Rigoureus.quote:
Gewoon de nummer 1 uit de hitlijst gezocht denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oprecht goede Nederlandse uitspraak wajooo
Vraag me af hoe ze in godsnaam bij dit nummer komt
Van mezelf hoef ik helemaal niks vandaag en dan ga ik vanavond ESF-dingen kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:20 schreef Strani het volgende:
Fijne zaterdag allemaal!! Wat zijn de plannen?
Klinkt als een prima dagjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Van mezelf hoef ik helemaal niks vandaag en dan ga ik vanavond ESF-dingen kijkenMisschien alvast een recept uitzoeken om volgende week te bakken, misschien een beetje opruimen, verder niet zo veel.
Zin in!
Aaaah oké. Had wel ff gemist dat dat nummer op 1 staat nu, ik houd dat totáál niet meer bij.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon de nummer 1 uit de hitlijst gezocht denk ik
En de mensen waren gelúkkig toen, H_Tquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
Een van de kookboeken die ik in de kast heb staan komt uit 1973 en dat is soms goed te merken ookHet boek belooft niet al te ingewikkelde recepten, maar sommige van de dingen die erin staan...
Hier de ingrediëntenlijst van hun recept voor appeltaart.
-8 beschuiten
-50 gram pitloze rozijnen
-50 gram boter
-50 gram gepelde amandelen
-1 grote goudrenet
-3 eieren
-0,5 liter appelmoes (uit blik) (ja, uit blik staat er echt tussen haakjes bij)
-1 eetlepel rum
-poedersuiker
Het recept komt neer op 'ram de beschuiten door een zeef, klop eiwitten stijf, meng de rest met elkaar, spatel de eiwitten door die brij, tyf het geheel in een springvorm en bak de taart in 1 uur in een niet te warme oven (lekker duidelijk) gaar. Laat de taart afkoelen en donder er poedersuiker over'.
Er is dus niet eens sprake van een aparte taartbodem![]()
Kan er ook iets mee te maken hebben dat in de meeste recepten wel een scheut drank moetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En de mensen waren gelúkkig toen, H_T
Hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan er ook iets mee te maken hebben dat in de meeste recepten wel een scheut drank moet
Ik heb nu de pagina voor me met het recept voor meloen met ham. Nodig: 1 meloen, 8 plakken ham, eventueel port. De bereidingswijze bestaat uit drie zinnen, waarvan de laatste optioneel is.
Er staat ook ergens een recept voor ijs met marsrepensaus in dit boekje
Mijn plannen zijn al klaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:20 schreef Strani het volgende:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
Een van de kookboeken die ik in de kast heb staan komt uit 1973 en dat is soms goed te merken ookHet boek belooft niet al te ingewikkelde recepten, maar sommige van de dingen die erin staan...
Hier de ingrediëntenlijst van hun recept voor appeltaart.
-8 beschuiten
-50 gram pitloze rozijnen
-50 gram boter
-50 gram gepelde amandelen
-1 grote goudrenet
-3 eieren
-0,5 liter appelmoes (uit blik) (ja, uit blik staat er echt tussen haakjes bij)
-1 eetlepel rum
-poedersuiker
Het recept komt neer op 'ram de beschuiten door een zeef, klop eiwitten stijf, meng de rest met elkaar, spatel de eiwitten door die brij, tyf het geheel in een springvorm en bak de taart in 1 uur in een niet te warme oven (lekker duidelijk) gaar. Laat de taart afkoelen en donder er poedersuiker over'.
Er is dus niet eens sprake van een aparte taartbodem![]()
Ik vind 'Opening van de Zeesluis IJmuiden' wel een goede naam voor het programma.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb een soort deja vu gevoel
Ik voel dat we er weer ingeluisd gaan worden met een nieuw pakketjesdrama.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn al klaar.
Ik ben naar de Primera geweest voor een postzegel. Daarna de stad in voor cadeautjes voor een vriendin die binnenkort jarig is en ik heb voor mezelf nieuwe schoenen gekocht.
Gierenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Luctor heeft zo’n trauma dat hij nu maar gewoon naar de stad gaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voel dat we er weer ingeluisd gaan worden met een nieuw pakketjesdrama.
Sluisy McSluisface, The Show.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
In wat een angst moet die jongen leven hèquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Luctor heeft zo’n trauma dat hij nu maar gewoon naar de stad gaat.
Ik heb het nu allemaal gewoon in de winkel gekocht en gelijk meegenomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voel dat we er weer ingeluisd gaan worden met een nieuw pakketjesdrama.
Precies dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Luctor heeft zo’n trauma dat hij nu maar gewoon naar de stad gaat.
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:51 schreef Meridiaan het volgende:
Gaat dit topic over Lucky Letters? Je weet wel, met Vledder.
Vanavond bij m’n zus logeren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:20 schreef Strani het volgende:
Da's die kerel links toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:51 schreef Meridiaan het volgende:
Gaat dit topic over Lucky Letters? Je weet wel, met Vledder.
Ik vind die kookpotten zo leuk hequote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanavond bij m’n zus logeren.
Zonet een lange wandeling gemaakt met een vriendin en haar hont. Langs de Efteling, door Bosrijk en langs de nieuwe huisjes die er zijn gebouwd, ziet er superschattig uit!Fata Morgana nog gezien (ik mis het pretpark
) en toen we langs het vervallen Efteling café liepen bij de bosrand, zagen we achter het gebouw drie van de Monsieur Cannibale kookpotten staan.
Soort van kerkhof van gecancelde attracties leek het wel.
Daar zit een WIDM-opdracht in.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind die kookpotten zo leuk heHet heeft vaak wel wat creepies als je losse pretpark- of kermisonderdelen ergens op een vreemde plek tegenkomt, zeker als het mistig is
Ik denk het wel, maar óók omdat het inhoudelijk interessant isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:23 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke, ga je kijken naar Sander en de kloof?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar óók omdat het inhoudelijk interessant is
Maar straks eerst de laatste reguliere Better than Ever op Videolandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oja dat komt vanavond weer. Ik kijk het altijd terug op zondag. Is vanavond Stefan van K-Otic? Ben wel benieuwd naar hem en zijn verhaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar straks eerst de laatste reguliere Better than Ever op VideolandVolgende week dan al de allerlaatste
Ja ik loop dus een week voor dus die heb ik vorige week al gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja dat komt vanavond weer. Ik kijk het altijd terug op zondag. Is vanavond Stefan van K-Otic? Ben wel benieuwd naar hem en zijn verhaal.
Daarom was ik nog even wakker om er een copyright op te claimenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hebben wij ook een probleem, vrees ik
Dat was inderdaad al zo'n daverend succes jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Maar dat gelooft niemand nog, na gisterenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar óók omdat het inhoudelijk interessant is
Daarom zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat gelooft niemand nog, na gisteren
Al lijkt mij het ook wel een interessant programmaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat gelooft niemand nog, na gisteren
quote:
Ik vind Sander en Thierry nu ook weer geen mannen die je in één adem hoeft te noemenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:40 schreef Meke het volgende:
Maar even voor de goede orde; het is niet zo dat Sander en Thierry echt de meest aantrekkelijke mannen ooit zijnMaar meer dat ze op zich wel aantrekkelijk zijn (/waren
) maar dat dat stom is vanwege hun gedachtegoed
Er zijn best meer aantrekkelijke mensen
Alle mannen in de SC uiteraardquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:40 schreef Meke het volgende:
Maar even voor de goede orde; het is niet zo dat Sander en Thierry echt de meest aantrekkelijke mannen ooit zijnMaar meer dat ze op zich wel aantrekkelijk zijn (/waren
) maar dat dat stom is vanwege hun gedachtegoed
Er zijn best meer aantrekkelijke mensen
Ja, truequote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind Sander en Thierry nu ook weer geen mannen die je in één adem hoeft te noemenSander is toch nog een stuk meer oke dan Thierry.
Dat is inderdaad wel belangrijk om te zeggen ja. Sander heeft iets ballerigs en is nog wel eens een beetje te arrogant. Maar verder niks mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind Sander en Thierry nu ook weer geen mannen die je in één adem hoeft te noemenSander is toch nog een stuk meer oke dan Thierry.
Hij speelt piano.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:44 schreef Redefine het volgende:
Terwijl over Thierry als mens bijna niets positief te zeggen valt.
Ik vind het ook niet kloppen in mijn hoofd dat hij een PhD heeft gedaan, zelfde bij Willem Engelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou ja, voor hij wappie werd (nou ja, misschien was hij altijd al wappie, maar verborg hij het beter) was hij toch wel duidelijk intelligent en intellectueel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kloppen in mijn hoofd dat hij een PhD heeft gedaan, zelfde bij Willem EngelIn mijn hoofd hoort dat echt bij slimme mensen, en niet bij wappies
Ja maar dan is het toch raar dat je van zo intelligent en intellectueel naar wappie gaat?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, voor hij wappie werd (nou ja, misschien was hij altijd al wappie, maar verborg hij het beter) was hij toch wel duidelijk intelligent en intellectueel.Nu waarschijnijk nog wel, alleen heeft hij een verkeerde afslag genomen. Ik heb eens een boek (roman) van hem geleend bij de bibliotheek omdat ik benieuwd was en dat was allemaal best oke. Het is jammer dat hij deze richting heeft gekozen en niet gewoon romanschrijver/pianist whatever is geworden.
Van Willem Engel wist ik dat nietMaar die ken ik verder ook nauwelijks.
Huh vind je dat echt? Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat ze een PhD hebben zegt eigenlijk hoe slecht het onderwijs in Nederland is.
Mja ik denk dat het niet heel erg verband houdt met intelligentie? Dat is het enge/treurige.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:59 schreef Meke het volgende:
Ja maar dan is het toch raar dat je van zo intelligent en intellectueel naar wappie gaat?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:29 schreef Meke het volgende:
@:molloot200, ben je bij met Big Brother?Ja ik ben bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat dat veel te maken heeft met elkaar. Ook in het buitenland zie je genoeg slimme en opgeleide mensen in het wappie gat vallen. Er zal echt wel een correlatie zijn dat je er eerder voor valt als je te dom bent om überhaupt wetenschappelijke teksten in welke taal ook te interpreteren. Maar ook genoeg slimme mensen die full on wappie zijn gegaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat ze een PhD hebben zegt eigenlijk hoe slecht het onderwijs in Nederland is.
Nee dat is waar, maar dat klopt dus niet in m'n hoofdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja ik denk dat het niet heel erg verband houdt met intelligentie? Dat is het enge/treurige.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik ben bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Voor een PhD heb je ook niet per se een hele hoge intelligentie nodig. Baudet is gepromoveerd bij Paul Cliteur, dat zegt eigenlijk genoeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:01 schreef Guanabana het volgende:
Je hebt ook intelligentie en intelligentie. Dat je goed een hoge opleiding of zelfs PdH kunt halen zegt dan weer minder op andere vlakken.
Andersom ook natuurlijk.
Vooral om op de vleugel te kunnen liggen.quote:
Was dat dezequote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, voor hij wappie werd (nou ja, misschien was hij altijd al wappie, maar verborg hij het beter) was hij toch wel duidelijk intelligent en intellectueel.Nu waarschijnijk nog wel, alleen heeft hij een verkeerde afslag genomen. Ik heb eens een boek (roman) van hem geleend bij de bibliotheek omdat ik benieuwd was en dat was allemaal best oke. Het is jammer dat hij deze richting heeft gekozen en niet gewoon schrijver of iets onschuldigs is geworden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:04 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Hij speelt beter op de vleugel dan Promes.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral om op de vleugel te kunnen liggen.
Hij is sinds Corona weliswaar echt doorgeslagen. Maar daarvoor kwam er ook niet heel veel zinnigs uit zijn mond. Het was vooral veel geblaat weinig wol. En wat dan wel wol was, was dan weer van dubieus niveau. Hij praat bewust wat hoogdravend, om het veel interessanter te laten lijken dan dat het is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, voor hij wappie werd (nou ja, misschien was hij altijd al wappie, maar verborg hij het beter) was hij toch wel duidelijk intelligent en intellectueel.Nu waarschijnijk nog wel, alleen heeft hij een verkeerde afslag genomen. Ik heb eens een boek (roman) van hem geleend bij de bibliotheek omdat ik benieuwd was en dat was allemaal best oke. Het is jammer dat hij deze richting heeft gekozen en niet gewoon schrijver of iets onschuldigs is geworden.
Promes is dan weer messcherp.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij speelt beter op de vleugel dan Promes.
Dat sowieso ja. Die Uil van Minerva-speech van hem leek wel satire joh, niet te doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:14 schreef Redefine het volgende:
Hij praat bewust wat hoogdravend, om het veel interessanter te laten lijken dan dat het is.
Er waren al genoeg creepy dingen aan hem voor heel dat wappie gebeuren ja. Waar ook wel voor gewaarschuwd werd, maar dat werd totaal genegeerd door bijvoorbeeld talkshows enzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is sinds Corona weliswaar echt doorgeslagen. Maar daarvoor kwam er ook niet heel veel zinnigs uit zijn mond. Het was vooral veel geblaat weinig wol. En wat dan wel wol was, was dan weer van dubieus niveau. Hij praat bewust wat hoogdravend, om het veel interessanter te laten lijken dan dat het is.
Maar uiteraard betekend het niet dat hij niet intelligent is. En op bepaalde vlakken wel degelijk kennis heeft.
Laatst zag ik iemand op Twitter zeggen dat naast Glennis Floor ook gevraagd was voor de interval act, maar zij werd toen net geopereerd. Heb dat echt nooit ergens langs zien komen, jij wel?quote:
Ik ken iemand die een PhD bodemecologie deed en streng gelovig was en ook niet geloofde in de evolutietheorie enzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:13 schreef Fred_B het volgende:
Overigens vind ik een combinatie van PhD en dan extreem links of rechts of zwaar religieus ofzo sowieso wel ‘bijzonder’.
Hij is een gymnasiast die iets te graag wil laten merken dat hij gymnasiast is. Dat soort types hadden we vroeger allemaal wel op school.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er waren al genoeg creepy dingen aan hem voor heel dat wappie gebeuren ja. Waar ook wel voor gewaarschuwd werd, maar dat werd totaal genegeerd door bijvoorbeeld talkshows enzo.
Tot die Uil van Minerva speech, toen begon het allemaal wat door te dringen.
Nee lijkt mij ook onzin, volgens mij wist Glennis al lang dat ze daar ging zingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laatst zag ik iemand op Twitter zeggen dat naast Glennis Floor ook gevraagd was voor de interval act, maar zij werd toen net geopereerd. Heb dat echt nooit ergens langs zien komen, jij wel?(dat ze gevraagd is)
Ja volgens mij hadden wij het dan ook wel een keer ergens gelezenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook onzin, volgens mij wist Glennis al lang dat ze daar ging zingen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja. Zijn allereerste speech was al bijzonder dubieus. Maar hij had wel wat charisma, wat humor en klonk wel interessant. Waardoor de talkshows hem maar al te graag zagen komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er waren al genoeg creepy dingen aan hem voor heel dat wappie gebeuren ja. Waar ook wel voor gewaarschuwd werd, maar dat werd totaal genegeerd door bijvoorbeeld talkshows enzo.
Volgend jaar mag Wende Snijders de intervalacts bedenkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja volgens mij hadden wij het dan ook wel een keer ergens gelezen
Hopelijk winnen we snel weer zodat ze Floor wel kunnen vragen.
Inderdaad. Toen hij net in beeld was, leek hij voor rechts Nederland best een redelijk alternatief.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Elke potentieel oude ontdekking in de bodem is weer een testquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een PhD bodemecologie deed en streng gelovig was en ook niet geloofde in de evolutietheorie enzo.
Cornald vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgend jaar mag Wende Snijders de intervalacts bedenken
Nou, hij is altijd al een creep geweest hoor, vanaf het eerste moment dat hij in de publiciteit verscheen had hij bv. al hele fossiele ideeën over vrouwen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen hij net in beeld was, leek hij voor rechts Nederland best een redelijk alternatief.
Maar helaas
Dat denk ik altijd bij het schaatsen. Sporters die altijd ergens op plek 10 eindigen ofzo. Hier in Nederland heb je sowieso al mega veel concurrentie, maar bij die buitenlandse schaatsers heb je ook namen die gewoon altijd ergens op plek 15 ofzo eindigen, maar wel elke dag trainen (en dan nu ook naar de OS mogen omdat ze in eigen land geen concurrentie hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:36 schreef Meke het volgende:
Ik zit nu dus dat Better than Ever te kijken, en het lijkt me best frustrerend om als sporter of artiest steeds bijna goed genoeg te zijn. Dat je bij sport bijv steeds buiten de selectie of buiten het podium valt, dat je als artiest in een talentenjacht bijv heel goed scoort maar daarna niet blijft hangen.
En dat je dan steeds denkt; ja maar misschien de vólgende keer, of als ik dít nog aanpas. Echt heel naarEn dat je er dan suuuperveel tijd en moeite instopt en mensen zeggen: o waarom horen we nou niks meer van je?!
Ja, maar ik vertrouw die postzegel niet!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het nu allemaal gewoon in de winkel gekocht en gelijk meegenomen.
Ja nou precies dat, jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd bij het schaatsen. Sporters die altijd ergens op plek 10 eindigen ofzo. Hier in Nederland heb je sowieso al mega veel concurrentie, maar bij die buitenlandse schaatsers heb je ook namen die gewoon altijd ergens op plek 15 ofzo eindigen, maar wel elke dag trainen (en dan nu ook naar de OS mogen omdat ze in eigen land geen concurrentie hebben).
Dat je daar zin in hebt joh.
Digitaal lukte het niet, dus de wijziging dan maar via de post doorgeven aan de KvK.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik vertrouw die postzegel niet!
Ohquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom was ik nog even wakker om er een copyright op te claimen
Ja dat is volgens mij ook de disclaimer die er door iedereen ook wel bij geplaatst is, in elk geval door mij welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:51 schreef Strani het volgende:
Sander begrijp ik wel, maar (mijn geaardheid eventjes negerende) zie ik in Thierry weinig aantrekkelijks. Voorheen misschien meer dan nu.
All fax no printer is nieuw voor mijquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:50 schreef Meke het volgende:
Hahaha, Harry Potter herschreven door gen Z![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ook puur als het om het fysieke gaat hè? Ik denk dat 'ie voorheen er wat beter uitzag dan nu.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij ook de disclaimer die er door iedereen ook wel bij geplaatst is, in elk geval door mij wel
Let’s kwek @Straniquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Kletsen met Meke, ijs_beer of H_T eveneens. Hetzelfde geldt voor kwekken met GeorgeM bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:50 schreef Meke het volgende:
Hahaha, Harry Potter herschreven door gen Z![]()
[ afbeelding ]
Misschien wordt het wel een dominee of een wafelvrouwquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:57 schreef H_T het volgende:
Ik had boter die op moest. Nu heb ik een experiment gebakkenHet experiment bestaat er uit wat er gebeurt als je zelfrijzend bakmeel gebruikt voor boterkoek in plaats van bloem omdat je geen zin hebt om naar de supermarkt te lopen. Wordt dat een lekker luchtige boterkoek, een soort halve cake (daar lijkt het nu op) of nog iets totaal anders? Vanavond kom ik daar achter
Ja dat heb ik er ook bijgezegd, het is nu viezige papzakquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ook puur als het om het fysieke gaat hè? Ik denk dat 'ie voorheen er wat beter uitzag dan nu.
Nee? Ga je niet in gevecht?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh
Oké dan heb ik een nieuwe naam nodig. Ik ga er nog even over nadenken.
Ja ik ook, wel vooral grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ik vind het grappig en pijnlijk tegelijk
Waarom zou je dat willen?quote:
*gaat teruglezenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik er ook bijgezegd, het is nu viezige papzak
Ja, maar alles voor goede tvquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?Je ziet toch dat mensen er aan onderdoor gaan, zo'n jarenlange vete met mij?
Em is anders still going stronkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?Je ziet toch dat mensen er aan onderdoor gaan, zo'n jarenlange vete met mij?
Dus wat ga je er aan doen?!?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat we op TV zijn.
[ afbeelding ]
Ja dat ook nog ja, of half een studie er nog naast. Ik zou gek worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nou precies dat, jaHoe lang ga je ermee door? En bij de echte topsporters is het ook hun baan, maar een groot deel van de sporters die wel meedoen aan grote toernooien moeten daarnaast gewoon werken, waardoor je minder kunt trainen waarbij je per definitie dus al voor eeuwig achtergesteld bent?
Poeh poeh. Moet ik nu bang worden?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk even met m'n advocaat bellen? Zulke dingen moeten zorgvuldig uitgezocht worden
Daarvoor lijkt het me nog te vroeg. Laat m'n advocaat eerst nog maar eens de boel goed bestuderen en als dan blijkt dat er aan mijn kant mogelijkheden zijn, kunnen we eerst nog om de tafel om te zien of we het buiten de rechtszaal op kunnen lossenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Poeh poeh. Moet ik nu bang worden?
WAT?!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk dat je dit wel fat shaming kunt noemen...
[ twitter ]
Ja, met het sluiten van de horeca verplaatst de gezelligheid zich naar de straat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Ja preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat ook nog ja, of half een studie er nog naast. Ik zou gek worden.
Maar dit is toch niet om te lachen, stel je voor dat ze dat naar jou hadden gedaan een aantal jaar terug.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, met het sluiten van de horeca verplaatst de gezelligheid zich naar de straat.
Nu ben ik wel benieuwd hoe dik die andere persoon dan was.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Ik zie alleen twee totaal gestoorde mensen die in een inrichting thuishoren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet om te lachen, stel je voor dat ze dat naar jou hadden gedaan een aantal jaar terug.
Of is het nep?
Huh?? Ik ben heel benieuwd naar de context hiervanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Ja snap ik, maar een grap zou niet mijn eerste reactie zijn als ik zoiets ziequote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie alleen twee totaal gestoorde mensen die in een inrichting thuishoren.
Verder was mijn post natuurlijk vrij sarcastisch.
Er staat wel een leuke reactie onder, van iemand die dit stel wil als personal trainer in de sportschool. Verder weet ik het ook niet, de dikke mevrouw zal ongetwijfeld iets hebben gedaan wat deze mensen niet bevalt.quote:
Zou het uitmaken of het acceptabel gedrag is?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd hoe dik die andere persoon dan was.
Nou ja we moeten dit soort dingen ook niet groter maken dan dat ze zijn. Dit zijn gewoon twee mensen die ze duidelijk niet op een rijtje hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar een grap zou niet mijn eerste reactie zijn als ik zoiets zie
Degene die vanavond naar huis moet in WIDM wordt toegeroepen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh?? Ik ben heel benieuwd naar de context hiervan
Ik verwachtte dat er een baksteen op hun zou vallenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Het is sowieso geen acceptabel gedrag, maar ik ben nu wel benieuwd over het werd geroepen tegen een volslank iemand of een olifant.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou het uitmaken of het acceptabel gedrag is?
Vind dit bijna victimblaming.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:16 schreef blackswangreen het volgende:
de dikke mevrouw zal ongetwijfeld iets hebben gedaan wat deze mensen niet bevalt.
Als het één iemand is dan zou ik dat ook nog denken ja, maar van twee mensen (een echtpaar?) vind ik het toch al wat aparter worden als ze blijkbaar allebei dezelfde aandoening of iets hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja we moeten dit soort dingen ook niet groter maken dan dat ze zijn. Dit zijn gewoon twee mensen die ze duidelijk niet op een rijtje hebben.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Als ze geen ruzie hadden gehad en gewoon naar willekeurige mensen zo schreeuwen, zou ik dat eigenlijk nog zorgwekkender vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de persoon/personen ruzie heeft gehad even daarvoor met die mensen.
Nog steeds debiel natuurlijk. Maar dat is de enige verklaring die hier nog voor de te geven is.
Komt voor hoor, het zal niet voor niks zijn dat ze samen zijn. In dit geval zal één van de twee begonnen zijn met dit geschreeuw en de ander is er gewoon in meegegaan. Er zal ongetwijfeld ruzie zijn geweest maar dat ze zo reageren wekt toch sterk de indruk dat ze redelijk zwakzinnig zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als het één iemand is dan zou ik dat ook nog denken ja, maar van twee mensen (een echtpaar?) vind ik het toch al wat aparter worden als ze blijkbaar allebei dezelfde aandoening of iets hebben.
Pas op, dat is victim blaming, lees ik net. Nee, maar dit zal inderdaad wel enige context hebben. Dat deze mensen niet goed bij hun hoofd zijn staat wel vast.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de persoon/personen ruzie heeft gehad even daarvoor met die mensen.
Nog steeds debiel natuurlijk. Maar dat is de enige verklaring die hier nog voor de te geven is.
Nee maar zou het dan iets acceptabeler zijn als het tegen iemand met morbide obesitas werd geroepen dan tegen iemand met een klein beetje overgewicht? Het is toch altijd onacceptabel, dan maakt het eigenlijk toch helemaal niet uit of het waar is of niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is sowieso geen acceptabel gedrag, maar ik ben nu wel benieuwd over het werd geroepen tegen een volslank iemand of een olifant.
Het zou niet uit moeten maken imo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is sowieso geen acceptabel gedrag, maar ik ben nu wel benieuwd over het werd geroepen tegen een volslank iemand of een olifant.
Ja. In de zin dat zinloos geweld nog erger is dan geweld waar nog iets van een reden achter zit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze geen ruzie hadden gehad en gewoon naar willekeurige mensen zo schreeuwen, zou ik dat eigenlijk nog zorgwekkender vinden.
Misschien zijn ze allebei op hun dagelijkse uitje buiten het gesticht.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als het één iemand is dan zou ik dat ook nog denken ja, maar van twee mensen (een echtpaar?) vind ik het toch al wat aparter worden als ze blijkbaar allebei dezelfde aandoening of iets hebben.
Jouw reactie werd behoorlijk verkeerd gelezen ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Pas op, dat is victim blaming, lees ik net. Nee, maar dit zal inderdaad wel enige context hebben. Dat deze mensen niet goed bij hun hoofd zijn staat wel vast.
Wellicht heb ik te lang in de buurt van Benidorm gewoondquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:22 schreef Guanabana het volgende:
Misschien reageer ik er ietwat te serieus op hoor, maar moet zeggen dat ik zelden zoiets gezien heb qua totaal aso en imbeciel zijn.
Dat versterkt mijn idee dat daarvoor al ruzie was. Of ze waren heel toevallig de straat net aan het filmen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:23 schreef Meke het volgende:
Ik vind het óók fascinerend dat iemand dit dus gaat lopen filmen??
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:25 schreef Guanabana het volgende:
Iemand op Twitter zegt dat hij ze kent, dus ben benieuwd of hij nog verder uitwijdt over het hoe en waarom.
Nou ze waren al aan het schreeuwen toen diegene begon met filmenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat versterkt mijn idee dat daarvoor al ruzie was. Of ze waren heel toevallig de straat net aan het filmen.
De twee dorpsgekken van Mokum.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:25 schreef Guanabana het volgende:
Iemand op Twitter zegt dat hij ze kent, dus ben benieuwd of hij nog verder uitwijdt over het hoe en waarom.
Boze oudere echtparen kunnen best een leuke rubriek zijn inderdaad. Meestal speelt drankmisbruik dan wel mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht heb ik te lang in de buurt van Benidorm gewoond
Nee maar serieus, dit soort dingen verbazen me niet zo.
Dan is het op zich ook weer niet heel gek dat ze zijn gaan filmen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ze waren al aan het schreeuwen toen diegene begon met filmen
Wat een prachtig romantisch taaltje blijft het toch ook hè, dat Amsterdamsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De twee dorpsgekken van Mokum.
Die gedachte heb ik ook jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Boze oudere echtparen kunnen best een leuke rubriek zijn inderdaad. Meestal speelt drankmisbruik dan wel mee.
Binnenkort start het amateurvoetbal weer, dan kunnen ze daar los tegen de scheidsrechter die er zijn vrije dag voor opgeofferd heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een prachtig romantisch taaltje blijft het toch ook hè, dat Amsterdams
Dat is toch niet relevant? In alle gevallen is het achterlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nouja ik vind het nog steeds een hele rare reactie? En ook wel naar aan dit tijdperk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het op zich ook weer niet heel gek dat ze zijn gaan filmen.
Oudere mensen die wartaal uitslaan worden zelfs op het ESF geen privacy gegund. Ook daar wordt doorgefilmd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik vind het nog steeds een hele rare reactie? En ook wel naar aan dit tijdperk.
In dit geval zijn het er twee, maar stel je voor dat het één iemand was die in een psychose terecht was gekomen, en bij gevechten/ongelukken zie je hetzelfde. Iedereen grijpt maar naar de camera, waardoor er beelden onuitwisbaar, zonder toestemming overal op internet te zien zijn, en dat is echt heel naar
Dit vind ik wel een goeie eigenlijk. Dat ze tegen elkaar aanliepen en de licht corpulente mevrouw zei: 'ga eens aan de kant' met een scheldwoord er achteraan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:33 schreef Redefine het volgende:
Het zou mij niet verbazen als deze twee idioten en degene waar ze tegen roepen elkaar elkaar kennen. En dan dus al niet bepaald goed met elkaar op kunnen schieten. Dat maakt het nog steeds achterlijk en schandalig. Maar dan is nog enigzins het idee er achter te begrijpen.
Of ze liepen in elkaars richting en ze gaven elkaar niet de ruimte op de stoep. Waarbij ze een extreem kort lontje hebben.
Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goeie eigenlijk. Dat ze tegen elkaar aanliepen en de licht corpulente mevrouw zei: 'ga eens aan de kant' met een scheldwoord er achteraan.
Het filmen zelf is niet zo heel vreemd noch schandalig, als zoiets gebeurd. Kan ook nog gebruikt worden mocht er ergens bewijs voor nodig zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik vind het nog steeds een hele rare reactie? En ook wel naar aan dit tijdperk.
In dit geval zijn het er twee, maar stel je voor dat het één iemand was die in een psychose terecht was gekomen, en bij gevechten/ongelukken zie je hetzelfde. Iedereen grijpt maar naar de camera, waardoor er beelden onuitwisbaar, zonder toestemming overal op internet te zien zijn, en dat is echt heel naar
Einde van de SCquote:
Nouja ik heb liever dat mensen hulp gaan verlenen dan gaan filmen. En inderdaad; met filmen bedoelde ik vooral ook het delen online in dit geval natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het filmen zelf is niet zo heel vreemd noch schandalig, als zoiets gebeurd. Kan ook nog gebruikt worden mocht er ergens bewijs voor nodig zijn.
Dat betekend echter niet dat ze dit ook op internet hadden mogen zetten. Dat is zeker niet normaal noch legaal.
Zeg ik toxh, eerste zin.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant? In alle gevallen is het achterlijk.
Het korte lontje kan ook bij deze twee mensen zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goeie eigenlijk. Dat ze tegen elkaar aanliepen en de licht corpulente mevrouw zei: 'ga eens aan de kant' met een scheldwoord er achteraan.
Hulp verlenen bij een paar mensen die elkaar staan uit te schelden. Lijkt mij wat overdreven.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik heb liever dat mensen hulp gaan verlenen dan gaan filmen. En inderdaad; met filmen bedoelde ik vooral ook het delen online in dit geval natuurlijk.
Het is nog steeds niet relevant.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg ik toxh, eerste zin.
Nee hoor, we gaan nu niet Luctor blamenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:53 schreef Strani het volgende:
Luctor krijgt maandag een advertentie in het AD vrees ik.
Dan had je je zin niet af moeten maken want dan insinueer je toch ietsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg ik toxh, eerste zin.
Of ze kwamen iemand tegen die meedoet aan een talentenjacht die ze heel slecht vinden. Waarbij 'je moet afvallen'dus heel iets anders betekend dat we denken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:54 schreef Arizona het volgende:
Ik denk trouwens dat het teleurgestelde FvD-fans zijn die Thierry tegenkwamen en net als wij verbaasd waren over zijn te kleine hoofd
Ik heb het inmiddels toch al naar het algemene getrokken? Dan nog steeds vind ik niet dat je zoiets op internet moet delen, ik vind dat echt heel naar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hulp verlenen bij een paar mensen die elkaar staan uit te schelden. Lijkt mij wat overdreven.
Nou, niet lullig bedoeld hoor maar ik vind jou best liefquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan had je je zin niet af moeten maken want dan insinueer je toch iets![]()
Net als: 'niet lullig bedoeld, maar...', waarna ALTIJD iets lulligs volgt
HALLO MODJES LEZEN WE MEE?!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, niet lullig bedoeld hoor maar ik vind jou best lief
Bij andere zaken is het wat anders ja. En over dat niet delen waren weet het al eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels toch al naar het algemene getrokken? Dan nog steeds vind ik niet dat je zoiets op internet moet delen, ik vind dat echt heel naar.
Nee dit kan nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, niet lullig bedoeld hoor maar ik vind jou best lief
daar kan ik geen uitlatingen over doen, maar reken maar van yes dat je binnenkort een boos berichtje krijgtquote:
Ja die kans is statistisch sowieso vrij groot Meke.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:10 schreef Meke het volgende:
[..]
daar kan ik geen uitlatingen over doen, maar reken maar van yes dat je binnenkort een boos berichtje krijgt
Een prostituee vroeg aan ze of zij een niet betalende klant moest blijven steunen, of in het openbaar moest afvallen. Hun reactie was volkomen logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:54 schreef Arizona het volgende:
Ik denk trouwens dat het teleurgestelde FvD-fans zijn die Thierry tegenkwamen en net als wij verbaasd waren over zijn te kleine hoofd
Dat jij altijd boze berichtjes krijgt van @Meke maakt dan ook dat jouw reactie dat ze lief is een pertinente leugenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die kans is statistisch sowieso vrij groot Meke.
Was het maar alleen van Mekequote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij altijd boze berichtjes krijgt van @:Meke maakt dan ook dat jouw reactie dat ze lief is een pertinente leugen
Krijg jij nou hier ook al berichtjes van Jeroenquote:
Waarop?quote:
Geen idee, ik haak even in op de boze reacties die @Strani blijkbaar krijgt.quote:
En dit terwijl ik jullie bijna allemaal zo lief vindquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen idee, ik haak even in op de boze reacties die @:Strani blijkbaar krijgt.
Ik zit eigenlijk vol maar misschien voor later vanavond?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog zelfgemaakte zuurkool?
Je noemt me niet, maar ik weet het wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit terwijl ik jullie bijna allemaal zo lief vind
Schijnt in een kliniek te zitten in de VS.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:55 schreef Redefine het volgende:
Wat die Jeroen betreft. Wel typisch dat die snel maar met vakantie is gegaan. En tegelijkertijd wel weer slecht dat dit waarschijnlijk is uitgelekt door iemand van KLM.
Ehh... vandaag nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef NailQueen het volgende:
Bijna allemaal?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit terwijl ik jullie bijna allemaal zo lief vind
Ja lekker! Ik ben DOL op zuurkoolquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef NailQueen het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bijna allemaal?![]()
Zeg, wil jij nog zuurkool?
Ah. Zeker een kliniek waarvan je kan zeggen dat je erna genezen bent en weer normaal de maatschappij in kan. Om daarna weer precies hetzelfde te doen als daarvoor...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Schijnt in een kliniek te zitten in de VS.
Net als de vorige keer dat hij in behandeling ging jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Zeker een kliniek waarvan je kan zeggen dat je erna genezen bent en weer normaal de maatschappij in kan. Om daarna weer precies hetzelfde te doen als daarvoor...
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerIk heb het al een jaar of 30 niet meer gegeten geloof ik dus ik ben wel benieuwd!
Alleen als jij mij nog lief vindquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerIk heb het al een jaar of 30 niet meer gegeten geloof ik dus ik ben wel benieuwd!
Dat spreekt voor zich, toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen als jij mij nog lief vind
Hmmm, zuurkool is hier toch iets voor 1 a 2 keer per jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]Ik vind het al moeilijk om 30 DAGEN geen zuurkool te eten
Ja ik vind het ergens een beetje zwak, mocht hij het gooien op 'seksverslaving'. Ik vind seksverslaving weer iets anders dan gewoon een geilneef zijn die tien jaar lang zijn impulsen niet heeft hoeven inhouden van zichzelf.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Zeker een kliniek waarvan je kan zeggen dat je erna genezen bent en weer normaal de maatschappij in kan. Om daarna weer precies hetzelfde te doen als daarvoor...
Die 30 dagen geldt wel alleen in de winter, moet ik eerlijkheidshalve toegeven.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, zuurkool is hier toch iets voor 1 a 2 keer per jaar.
Lust je geen enkele kool?quote:
Zorro wordt al nerveus op de Coolsingel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lust je geen enkele kool?
Bloemkool, boerenkool, rode kool, zuurkool, spitskool... niets daarvan?
Ja. Dat het deels en seksverslaving zal zijn denk ik wel. Maar het constant opmerkingen maken, van alles sturen zal toch vooral komen omdat die denkt dat het normaal is. En dat de mensen om hem heen dat ook zo vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik vind het ergens een beetje zwak, mocht hij het gooien op 'seksverslaving'. Ik vind seksverslaving weer iets anders dan gewoon een geilneef zijn die tien jaar lang zijn impulsen niet heeft hoeven inhouden van zichzelf.
Maar goed, hopelijk leert hij ook iets en dan zal het allemaal wel.
Denk je dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Redefine het volgende:
En zijn vrienden gaan hem straks gewoon weer aanmoedigen om zijn oude gedrag weer te vertonen.
Ik heb mijn avondeten al op!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook niet omdat ik het zo lief vraag?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lust je geen enkele kool?
Bloemkool, boerenkool, rode kool, zuurkool, spitskool... niets daarvan?
Ik hoop dat het wat gaat veranderen ja. Maar denken dat het veel veranderd? Nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk je dat?
Ik hoop toch dat deze onthulling dermate groots was dat er wel iets gaat veranderen, in ieder geval bij hemzelf en zijn kringen/dit soort programma's en werkvloeren. Heel het land staat zo'n beetje op zijn kop.
Je moet wel extreem hardleers en debiel zijn als je als man (en zeker hemzelf) nu nog iets durft te proberen wat niet in de haak is.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Rietbergen in de toekomst nog weg zal kunnen komen met dergelijke acties. Mocht hij überhaupt nog in een positie terechtkomen waarbij hij dit zou kunnen doen. Denk dat hij moeilijk aan de bak komt en áls hij toch weer wat zou doen in "het wereldje", hij extra scherp in de gaten gehouden wordt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk je dat?
Ik hoop toch dat deze onthulling dermate groots was dat er wel iets gaat veranderen, in ieder geval bij hemzelf en zijn kringen/dit soort programma's en werkvloeren. Heel het land staat zo'n beetje op zijn kop.
Wat voor groente hou je dan wel van?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]Dan is bloemkool van dat rijtje nog het minst weerzinwekkend
Omdat supermarkten geen porties voor alleenstaanden verkopenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb mijn avondeten al op!
Hoe kom je eigenlijk aan een overschot zelfgemaakte zuurkool?
Ah! Heb je het over zuurkoolstamppot als gerecht? Ik dacht over zuurkool als ingrediëntquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat supermarkten geen porties voor alleenstaanden verkopen![]()
Dus dat betekent meestal dat ik voor 2 dagen eten heb
Oh jee, dit gaat nog een heel project wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet echt overtuigend
Oh jee zo begonnen je vorige 'projecten' ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee, dit gaat nog een heel project worden
Wortels, spinazie, tomaten, paprika, komkommer, dat soort groenten. En vandaag heb ik zeewier gehad, at was ook echt lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat voor groente hou je dan wel van?
Ik zit heel hard te denken welke groente ik niet lust... volgens mij lust ik ze echt allemaal
Ik neem aan dat je op de Noren in m'n kelder doelt; ik dacht dat we het daar niet meer over zouden hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh jee zo begonnen je vorige 'projecten' ook
Er is nu zoveel aandacht voor, en het hele schandaal is dermate groot dat ik me slecht kan voorstellen dat er veel mannen zijn die (in die sectoren en in zijn directe kringen) nog onbekommerd zoiets zullen proberen komende tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat Rietbergen in de toekomst nog weg zal kunnen komen met dergelijke acties. Mocht hij überhaupt nog in een positie terechtkomen waarbij hij dit zou kunnen doen. Denk dat hij moeilijk aan de bak komt en áls hij toch weer wat zou doen in "het wereldje", hij extra scherp in de gaten gehouden wordt.
Hoe zelfgemaakt?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef NailQueen het volgende:
Nee in het tv wereldje komt die niet zo snel aan bak. Maar in de muziekwereld denk ik nog wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat Rietbergen in de toekomst nog weg zal kunnen komen met dergelijke acties. Mocht hij überhaupt nog in een positie terechtkomen waarbij hij dit zou kunnen doen. Denk dat hij moeilijk aan de bak komt en áls hij toch weer wat zou doen in "het wereldje", hij extra scherp in de gaten gehouden wordt.
Ja zeg ik post één keerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef ijs_beer het volgende:
Nou het mol-livetopic laat ik maar voor wat het is. Wat een zuurgraad.
Wordt het veel afgekraakt?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef ijs_beer het volgende:
Nou het mol-livetopic laat ik maar voor wat het is. Wat een zuurgraad.
Ik vraag me echt waarom sommigen dan nog kijken, als echt niks deugt.quote:
Daarom kijk ik dus inderdaad al twee seizoenen niet meerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vraag me echt waarom sommigen dan nog kijken, als echt niks deugt.![]()
Nou ik lees nu een paar minuten mee en het is inderdaad wel heel erg.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar vandaag was toch ook gewoon extreem matig?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat was heel slim jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
Kim-Lian. Lekker geld achterhouden en de boel in verwarring brengen.
Mwah. Er zit ook nog wel een verschil in het niveau van matigheid hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dan ook wel een beetje van, je wéét toch inmiddels al jaren dat het niks meer is, maar mensen verwachten blijkbaar nog steeds iets beters
Ik vermaak me prima, ook vandaag. En van mij mag je klagen. Het ging overigens niet uitsluitend over jou. Maar dan mag ik ook klagen volgens dezelfde logica over een sfeer die me niet aanstaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar vandaag was toch ook gewoon extreem matig?
En waarom ik nog kijk? Omdat het een leuke groep is. Met altijd wel mensen die je verrassen. Plus dat het zoals altijd weer een mooie omgeving is.
Ik zag het ook niet als alleen over mijquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima, ook vandaag. En van mij mag je klagen. Het ging overigens niet uitsluitend over jou. Maar dan mag ik ook klagen volgens dezelfde logica over een sfeer die me niet aanstaat.
Waarbij die derde i.c.m. die andere twee dan nog wat te suf was. Als die andere twee inventiever waren geweest dan was het beter geweest.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef Fred_B het volgende:
Eerste twee opdrachten waren niet slecht, maar te langdradig. De derde opdracht was prima.
Stiekem was het dat wel natuurlijk maar het blijft een diplomaat hè.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als alleen over mij
Daar ga ik wel altijd van uit. Maar deze ene keer wist ik dat het anders was.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Stiekem was het dat wel natuurlijk maar het blijft een diplomaat hè.
Nou had ik laatst wel iemand die zei dat ik wel dingen politiek kan verantwoorden en of ik niet dan maar bij een lokale partij wilde.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Stiekem was het dat wel natuurlijk maar het blijft een diplomaat hè.
Bij die eerste opdracht hadden ze bij De Mol ongetwijfeld een lollige twist gehad dat er halverwege een blaasorkest de zaal was overgestoken ofzo. Of dat ze elkaar niet konden zien. Dat zou het op simpele wijze minder suf maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij die derde i.c.m. die andere twee dan nog wat te suf was. Als die andere twee inventiever waren geweest dan was het beter geweest.
Hmm nou ja met het CDA doe je in jouw gemeente wel mee om het kampioenschap hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou had ik laatst wel iemand die zei dat ik wel dingen politiek kan verantwoorden en of ik niet dan maar bij een lokale partij wilde.
Nee bedankt, en het was nog het CDA ook.
Ja. Of dat het echt omstebeurt was.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij die eerste opdracht hadden ze bij De Mol ongetwijfeld een lollige twist gehad dat er halverwege een blaasorkest de zaal was overgestoken ofzo. Of dat ze elkaar niet konden zien. Dat zou het op simpele wijze minder suf maken.
Ah! Ik vroeg me net af of er hier nog iemand keek.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
Nou op naar Matthijs gaat door, met Froukje.
En dat mag ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
Redefine weet dat als ik 'm een lul vindt dat ook gewoon zeg, overigens.
Ook hier sterven de CDa-stemmers uit Strani.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou ja met het CDA doe je in jouw gemeente wel mee om het kampioenschap hoor.
Had je al popcorn?quote:
Nou, ik heb het verloop van de lokale verkiezingen eens bestudeerd en qua zetels is het verrassend stabiel!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook hier sterven de CDa-stemmers uit Strani.
Sorry altijd als iemand deze als PI gebruikt dan heb ik de neiging om dit te doenquote:
Hmm. Tijd om centrumlinks in m'n gemeente tot grote hoogte te laten stijgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik heb het verloop van de lokale verkiezingen eens bestudeerd en qua zetels is het verrassend stabiel!
Dat kan maar op één manier Beerske; met jou als lijsttrekker!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Tijd om centrumlinks in m'n gemeente tot grote hoogte te laten stijgen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:55 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke, de eerste aflevering was wel interessant! En Sander loopt best kek rond, als bonus.
Had al een thee met rum op dus dat matchte primaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:22 schreef Meke het volgende:
Over WIDM zit ik een beetje tussen Redefine en Ijs in denk ikEr werd na drie minuten ofzo al gepost dat het een saaie aflevering was, dat vond ik een beetje snel
Maar vond het wel drie opdrachten met een relaxte pace en dat was wel een beeetje too much
43 zou ik bij haar ook gelovenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Dit is sinds een aantal weken de jongste burgemeester van Nederland, 33:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of ziet ze er veel ouder uit (of schat ik mijn eigen leeftijd/uiterlijk wellicht jonger in)?
Is zij 33quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of ziet ze er veel ouder uit (of schat ik mijn eigen leeftijd/uiterlijk wellicht jonger in)?
10 jaar ouder had ik ook zo geloofdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nee oke dan ligt het niet aan mijquote:
CDA, he, maakt je meteen 10 jaar ouder!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee oke dan ligt het niet aan mij
Maar ligt denk ik ook wel aan haar bril en haarstijl wat haar ouwelijk maakt.
Kleding is ook niet heel fris en jeugdig en de naam Magda helpt ook niet meequote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee oke dan ligt het niet aan mij
Maar ligt denk ik ook wel aan haar bril en haarstijl wat haar ouwelijk maakt.
Nee die ziet er wel wat ouder uit dan 33 inderdaad. Maar dat heb ik met mannen van mijn leeftijd ook wel eens hoor. Toch confronterend.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Kleding is ook niet heel fris en jeugdig en de naam Magda helpt ook niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |