Staat geen achternaam of iets bij, dus lijkt me geen probleemquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:46 schreef GeorgeM het volgende:
TT stressss![]()
Als het not done is haar naam in de TT, feel free tot change
Ach de achternaam staat er niet bij.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:46 schreef GeorgeM het volgende:
TT stressss![]()
Als het not done is haar naam in de TT, feel free tot change
Ik heb dat ook met mannen van jouw leeftijdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die ziet er wel wat ouder uit dan 33 inderdaad. Maar dat heb ik met mannen van mijn leeftijd ook wel eens hoor. Toch confronterend.
Dat jij je ouder voelt als je mannen van mijn leeftijd ziet? Snap ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:47 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Ik heb dat ook met mannen van jouw leeftijd
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Sowieso, sommigen mensen zijn al vroeg ouwelijk.
Blijft apart ja. Er zijn vrouwen waarmee ik in de klas heb gezeten die er nu al uitzien als oma's, maar dan is er bijvoorbeeld ook iemand waar ik destijds nogal verliefd op was en nu (drie kinderen later) nog steeds harstikke knap is en amper lijkt te veranderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Superrandom subforumquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Lijkt me alsnog wel heel weird als je (via een rare omweg ooit) hier terechtkomt en dit over jezelf leest op een voor haar superrandom subforum ergens![]()
Ik vind ESF best een obscuur hoekje van internet of van FOK! hoewel andere mensen dat wellicht anders (willen) zienquote:
Nee dat sommige mannen van jouw leeftijd echt HEEL OUD lijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat jij je ouder voelt als je mannen van mijn leeftijd ziet? Snap ik.
quote:
Dit is niet eens per sé een burn naar @Strani maar een oprechte observatiequote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat sommige mannen van jouw leeftijd echt HEEL OUD lijken
Ja, en aan uiterlijk kun je niet eens zoveel doen natuurlijk. Maar gedrag en kleding (niet je er kinderlijk bij moet gaan lopen) enzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft apart ja. Er zijn vrouwen waarmee ik in de klas heb gezeten die er nu al uitzien als oma's, maar dan is er bijvoorbeeld ook iemand waar ik destijds nogal verliefd op was en nu (drie kinderen later) nog steeds harstikke knap is en amper lijkt te veranderen.
Ja Jesas, had het eerst niet door en moest in de stress wat verzinnenquote:
21quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:49 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud denken jullie dat deze kerel was toen deze opname werd gemaakt?
We verschillen zeven jaar? Dus als ik m'n eigen leeftijd vergeet check ik gewoon hou oud jij bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:49 schreef Guanabana het volgende:
De tijd gaat zo snel, ik hou niet meer bij hoe oud Strani nu is, ergens tegen de 50 inmiddels toch?
Zó erg is het nog nietquote:
Ik heb het andersom, ik ben weleens bang dat ik er over een aantal jaar nog steeds uitzie als een soort slonzige tienerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Nee ik zat al te denken: ik zou zeggen eind veertig, dus dan is het vast eind twintig óf eind zestigquote:
quote:
Was op de helft de draad al kwijtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:53 schreef Meke het volgende:
Dat mensen op allerlei verschillende leeftijden kinderen krijgen helpt ook niet echt mee. Zo heb ik een collega van 37 met een zoon van vijftien en een collega van 57 met een dochter van zeventien![]()
![]()
De eerste heeft dan weer een relatie met iemand die een zoon van eind twintig uit een eerdere relatie heeft, waardoor die collega het ineens over haar schoondochter had![]()
En de tweede heeft ook weer kinderen die ouder zijn dan ik.
JAMENSE zo is er toch geen touw meer aan vast te knopen allemaalEn ik vind het ook lastig om tegen collega's te zeggen dat ze van m'n ouders leeftijd zijn, want dan blijken ze tien jaar jonger
En dan vind ik ze nog steeds van m'n ouders leeftijd, maar dat zien zij dan weer als een belediging
31quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik zat al te denken: ik zou zeggen eind veertig, dus dan is het vast eind twintig óf eind zestig
JA ANDERS IK WELquote:
Tijdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het andersom, ik ben weleens bang dat ik er over een aantal jaar nog steeds uitzie als een soort slonzige tiener
Maar misschien heb ik dan geen realistisch beeld van mezelf en zie ik er stiekem ouder uit dan ik denk.
(Heeft overigens meer te maken met hoe ik mezelf kleed (/niet weet te kleden) dan met echt er jong en stralend uitzien verder)
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik ben altijd heel streng voor mezelf, maar volgens meneer en mevrouw Sjors junior ben ik nog een hele hippe mom
Oh ja, jij had 'baby-ouders' toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:53 schreef Meke het volgende:
Dat mensen op allerlei verschillende leeftijden kinderen krijgen helpt ook niet echt mee. Zo heb ik een collega van 37 met een zoon van vijftien en een collega van 57 met een dochter van zeventien![]()
![]()
De eerste heeft dan weer een relatie met iemand die een zoon van eind twintig uit een eerdere relatie heeft, waardoor die collega het ineens over haar schoondochter had![]()
En de tweede heeft ook weer kinderen die ouder zijn dan ik.
JAMENSE zo is er toch geen touw meer aan vast te knopen allemaalEn ik vind het ook lastig om tegen collega's te zeggen dat ze van m'n ouders leeftijd zijn, want dan blijken ze tien jaar jonger
En dan vind ik ze nog steeds van m'n ouders leeftijd, maar dat zien zij dan weer als een belediging
Ja Sander (quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
Sowieso komend jaar wel zin om jong te zijn, dat is er de afgelopen twee maar matig van gekomen.
Nouja dan klopt het gevoel dat "ouder dan ik" dacht in elk geval nog welquote:
Heb je de laatste podcast geluisterd?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Sander () had het daar ook al over; dat heel veel mensen nu ineens soort van hun laatste jonge jaren kwijt zijn door de pandemie
![]()
Kroeg, interessant concept welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Sander () had het daar ook al over; dat heel veel mensen nu ineens soort van hun laatste jonge jaren kwijt zijn door de pandemie
En veel mensen zijn veel sneller serieus geworden qua carrière en relaties enzo, omdat er verder toch niks was, dus de tijd dat je een beetje aanlummelt ben je een beetje kwijt
![]()
Net als met iedereen die nu gaat daten; dat je dan niet eens weet hoe de ander in een kroeg ofzo is![]()
Nee dat valt best meequote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ja, jij had 'baby-ouders' toch?
Nee nog nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je de laatste podcast geluisterd?
Hahaha ja nu wel meer dan normaal hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Zie je, jij denkt ook vaak aan Sander. Ik ook hoor.
Dochterquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat valt best meeM'n vader wordt over een jaar zestig
![]()
Ze waren 26 en 28![]()
Maar ik vind alle collega's boven de vijftig nu m'n ouders' leeftijd
Ja nou. Zin in daten, borrelen, reizen, huisfeestjes, nieuwe mensen leren kennen of vooral impulsief dingen gaan doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
En veel mensen zijn veel sneller serieus geworden qua carrière en relaties enzo, omdat er verder toch niks was, dus de tijd dat je een beetje aanlummelt ben je een beetje kwijt
![]()
Net als met iedereen die nu gaat daten; dat je dan niet eens weet hoe de ander in een kroeg ofzo is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |