Ik moet vooral altijd terugdenken aan die twist met de test met vragen over de toekomst. Geniaal bedachtquote:
Oh dat lijkt me erg beangstigend ja. En dat doet dan geen zeer? Komt door stress?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nooit hoofdpijn-migraine gehad gelukkig, maar wel een paar keer oogmigraine, zag ik ineens een soort vlek in mijn gezichtsveld die steeds groter werdEerste keer dacht ik wtf is dit ik word blind
Oh blijkbaar niet echt goed gekekenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef Cee het volgende:
@:Em31 ik dacht dat het een pony was, geen ezel?
#TeamPony
quote:Hider in the House was een spelprogramma op de BBC en bij de NCRV. In het programma werd er tien uur lang een beroemdheid verstopt en dat weet het hele gezin, behalve een van de ouders. Deze denkt dat er een totaal ander programma wordt opgenomen. De kinderen moeten samen met die beroemdheid vijf opdrachten uitvoeren waarmee ze steeds 100 punten kunnen verdienen. Er is een bonus van 250 punten als ze ervoor zorgen dat de persoon 10 uur lang verstopt blijft. Afhankelijk van het aantal punten wint het team een prijs.
Nee geen pijn, alleen erna als het over is een beetje hoofdpijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me erg beangstigend ja. En dat doet dan geen zeer? Komt door stress?
Gelukkig maar danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee geen pijn, alleen erna als het over is een beetje hoofdpijn.
En geen idee hoe het komt. Komt vrij random opzetten. Nu al een hele tijd niet meer gehad trouwens.
Ik ken alleen Ruud en Ria geloof ik. En die bokser.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind die Meike Lubbers echt rete irritant
Eurosonic / Noorderslag wat normaal in Groningen isquote:
wiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
Zij heeft het van de week voor mij echt verpest toen ze op een emotioneel moment van die Nienke alles wat zij zei juridisch gezien de grond in boorde. Het was gewoon niet het goede moment, gewoon even mond houden danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
Eurosonic Noorderslag!quote:
Oh dat weet ik zo snel even niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet vooral altijd terugdenken aan die twist met de test met vragen over de toekomst. Geniaal bedacht
Ja, ik gaf het goede antwoord weg, dus ik vermoed nog spectaculairdere statistieken van vandaag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Ging het nou hierover in het vorige topic?
Wordle 216 3/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 216 3/6
🟨⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 12 3/6
🟨🟨⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ceequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Want hij bezocht een Knoldi knoldi
👏🏻 👏🏻
Oh dat had ik moeten wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Eurosonic Noorderslag!
Festival in Groningen aan het begin elk jaar, vooral voor de industrie, waarbij Eurosonic voor internationale en Noorderslag voor Nederlandse artiesten is
Eurosonic Noorderslag, vindt jaarlijks in januari in Groningen plaats. Al twee jaar digitaal, maar zowel digitaal als in real life treden er altijd (nog onbekende) bands uit heel Europa op. Vaak ook bands die je tijdens national finals of zelfs het ESF zelf hebt gezien of nog gaat zien.quote:
En een nieuw vest.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Die vrouw van het AD moet een beugel en logopedie. Ja dat moet van mij.
Geweldige molactie ook welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat weet ik zo snel even niet meer
Vond die opdracht met die muurschildering en dat Patrick dan bedacht een datum uit het verleden erop te schrijven ook goed
O dat is een beetje net als dat ze stiekem een feest gingen geven zo te lezen, dat vond ik ook leukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet nog wel even een lans breken qua jeugdsentiment voor Hider in the House. Dat kent waarschijnlijk niemand want het begon in 2009 maar ik vond het zó vet!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kunnen ze in Ierland eens meekijken of ze iemand kunnen strikkenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Eurosonic Noorderslag, vindt jaarlijks in januari in Groningen plaats. Al twee jaar digitaal, maar zowel digitaal als in real life treden er altijd (nog onbekende) bands uit heel Europa op. Vaak ook bands die je tijdens national finals of zelfs het ESF zelf hebt gezien of nog gaat zien.
Dit jaar Go_A en The Black Mamba en Mahmood bijvoorbeeld, maar het zou dus ook kunnen dat er dit jaar ook artiesten te zien zijn die in 2022 in Turijn of in 2023 in Maastricht te zien zijn.
Vuile jinxert!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Eurosonic Noorderslag, vindt jaarlijks in januari in Groningen plaats. Al twee jaar digitaal, maar zowel digitaal als in real life treden er altijd (nog onbekende) bands uit heel Europa op. Vaak ook bands die je tijdens national finals of zelfs het ESF zelf hebt gezien of nog gaat zien.
Dit jaar Go_A en The Black Mamba en Mahmood bijvoorbeeld, maar het zou dus ook kunnen dat er dit jaar ook artiesten te zien zijn die in 2022 in Turijn of in 2023 in Maastricht te zien zijn.
Ik zie ook nergens staan dat hij daar komt, dus gok wat anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh dat had ik moeten weten
Dan alsnog vind ik Mahmood daar niet passen
Zoiets wel een beetje ja. Bij Hider in the House won uiteindelijk iedereen behalve Monique Smit las ik op Wikipedia dus dat is wel een bummer hahaha. Maar het was bij iedereen altijd heel spannend want er moesten altijd opdrachten vlak achter iemands rug gebeuren etc.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat is een beetje net als dat ze stiekem een feest gingen geven zo te lezen, dat vond ik ook leuk
Daar treden echt zoveel artiesten op die nog niet helemaal zijn doorgebroken, dat is echt heel breed en ook een plek om toekomstige boekingen te regelen voor festivals bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh dat had ik moeten weten
Dan alsnog vind ik Mahmood daar niet passen
Ik weet niet zeker of ik dat ooit heb gezien, maar had in 2009 ook geen tv dus kan wel kloppen dat ik het niet heb gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zoiets wel een beetje ja. Bij Hider in the House won uiteindelijk iedereen behalve Monique Smit las ik op Wikipedia dus dat is wel een bummer hahaha. Maar het was bij iedereen altijd heel spannend want er moesten altijd opdrachten vlak achter iemands rug gebeuren etc.
Zit jij nog het gras een beetje voor mijn voeten weg lopen te maaien?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:57 schreef Em31 het volgende:
Bij ESNS komt veel nieuw talent uit Europa optreden. Zo stond Dua Lipa ooit in een klein zaaltje en werd ze na het festival beschreven als de grootste belofte.
Dat klopte aardig
Je mag wel even met de mods overleggen voor een aanpassing. Het kwam voor mij ook redelijk onverwachts.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
Ik had een TT die het vorige topic FANTASTISCH beschreef maar toen waren we ineens al in het nieuwe topic. Nou ik bewaar 'm, wie weet komt 'ie nog van pas
Het is echt barre treurnis, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze in Ierland eens meekijken of ze iemand kunnen strikken
Aw, nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
Ik had een TT die het vorige topic FANTASTISCH beschreef maar toen waren we ineens al in het nieuwe topic. Nou ik bewaar 'm, wie weet komt 'ie nog van pas
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zit jij nog het gras een beetje voor mijn voeten weg lopen te maaien?
Dat lijkt me logistiek onhandig vanuit Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ze dan met Andre Rieu op het Vrijthof staan!
Oh donderdag was gisteren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik eet nu de popcorn die ik voor donderdag had gekocht.
Breek me de bek er niet over openquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is echt barre treurnis, onbegrijpelijk.
Oh door dit moet ik nu denken aan ZigZagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik wil zelf nog even ZipZoo: coördinaat X toevoegen, dat was als kind altijd wel heel spannend!
Even opgezocht want ik kende het niet. Werd alleen in 2005 uitgezonden dus ik gok dat ik toen nog net te jong was voor dergelijke programma's. Maar klinkt inderdaad best tof wat ik erover leesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog voor @:molloot200 trouwens, mijn broertje en zusje zijn ongeveer even oud als jij (en ik ben ook maar een paar jaar ouder), dus ik zal veel van jouw jeugdsentiment zeker kennen
Ik wil zelf nog even ZipZoo: coördinaat X toevoegen, dat was als kind altijd wel heel spannend!
Duncan WIE?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:03 schreef Cee het volgende:
Vandaag trouwens drie jaar geleden:
https://www.parool.nl/kun(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Nee joh, gemist is gemist en deze is ook primaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je mag wel even met de mods overleggen voor een aanpassing. Het kwam voor mij ook redelijk onverwachts.
Eén mysterie, duizend vragenquote:
ZigZag was ook leukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog voor @:molloot200 trouwens, mijn broertje en zusje zijn ongeveer even oud als jij (en ik ben ook maar een paar jaar ouder), dus ik zal veel van jouw jeugdsentiment zeker kennen
Zigzag. Dat was leuk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Paar jaar daarvoor was het er ook wel op, maar net te vroeg voor jou waarschijnlijk, jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even opgezocht want ik kende het niet. Werd alleen in 2005 uitgezonden dus ik gok dat ik toen nog net te jong was voor dergelijke programma's. Maar klinkt inderdaad best tof wat ik erover lees
En @NailQueen!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Eén mysterie, duizend vragen
EN vanwege HET raadsel dat iedereen in de ban hield
EN vanwege het jeugdsentiment
Maar misschien dat alleen @:molloot200 en ik hem snapten
Hij kleedde zich toen wel leuker.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Duncan lijkt in die foto wel op Tim Hofman
Ondanks Yvonne Jaspersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens ook eens met alle reacties over ZigZag. Kindertelevisie aan het begin van de 00s
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh door dit moet ik nu denken aan ZigZag
quote:
Denken we nu allemaal los van elkaar aan Zigzag?quote:
Eeeeeens. Met kinderprogramma's was ze best oke, nu vind ik haar niet - te - harden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ondanks Yvonne Jasperslittle did we know
Ik kwam er laatst pas achter dat Yvon Jaspers de moeder was uit de kinderserie Knofjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2019 16:57 schreef Strani het volgende:
Even Youtube gecheckt en ik moet zeggen: Hij klinkt wel heel goed!
Van naam welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef molloot200 het volgende:
Whatever, niemand kent waarschijnlijk Knofje
de eerste Wie is de Mol die ik keek was Yvonne Jaspers de mol.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Knofje ken ik! Vraag me er niet al te veel over, maar ik ken het nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst pas achter dat Yvon Jaspers de moeder was uit de kinderserie Knofje
Whatever, niemand kent waarschijnlijk Knofje, maar mocht toch iemand het kennen...
Mee eens, past beter bij zijn gezicht. Idem voor het kapsel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij kleedde zich toen wel leuker.
Zijn van die buitenlanders die er helemaal niks van snappen, we hoopten op Eva Simons.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef Fred_B het volgende:
We hadden wel een kennert in dat eerste Duncan-topic
[..]
Zo, zit me elke keer weer wat te verbazen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij kleedde zich toen wel leuker.
Wat een verschrikkelijk topic in retrospectief.quote:
Drie jaar na dato toch nog gerechtigheidquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:10 schreef Fred_B het volgende:
We hadden wel een kennert in dat eerste Duncan-topic
[..]
Dat vinden ze in Oost-Europa leuk, zo’n ouderwetse discostamperquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn van die buitenlanders die er helemaal niks van snappen, we hoopten op Eva Simons.
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denken we nu allemaal los van elkaar aan Zigzag?
Fredje toch.quote:![]()
Op maandag 21 januari 2019 17:11 schreef Fred_B het volgende:
Maar het moet dus wel een topnummer zijn. Als het echt de nieuwe Silent Storm wordt, kunnen we vooral ons abonnement op de 11e plaats verlengen.
Van naam wel, als kind deed ik al 'quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Binnen mijn christelijke bubbeltje is Prinsen en Prinsessen ook nog wel jeugdsentiment, maar ik denk niet dat iemand dat verder kent?
Met Ben KettingGOD
Ark van Stekeltjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van naam wel, als kind deed ik al '' als ik dat voorbij zag komen, sorry
Net als de Ark van Stekeltje? oid. Was toch ook iets christelijks?
En voor de iets ouderen onder ons, de doodenge BENJAMIN BEN.
Dave wist dingen.quote:![]()
Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit weer even in de rollercoaster high i.p.v. de rollercoaster-eva-low van eerder vandaag.
Elly en Rikkert klinkt als een licht-zwakbegaafd zangduo met zelfopgenomen clips in tulpenvelden.quote:
Spangas, Zoop, Spring. Het zijn allemaal series die ik in elk geval van naam ken,quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:08 schreef Cee het volgende:
De enige Zigzag dat me wat zegt is dit onvolprezen duo:
Edit: ik wilde erbij zeggen dat dit me aan Dustin the Turkey deed denken maar het is dus van dezelfde show.![]()
Ja hè.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo, zit me elke keer weer wat te verbazen.
Oh ik zit er niet heel ver naast, licht-zwakbegaafd weet ik niet.quote:Elly en Rikkert zijn een Nederlands echtpaar dat voornamelijk christelijke liedjes zingt, bestaande uit Elly Zuiderveld-Nieman en Rikkert Zuiderveld.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spangas, Zoop, Spring. Het zijn allemaal series die ik in elk geval van naam ken,
Maar Zigzag ???
Sipke-Jan was toen ook wel echt een baas trouwensquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Paar jaar daarvoor was het er ook wel op, maar net te vroeg voor jou waarschijnlijk, ja
Dus als je eens een half uurtje over hebt, kan ik je dit alleen maar aanraden:
Ken jij in jouw kringen nog andere Rikkerts eigenlijk? Ik heb dat altijd een ietwat merkwaardige naam gevondenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ark van Stekeltje
Elly en Rikkert
Ja, dat was wel mijn christelijke opvoeding, hoor, mensen!
Voor die aflevering zit een korte promo van de Museumbendequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Sipke-Jan was toen ook wel echt een baas trouwensMuseumbende (?) was ook leuk
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat zo schokkend voor jou ja?
Voor mijn gevoel vaak net niet of het lijkt gewoon niet bij hem te passen ofzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
J
[..]
Ja hè.en dan houd ik best van mensen die zich niet in grijze massa bewegen wat dat betreft. Zeker als artiest. En soms zit er best een knaller bij, maar evengoed ook dingen die ik afgrijselijk vind. Ach ja, Moet ie zelf weten.
Met Siebrand Niessen. Een blauw en een rood team moesten puzzels doen en een speurtocht.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spangas, Zoop, Spring. Het zijn allemaal series die ik in elk geval van naam ken,
Maar Zigzag ???
In onze tijd was het ook nog Yvon Jaspers tochquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:19 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Met Siebrand Niessen. Een blauw en een rood team moesten puzzels doen en een speurtocht.
Elk christelijk opgevoed kent van in ieder geval ongeveer mijn leeftijd kent Elly en Rikkert. Echt wel de bekendste christelijke kinderliedjesschrijvers uit die tijdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Elly en Rikkert klinkt als een licht-zwakbegaafd zangduo met zelfopgenomen clips in tulpenvelden.
Ik hebquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Maar ik heb wel koude voeten, en dat is wel schokkend!
Zegt me niks, ik keek wel altijd een programma met een stekelvarken dat ook ONTZETTEND christelijk was, maar daar heb ik het volgens mij al eens met jou over gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Binnen mijn christelijke bubbeltje is Prinsen en Prinsessen ook nog wel jeugdsentiment, maar ik denk niet dat iemand dat verder kent?
Met Ben KettingGOD
Wtf had geen idee dat dat zo lang liepquote:Eerder werd het programma al gepresenteerd door Sybrand Niessen, Yvon Jaspers en Lottie Hellingman.
ZigZag liep van 1997 t/m 2009. Ieder jaar kwam er een nieuw seizoen, uitgezonderd in 2008.
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ken jij in jouw kringen nog andere Rikkerts eigenlijk? Ik heb dat altijd een ietwat merkwaardige naam gevonden
De Kauwgomballenboom was hun hit toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Elk christelijk opgevoed kent van in ieder geval ongeveer mijn leeftijd kent Elly en Rikkert. Echt wel de bekendste christelijke kinderliedjesschrijvers uit die tijd
Presentator Seizoen(en) Jaarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In onze tijd was het ook nog Yvon Jaspers toch
Prinsen en Prinsessenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Zegt me niks, ik keek wel altijd een programma met een stekelvarken dat ook ONTZETTEND christelijk was, maar daar heb ik het volgens mij al eens met jou over gehad![]()
Ik ken het introliedje van prinsen en prinsessen trouwens wel
Even gewiki’d, maar zij kwam na Siebrand van 2000-2005. Dat zat al niet meer in mijn geheugen. Ik heb haar in mijn beleving vooral leren ‘kennen’ in WIDM.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In onze tijd was het ook nog Yvon Jaspers toch
Ik weet nog dat ik haar voor het eerst zag in mijn leven, toen was ze nieuw bij Het Klokhuis.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Even gewiki’d, maar zij kwam na Siebrand van 2000-2005. Dat zat al niet meer in mijn geheugen. Ik heb haar in mijn beleving vooral leren ‘kennen’ in WIDM.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wtf had geen idee dat dat zo lang liepIk keek alleen rond 1999 ofzo.
Mooiste tijd hè.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Alles hieraan schreeuwt eind jaren '90, begin jaren '00
Ja, dat is wel de hit, maar die is juist weer wat minder bijbelsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Kauwgomballenboom was hun hit toch?
Ik zou hem niet kunnen zingen (en doe vooral geen moeite een YouTube’je te zoeken), maar daar heb ik weleens van gehoord.
Lottie ken ik dus alleen van het terugkijken van WIDM 2005 maar ik vond haar wel heel leuk in dat seizoen.quote:
Nooit gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
De kauwgomballenboom, Zo vaak gehoord als kind.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ark van Stekeltje
Elly en Rikkert
Ja, dat was wel mijn christelijke opvoeding, hoor, mensen!
Die hele Villa Achterwerk / VPRO-hoek heb ik nooit wat aan gevondenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:25 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit even verder te googelen, maar Purno de Purno was er ook nogEn Loenatik, en Villa Achterwerk,
Ik Mik Loreland, de jeugdtrauma's komen direct naar bovenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:25 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit even verder te googelen, maar Purno de Purno was er ook nogEn Loenatik, en Villa Achterwerk, en Ik Mik Loreland en Shin Chan en Pokémon en Dragonball Z.
Die tekst met dat effectje op het beginquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Joaaaaaahhjjj ik weet wat je bedoelt! Maar hoe het heet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:26 schreef Meridiaan het volgende:
Op zondagochtend was er ook een programma, volgens mij bij Villa Achterwerk, met figuren van zwart papier op stokjes die door een bos gingen. Er was een heks bij geloof ik. Iemand een idee :’)
Purno de Purno zou nu niet meer kunnen op tvquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:25 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit even verder te googelen, maar Purno de Purno was er ook nogEn Loenatik, en Villa Achterwerk, en Ik Mik Loreland en Shin Chan en Pokémon en Dragonball Z.
Waren dat linksige mensenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die hele Villa Achterwerk / VPRO-hoek heb ik nooit wat aan gevondenIk had een vriendinnetje die echt uit zo'n nest kwam en die keken dat daar altijd en dan zat ik van [ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:26 schreef Meridiaan het volgende:
Op zondagochtend was er ook een programma, volgens mij bij Villa Achterwerk, met figuren van zwart papier op stokjes die door een bos gingen. Er was een heks bij geloof ik. Iemand een idee :’)
Oh Villa achterwerk was fantastisch, en Loenatik ook. Heb de film daarvan nog op DVD.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die hele Villa Achterwerk / VPRO-hoek heb ik nooit wat aan gevondenIk had een vriendinnetje die echt uit zo'n nest kwam en die keken dat daar altijd en dan zat ik van [ afbeelding ]
Ja die vond ik dan weer oervervelend.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
En Zaai met postbode Siemen (en Plein en Bianca natuurlijk). Dat hadden wij op videoband dus dat heb ik echt 34590151 gekeken ondanks dat het na 2003 stopte
Ja dit is wel allemaal van mijn tijdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Ook uit die tijd trouwens: Bruine Beer in het Blauwe Huis (kwam er jaaaaaaren later pas achter dat het van de Jim Henson Company was, bekend van The Muppets) en zo'n beetje alles van Studio 100, zoals Samson en Gert, Kabouter Plop, Big & Betsy Show
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Joaaaaaahhjjj ik weet wat je bedoelt! Maar hoe het heet.
En toch was dat eigenlijk een slag minder, qua creativiteit en prikkeling. Achteraf.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Ook uit die tijd trouwens: Bruine Beer in het Blauwe Huis (kwam er jaaaaaaren later pas achter dat het van de Jim Henson Company was, bekend van The Muppets) en zo'n beetje alles van Studio 100, zoals Samson en Gert, Kabouter Plop, Big & Betsy Show
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Waren dat linksige mensen![]()
Ik snapte die presentatie,die vrouw met die twee mannen nooit
Studio 100 is natuurlijk steeds meer vooral het eigen concept gaan kopiëren en in een iets andere setting gaan toepassen, maar de originele series zijn imo toch wel goed, hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En toch was dat eigenlijk een slag minder, qua creativiteit en prikkeling. Achteraf.
Ze IS dan ook heel leukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lottie ken ik dus alleen van het terugkijken van WIDM 2005 maar ik vond haar wel heel leuk in dat seizoen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:25 schreef Meridiaan het volgende:
O dat was ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lottie ken ik dus alleen van het terugkijken van WIDM 2005 maar ik vond haar wel heel leuk in dat seizoen.
Altijd als ik denk aan Lottie en WIDM denk ik aan dat stuk met Marc-Marie dat hij zo voordoet: 'Je moet heel aardig zijn in de afwikkeling!quote:
Ook ik!quote:
JA!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:26 schreef Meridiaan het volgende:
Hier stond de hele dag Fox Kids aan zo begin jaren '00quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat was ik![]()
Sorry maar niet normaal hoeveel tv ik keek als ik kijk wat ik allemaal heb gezien![]()
Maar Jetix en Foxkids enzo niet, echt heeel weinig tekenfilms
Ik Mik Loreland was echt wel een ding, zo spannendquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik Mik Loreland, de jeugdtrauma's komen direct naar boven
Stukkie later in de animatieseries kwam ook nog Avatar: The Last Airbender, was ook wel een goede
Nee iddquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Purno de Purno zou nu niet meer kunnen op tv
Ik weet vrij zeker dat jij dat niet wasquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat was ik![]()
Sorry maar niet normaal hoeveel tv ik keek als ik kijk wat ik allemaal heb gezien![]()
Maar Jetix en Foxkids enzo niet, echt heeel weinig tekenfilms
Roos en haar mannenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Waren dat linksige mensen![]()
Ik snapte die presentatie,die vrouw met die twee mannen nooit
En bij Marc-Marie aan het stuk van JAHAAAA MARC-MARIE IS KRITISCH... EN DOOF OOK!!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Altijd als ik denk aan Lottie en WIDM denk ik aan dat stuk met Marc-Marie dat hij zo voordoet: 'Je moet heel aardig zijn in de afwikkeling!
Hello, I'm Lottie! WHAT'S THE NAME OF THE VILLAAGGGggggeee...........?'
jokkie1 3kokkie 4kokkiekokkiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
En Zaai met postbode Siemen (en Plein en Bianca natuurlijk). Dat hadden wij op videoband dus dat heb ik echt 34590151 gekeken ondanks dat het na 2003 stopte
Wel grappig dat dan van huis uit wel een protestantse omroep is eigenlijk, in contrast met het altijd brave EO of zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:35 schreef ijs_beer het volgende:
Mooie van dat VPRO spul is dat het allemaal niet zo braaf en gepolijst was.
Ja echt precies dat ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En bij Marc-Marie aan het stuk van JAHAAAA MARC-MARIE IS KRITISCH... EN DOOF OOK!!
Zondag VPRO, woensdag Veronica zoiets was het.quote:
EIGENWIJS EN DOOF OOKquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Altijd als ik denk aan Lottie en WIDM denk ik aan dat stuk met Marc-Marie dat hij zo voordoet: 'Je moet heel aardig zijn in de afwikkeling!
Hello, I'm Lottie! WHAT'S THE NAME OF THE VILLAAGGGggggeee...........?'
ken het wel maar verrrrr van na mijn lindertijdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zondag VPRO, woensdag Veronica zoiets was het.
Ken jij Pompy de Robodoll nog ?
Wij hadden dat niet op tvquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hier stond de hele dag Fox Kids aan zo begin jaren '00
Samoerai Pizza Cats was mijn favoriet
Had kunnen zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat jij dat niet was
Zo veel smaken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel grappig dat dan van huis uit wel een protestantse omroep is eigenlijk, in contrast met het altijd brave EO of zo
"Ik had een been getekend voor Marc-Marie omdat ie zulke mooie benen heeft, en een duim. Van duim omhoog"quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze gevonden op Youtube, genieten
Huh, maar dat was toch hetzelfde kanaal?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij hadden dat niet op tv![]()
Wel op miraculeuze wijze Veronica na 18u, op zender 36
Maar het land van ooitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit was toen en nu gewoon volkomen kut
Hier zit een diss in waar ik het denk ik mee eens ben, want ik heb vanavond al eerder over haar gepost, maar ik snap verder niet wat je hier mee bedoeltquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef Strani het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat de vader en/of moeder van Rennie Rijpma héél dankbaar was voor de oplossing an oprispend maagzuur, maar zó dankbaar?
NIETquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Huh, maar dat was toch hetzelfde kanaal?
IK EET HEEL VEEL IJZENquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou dat je je dochter naar een maagtabletje noemtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier zit een diss in waar ik het denk ik mee eens ben, want ik heb vanavond al eerder over haar gepost, maar ik snap verder niet wat je hier mee bedoelt
Ik had een crush op Jim en Roeland destijdsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Was 2005 niet eigenlijk best een matig seizoen? Matige deelnemers, een irritante fittie met Victoria Koblenko, een tergend slechte irritante Mol...?
Ja, het is dat Marc-Marie soms leuk was.
Ja en het is heel kneuterig. Vind het ook een beetje een stom seizoenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Was 2005 niet eigenlijk best een matig seizoen? Matige deelnemers, een irritante fittie met Victoria Koblenko, een tergend slechte irritante Mol...?
Ja, het is dat Marc-Marie soms leuk was.
Ik lust heel veel ijzen en ik eet ze door elkaarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh was dat het maarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat je je dochter naar een maagtabletje noemt
ook zo'n irritatiefactor?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:41 schreef Strani het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat Kloontje iets te maken heeft met Soundos.
Nooit geweestquote:
Zo gecompliceerd denk ik niet Guana.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh was dat het maarIk dacht veel te ingewikkeld omdat ik haar eerder afgekraakt had om haar manier van praten en haar mond.
Oja Roeland vond ik ook leuk maar die moest meteen ziek weg!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik had een crush op Jim en Roeland destijds![]()
Dat merk je ook wel ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Ja en het is heel kneuterig. Vind het ook een beetje een stom seizoen Maar goed in weet nog dat ze in zo'n WIDM docu hebben gezegd dat ze stad en land af moesten bellen omdat ze bijna geen kandidatengroep bij elkaar konden krijgen.
Teleurstellend, ik dacht dit is een multi-gelaagde diss.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo gecompliceerd denk ik niet Guana.
Nee joh, ik lever mijn dissen altijd netjes één voor één.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Teleurstellend, ik dacht dit is een multi-gelaagde diss.
die van de eerst paar seizoenen hoor je niet veel meer vanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Toch leuk om te zien wie van die oude WIDM seizoenen het inmiddels echt hebben gemaakt en nog steeds super relevant zijn etc. en wie eigenlijk in de vergetelheid zijn geraakt.
*even teruggelezen* jaaa die was beter inderdaad!quote:
Helaas wel, helaas ook geen terugkeer in het seizoen erna. Gelukkig hebben we nog de film Zusjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja Roeland vond ik ook leuk maar die moest meteen ziek weg!
Ja natuurlijk was de Belgische variant ervan beter. Had je andersom verwacht dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
*even teruggelezen* jaaa die was beter inderdaad!
De briljantste actie vind ik nog altijd de Belgische serie waarin ze een pizzakoerier moeten volgen, maar dat er plots nog tweeidentieke pizzakoeriers verschijnen die andere afslagen nemen en zo verder
kijk nu alweer uit naar de Belgischequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk was de Belgische variant ervan beter. Had je andersom verwacht dan?![]()
Net als de opdracht met de ketting met Frits Sissing in het bos, die later in De Mol zat in Argentinië in dat oude slachthuis die echt een stuk beter was qua uitvoering.
Achteraf gezien is het extreem obvious, wtfquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat je je dochter naar een maagtabletje noemt
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Oke twee minuten niet gepost, het is klaar.
Was gezellig vanavond, welterusten!
Dat is waar, de Belgische wint sowieso. Zit vaak ook in de beginopdracht: het aan elkaar gebonden zijn (met name door de opmerking van Bart: jij klinkt wel als ene grote he), het levend begraven zijn, die maisbattle van 2021…quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk was de Belgische variant ervan beter. Had je andersom verwacht dan?![]()
Net als de opdracht met de ketting met Frits Sissing in het bos, die later in De Mol zat in Argentinië in dat oude slachthuis die echt een stuk beter was qua uitvoering.
Ik was aan het eind van de eerste aflevering van De Mol België 2021 zo hyped dat ik er eerst een paar uur niet van kon slapenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is waar, de Belgische wint sowieso. Zit vaak ook in de beginopdracht: het aan elkaar gebonden zijn (met name door de opmerking van Bart: jij klinkt wel als ene grote he), het levend begraven zijn, die maisbattle van 2021…
O dat was echt FANTASTISCHquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nooit geweest
Had anders nu mooi onderdeel kunnen zijn van Efteling World hahaha
Fun fact: de dochter van de oprichter van het Land van Ooit is tegenwoordig directrice van Walibi Holland
Ik houd van de Roeland-was-de-Mol-theoriequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja Roeland vond ik ook leuk maar die moest meteen ziek weg!
Ik heb ook wel eens dat ik denk; OH! die zou leuk zijn voor de Mol, en dan hebben ze vijftien jaar geleden al meegedaan maar heel snel afgevallenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Toch leuk om te zien wie van die oude WIDM seizoenen het inmiddels echt hebben gemaakt en nog steeds super relevant zijn etc. en wie eigenlijk in de vergetelheid zijn geraakt.
Ik heb dat met Richard Groenendijkgodquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik denk; OH! die zou leuk zijn voor de Mol, en dan hebben ze vijftien jaar geleden al meegedaan maar heel snel afgevallen
Nee dat was allebei wel ECHT heel vetquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was aan het eind van de eerste aflevering van De Mol België 2021 zo hyped dat ik er eerst een paar uur niet van kon slapenDat had ik niet meer gevoeld voor WIDM NL sinds de vijf landen-aflevering denk ik.
Zo, had ik ook! Echt. Mind. Blown. Een spel met lagen in optima forma.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was aan het eind van de eerste aflevering van De Mol België 2021 zo hyped dat ik er eerst een paar uur niet van kon slapenDat had ik niet meer gevoeld voor WIDM NL sinds de vijf landen-aflevering denk ik.
Het is wachten op een All Stars. Misschien doet Jujubee dan ook meequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik denk; OH! die zou leuk zijn voor de Mol, en dan hebben ze vijftien jaar geleden al meegedaan maar heel snel afgevallen
Ja bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dat met Richard Groenendijkgod
Nouja die hebben we al een beetje gehad. Wel zonder Jujubee en is het dan een echte All Stars?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is wachten op een All Stars. Misschien doet Jujubee dan ook mee
Oh Arjen Lubach ook echt ja. Hij en Richard deden allebei mee toen ze nog niet echt bekend en boeiend waren. Nu zou het leuker zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld![]()
Patrick Martens heb ik het ook wel bij gedacht (voor het Renaissanceseizoen en 2008-herbekijken met Trust Nobody) Arjen Lubach.
Maar bij Robinson heb ik dat echt continu
Aan de andere kant, ze deden mee toen het programma nog wat voorstelde, dus misschien maar beterquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh Arjen Lubach ook echt ja. Hij en Richard deden allebei mee toen ze nog niet echt bekend en boeiend waren. Nu zou het leuker zijn.
Ja preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh Arjen Lubach ook echt ja. Hij en Richard deden allebei mee toen ze nog niet echt bekend en boeiend waren. Nu zou het leuker zijn.
Yep, ben benieuwd hoe ze zich kan verhouden. Lijkt mij erg lastig geappig en gevat te zijn in een andere taal dan je moedertaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:03 schreef Meke het volgende:
Ik hoop wel echt dat Janey gaat winnen trouwens @:Meridiaan, dat lijkt me ZO VET. Maar zijn wel echt zwaargewichten.
Doordat het zo lang geleden is opgenomen is het wel gek dat er geen namen uit UK2/3 en NL2 bijzitten.
Ah gelukkig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Achteraf gezien is het extreem obvious, wtf
Ugh, ik heb zo'n crush op Patrick Martens hè, maar dan misschien meer als gay BFF.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld![]()
Patrick Martens heb ik het ook wel bij gedacht (voor het Renaissanceseizoen en 2008-herbekijken met Trust Nobody) Arjen Lubach.
Maar bij Robinson heb ik dat echt continu
hahahah d8 alquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ugh, ik heb zon crush op Patrick Martens hè, maar dan misschien meer als gay BFF.
Ja hoewel ze wel aangeeft dat ze behoorlijk vloeiend Engels spreekt, en dat dat ook wel een van de redenen is waarom ze is gevraagd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Yep, ben benieuwd hoe ze zich kan verhouden. Lijkt mij erg lastig geappig en gevat te zijn in een andere taal dan je moedertaal.
Heb je nog afleveringen gezien van Queen of the Universe?
JA ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ugh, ik heb zo'n crush op Patrick Martens hè, maar dan misschien meer als gay BFF.
Heb je Perfecte Plaatje gezien? Vond hem zo enigquote:
Dat Trust Nobody daar ook steeds op terugkomt. Heerlijk. blijft een prachtige theorie. En ik geloof er zeker in. 100%quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik houd van de Roeland-was-de-Mol-theorie
Die zit er al jaren volgens mijquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:14 schreef Koen66 het volgende:
is het jullie ooit opgevallen dat op Fok op PC, in ieder geval in Chrome, rechtsonderin een onverklaarbaar puntje staat naast de scrollbalk?
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je Perfecte Plaatje gezien? Vond hem zo enig![]()
![]()
Ja ik gebruik het woord enig.
valt me serieus nu pas opquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die zit er al jaren volgens mij
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat Trust Nobody daar ook steeds op terugkomt. Heerlijk. blijft een prachtige theorie. En ik geloof er zeker in. 100%
Ah jammer, was echt leukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:20 schreef Meke het volgende:
[..]
NeeTerwijl het me echt een leuk seizoen leek met hem en Georgina
Maar kwam er gewoon niet van
is er dus al jarenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:48 schreef zoem het volgende:
Het is een overblijfsel van een stukje oude code om rechtsonder een soort DM venster te laten zien. Het feit dat het nu toevallig één pixel is komt omdat er geen inhoud in de div zit.
Zo, mysterie opgelost?
Even tussendoor. Een dragqueen die ik echt graag in All Stars wil zien is:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja die hebben we al een beetje gehad. Wel zonder Jujubee en is het dan een echte All Stars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is zij tijdelijk gestopt dus dat wordt pas in All Stars 12 ofzo
(Dan maar wachten op Shuga Chain of Heidi N Closet)
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even tussendoor. Een dragqueen die ik echt graag in All Stars wil zien is:
*haalt diep adem*Is het een troost als ik een mooie rok aandoe en meedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is zij tijdelijk gestopt dus dat wordt pas in All Stars 12 ofzo
(Dan maar wachten op Shuga Chain of Heidi N Closet)
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even tussendoor. Een dragqueen die ik echt graag in All Stars wil zien is:
*haalt diep adem*Ja ik heb dus nog niet alle seizoenen gezien, dus ik ken haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is zij tijdelijk gestopt dus dat wordt pas in All Stars 12 ofzo
(Dan maar wachten op Shuga Chain of Heidi N Closet)![]()
![]()
Maar ik heb gewoon wow presents plus dus moet gewoon een keer gaan kijken
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Drag Race Espana is helaas al afgelopenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het een troost als ik een mooie rok aandoe en meedoe?
Nooit geweten dat dat bestaat!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Drag Race Espana is helaas al afgelopen
Seizoen 5 is een enorme aanrader! Een van de beste seizoenen!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb dus nog niet alle seizoenen gezien, dus ik ken haar niet![]()
![]()
Maar ik heb gewoon wow presents plus dus moet gewoon een keer gaan kijken
Señor Rita?quote:
Wel goed om te weten dat Choriza May al in gebruik is @Strani!quote:
Sowieso niks met worstjesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat Choriza May al in gebruik is @:Strani!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel mooi juist voor het drama? Dat de beschuldigingen over wie de 'echte' is over en weer vliegen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Queen of the north is min of meer ook al in gebruik door een Canadees
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:49 schreef Strani het volgende:
Mocht iemand het leuk vinden om te zien, zo ziet mijn toetsenbord eruit:Lijkt me toch onhandig, zo'n toetsenbord zonder ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Alles voor goede tv he?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Is wel mooi juist voor het drama? Dat de beschuldigingen over wie de 'echte' is over en weer vliegen?
Ik weet ook niet hoe ik het eigenlijk doe. Gelukkig heb ik hem niet zo snel nodig.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me toch onhandig, zo'n toetsenbord zonder A
Je kunt toch nog een eind komen mits je er rekening mee houdt bij je woordkeuzequote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik het eigenlijk doe. Gelukkig heb ik hem niet zo snel nodig.
Het is ook eigenlijk niet zo moeilijk. Sommige woorden kunnen gewoon omzeild worden en zo los je het ook opquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kunt toch nog een eind komen mits je er rekening mee houdt bij je woordkeuze
Trusten Nailtje Jansquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit al maandenlang te denken wat een goede dragnaam zou zijn en jullie schudden hem zo uit jullie mouw?![]()
Ik ga er nog een nachtje over slapen
Iets met koningin is altijd goed en ja, misschien iets met nagels of zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit al maandenlang te denken wat een goede dragnaam zou zijn en jullie schudden hem zo uit jullie mouw?![]()
Ik ga er nog een nachtje over slapen
Kibbelen met Em31 of Redefine behoort nog steeds tot de mogelijkhedenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:00 schreef Strani het volgende:
Echter word ik wel enigszins belemmerd in met welke SC-ers ik nog mogelijkheid zie te communiceren.
Klopt! En gelukkig blijft een gezellig gesprek met jou ook nog steeds een optie!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Kibbelen met Em31 of Redefine behoort nog steeds tot de mogelijkheden
Kletsen met Meke, ijs_beer of H_T eveneens. Hetzelfde geldt voor kwekken met GeorgeM bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Kibbelen met Em31 of Redefine behoort nog steeds tot de mogelijkheden
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Kletsen met Meke, ijs_beer of H_T eveneens. Hetzelfde geldt voor kwekken met GeorgeM bijvoorbeeld
Zeker weten. De rest moet ik tot mijn spijt verder wel negeren om grote problemen te voorkomenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Kletsen met Meke, ijs_beer of H_T eveneens. Hetzelfde geldt voor kwekken met GeorgeM bijvoorbeeld
quote:
Quoten vind ik ook nog wel een optie om te verduidelijken tegen wie je het hebtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker weten. De rest moet ik tot mijn spijt verder wel negeren om grote problemen te voorkomen
Kijk! Een zeer intelligente oplossingquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Quoten vind ik ook nog wel een optie om te verduidelijken tegen wie je het hebt
Nee bedoel de a'squote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik beken dat ik het nog nooit gezien heb. In geen enkele versie
Trusten Gunbnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee bedoel de a'snu ga ik maar echt slapen want het wordt er niet beter op.
Oh zo. Logisch! Toen ik dit schreef deed 'ie het nogquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee bedoel de a'snu ga ik maar echt slapen want het wordt er niet beter op.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als een term voor bepaalde twjfelachtige websites.
Ik lig net in bed en besef opeens dat ik de echte Queen van het Noorden ben!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Iets met koningin is altijd goed en ja, misschien iets met nagels of zo?
Slaap lekker!
Dan hebben wij ook een probleem, vrees ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik lig net in bed en besef opeens dat ik de echte Queen van het Noorden ben!![]()
Ik ga nog even hier in het donker in een schommelstoel zitten nadenken over jullie en over het leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |