quote:
Ik sluit mijn zin graag af met een punt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:59 schreef Strani het volgende:
Die punt aan het einde voelt wel een beetje als een digitaal legoblokje hoor
Dat is allemaal social conditioning waar je slachtoffer van bent geworden Luctorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sluit mijn zin graag af met een punt.
social wat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is allemaal social conditioning waar je slachtoffer van bent geworden Luctor
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:14 schreef molloot200 het volgende:
Had nog niet gezien dat de talkshow M in de OP toegevoegd was
Minder kijkers dan Tijd Voor Max.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:14 schreef molloot200 het volgende:
Had nog niet gezien dat de talkshow M in de OP toegevoegd was
Jij schuwt zeer gevaarlijke uitspraken ook totaal niet hè.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, mij maak je niet wijs dat bevallen pijnlijker is dan dit
Tijd Voor Max is ook gewoon een leuk programma.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Minder kijkers dan Tijd Voor Max.
(Lol)
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(Lol)
Ik vind het alleen dat het wel erg vaak over boeken gaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:32 schreef Em31 het volgende:
Tijd voor Max is inderdaad gewoon de beste talkshow.
Waarom denk je dat ik zo ver weg woonquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij schuwt zeer gevaarlijke uitspraken ook totaal niet hè.
Ik kijk niet elke dag, maar het is inderdaad zo'n normale talkshow met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het alleen dat het wel erg vaak over boeken gaat.
Het is af en toe net een boekenclub.
https://kijkonderzoek.nl/quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]Pijnlijk
Vraag me af of HLF8 van Johnny de Mol wel meer kijkers trekt. Is ook een zeer slechtbekeken talkshow naar ik weet. Maar of het ook zo slecht wordt bekeken als M?
Ik vind Omroep Max ook eigenlijk een hele fijne omroepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kijk niet elke dag, maar het is inderdaad zo'n normale talkshow met dit soort dingen.
Geen ophitsen en gezeur, echt omroep Max.
Ik ook hoor. Ik houd ook van de slowtv die ze bieden, Heel Holland Bakt, We zijn er bijna, allemaal wegkijk programma's waar ik even niks voor hoef.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind Omroep Max ook eigenlijk een hele fijne omroep
Ik ook hoor, hebben gewoon veel leuke programma's.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook leuk dat mensen van buiten de doelgroep dat vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
HLF8 was even populair rond dat gedoe bij The Voice. Maar nu is het weer even niet-urgent als hiervoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]Pijnlijk
Vraag me af of HLF8 van Johnny de Mol wel meer kijkers trekt. Is ook een zeer slechtbekeken talkshow naar ik weet. Maar of het ook zo slecht wordt bekeken als M?
Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom was het ook geen grapquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn geen dingen waar je grappen over maakt Redefine
Nee en het is ook echt een heel flauwe talkshow. Past prima bij het gemiddelde SBS6-publiek met programma's als Urk, Chateau Meiland en Ik Geloof in Mijquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
HLF8 was even populair rond dat gedoe bij The Voice. Maar nu is het weer even niet-urgent als hiervoor.
In de tijd dat Margriet een vraag volledig heeft afgemaakt en heeft gesteld. Kun je heel Tijd Voor Max afkijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(Lol)
Nee, nu juichen wij voor iemand die zingt als een kip en daarmee het Songfestival wint, dus laten we anderen niet te veel de maat nemen. Maar bij zowel M als HLF8 vraag ik me wel oprecht af wat de doelgroep is en waarom zoiets mag blijven doormodderen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee en het is ook echt een heel flauwe talkshow. Past prima bij het gemiddelde SBS6-publiek met programma's als Urk, Chateau Meiland en Ik Geloof in Mij
Maar jij hebt dan ook nooit ergens wat van gehoordquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit van HLF8 gehoord.
Ik ook af en toequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:20 schreef Cyan9 het volgende:
Wie kijkt er überhaupt nog tv?
Ok, ik voor WidM en Grey's, maar verder..
*kruipt weer onder zijn steen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook nooit ergens wat van gehoord
Nee daar moet je juist onder vandaan blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*kruipt weer onder zijn steen.
Ik heb nooit gejuicht voor Netta hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, nu juichen wij voor iemand die zingt als een kip en daarmee het Songfestival wint, dus laten we anderen niet te veel de maat nemen. Maar bij zowel M als HLF8 vraag ik me wel oprecht af wat de doelgroep is en waarom zoiets mag blijven doormodderen.
oh.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee daar moet je juist onder vandaan blijvenWant dan ken je juist alles.
Wel voor een zwaaiende Oekraïner gewikkeld in aluminiumfolie of mannen in monsterpakken misschienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gejuicht voor Netta hoor
Daar is een gedeelte opgenomen op de heide van Ermelo. Dat wordt goed opletten, @Straniquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf morgen begint de serie over de Geschiedenis van Nederland. Daar ben ik wel benieuwd naar.
De NPO werkt volgens mij met tijdslots, om 19 u moet er een actuele talkshow zijn, om 18 u moet er een nieuwsprogramma zijn, om 21 u entertainment, en dan mogen de omroepen dat invullen. Sinds DWDD klooien ze maar wat aan in dat 19u-slot, maar er moet en zal dus wel een talkshow zijn op dat moment.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, nu juichen wij voor iemand die zingt als een kip en daarmee het Songfestival wint, dus laten we anderen niet te veel de maat nemen. Maar bij zowel M als HLF8 vraag ik me wel oprecht af wat de doelgroep is en waarom zoiets mag blijven doormodderen.
Op dat moment was ik nog te jong voor het ESFquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel voor een zwaaiende Oekraïner gewikkeld in aluminiumfolie of mannen in monsterpakken misschien
Ideale ESF act voor wappiesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel voor een zwaaiende Oekraïner gewikkeld in aluminiumfolie of mannen in monsterpakken misschien
Spugen en niet eten. Er zijn foto’s en echo’s gemaakt, bloed afgenomen en ze heeft aan het infuus gelegen. Vandaag of morgen krijg ik de uitslag.quote:
Oh neequote:
Dank!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:45 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk wel tv. Sport, TLC programma's en het journaal met Jan de Hoop-god in de ochtend
[..]
Oh nee. Beterschap voor hem/haar
Maar Jan de Hoop stopt er ook zeer binnenkort mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:45 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk wel tv. Sport, TLC programma's en het journaal met Jan de Hoop-god in de ochtend
[..]
Oh nee. Beterschap voor hem/haar
Dankjewel Molletjequote:
Beterschap voor de hond, hopelijk is het een griepje of iets tijdelijks.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Spugen en niet eten. Er zijn foto’s en echo’s gemaakt, bloed afgenomen en ze heeft aan het infuus gelegen. Vandaag of morgen krijg ik de uitslag.
Ik heb liever zelf iets dan mijn kinderen of hond
Ik ga dit niet eens luisteren, ik ga dit sowieso vreselijk vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jongens, wanneer Kazachstan voor het songfestival?
Wanneer ze lid worden van de EBU.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn al associate lid en doen mee aan Junior songfestivalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ze lid worden van de EBU.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn al associate lid en doen mee aan Junior songfestival
Hahahahaha wie bedenkt dit?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
2025 of 2026 of 2031quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Beetje verkoudenquote:
Dankzij Corriequote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het aantal besmettingen neemt af.
Het neemt nu al een week af zeiden ze.quote:
Dus Omicron piek al voorbij?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het neemt nu al een week af zeiden ze.
Ja, blijkbaar. Ze nieuwslezeres zei dat dat komt, omdat er waarschijnlijk nu al veel mensen de Omicron variant hebben gehad, daardoor er minder mensen zijn om te besmetten.quote:
Dus ik kan hem ook hebben gehad zonder te laten testen 😮quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ze nieuwslezeres zei dat dat komt, omdat er waarschijnlijk nu al veel mensen de Omicron variant hebben gehad, daardoor er minder mensen zijn om te besmetten.
Dus groepsimmuniteit
Ja, wie weet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik kan hem ook hebben gehad zonder te laten testen 😮
Alles wat hier in de SC wordt besproken, is interessant.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:17 schreef Meke het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik kan vragen zonder onbeleefd te kijken: maar vinden jullie dat pakketjesgedoe van anderen echt interessant?![]()
Indien ja: vooral mee doorgaan, ik scroll er met liefde doorheen
Hoop het ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Beterschap voor de hond, hopelijk is het een griepje of iets tijdelijks.
Is het niet vooral een kleine frustatie van je afschrijven?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:17 schreef Meke het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik kan vragen zonder onbeleefd te kijken: maar vinden jullie dat pakketjesgedoe van anderen echt interessant?![]()
Indien ja: vooral mee doorgaan, ik scroll er met liefde doorheen
Als het alleen het snoer is valt het mee, de stekker is vervelenderquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met blote poten op een verlengsnoer stappen doet ook pijn.
Binnenkort onderzoeken ivm mijn slaapapneu.
Snoer dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het alleen het snoer is valt het mee, de stekker is vervelenderMaar ik gok dat je dat ook bedoelde
Als ik iets over pakketjes post is het meestal ditquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Is het niet vooral een kleine frustatie van je afschrijven?
Ohquote:
Owwwquote:
@H_T wordt hier de mond gesnoerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:36 schreef H_T het volgende:
[..]
OhIk moet ook niet invullen voor een ander natuurlijk
Mij wel hoor!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik iets over pakketjes post is het meestal ditIk snap ook goed als andere mensen het geen hol interesseert of ik mijn pakje wel of niet binnen heb
awww arm beestje, hoop dat het niet ernstig isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Spugen en niet eten. Er zijn foto’s en echo’s gemaakt, bloed afgenomen en ze heeft aan het infuus gelegen. Vandaag of morgen krijg ik de uitslag.
Ik heb liever zelf iets dan mijn kinderen of hond
Ik had het verkeerd gehoord, dit gaat over België.quote:
Ja dat snap ik als het niet goed gaat of als je pakketje gejat wordt, maar niet zo goed bij een beetje vertraging of als ze gewoon op tijd komenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Is het niet vooral een kleine frustatie van je afschrijven?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww arm beestje, hoop dat het niet ernstig is
Ik hou van dagelijks klein leedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als het niet goed gaat of als je pakketje gejat wordt, maar niet zo goed bij een beetje vertraging of als ze gewoon op tijd komen![]()
Maargoed, ik hoef ook niet alles te snappen
Misschien is dat wel de gevreesde bijwerking van de booster.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef Em31 het volgende:
Ik keek op Spotify bij de dagelijkse top 50 van Nederland, maar wat luisteren er veel mensen naar Lil Kleine joh.
Al die Nederlandse rap’talenten’ domineren al jaren de hitlijsten. Het is wel makkelijk dat je elke plaat waarbij de uitvoerende iets met ‘feat.’ in de naam heeft genegeerd kan worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef Em31 het volgende:
Ik keek op Spotify bij de dagelijkse top 50 van Nederland, maar wat luisteren er veel mensen naar Lil Kleine joh.
Ja totaal andere wereld voor mij blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al die Nederlandse rap’talenten’ domineren al jaren de hitlijsten. Het is wel makkelijk dat je elke plaat waarbij de uitvoerende iets met ‘feat.’ in de naam heeft genegeerd kan worden.
Ja, dat heb ik zelf ook wel. Naar pak ‘em beet Måneskin, Ava Max of Stromae ofzo had ik ongetwijfeld met veel enthousiasme geluisterd. Maar die opzegversjes van non-talenten had ik toch hopelijk niets gevondenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja totaal andere wereld voor mij blijkbaar.Vraag me dan altijd af of ik het wel leuk zou vinden als ik nu nog 18 ofzo was.
![]()
Vind dat bij S10 ook, zodra het samen met een rapper is vind ik het meteen niets.
Feat. Lil'Kleine kun je in elk geval altijd overslaan, want die gast heeft totaal geen flow, en zegt altijd hetzelfde: ik heb veel geld. Hetzelfde geldt voor Boef.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al die Nederlandse rap’talenten’ domineren al jaren de hitlijsten. Het is wel makkelijk dat je elke plaat waarbij de uitvoerende iets met ‘feat.’ in de naam heeft genegeerd kan worden.
Hoi, ik ben 20 en ik luister nooit naar Spotify-lijst Top 50 van Nederland want man wat staat daar een grafherrie in.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja totaal andere wereld voor mij blijkbaar.Vraag me dan altijd af of ik het wel leuk zou vinden als ik nu nog 18 ofzo was.
![]()
Vind dat bij S10 ook, zodra het samen met een rapper is vind ik het meteen niets.
Iedereen kan een beat in elkaar draaien, eroverheen rappen en het online gooien. Dat is zowel de kracht als de zwakte van Nederhop.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 20 en ik luister nooit naar Spotify-lijst Top 50 van Nederland want man wat staat daar een grafherrie in.
En wij allemaal maar leuke dingen naar jou sturenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:42 schreef Strani het volgende:
Vandaag wederom geen pakketje ontvangen en ook geen pakketje verstuurd. Alles verloopt exact volgens plan.
Ja als het zo goed scoort snap ik het ook nog wel. Lekker makkelijk verdienen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iedereen kan een beat in elkaar draaien, eroverheen rappen en het online gooien. Dat is zowel de kracht als de zwakte van Nederhop.
Ja maar ik heb jullie allemaal een nep-adres gegeven, ik ben gekke Henkie niet met al die controversiële dingen die ik hier zegquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wij allemaal maar leuke dingen naar jou sturen
Maar het zorgt er wel voor dat een 16-jarig meisje redelijk laagdrempelig haar frustraties over de GGZ kan uiten en een platendeal kan scoren. En uiteindelijk op het Songfestival belandtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als het zo goed scoort snap ik het ook nog wel. Lekker makkelijk verdienen.
Niet mijn vrienden in elk gevalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:42 schreef Em31 het volgende:
[..]bovenste nummer van Lil Kleine toch maar liefst 243.359 keer afgespeeld gisteren.
[ afbeelding ]
Oh dus deze mensen heb ik voor niets naar jou gestuurd met een peperduur kaviaarcadeau?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik heb jullie allemaal een nep-adres gegeven, ik ben gekke Henkie niet met al die controversiële dingen die ik hier zeg
Dus je woont dus eigenlijk gewoon in Catalonië.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik heb jullie allemaal een nep-adres gegeven, ik ben gekke Henkie niet met al die controversiële dingen die ik hier zeg
Volgende keer toch maar Harry Vermeegen sturen. Dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh dus deze mensen heb ik voor niets naar jou gestuurd met een peperduur kaviaarcadeau?
[ afbeelding ]
Bij S10 kan ik nog onderscheid makenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar het zorgt er wel voor dat een 16-jarig meisje redelijk laagdrempelig haar frustraties over de GGZ kan uiten en een platendeal kan scoren. En uiteindelijk op het Songfestival belandt
En ook niet de vrienden van je vrienden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet mijn vrienden in elk geval
Nee, ze is zelf bekend geworden als rapperquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij S10 kan ik nog onderscheid makenHaar nummers met rappers en dan bijvoorbeeld 'Handen van mijn moeder' vind ik weer heel wat anders.
Al bedoel je zeker dat ze wel bekend is geworden door de combinatie met rappers?Oké toch nog een voordeel dan.
Het is pauper kabouterquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:12 schreef Em31 het volgende:
Een beetje de richting van Froukje/S10/Wies/etc. kan ik persoonlijk dan wél weer enthousiast van worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef Redefine het volgende:
Net weer even een aantal keer S10 achter elkaar geluisterd. Slecht is het niet, maar ik kan er op nog steeds niet enthousiast van worden
Maar ja, wie weet is het ESF nummer wel wat.
Ook van die andere namen die je noemt wordt ik niet heel enthousiast. Maar daar zit wel al wat meer in dan de nummers van S10 tot nu toe.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef molloot200 het
volgende:
[..]
Een beetje de richting van Froukje/S10/Wies/etc. kan ik persoonlijk dan wél weer enthousiast van worden.
Of ik denk dat het ook echt iets gaat doen op het Songfestival is een tweede. Daar voorzie ik nog wel problemen gezien haar huidige back catalogue.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Adidas is qua maten ook echt zo'n vervelend merk. Moet soms wel 2x opnieuw bestellen en het is ook niet zo dat je het dan eenmaal wel weet want de ene keer heb je M nodig en de andere keer is XXS zelfs te groot.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik probeerde net een trainingsbroek te bestellen. Met mijn maten is de keuze altijd zo enorm beperkt, en twee leuke die ik had gezien waren nergens meer voorradig. Nu maar vrij basic voor een zwarte gegaan van de nieuwe collectie, die was helaas ook een stuk duurder.
En zal je straks zien dat de lange maten van Adidas nog steeds niet lang genoeg zijn.![]()
Wat ik wel tof vind aan haar is dat ze nergens op lijkt, in positieve zin. Bij veel van die andere voorrondes heb je toch: ah, dit is de Billie Eilish van Noorwegen, dit is de Måneskin van Letland. Dat heb je bij S10 in elk geval niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef Redefine het volgende:
Net weer even een aantal keer S10 achter elkaar geluisterd. Slecht is het niet, maar ik kan er op nog steeds niet enthousiast van worden
Maar ja, wie weet is het ESF nummer wel wat.
Ik heb 3 kledingstukken van Adidas: een sweater, een trainingsbroek en een sportlegging. Allemaal dezelfde maat en ze passen allemaal primaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Adidas is qua maten ook echt zo'n vervelend merk. Moet soms wel 2x opnieuw bestellen en het is ook niet zo dat je het dan eenmaal wel weet want de ene keer heb je M nodig en de andere keer is XXS zelfs te groot.Weet niet wat ze daar allemaal doen als ze kleding maken.
Dan heb je geluk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb 3 kledingstukken van Adidas: een sweater, een trainingsbroek en een sportlegging. Allemaal dezelfde maat en ze passen allemaal prima
Haar muziek lijkt inderdaad niet ergens anders op. Maar voor mij resulteert dat in een soort nikserigheid, dus niet heel positiefquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat ik wel tof vind aan haar is dat ze nergens op lijkt, in positieve zin. Bij veel van die andere voorrondes heb je toch: ah, dit is de Billie Eilish van Noorwegen, dit is de Måneskin van Letland. Dat heb je bij S10 in elk geval niet.
Of Adidas is gewoon een topmerk maar jij hebt aandelen Nikequote:
Of omdat ik Adidas ook leuk vind en vaak van verschillende collecties bestel die waarschijnlijk verschillen. Zit niet maar wat te lullen ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of Adidas is gewoon een topmerk maar jij hebt aandelen Nike
Bestelt ook een portie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:01 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Cyan9 heb jij die popcorn nog liggen?
Ze hebben in ieder geval wel meer keuze (ook qua maten) dan bijv. Nike en anderen, dus ik ben nog voorzichtig positief in m'n mening.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Adidas is qua maten ook echt zo'n vervelend merk. Moet soms wel 2x opnieuw bestellen en het is ook niet zo dat je het dan eenmaal wel weet want de ene keer heb je M nodig en de andere keer is XXS zelfs te groot.Weet niet wat ze daar allemaal doen als ze kleding maken.
Die grootverpakking ligt er nog, zeker weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:01 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Cyan9 heb jij die popcorn nog liggen?
Ja en anders nog een keer proberen, als er nog een andere maat is. Zo kom je er uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval wel meer keuze (ook qua maten) dan bijv. Nike en anderen, dus ik ben nog voorzichtig positief in m'n mening.
Dit is ook jaren mijn strategie geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Strani het volgende:
Nou bestel ik geen Adidas maar de laatste keer dat ik een broek kocht online koos ik gewoon precies dezelfde broek als de vorige keer maar in een andere kleur.
En dat blijf ik nu voor de rest van m'n leven doen
Óf zo'n ANWB-mannetjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb nu visioenen van @:strani in een ruitjesoverhemd met korte mouwen en een rode broek.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Strani het volgende:
Nou bestel ik geen Adidas maar de laatste keer dat ik een broek kocht online koos ik gewoon precies dezelfde broek als de vorige keer maar in een andere kleur.
En dat blijf ik nu voor de rest van m'n leven doen
Ik moest ook meteen aan de rode broek denkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb nu visioenen van @:strani in een ruitjesoverhemd met korte mouwen en een rode broek.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest ook meteen aan de rode broek denken
Als hij alle andere kleuren al heeft gehad.
Niet doen Straan.
Veel verder van de waarheid kan het niet zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:45 schreef Fred_B het volgende:
Wat zijn abnormale broeken dannquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel verder van de waarheid kan het niet zijn
Ik draag meestal hoodies en normale broeken maar liever geen spijkerbroek.
DE TRAANNquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:01 schreef Strani het volgende:
WTF morgen gewoon 20 jaar sinds de koninklijke bruiloft
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef ijs_beer het volgende:
Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Wat je eronder draagt maakt een groot verschilquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Die met een gat in het kruis. Althans, ík vind dat abnormaal, beer.
Wat een stress moet dat zijn geweest bij de regie.quote:
Nou zeg, ik zal nog eens mijn best doen om zo snel te reageren.quote:
Roger!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou zeg, ik zal nog eens mijn best doen om zo snel te reageren.
Ik las het vanmiddagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:23 schreef usagi414 het volgende:
@:Em31
Als we het dan toch over stress voor regie en productie hebben.
De Belgische wereldster Stromae speelde zaterdag twee nummers in Matthijs Gaat Door, en dat leverde spectaculaire muziektelevisie op.
Halloquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed om je weer te zien.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hallohopelijk gaat alles goed met je!
Hoi allen.quote:
Roger! Fijn jou hier weer te zien!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En fijn om hier weer gezien te wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Roger! Fijn jou hier weer te zien!
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef ijs_beer het volgende:
ZEVENTIEN LIKESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gevoel dat we maar met z'n achten hier posten ofzo
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Rozjeeeeeeee! Welkom terug!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allen.![]()
Ik zie dat we ineens een paar dagen later zijn, heb ik nog iets belangrijks gemist?
Maak er maar 18 vanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
ZEVENTIEN LIKES
Graag!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik sta overigens nog steeds achter m'n mening, wou ik toch even zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja en ik miste nog wel wat meer namen, bizar.quote:
Mods kunnen zelf het aantal likes aanpassen. Daarom heeft @Momo er ook zo veel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
ZEVENTIEN LIKES
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik sta overigens nog steeds achter m'n mening, wou ik toch even zeggen.
Je kunt niet mij kinderachtig noemen, een maand verdwijnen en dan het slachtoffer komen spelen
Ik noemde niemand kinderachtig, ik vond het sowieso not done, opgegroeid of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat lief, dankjewel!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop dat je hond snel opknapt @:GeorgeM
Voordeel is dat er meer mosterd voor jou is, dus denk dat we uiteindelijk wel een compromis kunnen vinden waar we allebei mee kunnen levenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik noemde niemand kinderachtig, ik vond het sowieso not done, opgegroeid of niet.
Jij het witbrood. Roger de hutspot en de haring ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Voordeel is dat er meer mosterd voor jou is, dus denk dat we uiteindelijk wel een compromis kunnen vinden waar we allebei mee kunnen leven
Dat is idd wel waar. Daarbij is mayo veel makkelijker bij te maken mocht ik wat op de patat willen doen, beter zuinig zijn op andere sauzen dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Voordeel is dat er meer mosterd voor jou is, dus denk dat we uiteindelijk wel een compromis kunnen vinden waar we allebei mee kunnen leven
Mijn laatste was 1835, dus ik denk dat dit inmiddels niet zo'n groot risico meer is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:06 schreef sportfreak het volgende:
Met het gevaar dat het gras voor Roger wegmaai
Ik kan leven met deze verdeling.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jij het witbrood. Roger de hutspot en de haring ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:18 schreef zorro28 het volgende:
Ik kwam gister @:Luctor.et.Emergo nog tegen in mijn tijdschrift
Da's wel heel romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel erg vervelend zijn ja. Dat je meedoet en niemand weet dat je er ook bentquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En fijn om hier weer gezien te worden
Wij zijn naar de voorstelling ‘Anne’ geweest in het theater. Dat hakt er echt inquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:20 schreef blackswangreen het volgende:
Net die film over Anne Frank zitten kijken op Netflix. Beetje rommelig script, zoals wel vaker met Nederlandse films, maar de actrice die Anne speelt is echt fantastisch.
Jij doet ook ons ook aan iemand denken, een maar we komen er naar niet op.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk aan jou als ik Strani Amori zie
Da's nóg romantischerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk aan jou als ik Strani Amori zie
Dankquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:06 schreef sportfreak het volgende:
Met het gevaar dat het gras voor Roger wegmaai
1893
- Jaap Eden wordt op het Museumplein de eerste ISU-wereldkampioen hardrijden op de schaats.
- In Parijs verschijnen de eerste nummerborden op automobielen.
- De Amerikaan Whitcomb Judson verkrijgt octrooi op de ritssluiting.
- Edvard Munch schildert De Schreeuw
[ afbeelding ]
Beetje alsof je op een meet bent en iemand zegt dat je er niet bent of zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou wel erg vervelend zijn ja. Dat je meedoet en niemand weet dat je er ook bent![]()
Maar goed je weer te zien Roger en zelfs Epiales
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die zo achterlijk zijn. Kan alleen als je een Engelse werkwoord/songtitel als user name hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje alsof je op een meet bent en iemand zegt dat je er niet bent of zo.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:18 schreef zorro28 het volgende:
Ik kwam gister @:Luctor.et.Emergo nog tegen in mijn tijdschrift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik wil dan wel de hutspot bij m'n witbrood, krijgt Roger het klapstuk bij z'n haringquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jij het witbrood. Roger de hutspot en de haring ?
Dat wordt wel een heel erg eiwitrijk dieet voor mij dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil dan wel de hutspot bij m'n witbrood, krijgt Roger het klapstuk bij z'n haring
Ik krijg een mailtje als mijn maat beschikbaar komt voor de twee die ik leuk vond.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en anders nog een keer proberen, als er nog een andere maat is. Zo kom je er uiteindelijk wel.
Dit is wel goed om in context te lezen. Ik dacht eerst even dat het over daten gong, en ik vond het al apart.quote:Op woensdag 2 februari 2022 01:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik krijg een mailtje als mijn maat beschikbaar komt voor de twee die ik leuk vond.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:13 schreef H_T het volgende:
Ikoud-Hollandsche uitdrukkingen en heb er net een paar (voor mij) nieuwe ontdekt
Nu alleen nog onthouden dat ik mensen ook kan uitmaken voor grimbek of berenbijter
quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:10 schreef Koen66 het volgende:
had vanochtend het gevoel dat het vrijdag was
zeg datquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Valt dat even tegen dan.
het moet wel liefde zijn danquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max houdt het al 20jaar vol met onze Lex.![]()
![]()
doorsteken dan maar en aan de natuur teruggevenquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las net op de voorpagina van onze krant dat de dijken onbetaalbaar worden.
Hoho. Dan kan ik alleen nog maar boven wonen en dan mis ik mijn fijne keukenquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:56 schreef Koen66 het volgende:
doo
[..]
doorsteken dan maar en aan de natuur teruggeven
ik zou me ook bevinden in Zoeter-onder-meerquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoho. Dan kan ik alleen nog maar boven wonen en dan mis ik mijn fijne keuken![]()
Ja, dat of 1,4 miljard.quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:56 schreef Koen66 het volgende:
doo
[..]
doorsteken dan maar en aan de natuur teruggeven
Ik denk dat we een hoop mede natte-voeters hebben:quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou me ook bevinden in Zoeter-onder-meer
Dan blijft er vrij weinig over.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk dat we een hoop mede natte-voeters hebben:
[ afbeelding ]
dat wordt drukquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan blijft er vrij weinig over.
Heb je er nog veel last van? Wel jammer dat je die afspraak vrijdag nu niet kan doenquote:
Dat is balenquote:
Die laatste kun je gebruiken als iemand vervelend doet tegen @ijs_beerquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:13 schreef H_T het volgende:
Ikoud-Hollandsche uitdrukkingen en heb er net een paar (voor mij) nieuwe ontdekt
Nu alleen nog onthouden dat ik mensen ook kan uitmaken voor grimbek of berenbijter
Ow balenquote:
Dat bericht komt toch elke maand wel een keer langs? Net als “Burgemeester Halsema doet iets doms”, “Inflatie verder gestegen”, “Anema zegt gekke dingen”, “FC Barcelona heeft financiële problemen” en “Strani drinkt koffie op het terras”.quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las net op de voorpagina van onze krant dat de dijken onbetaalbaar worden.
En dan een paar dagen later dat ze een nieuwe speler kopen voor zo'n 50 miljoen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat bericht komt toch elke maand wel een keer langs? Net als “Burgemeester Halsema doet iets doms”, “Inflatie verder gestegen”, “Anema zegt gekke dingen”, “FC Barcelona heeft financiële problemen” en “Strani drinkt koffie op het terras”.
Heel verkouden, schuurpapier in m'n keelquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je er nog veel last van? Wel jammer dat je die afspraak vrijdag nu niet kan doen
Ik had je post ook geliked, maar dat was vooral vanwege je pi.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:26 schreef Meke het volgende:
@:ESF1Gamer is OF heel blij dat ik corona heb, OF gewoon alle posts aan het liken
Gewoon alles in het topic liken, dan ben je wel even bezig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:26 schreef Meke het volgende:
@:ESF1Gamer is OF heel blij dat ik corona heb, OF gewoon alle posts aan het liken
Sterktequote:Op woensdag 2 februari 2022 09:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel verkouden, schuurpapier in m'n keel
Nee ook alle posts daarnaquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had je post ook geliked, maar dat was vooral vanwege je pi.
Het laatstequote:Op woensdag 2 februari 2022 09:26 schreef Meke het volgende:
Oh daar krijg ik ook altijd mail over.quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is wel goed om in context te lezen. Ik dacht eerst even dat het over daten gong, en ik vond het al apart.
maak er maar 21 vanquote:
Oei toch beterschap dan!quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:25 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Oefquote:Op woensdag 2 februari 2022 09:25 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Cyan9 straksIk draag ze echt alleen maar tijdens het sporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Aii, dat klinkt niet prettig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:15 schreef Yesse het volgende:
Ik heb een moeilijk lijf blijkbaar. Net weer voor controle geweest. Vorige keer werkte het te goed dus dosis verlaagd, nu werkt het weer niet goed genoegDus mijn buik is nu nog 5 dagen langer een speldenkussen
[..]
OefHopen dat je snel weer opknapt
Ik heb een van mijn trainingsbroeken ooit wel eens gedragen tijdens trampolinespringenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik draag ze echt alleen maar tijdens het sporten.
Gewaagd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een van mijn trainingsbroeken ooit wel eens gedragen tijdens trampolinespringen
55 inch is wel een uitdaging hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
Wij krijgen vanmiddag een nieuwe tven dan maar afwachten of ie niet te groot is (al valt tegenwoordig 55 inch wel mee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Oh valt mee hoorquote:
Nicequote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
Wij krijgen vanmiddag een nieuwe tven dan maar afwachten of ie niet te groot is (al valt tegenwoordig 55 inch wel mee)
Dat andere mensen een nog grotere tv hebben doet niets af aan het formaat van je nieuwe scherm. Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
Fijn dat het meevalt. Hopelijk hebben ze snel de juiste dosis gevonden. Wordt ie voor komende tijd nog aangepast?quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh valt mee hoorHet zou fijn zijn geweest als het gelijk had gewerkt maar het prikken was vooral in het begin gek. Alle gevallen zijn niet pijnlijk en ongeveer 50% merk ik helemaal niet(ik denk dat ik dat percentage misschien zelf nog wel omhoog kan krikken als ik er beter in word
) en het is in een minuut per dag weer gedaan
Ja, heel bizar! Was gewoon overweldigend wat we bij de MM zagen, echt niet normaal. Dan zijn we met 55 inch nog bescheiden bij wijze van spreken.quote:[..]
NiceIk vind het bizar hoe groot de "normale" tv van tegenwoordig is
Mijn ouders wilde een 43 inch, want dat hadden ze al maar daarvoor moest je zo ongeveer zoeken
Dat is ook zeker zo, al ben ik wel benieuwd hoe het dan uiteindelijk in de woonkamer staat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat andere mensen een nog grotere tv hebben doet niets af aan het formaat van je nieuwe scherm. Veel plezier ermee!
H_T spreekt in absolute wijsheden deze ochtend.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat andere mensen een nog grotere tv hebben doet niets af aan het formaat van je nieuwe scherm. Veel plezier ermee!
Een grasspriet kietelt beter dan een boomstamquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
H_T spreekt in absolute wijsheden deze ochtend.
Ja ok, ik stop al.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Een grasspriet kietelt beter dan een boomstam
Wielen gaan ook in inchesquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trouwens wel gek toch, dat we beeldschermformaten in inches weergeven, terwijl we voor de rest het metrische stelsel gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Gaan we deze plaatjes vandaag vaker zien?quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Happy Groundhog Day!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy Groundhog Day!quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Gaan we deze plaatjes vandaag vaker zien?
Dat aanbod van de Lidl?quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:21 schreef AgnesGru het volgende:
Ook nog een beeldbuis, of valt dat mee?quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom ik aan met een tv van 21,5 inch.
Ja, het is even puzzelen maar nu nog 5 dagen verder met 2x oude dosis en dat 3x een "tussendosis" tov de vorige keerquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Fijn dat het meevalt. Hopelijk hebben ze snel de juiste dosis gevonden. Wordt ie voor komende tijd nog aangepast?
[..]
Ja, heel bizar! Was gewoon overweldigend wat we bij de MM zagen, echt niet normaal. Dan zijn we met 55 inch nog bescheiden bij wijze van spreken.
Die kun je nu bijna niet meer vindenquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht echt even dat ik niet goed had gescrolltquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Waar ben jij geweest?quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Happy Groundhog Day!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Size matters, Luctorquote:Op woensdag 2 februari 2022 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kijk dat is al verdacht. Ik ben altijd waar ik ben, en jij blijkbaar meestal maar niet altijd.quote:
TV-programma’s zijn er ook steeds meer op gericht dat iedereen een groot scherm heeft. Voetbalwedstrijden worden ook steeds verder uitgezoomd weergegeven. Op zich mooi dat je het veld kan overzien, maar dat is lang niet altijd nodig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, het is even puzzelen maar nu nog 5 dagen verder met 2x oude dosis en dat 3x een "tussendosis" tov de vorige keer![]()
Jaaaa de MM hangt vol met tv's waarvoor je volgens mij ongeveer 5 meter van je tv moet afzitten volgens de adviezen
[..]
Die kun je nu bijna niet meer vinden
[..]
Ik dacht echt even dat ik niet goed had gescrollt
Ik doe even een Luctortje en heb geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu eindelijk Matthijs Draait Door terug te kijken (omdat ik anders niet meer tegen @:Em31 mag praten) en ik wil toch even aangeven dat ik Femke van der Laan een hele mooie vrouw vind die veel klasse uitstraalt
Shakira heeft dan weer niet al te veel klassequote:Op woensdag 2 februari 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik doe even een Luctortje en heb geen idee wie dat is.
Shakira is vandaag jarig, die ken ik dan weer wel
Hmm een serie die begint in de jaren 30 en dan een remake over iemand die pas in 2002 deel ging uitmaken van een koninklijke familie?quote:
Die tekortkoming van Shakira wil ik wel door de vingers zien, mocht ze hier opeens aanbellenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Shakira heeft dan weer niet al te veel klasse
Femke was de vrouw van Eberhard van der Laan.
[ afbeelding ]
Da's die ene wier tetten niet met bergen verward kunnen worden, right?quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De gast ervoor was Theo Maassenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die tekortkoming van Shakira wil ik wel door de vingers zien, mocht ze hier opeens aanbellen![]()
Bij een gast van Matthijs had ik een connectie met Amsterdam moeten bedenken natuurlijk.
Correct, hooguit met stalactieten denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's die ene wier tetten niet met bergen verward kunnen worden, right?
Een twijfelachtige uitspraak!quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, 'het beste wat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhovuh'?
Zolang ze maar klein en bescheiden zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Correct, hooguit met stalactieten denk ik.
Ik geef dan toch de voorkeur aan ossenworstquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, 'het beste wat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhovuh'?
Nee, hij is wel plat. En fungeert voornamelijk als tweede beeldscherm voor mijn laptop.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook nog een beeldbuis, of valt dat mee?
Shakiraquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een naamtopic zou een mooie manier zijn om haar te overtuigen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:20 schreef Strani het volgende:
We gaan geen naamtopic doen voor Shakira hoor, daarvoor post ze hier niet vaak genoeg mee
Ze zoekt maar een andere SCquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een naamtopic zou een mooie manier zijn om haar te overtuigen.
Ze komt natuurlijk al vaak genoeg bij jou om de koffie.quote:
Nou dat dacht ik ook, wat een uitstraling heeft zij.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu eindelijk Matthijs Draait Door terug te kijken (omdat ik anders niet meer tegen @:Em31 mag praten) en ik wil toch even aangeven dat ik Femke van der Laan een hele mooie vrouw vind die veel klasse uitstraalt
We weten allemaal de echte reden dat dat niet van je mag.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:20 schreef Strani het volgende:
We gaan geen naamtopic doen voor Shakira hoor, daarvoor post ze hier niet vaak genoeg mee
Ja hè! Heel rustig ook, erg fijn. Ik had 'r geloof ik wel eens vaker in DWDD gezien en toen viel dat me ook op.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik ook, wat een uitstraling heeft zij.
Er zijn er meerdere maar die speelt ook een rol ja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
We weten allemaal de echte reden dat dat niet van je mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |