanse universiteit, omdat er een docent iets had getweet over de race-based nominatie van Biden voor het supreme court.
quote:
Georgetown Law Students Stage Sit-In, Demand Dean Fire Ilya Shapiro

The aggressive cancellation campaign against Ilya Shapiro continues. On Monday, Georgetown Law dean William Treanor announced that Shapiro would be put on administrative leave from his new post at the law school’s Center for the Constitution, pending an investigation into a series of tweets that Shapiro posted on January 26 criticizing the use of racial preferences in Supreme Court nominations.

But student activists were unsatisfied. On the heels of a Georgetown Black Law Student Association petition calling for Shapiro’s termination, a message went out last night announcing that “a coalition of Georgetown Law Students will gather for a sit-in calling for the immediate termination of Ilya Shapiro and for the administration to address BLSA demands”:

When I showed up at the Georgetown University Law Center (GULC) library this morning to report on the sit-in, I was denied access by school security. But I caught the second half of a livestream of the event, broadcast via BLSA’s Instagram page. Dean Treanor himself was front-and-center, accompanied by Mitch Bailin, GULC’s associate vice president and dean of students; Sheila Foster, the associate dean for equity and inclusion; and Amy Uelmen, the director of the school’s “Mission & Ministry” program.

A chastened-looking Treanor spent more than an hour answering questions from what appeared to be the BLSA leadership team in a closed auditorium. The dean, striking an apologetic tone, echoed the language of the activists in the crowd, assuring the assembled students that he was “appalled” by the “painful” nature of Shapiro’s tweets and promising to “listen,” “learn” and ultimately “do better.” But he also seemed to be attempting to appease the students without committing to any definitive disciplinary action for Shapiro. “Since we’re a private institution, the First Amendment doesn’t apply to us,” he said. “It’s not the First Amendment that’s the university’s guideline.” But “on the other hand, the university does have a free speech and expression policy which binds us.”

The crowd was skeptical, directly criticizing Treanor’s messaging as “dishonest” and pushing for more aggressive action against Shapiro. One student floated the idea of defunding the Center for the Constitution “if, worst-case scenario,” Shapiro “were allowed to remain,” suggesting that Shapiro’s tweets can’t “be divorced” from the Center: “If Shapiro is there, then his ideas and his rhetoric will be the Center,” she insisted. Another pressed Treanor on why the Center existed at all, given the originalist views of its director, Randy Barnett. “Why was it created?” she asked. “Because so far it seems like it has done more harm than good.”

“You can do as much diversity training as you want with staff,” she continued. “But I feel like that Center has a certain ideology . . . so I really want you to defend why we really need it, beyond, like, you know, free speech, and beyond diversity of opinion. I really want us to think critically about why we still need it.”

Treanor said he thinks the Center is “important,” but quickly added that he wanted to “draw a line between conservatism and things that are racist.”

At another juncture, a student demanded that the dean cover for the classes that the activists had missed as a result of the sit-in, suggesting that the move should be part of a “reparations” package for black students. She followed up by insisting that students be given a designated place on campus to cry. “Is there an office they can go to?” she asked. “I don’t know what it would look like, but if they want to cry, if they need to break down, where can they go? Because we’re at a point where students are coming out of class to go to the bathroom to cry.”

“And this is not in the future,” she added. “This is today.”

The administrators took the law student’s query seriously. “It is really, really hard to walk out of class or a meeting in tears, and you should always have a place on campus where you can go,” Dean Bailin told her. “And if you’re finding that you’re not getting the person that you want to talk to or not getting the space that you need, reach out to me anytime — anytime — and we will find you space.”

Yet another student pressed the deans to send out an email attacking BLSA’s critics. “Something that’s important is to remind our classmates that are attacking us that they are only here because our ancestors were sold for them to be here,” she said. “And I think it’s a very important fact that is not talked about explicitly enough, because we are still being attacked. So I just would appreciate in whatever message that’s going out [to the student body], that our classmates are explicitly reminded: Do not attack the people who were sold for you to have this opportunity . . . That needs to be something that these people are reminded of, because they continue to attack us as if it is not on our backs that they are even here.”

Treanor maintained a deferential tone. “Again, I was appalled to see the tweet,” he said. “I tried to move as quickly as I can . . . within hours of the tweet going out, I made my statement.” Later, he reiterated that he was “so appalled by the tweets and this is painful for all of us but I know how painful and awful it is for you, and I know what a terrible burden it is,” adding that “I’m grateful for you taking the time to talk, I’m grateful for your insights, I heard a lot today that I won’t just be reflecting on but that I’ll be moving forward with, and I will be in dialogue with you about what we’re doing.”

“What I hear today is that you lost our trust as an institution,” Dean Foster chimed in. “And we get that. And we take that. And we take accountability. And we have to take accountability.” There were murmurs of agreement in the audience. “As Dean Foster said, we’ve lost your trust, and we’re hoping to work to get it back,” Treanor added. “The great thing about listening to these comments – which are really helpful – is that I learn about things that I could do better.”

Students remained unconvinced. “A lot of eyes are on you right now,” one said.

“That’s very powerful,” Treanor responded.
Hihi, het lijkt wel alsof echt élke faculteit van élke Amerikaanse universiteit vol zit met hysterische linkse snowflakes. En al die docenten en besturen maar krampachtig buigen en begrip tonen voor al die idioten. Je zou gewoon als universiteit moeten zeggen, 'Jammer, maar wij staan achter de vrijheid van meningsuiting van onze medewerker. Bevalt je het hier niet? Schrijf je maar uit, voor jou tien anderen'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203476924
Zoals de moslim 5 maal per dag richting Mekka dient te bidden, vereist de Linkse Kerk dat men 5 maal per dag luid deugt.
pi_203476951
quote:
Rijkelijk late reactie die je nauwelijks een veroordeling kan noemen en alleen maar omdat ernaar gevraagd. Een gouverneur onwaardig zeker na de tweet van zijn eigen woordvoedster waarin ze in twijfel trok of het wel echt nazi's waren. het konden wel eens verklede Democraten zijn :X

'Some jackasses on the street' en daarna een hele rant over Democraten 8)7

#prioriteiten

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2022 19:33:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203476980
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, ophef op de rechtenfaculteit van een prestigieuze universiteit, omdat er een docent iets had getweet over de race-based nominatie van Biden voor het supreme court.
[..]
Hihi, het lijkt wel alsof echt élke faculteit van élke Amerikaanse universiteit vol zit met hysterische linkse snowflakes. En al die docenten en besturen maar krampachtig buigen en begrip tonen voor al die idioten. Je zou gewoon als universiteit moeten zeggen, 'Jammer, maar wij staan achter de vrijheid van meningsuiting van onze medewerker. Bevalt je het hier niet? Schrijf je maar uit, voor jou tien anderen'.
Zo gaat dat ook met "journalisten" tegenwoordig, journalisten van tegenwoordig doen geen non biased onderzoek.

Journalisten zoals Kyle Griffin zijn geen journalisten meer, dat zijn activisten met een agenda. Een echoput van de puppets.

Een journalist met een afwijkende mening wordt tegenwoordig niet meer toegestaan in de media, laat staan op die linkse universiteiten, ben je het eens met Wilders of Trump? dan ben je een racist en hoor je het "journalisten" vak van copy-pasten niet te beoefenen.

Belachelijk
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203477015
Gelukkig zijn er nog steeds kwaliteitsjournalisten als James O'Keefe en Catherine Herridge.
pi_203477069
quote:
81s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Rijkelijk late reactie die je nauwelijks een veroordeling kan noemen an alleen maar omdat ernaar gevraagd. Een gouverneur onwaardig zeker na de tweet van zijn eigen woordvoedster waarin ze in twijfel trok of het wel echt nazi's waren. het konden wel eens verklede Democraten zijn :X
Jij vind dus dat een gouverneur een reactie moet geven op een tiental nazis die geweldloos aan het “demonstreren” zijn?
Dit geloof je toch zelf niet, en waarom moet het veroordelen dan altijd van een kant komen?
Nogmaals Antifa/BLM had gewoon een stuk van Seattle overgenomen Durkin noemde het een “summer of love”. Vanwaar die selectieve verontwaardiging?
pi_203477123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jij vind dus dat een gouverneur een reactie moet geven op een tiental nazis die geweldloos aan het “demonstreren” zijn?
Dit geloof je toch zelf niet, en waarom moet het veroordelen dan altijd van een kant komen?
Nogmaals Antifa/BLM had gewoon een stuk van Seattle overgenomen Durkin noemde het een “summer of love”. Vanwaar die selectieve verontwaardiging?
Natuurlijk moet hij dat doen. Nazisme moet je altijd veroordelen.

Zijn mede-Republikeinen hadden er ook geen enkele moeite mee om dat te doen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203477155
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, ophef op de rechtenfaculteit van een prestigieuze Amerikaanse universiteit, omdat er een docent iets had getweet over de race-based nominatie van Biden voor het supreme court.
[..]
Hihi, het lijkt wel alsof echt élke faculteit van élke Amerikaanse universiteit vol zit met hysterische linkse snowflakes. En al die docenten en besturen maar krampachtig buigen en begrip tonen voor al die idioten. Je zou gewoon als universiteit moeten zeggen, 'Jammer, maar wij staan achter de vrijheid van meningsuiting van onze medewerker. Bevalt je het hier niet? Schrijf je maar uit, voor jou tien anderen'.
Zieke fragiele mensen die teveel gepamperd worden. Dit soort idioten kan ik niet serieus nemen.
pi_203477233
quote:
81s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Natuurlijk moet hij dat doen. Nazisme moet je altijd veroordelen.

Zijn mede-Republikeinen hadden er ook geen enkele moeite mee om dat te doen.
Die Republikeinen zijn dom om het meteen te veroordelen. Waarom moeten Republikeinen idioten waar ze niets mee te maken hebben veroordelen?
Omdat Democraten het verwachten vanwege de link die Democraten leggen tussen fascisme en conservatisme?
Het is een dom spelletje die de Democraten zelf niet eens spelen al staat de halve stad in brand.
pi_203477286
quote:
81s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah jij vindt het gedachtengoed van Nazi's geen reden om ze te veroordelen :')

En zo geweldloos waren ze niet (een autobestuurder werd afgerost) en ze schreeuwden ook het een en ander over Joden.
Ik vind het gedachtegoed van nazis verwerpelijk. Net zoals ik het communistische gedachtegoed verwerpelijk vind.
Alleen de een moet door een ieder veroordeeld worden en de ander word door de Democraten nauwelijks veroordeeld. Sterker nog men probeert de walgelijke leuzen en daden te bagatelliseren.
pi_203477297
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die Republikeinen zijn dom om het meteen te veroordelen. Waarom moeten Republikeinen idioten waar ze niets mee te maken hebben veroordelen?
Omdat Democraten het verwachten vanwege de link die Democraten leggen tussen fascisme en conservatisme?
Het is een dom spelletje die de Democraten zelf niet eens spelen al staat de halve stad in brand.
Het waren geen Nazi's?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203477317
quote:
81s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het waren geen Nazi's?
Wat is je punt?
pi_203477336
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat is je punt?
Kijkertje heeft geen punt. Kijkertje wil het laatste woord want dan "win" je.
pi_203477380
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat is je punt?
Waarom geef je geen antwoord :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203477432
quote:
81s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom geef je geen antwoord :?
Dat is nogal wat. Chivaz stelde twee vragen, en jouw antwoord was enkel een irrelevante tegenvraag.

Intellectuele armoede weer, en dan ook nog eens verontwaardigd doen over een gebrek aan antwoord.

Klassiek Kijkertje.
pi_203477448
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Kijkertje heeft geen punt. Kijkertje wil het laatste woord want dan "win" je.
Kijkertje wilt vooral nazis koppelen aan Republikeinen om vervolgens een vreemd spelletje te spelen.
Let wel de radicalen op links worden nauwelijks veroordeelt, met volledige rugdekking van de media en democratische burgermeesters en gouverneurs konden de relschoppers redelijk hun gang gaan. Maar o wee als er een tiental nazis op een plein staan te blèren dan moet DeSantis meteen afstand nemen. Doet hij dat niet dan is hij een nazi ofzo. Een dom spelletje die door Democraten zelf niet eens gespeeld word.
pi_203477501
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kijkertje wilt vooral nazis koppelen aan Republikeinen om vervolgens een vreemd spelletje te spelen.
Let wel de radicalen op links worden nauwelijks veroordeelt, met volledige rugdekking van de media en democratische burgermeesters en gouverneurs konden de relschoppers redelijk hun gang gaan. Maar o wee als er een tiental nazis op een plein staan te blèren dan moet DeSantis meteen afstand nemen. Doet hij dat niet dan is hij een nazi ofzo. Een dom spelletje die door Democraten zelf niet eens gespeeld word.
Je moet de juiste vorm in worden geduwd zodat de voorgeprogrammeerde antwoorden en stropoppen werken. Als ze van het script af moeten wijken dan gaat het immers mis.
pi_203477521
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kijkertje wilt vooral nazis koppelen aan Republikeinen om vervolgens een vreemd spelletje te spelen.
Let wel de radicalen op links worden nauwelijks veroordeelt, met volledige rugdekking van de media en democratische burgermeesters en gouverneurs konden de relschoppers redelijk hun gang gaan. Maar o wee als er een tiental nazis op een plein staan te blèren dan moet DeSantis meteen afstand nemen. Doet hij dat niet dan is hij een nazi ofzo. Een dom spelletje die door Democraten zelf niet eens gespeeld word.
Eeeeh ik geef aan dat andere Republikeinen het wel veroordeeld hebben en daaruit concludeer jij dat ik Nazis aan Republikeinen wil koppelen. Chivaz-logica weer :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203477541
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is nogal wat. Chivaz stelde twee vragen, en jouw antwoord was enkel een irrelevante tegenvraag.

Intellectuele armoede weer, en dan ook nog eens verontwaardigd doen over een gebrek aan antwoord.

Klassiek Kijkertje.
Inderdaad. Haar ochtend begint niet al te scherp zo te zien, wellicht met het verkeerde been uit bed gestapt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203477635
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eeeeh ik geef aan dat andere Republikeinen het wel veroordeeld hebben en daaruit concludeer jij dat ik Nazis aan Republikeinen wil koppelen. Chivaz-logica weer :')
Nogmaals welk punt probeer je nu te maken?
pi_203477699
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nogmaals welk punt probeer je nu te maken?
Dat er nogal wat aan jouw logisch redeneren mankeert :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203477713
Chanant.
pi_203477726
Best wel :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203477771
Ook best wel chanant :D

twitter

Nou ja het is vooral chanant dat er nog steeds domvolk is wat erin trapt :')

twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2022 20:09:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203477894
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat er nogal wat aan jouw logisch redeneren mankeert :D
De wereld van de progressieven waar slechts extremisten van een kant veroordeeld moet worden maar de extremisten aan de linkerzijde met de mantel der liefde bedekt moet worden. Heb je al om een veroordeling gevraagd van Harris die actief relschoppers op vrije voeten probeerde te krijgen?
pi_203477946
Zullen we nu een domme opmerking zien van een persoon die wanhopig tracht het laatste woord te verkrijgen? Of misschien meer twitter-deflectie?
pi_203478033
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De wereld van de progressieven waar slechts extremisten van een kant veroordeeld moet worden maar de extremisten aan de linkerzijde met de mantel der liefde bedekt moet worden. Heb je al om een veroordeling gevraagd van Harris die actief relschoppers op vrije voeten probeerde te krijgen?
Ah weer snel naar een andere stroman.

Je weet dat alleen rechters bepalen wie er op vrije voeten komt? Waarom zou Harris daar haar excuses voor moeten aanbieden :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203478069
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:03 schreef Kijkertje het volgende:
Ook best wel chanant :D

[ twitter ]
Nou ja het is vooral chanant dat er nog steeds domvolk is wat erin trapt :')

[ twitter ]
Nou voor 3000 dollar kun je er ook al aan deelnemen en krijg je tijdens het eten comments van trump.

Wat moeten we ons daar nu weer bij voorstellen?

Hier krijgen we in ieder geval de comments van de die hard trumpisten nog steeds voor niets. :D
pi_203478145
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nou voor 3000 dollar kun je er ook al aan deelnemen en krijg je tijdens het eten comments van trump.

Wat moeten we ons daar nu weer bij voorstellen?

Hier krijgen we in ieder geval de comments van de die hard trumpisten nog steeds voor niets. :D
En een stuk amusanter idd hoewel de standaard commentaren wel een beetje belegen beginnen te worden -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 2 februari 2022 @ 20:26:46 #210
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203478294
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:39 schreef illusions het volgende:

[..]
Tja, en toch is daar geen flintertje bewijs voor. :')
Zie mijn post
pi_203478295
GigaChad Trump!
pi_203478319
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah weer snel naar een andere stroman.

Je weet dat alleen rechters bepalen wie er op vrije voeten komt? Waarom zou Harris daar haar excuses voor moeten aanbieden :?
Waarom heeft ze de relschoppers niet veroordeelt? Staat zij soms achter het communistische gedachtegoed van Antifa/BLM?
pi_203478326
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:26 schreef QuidProJoe het volgende:
GigaChad Trump!
[ afbeelding ]
Lmao!!
pi_203478730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom heeft ze de relschoppers niet veroordeelt? Staat zij soms achter het communistische gedachtegoed van Antifa/BLM?
Alweer een stroman 8)7

Dat deed ze gewoon :?

Harris heeft rellen altijd veroordeeld. Dat ze achter de protesten stond (zoals zovelen) wil natuurlijk niet zeggen dat ze achter de rellen stond die daaruit voortkwamen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203479051
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Zie mijn post
Ja, daar reageer ik toch op? :')

Hoe jij kan blijven geloven in fraude terwijl er echt geen greintje bewijs te vinden is, is echt heel bijzonder.

Tegen alle logica in geloven in een man die ruim 30.000 keer aantoonbaar gelogen heeft. Wow. :D
pi_203479151
Weten jullie nog dat @Ixnay zwoor dat Trump vóór 2022 weer president zou zijn? :D
pi_203479208
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom heeft ze de relschoppers niet veroordeelt? Staat zij soms achter het communistische gedachtegoed van Antifa/BLM?
Heeft je grote held Trump de bestorming van het Capitool eigenlijk in sterke bewoordingen veroordeeld?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203479237
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 21:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Heeft je grote held Trump de bestorming van het Capitool eigenlijk in sterke bewoordingen veroordeeld?
Kom net deze tegen :D

twitter

quote:
Between Jan. 6 and Joe Biden's inauguration on Jan. 20, Trump made three calls to one adviser to discuss the idea. "Do you think I should pardon them? Do you think it's a good idea? Do you think I have the power to do it?" Trump told the person, who summarized their conversations.

Another adviser to the former president said Trump asked questions about how participants in the riot might be charged criminally, and how a uniform pardon could provide them protection going forward.

"Is it everybody that had a Trump sign or everybody who walked into the Capitol" who could be pardoned? Trump asked, according to that adviser. "He said, 'Some people think I should pardon them.' He thought if he could do it, these people would never have to testify or be deposed."


[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2022 21:36:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203479292
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 21:12 schreef illusions het volgende:
Weten jullie nog dat @:Ixnay zwoor dat Trump vóór 2022 weer president zou zijn? :D
Net zoals de Trumperds met grote stelligheid beweerden dat Trump met twee vingers in zijn neus de verkiezingen van 2020 zou gaan winnen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203479412
De klap was voor een aantal zo groot dat ze nu nog (ruim een jaar na dato) beweren dat het fraude was :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203479655
Ook erg chanant:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203480099
quote:
81s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Alweer een stroman 8)7

Dat deed ze gewoon :?

Harris heeft rellen altijd veroordeeld. Dat ze achter de protesten stond (zoals zovelen) wil natuurlijk niet zeggen dat ze achter de rellen stond die daaruit voortkwamen.
Was dat voor of na dat ze op Twitter een link plaatste waar je kon doneren om relschoppers op vrije voeten te krijgen?
pi_203480154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Was dat voor of na dat ze op Twitter een link plaatste waar je kon doneren om relschoppers op vrije voeten te krijgen?
Iedere arrestatie betrof per definitie een relschopper? Ok dan, judge Dredd.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203480201
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Was dat voor of na dat ze op Twitter een link plaatste waar je kon doneren om relschoppers op vrije voeten te krijgen?
Nogmaals rechters bepalen wie er op vrije voeten komen 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203480233
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Iedere arrestatie betrof per definitie een relschopper? Ok dan, judge Dredd.
Chivaz denkt blijkbaar dat als je aan een bail fund doneert dat je dat voor specifieke personen kan doen :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203480251
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Iedere arrestatie betrof per definitie een relschopper? Ok dan, judge Dredd.
De politie is niet lukraak mensen aan het arresteren, zo werkt het niet.
pi_203480327
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De politie is niet lukraak mensen aan het arresteren, zo werkt het niet.
Nou zo werkte het op een gegeven moment wel. Ik kan me een wit busje herinneren met mensen die lukraak voorbijgangers oppakten.

Maar afgezien daarvan: zo werkt het dus niet dat als je aan een bail fund doneert je bepaalde mensen vrij kunt krijgen :')

Je denkt dat het een speciaal bail fund was voor BLM relschoppers of zo? :D

Nee, zo werkt het dus niet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203480675
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Chivaz denkt blijkbaar dat als je aan een bail fund doneert dat je dat voor specifieke personen kan doen :')
En dat ze per definitie schuldig zijn blijkbaar :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203480756
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De politie is niet lukraak mensen aan het arresteren, zo werkt het niet.
Oh you sweet summer child.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203480773
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En dat ze per definitie schuldig zijn blijkbaar :')
Ja precies en zelfs al is iemand schuldig dan bepaalt nog altijd de rechter of het verantwoord is iemand op borgtocht vrij te laten. Daar heeft Harris totaal geen zeggenschap over. Dat ze er persoonlijk voor gezorgd zou hebben dat ze vrijkwamen is gewoon de bekende Chivaz-logica :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203480825
quote:
81s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nou zo werkte het op een gegeven moment wel. Ik kan me een wit busje herinneren met mensen die lukraak voorbijgangers oppakten.

Maar afgezien daarvan: zo werkt het dus niet dat als je aan een bail fund doneert je bepaalde mensen vrij kunt krijgen :')

Je denkt dat het een speciaal bail fund was voor BLM relschoppers of zo? :D

Nee, zo werkt het dus niet.
Toch blijven ze het proberen


https://www.lawofficer.com/black-lives-matter-waukesha/

Minneapolis 'domestic abuser' freed by Kamala Harris-backed bail fund is now charged with murder over road rage shooting just weeks after his release


twitter


Bail fund backed by Kamala Harris freed same rioter twice – now he's been charged again
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203480865
quote:
Ik ben wel een beetje klaar met jouw plaatjes en linkjes fact checken. Tot nu toe waren ze stuk voor fake -O-

Oh wat ik in de gauwigheid zie is dat Harris de schuld krijgt van een (eventuele) fout van een rechter die iemand op borgtocht vrijliet? Logisch ook weer! :')

Een bail fund doet niets anders dan de borgtocht betalen van mensen die geen geld hebben omdat dat oneerlijk is tov mensen die dat wel hebben. That's all. Ze bemoeien zich nergens met de rechtsgang en de donateurs ook niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2022 22:51:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203481147
Inb4 "JAMAARBLMZIJNALLEMAALRELSCHOPPERS!!
EN6JANUARIWARENSLECHTSBEZORGDEBURGERS!!!!"

Same old, same old.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203481430
Hmmm wellicht een voorteken:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 2 februari 2022 @ 23:09:33 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203481502
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja precies en zelfs al is iemand schuldig dan bepaalt nog altijd de rechter of het verantwoord is iemand op borgtocht vrij te laten. Daar heeft Harris totaal geen zeggenschap over. Dat ze er persoonlijk voor gezorgd zou hebben dat ze vrijkwamen is gewoon de bekende Chivaz-logica :')
Misschien pre pardons.

BTW echte zaak voor een vice president.. zich bemoeien met 1 rechtzaak, ze is nu vice president en houd zich met totaal andere zaken bezig..

Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 februari 2022 @ 23:13:49 #236
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203481573
quote:
12s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik ben wel een beetje klaar met jouw plaatjes en linkjes fact checken. Tot nu toe waren ze stuk voor fake -O-

Oh wat ik in de gauwigheid zie is dat Harris de schuld krijgt van een (eventuele) fout van een rechter die iemand op borgtocht vrijliet? Logisch ook weer! :')

Een bail fund doet niets anders dan de borgtocht betalen van mensen die geen geld hebben omdat dat oneerlijk is tov mensen die dat wel hebben. That's all. Ze bemoeien zich nergens met de rechtsgang en de donateurs ook niet.
Dit is iets teveel logica voor de emotionele figuren hier.
pi_203481739
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 23:13 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dit is iets teveel logica voor de emotionele figuren hier.
:Y Ik denk dan ook dat er vast een complot achter zit. Dat moet wel! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203481793
Intussen laten ze op Fox News Rand Paul weer misinformatie verspreiden :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203482019
twitter


Op zoek naar de opdrachtgever(s) van deze fraude :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 3 februari 2022 @ 00:00:03 #240
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203482152
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 21:07 schreef illusions het volgende:

[..]
Ja, daar reageer ik toch op? :')

Hoe jij kan blijven geloven in fraude terwijl er echt geen greintje bewijs te vinden is, is echt heel bijzonder.

Tegen alle logica in geloven in een man die ruim 30.000 keer aantoonbaar gelogen heeft. Wow. :D
Leg jij eens uit waarom 155 miljoen Amerikanen gestemd hebben in 2020. Bewijs dat eens.
pi_203482265
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 00:00 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Leg jij eens uit waarom 155 miljoen Amerikanen gestemd hebben in 2020. Bewijs dat eens.
Wat doet het ertoe waarom ze stemden? En het bewijs is natuurlijk de papieren stemmen niet de reden waarom ze stemden. Je weet wel die stapels stemmen waar ze zich in Arizona maandenlang over gebogen hebben om erachter te komen dat er geen fraude van belang is gepleegd. Sterker nog Biden kreeg zelfs een paar meer stemmen als ik me goed herinner :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 03-02-2022 00:31:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203482302
Wat een argumenten weer, zE ZiJn noG nIeT sChuLDig bEVOnDen……
Maar ondertussen eisen dat DeSantis afstand moet nemen van een tiental nazis. Lachwekkend dit.
pi_203482341
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 00:13 schreef Chivaz het volgende:
Wat een argumenten weer, zE ZiJn noG nIeT sChuLDig bEVOnDen……
Maar ondertussen eisen dat DeSantis afstand moet nemen van een tiental nazis. Lachwekkend dit.
Dat is helemaal niet het argument joh _O-

En ja een gouverneur van een staat hoort groepen met fascistische neigingen in zijn staat te veroordelen. Zo moeilijk is dat niet hoor. En dan niet zoiets slaps als 'some jackasses' :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203482491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 00:13 schreef Chivaz het volgende:
Wat een argumenten weer, zE ZiJn noG nIeT sChuLDig bEVOnDen……
Maar ondertussen eisen dat DeSantis afstand moet nemen van een tiental nazis. Lachwekkend dit.
Nu ben je vooral zelf lachwekkend. Of vind je een normaal functionerende rechtsstaat minder belangrijk dan nazis veroordelen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203482545
Ik heb het idee dat voor @Chivaz alleen de mate van geweld telt? Het feit dat ze mensen lastigvallen met fascistische kreten en uitingen doet er niet toe of zo :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203482582
pi_203482633
pi_203482660
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 00:00 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Leg jij eens uit waarom 155 miljoen Amerikanen gestemd hebben in 2020. Bewijs dat eens.
Omdat het merendeel af wou van een liegende oranje idioot. :D

De reden waarom doet er verder niet echt toe, het resultaat spreekt boekdelen. Daarbij, als jij fraude claimt, ligt de bewijslast bij jou - dat jij niet snapt waarom, is natuurlijk geen reden om fraude te claimen. :')
pi_203482668
quote:
Het was inderdaad geen coup nee, want dat betekent dat hert gelukt was. Eerder een hele belachelijke vertoning. :D

Koos weer in de bocht hoor. _O-
pi_203482679
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203482754
Driedubbel chanant!

twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203482760
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 06:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
DeSantis heeft hier uiteraard gelijk, waarom moet deze man zich verantwoorden voor een tiental idioten die staan te schreeuwen en zwaaien met vlaggen?
Hele steden hadden last van vandalisme en brandstichting door Antifa en BLM en de excuses van de democratische politici waren op z’n best lachwekkend.

Wat betreft Boebert, dat is gewoon humor. Dat je het niet grappig vind is wat anders maar behandelen alsof het een serieus voorstel is is wel weer de overtreffende trap.
Tja dat jij een volkomen misplaatste vergelijking 'humor' vindt is jouw probleem. ik verwacht toch iets meer kwaliteit en inhoud van een volksvertegenwoordiger als het over zo'n onderwerp gaat en niet dat je er een farce van maakt. Chanant zeg maar :+

Deze vergelijking mbt de NFL zou een stuk relevanter zijn geweest maar dat past natuurlijk weer niet in haar (en jouw) wereldbeeld. Mss heb jij ook zo'n 'humoristische' vergelijking om te verhullen dat je eigenlijk geen argumenten hebt?

twitter

Maar wel:

quote:
In 32 head coach positions, there's just one African American and two minority head coaches.
Maar het heeft vast niks te maken met racisme hoor! Want niemand zegt dat het om de huidskleur gaat en in de functie-eisen stond daar ook helemaal niks over. Bewijs dat maar eens! :{w

Ze worden echt allemaal uitgekozen vanwege hun 'expertise'. Is gewoon een 'cultuurverschil' :')

twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 03-02-2022 03:37:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203482831
Ook reuze chanant! *O*

twitter

_O-

Tim Ryan geeft perfect aan hoe chanant de GOP is _O_

twitter

Om maar niet te spreken van de obsessie over Wokeness, CRT, Gender, Fraud, Cancel Culture, Sex etc etc ....

En vergeet Tucker niet! :D

twitter

Daar heeft het domvolk nog eens wat aan! :D

Tot slot de man die te schijterig is om te getuigen (en die $1 M donatie van Trump wilde natuurlijk ook wel helpen) is niet alleen chanant, hij is ook nog eens een ordinaire leugenaar:

twitter


[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 03-02-2022 05:47:19 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203482879
Het was me weer een buitengewoon genoegen. Kijk nu al uit naar de bingowoordjes aangevuld met woke TikTok-triggerfilmpjes *O*

:O :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 3 februari 2022 @ 06:56:56 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203482945
quote:
Dus... De vice president zat daar achter?
BNW / JFK complot?

Er was hier ooit een topic over.
Mafia Rusland FBI CIA kwamen naar voren maar niet zozeer een coup poging.

In veel heel veel geslaagde coups werden overheids gebouwen bestormd en bezet, dit zie ik alleen niet terug in de aanslagen op Abraham Lincoln, James A. Garfield, William McKinley en John F. Kennedy.
En alle mislukte aanslagen het betrof in alle gevallen een Lone gunman.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203482972
Hihi, wederom een bijzonder emotionele nacht voor het Establishment. Je moet toch wat, als je niets te vieren hebt.
  donderdag 3 februari 2022 @ 07:41:18 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203483113
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 07:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, wederom een bijzonder emotionele nacht voor het Establishment. Je moet toch wat, als je niets te vieren hebt.
Namens kijkertje.. 2x nog 2 te gaan voor bingo..

Wat zou er moeten worden gevierd?
Niks bijzonders gaande..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 februari 2022 @ 09:04:39 #258
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203483650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 01:02 schreef illusions het volgende:

[..]
Omdat het merendeel af wou van een liegende oranje idioot. :D

De reden waarom doet er verder niet echt toe, het resultaat spreekt boekdelen. Daarbij, als jij fraude claimt, ligt de bewijslast bij jou - dat jij niet snapt waarom, is natuurlijk geen reden om fraude te claimen. :')
Jij beweert een absurde verkiezingsuitslag. Ik beweer iets dat heel logisch en verklaarbaar is. De bewijslast ligt bij jou.
pi_203483898
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Jij beweert een absurde verkiezingsuitslag. Ik beweer iets dat heel logisch en verklaarbaar is. De bewijslast ligt bij jou.
Geloof jij maar dat Trump de verkiezingen heeft gewonnen, knul. Doe vooral je best. Ga stampvoeten en boze berichtjes posten op dit forum.

Het verandert verder niets aan de uitslag en je overtuigt er niemand mee, maar het is wel vermakelijk in al z'n absurditeit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203484294
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geloof jij maar dat Trump de verkiezingen heeft gewonnen, knul. Doe vooral je best. Ga stampvoeten en boze berichtjes posten op dit forum.

Het verandert verder niets aan de uitslag en je overtuigt er niemand mee, maar het is wel vermakelijk in al z'n absurditeit.
Kun je een voorbeeld aanhalen van zo'n boos bericht? Of klets je nu, zoals we gewend zijn, weer eens uit je nek? Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:08:29 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203484324
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Jij beweert een absurde verkiezingsuitslag. Ik beweer iets dat heel logisch en verklaarbaar is. De bewijslast ligt bij jou.
Niet zo heel moeilijk, want als bewijs..
Is al dat gejammer over de huidige president..
En hint... Het is geen oompaloempa die er zit..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203484328
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 07:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, wederom een bijzonder emotionele nacht voor het Establishment. Je moet toch wat, als je niets te vieren hebt.
Inderdaad. Ik blijf mij ook afvragen waarom iemand overdag zou slapen en s'nachts op zou zijn. Lijkt me niet erg gezond.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 3 februari 2022 @ 10:32:22 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203484620
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik beweer iets dat heel logisch en verklaarbaar is.
Hoe dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203484811
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoe dan?
de observeerbare realiteit.
Gras is paars. En dat maar lang genoeg blijven herhalen door mensen waar rechtse losers naar opkijken en ze geloven het ook nog.

Die trump moet zich toch ook suflachen voor al die volgzame nitwits die hem ook nog eens flink geld toeschuiven. _O-
pi_203484847
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je een voorbeeld aanhalen van zo'n boos bericht? Of klets je nu, zoals we gewend zijn, weer eens uit je nek? Hihi.
Het is enigszins verontrustend dat jij dusdanig geobsedeerd bent door mijn persoon dat je op de proppen komt met dit soort wanhopige pogingen om mij de maat te nemen.

Het is maar een forum, knul.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 11:56:43 #266
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203485855
twitter


Twintig jaar cel staat op dit soort verkiezingsfraude naar ik meen.

Moeten dit soort fraudeurs zo hard worden aangepakt of niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203485893
quote:
9s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is enigszins verontrustend dat jij dusdanig geobsedeerd bent door mijn persoon dat je op de proppen komt met dit soort wanhopige pogingen om mij de maat te nemen.

Het is maar een forum, knul.
Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om het te hebben over geobsedeerd zijn.
pi_203485998
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:59 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om het te hebben over geobsedeerd zijn.
Ben je nu boos omdat Koos niet #woedend is?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203486136
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:59 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om het te hebben over geobsedeerd zijn.
Dat dacht ik inderdaad ook al.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203486153
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:59 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik denk niet dat jij de juiste persoon bent om het te hebben over geobsedeerd zijn.
Nee dat kunnen idd beter mensen doen die obeserveerbaar iedere ochtend een obsessieve projectie uiten dat de rest van de wereld boos zal zijn. _O-
  Overall beste user 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 12:26:08 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203486165
Maarre, moeten die stemfraudeurs uit Arizona en Wisconsin nou hard worden bestraft of niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 12:28:33 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203486194
twitter


Ik wil Trump wel 11 uur lang ondervraagd zien worden. Onder ede.

Dat zou een leuke show worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203486231
Ik ben benieuwd hoe de pro-Democraten deze keer denken dat ze President Trump toch echt hebben, in tegenstelling tot al die andere keren dat ze all-in gingen en teleurgesteld af moesten druipen. Wellicht waren al die ervaringen zo traumatisch, dat ze ergens diep en onderdrukt in het geheugen zitten, en onbeschikbaar zijn zodat ze niet van hun fouten kunnen leren.

Ben benieuwd wat we gaan zien wanneer die bubbel gaat barsten.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 12:33:56 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203486244
Moet die stemfraude nou hard worden aangepakt of niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 3 februari 2022 @ 12:36:01 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203486268
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Ik wil Trump wel 11 uur lang ondervraagd zien worden. Onder ede.

Dat zou een leuke show worden.
Echt wel kratje bier en BBQ er bij op groots scherm met lachband er onder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 februari 2022 @ 12:39:05 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203486295
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de pro-Democraten deze keer denken dat ze President Trump toch echt hebben, in tegenstelling tot al die andere keren dat ze all-in gingen en teleurgesteld af moesten druipen. Wellicht waren al die ervaringen zo traumatisch, dat ze ergens diep en onderdrukt in het geheugen zitten, en onbeschikbaar zijn zodat ze niet van hun fouten kunnen leren.

Ben benieuwd wat we gaan zien wanneer die bubbel gaat barsten.
Welke bubbel?
Onderzoek is nog bezig en er komt met de tijd meer boven water.

Er zijn 2 mogelijkheden 1 er is bewijs en hij word aangepakt 2 er is onvoldoende bewijs en er word verder geen actie ondernomen.

In tegenstelling tot jammeren wacht men hier geduldig af en zo nu en dan komt er weer wat boven water..
Meeste word vaak hier gepost door kijkertje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203486372
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:39 schreef theguyver het volgende:

[..]
Welke bubbel?
Onderzoek is nog bezig en er komt met de tijd meer boven water.

Er zijn 2 mogelijkheden 1 er is bewijs en hij word aangepakt 2 er is onvoldoende bewijs en er word verder geen actie ondernomen.

In tegenstelling tot jammeren wacht men hier geduldig af en zo nu en dan komt er weer wat boven water..
Meeste word vaak hier gepost door kijkertje.
  donderdag 3 februari 2022 @ 12:45:29 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203486394
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:44 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kansloos.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203486428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:39 schreef theguyver het volgende:

[..]
Welke bubbel?
Onderzoek is nog bezig en er komt met de tijd meer boven water.

Er zijn 2 mogelijkheden 1 er is bewijs en hij word aangepakt 2 er is onvoldoende bewijs en er word verder geen actie ondernomen.

In tegenstelling tot jammeren wacht men hier geduldig af en zo nu en dan komt er weer wat boven water..
Meeste word vaak hier gepost door kijkertje.
Mogelijkheid 3 hierbij is wel dat Trump onschuldig is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 13:00:10 #280
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203486609
Die kans is verkeken. Hij is in ieder geval schuldig aan witness tampering. Dat deed hij op live TV.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203486657
MLK's Niece Slams Biden, Says He's 'Playing the Race Card' from the Bottom of the Deck on Voting Rights

quote:
The entire Democratic Party is in on it.

Democrats understand that without universal mail-in voting, the elimination of voter identification requirements at the polls, federal control of elections, ballot harvesting, and all the other mechanisms of fraud they’re trying to ram into federal law, their party will lose in November.

Starting with President Joe Biden, the party has gone all-in on efforts to gaslight the American people into believing that, unless their toxic “voting rights bill” — a combination of the John Lewis Voting Rights Advancement Act and the Freedom to Vote Act — is passed by the Senate, the 2022 midterms and future elections will be stolen by Republicans.

They know, of course, that the opposite is true.

Democrats’ disingenuous fight for voting rights is a fake issue. Their claim that minority voters are being disenfranchised because they have to show up in person or present photo identification to cast a ballot is fraudulent.

At any rate, party leaders used the occasion of Martin Luther King Day observances last week to drive home the message that anyone who rejects these controversial bills supposedly “dishonors” MLK’s legacy and is a “domestic enemy.”

Alveda King, the niece of Dr. Martin Luther King, has a very different view. She sees the voting right bills and the Democratic Party’s grandstanding for what it is: A vast, big-government power grab.

In an appearance on the “John Solomon Reports” podcast last week, as Just the News reported, King slammed Biden, Vice President Kamala Harris, and House Speaker Nancy Pelosi for “stirring up emotions to get their way.”

On Monday, Biden declared that voting reform legislation passed by numerous Republican state legislatures last year amount to “assault on our freedom to vote,” especially for minority voters.

King called that out for what it was.

“[What] Biden is doing [is] stirring the race card, race-baiting, playing the race card, trying to stir up emotion,” she said, according to Just the News.

“Martin Luther King Jr. was a prophet and a preacher before he was a civil rights leader,” noted Alveda King, a strong advocate of the pro-life movement. “And you have to put all of that together and represent human dignity from the womb to the tomb.”

“Now, that’s not what Biden is doing — President Biden and Vice President Harris, they’re not — Nancy Pelosi and all of them. They’re stirring up emotions to get their way.”

King said the Democratic Party is trying to stoke fear around voting legislation. Essentially, it’s telling voters: “Be afraid, be very afraid.”

Rather than stirring fear and anger, King told Just the News founder Solomon that her uncle was “a man of faith, hope and love.”

“And he, of course, believed in appropriate voting and legislation and the laws, but he said, ‘the law can’t make you love me, but it can keep you from lynching me,'” she added.

King is right on target.

At his disastrous press conference on Wednesday, Biden was asked (twice, actually) if he thought the forthcoming election would be illegitimate. At one point, he replied: “Oh, yeah, I think it could easily be illegitimate … The increase in the prospect of being illegitimate is in proportion to not being able to get these reforms passed.” (Emphasis mine.)

Pelosi got in on the act, too.

Gesticulating wildly as she delivered remarks Monday at the MLK Day Deliver for Voting Rights Press Conference, the occasionally overwrought House speaker told her audience: “Nothing less is at stake than our democracy.”

She continued, according to a release from her office:

“This is about suppressing the vote. It’s about nullifying the elections, which Dr. King talked about that day, nullifying the election. It’s about just doing so many things to be obstacles to participation. That’s wrong. The truth is, that’s wrong. …

“And, as has been indicated by the King family this – this bill is supported by all of the Democrats, House and Senate. It’s just the filibuster in the way. So, in a way, if you really, truly want to honor Dr. King, don’t dishonor him by using a Congressional custom as an excuse for protecting our democracy. We have no right to honor this family, to visit the monument. Imagine, 30 – someone 36 years old, left this earth in such a way that he has a monument on the Mall along with Abraham Lincoln, George Washington, Thomas Jefferson. All of them with tears in their eyes for the departure from our democracy that is happening right now – unless the truth is acknowledged and this legislation is passed.”

Democrats are painfully aware that, outside of the party’s leftist base, Americans are disgusted by their unprecedented power grab over the past year. Among independent voters, support for Democrats went down drastically over the past year.

Gallup released a poll on Friday that showed even Democrats have soured on 117th Congress.

According to the poll, approval of Congress among Democrats peaked in February 2021 at 61 percent and now stands at a meager 26 percent.

The report explains that, typically, when one party controls both chambers, “approval of the legislative branch tends to be higher among partisans associated with the majority party than those whose party is in the minority.”

The party doesn’t stand a chance in November unless the Senate passes the Democrats’ corrupt, unconstitutional bills “election reform.” And the only obstacle in their path is the filibuster.

The filibuster, which has been praised so eloquently by Biden, former President Barack Obama (when he was in the Senate) and Senate Majority Leader Chuck Schumer (when he was in the minority), and which Democrats used literally hundreds of times throughout the Trump years, has now become “a relic of the Jim Crow era.” It’s racist.

The Democratic Party has grossly underestimated the intelligence of the American people. Its pretense that minority voters are being disenfranchised because they’re asked to show identification to cast a ballot is one of the biggest snow jobs in history.

Alveda King is right on the money with her analysis. Democrats have falsely portrayed opponents of the voting rights bills as hateful white supremacists and claim those who disagree with them are evil, conniving racists.

King destroyed these dishonest notions.

Democrats have gone too far. Realizing their days in power are numbered, they are getting desperate. The only way for them to win is to cheat.

Democrats’ fight for so-called “voting rights” is a fake issue. It’s another hoax that’s right up there with ‘Trump colluded with Russia to win the 2016 election’ and that the Jan. 6 Capitol incursion was an “insurrection.”

And the entire Democratic Party is in on it.
Het voelt goed om aan zowel de winnende als de juiste zijde te staan.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 13:04:24 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203486665
twitter


Misschien stapt Trump eerst nog naar de rechter. Ik zie het hem wel proberen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:21:03 #283
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203486866
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2022 02:27 schreef Kijkertje het volgende:

Chanant zeg maar :+

Ik zie tussen al die diaree die je post iedere keer 'chanant'? Wat is dat?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203486899
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:21 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Ik zie tussen al die diaree die je post iedere keer 'chanant'? Wat is dat?
Ken je de term 'hont' wel, of kom je nog niet zo lang op Fok?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:28:28 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203486998
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Mogelijkheid 3 hierbij is wel dat Trump onschuldig is.
Ik 8 de kans groter dat QPJ een inhoudelijk post plaatst zonder bingo woordjes.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:37:17 #286
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203487165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ken je de term 'hont' wel,


quote:
of kom je nog niet zo lang op Fok?
Jaaaaren voordat jij hier de boel kwam verzieken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:53:05 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203488327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Misschien stapt Trump eerst nog naar de rechter. Ik zie het hem wel proberen.
Je kan beter af vragen wanneer niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203488516
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jaaaaren voordat jij hier de boel kwam verzieken.
Oei, wat emotioneel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203489242
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oei, wat emotioneel.
Wat vind je er precies emotioneel aan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203489297
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat vind je er precies emotioneel aan?
Ik vind het een bozig bericht doordat direct voor de persoonlijke aanval gekozen wordt (want de term verzieken is immers niet neutraal).
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203491097


Een terechte vraag van President Trump.
pi_203491212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:55 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
jij bent echt een ziek mannetje met een zieke geest. Een paar pilletjes zou ik jou aanraden...
Alleen al steeds beweren dat jij aan de goeie kant staat en dat ge-"president Trump"....

Echt, er zijn trollen die subtieler zijn.
Even quoten voor het nageslacht.
pi_203491476
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Even quoten voor het nageslacht.
Heb je die dan?

God beware!
pi_203491836
Maar ik ben ook gewoon blij gelijk te hebben en aan de goede kant te staan. En President Trump is nog steeds President Trump. Hoezo is President Trump niet President Trump?

Ik zie het probleem niet?
pi_203491882
Let's go Brandon!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')