dit dus...quote:Op maandag 21 januari 2019 16:53 schreef Strani het volgende:
Ik zal even de reacties in het gesloten topic samenvatten:
"Wie?"
Nou echt he! Moet echt super super super zijn omdat ie al het andere wegblies.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:54 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik heb nou wel hele hoge verwachtingen voor het lied
Dit dus, dit is vast geen lied van de plank van Hind of uit de pc van Anoukquote:Op maandag 21 januari 2019 16:54 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik heb nou wel hele hoge verwachtingen voor het lied
quote:De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort.
Dat wel. Hij neemt het duidelijk zeer serieus. Alleen z'n outfit nog.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:57 schreef Strani het volgende:
Even Youtube gecheckt en ik moet zeggen: Hij klinkt wel heel goed!
Dat vond Cornald idd toen helemaal geweldig. Was overigens ook een mooi lied.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:56 schreef Fred_B het volgende:
Het zal wel een 'Silent Storm' achtig liedje worden, vermoed ik.
Die had ik ook bekeken ja. Klinkt prima. Misschien een beetje te vaak de kopstep. Iets minder tijdens het Songfestival is misschien beter.quote:
Hij heeft meegedaan met Voice, verder niet veel over gehoord. Ik vond het toen in ieder geval niks, misschien dat hij nu opeens super super goed is, maar daar geloof ik niet in. Hopen op een ijzersterk liedje.quote:
Die komt me bekend voor. Geen idee waarvan.quote:Op maandag 21 januari 2019 16:58 schreef FlyingEagle het volgende:
Nummertje waar hij aan mee heeft gewerkt,en ook heeft meegeholpen met tekstgeschreven
Wie weet gaat Duncan als vrouw wie weet....and dont assume his gender!quote:Op maandag 21 januari 2019 16:59 schreef Martijnnnpp het volgende:
Wel leuk dat we weer zien hoe onbetrouwbaar shownieuws is, het word een dance song waar ze een zangeres bij zoeken.... blijkbaar niet dus
Ze was voor Duncan aan het schrijvenquote:Op maandag 21 januari 2019 17:00 schreef Em31 het volgende:
Misschien is het alsnog wel dat nummer van Ilse
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wie weet gaat Duncan als vrouw wie weet....and dont assume his gender!
"Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending""quote:Op maandag 21 januari 2019 17:00 schreef Em31 het volgende:
Misschien is het alsnog wel dat nummer van Ilse
The Voice is een zangcompetitie en ESF draait natuurlijk om meer. Als zijn nummer echt zo goed is als wordt beweerd, dan maakt het niet uit dat hij zo onbekend isquote:Op maandag 21 januari 2019 17:01 schreef Kyran het volgende:
Iemand die niet eens heel ver is gekomen in Voice moet even ESF winnen
The Voice is ook niet echt de garantie voor succes...quote:Op maandag 21 januari 2019 17:01 schreef Kyran het volgende:
Belgiė doet hetzelfde en doen het al jaren heel goed met die insteekquote:Op maandag 21 januari 2019 17:01 schreef Kyran het volgende:
Op zijn website staat ook dat hij zang en songwriter coach is.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:03 schreef Kyran het volgende:
Hij zat toch bij Ilse in het team bij Voice, dus dan kan het best zo zijn dat ze nog contact hebben en Ilse inderdaad iets geschreven heeft voor hem. Al staat in dat stukje het zo beschreven alsof hij het nummer zelf heeft geschreven.
Loreen werd ooit vierde bij de Zweedse versie van Idols.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:01 schreef Kyran het volgende:
Oh onbekende maakt mij echt niks uit hoor. Liever een onbekend iemand dat Jan of Maan of Davina =) Ik vind hem gewoon niet goed, maar hoop dat het liedje geniaal is en hij het goed neer weet te zetten.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
The Voice is een zangcompetitie en ESF draait natuurlijk om meer. Als zijn nummer echt zo goed is als wordt beweerd, dan maakt het niet uit dat hij zo onbekend is
Jammer van Janquote:Op maandag 21 januari 2019 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
En nu mogen we allemaal heel opgelucht blij zijn en uit ons dak gaan dat JAN en MAAN niet gaan!![]()
![]()
![]()
Die is Creative Directorquote:
Jan is toch wel een van de grootste artiesten van Nederland hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is Creative DirectorDat is ook niet iets om blij van te worden. Jan bezit het creatieve vermogen van een aardappel.
Stolen songquote:
Fijne stem.quote:
Ik sluit me aan bij #teamkomtgoedquote:Op maandag 21 januari 2019 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne stem.
Ik ben wel enthousiast hoor.
#TeamKomtgoed
Hij verneukte Iris flink (voor mijn gevoel dan) bij the Voice. Als het een heel klein/rustig nummer wordt geef ik hem weinig kans in alle ESF geweld en bij pop/rock is hij weer niet heel sterk, dus ik weet het niet. Ben niet positief, maar wil ook niet super negatief zijn, dus ik wacht lekker af.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel voor “kleine” liedjes, bij rock of pop vind ik hem niet zo sterk.
Nietquote:Op maandag 21 januari 2019 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is Creative DirectorDat is ook niet iets om blij van te worden. Jan bezit het creatieve vermogen van een aardappel.
En Måns vijfde.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Loreen werd ooit vierde bij de Zweedse versie van Idols.
We hebben het nummer nog niet eens gehoord
Die luister ik nu net, en ik begrijp jouw scepsis nu wel iets beterquote:Op maandag 21 januari 2019 17:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij verneukte Iris flink (voor mijn gevoel dan) bij the Voice. Als het een heel klein/rustig nummer wordt geef ik hem weinig kans in alle ESF geweld en bij pop/rock is hij weer niet heel sterk, dus ik weet het niet. Ben niet positief, maar wil ook niet super negatief zijn, dus ik wacht lekker af.
https://www.nporadio2.nl/(...)nd-naar-songfestivalquote:Laurence over zijn deelname: "De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Mijn groente-la tekent protest aan!quote:Op maandag 21 januari 2019 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Jan bezit het creatieve vermogen van een aardappel.
Duncan Laurence is een zanger, songwriter en producer. Duncan's combineert nostalgische pop-songs met zowel orkestrale als elektronische invloedenquote:Op maandag 21 januari 2019 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
Moet nog Youtuben, maar Duncan maakt toch geen country he?
Kan je vergeten denk ik, want dat kan hij echt niet heel goed.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:10 schreef F1gamer het volgende:
Heb ik nooit van gehoord. Ik hoop echt niet dwepe singer/songwriter song is, want ik wil wat swingende en uit je plaat gaan nummer
Ah oké! Dan doen we nu dus waarschijnlijk wel iets heel anders dan voorgaande jaren.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Duncan Laurence is een zanger, songwriter en producer. Duncan's combineert nostalgische pop-songs met zowel orkestrale als elektronische invloeden
De eerste hit op yt vond ik niet heel geweldig andersquote:Op maandag 21 januari 2019 17:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Duncan Laurence is een zanger, songwriter en producer. Duncan's combineert nostalgische pop-songs met zowel orkestrale als elektronische invloeden
Ik wil niet te negatief zijn, maar echt blij word ik er niet van. Ben wel heel erg benieuwd naar nummer.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die luister ik nu net, en ik begrijp jouw scepsis nu wel iets beter
Dat hoor ik in ieder geval liever dan "ik vind het wel leuk om mee te doen, en ga natuurlijk niet om te winnen, maar voor de beleving". Of wat zei Lisa ook weer?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:10 schreef Em31 het volgende:
"Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Dit nummer dusquote:Duncan Laurence
Duncan Laurence is een zanger, songwriter en producer. Duncan’s combineert nostalgische pop-songs met zowel orkestrale als elektronische invloeden. De muziek krijgt hierdoor een cinematisch, bijna mythisch jasje. Duncan werkt momenteel aan zijn debuut-album.
In 2013 begon Duncan aan zijn studie op de Rockacademie. Daar ontwikkelde hij zich in razendsnel tempo als zanger, songwriter en producer. In december 2013 begon hij de band The Slick, waarmee hij na in het voorprogramma stond vanl Berget Lewis en Jett Rebel. Ook speelde de band op Eurosonic Noorderslag.
In 2014 deed Duncan mee aan The voice of Holland, hij wist hij het tot de halve finale te halen. Hiermee behaalde hij diverse top 50 hitnoteringen, waaronder zijn eigen debuutsingle, die hij met The Common Linnets zangeres Ilse DeLange en gitarist JP Meijer heeft geschreven. Het talent voor schrijven bleef ook publisher Sony ATV niet ongemerkt. In 2015 tekende Duncan daar als songwriter.
Duncan reisde af naar Stockholm en Londen om zich te ontwikkelen tot de songwriter die hij dezer dagen is. In 2018 behaalde Duncan zijn eerste nummer een notering als schrijver voor derden, door mee te schrijven aan het album van de K-Pop legendes 동방신기(TVXQ!). Duncan schreef hiervoor het nummer “Closer”. Het album kwam op een nummer 1 positie binnen in maar liefst elf landen, en behaalde de top 10 in de Billboard Worldwide Album Charts. Benieuwd? Tot 4 augustus!
*vinger opsteekt*quote:Op maandag 21 januari 2019 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat je op een gegeven moment denkt van: goh, misschien moeten we anders zelf maar een keer meedoen als subforumpje. Is er iemand hier die er bij voorbaat al veel vertrouwen in heeft?
quote:UNANIEM BESLOTEN
"We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is," zegt algemeen directeur Eric van Stade
Hoe zetten mensen geld in op iets waar nog niks 0 over bekend is ..... Daarnaast zijn de totale bedragen nu waarschijnlijk zo laag dat iedere euro inzet de rankings verandert.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:12 schreef Fred_B het volgende:
Nederland nu 3e op Betfair. Ongetwijfeld opgestuwd door Nederlandse gokkers, maar toch.
Precies. Eerst het nummer maar even afwachten.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:13 schreef Martijnnnpp het volgende:
Naja zijn song schijnt dus geweldig te zijn en aangezien zijn instelling ook heel goed is ben ik tevreden
Dat is dezelfde commissie die waaiaaiaaiaaiaai unaniem tot killer song bestempelde toch?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:14 schreef Greys het volgende:
Commissie was unaniem dus.
Kennelijk is het echt een mega goed lied. Ben zo benieuwd
Jodelen doet het goed hoor op het songfestivalquote:Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Net voor het eerst geluisterd naar Stolen Dance, maar ik ben denk ik #Teamdatwordtvroegnaarhuis. Hij heeft best een leuke stem, maar hij googelt veel te veel naar mijn smaak. Het is op en neer, op en neer, snik erin, snikje erbij, dramatische stemjump d'r overheen...
Ik wordt er moe van, volgens mij kan hij een heel leuk jodel album doen, maar zelf het ESF gaat dat geen punten geven.
Ik zit weer even in de rollercoaster high i.p.v. de rollercoaster-eva-low van eerder vandaag.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand hier die er bij voorbaat al veel vertrouwen in heeft?
Game. Set. Match.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is dezelfde commissie die waaiaaiaaiaaiaai unaniem tot killer song bestempelde toch?
Naah, die commissie wisselt elk jaar toch? TOCH!?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is dezelfde commissie die waaiaaiaaiaaiaai unaniem tot killer song bestempelde toch?
Mag het hopenquote:Op maandag 21 januari 2019 17:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Naah, die commissie wisselt elk jaar toch? TOCH!?![]()
![]()
Nee, is al sinds mensenheugenis Jan, Daniėl D, Cornald en de AVROTROS directeurquote:Op maandag 21 januari 2019 17:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Naah, die commissie wisselt elk jaar toch? TOCH!?![]()
![]()
Nou goed, als hij zich even snel ombouwt tot hermafrodiet dan wordt ik wat optimistischer. Een jodelende hermafrodiet is tenslotte origineler dan een vrouw met een baard.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Jodelen doet het goed hoor op het songfestival
Ik ook, ben hier serieus echt opgelucht van na het Eva geruchtquote:Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit weer even in de rollercoaster high i.p.v. de rollercoaster-eva-low van eerder vandaag.
Ik ook hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
Bekijk het allemaal maar, ik blijf lekker in #TeamKomtgoed![]()
Ik ook!quote:Op maandag 21 januari 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
Bekijk het allemaal maar, ik blijf lekker in #TeamKomtgoed![]()
En dit inderdaad. Die commissie moet je niet eens serieus nemen.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en oostblokfeestje, iedereen stemt op de buren etc. etc.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:17 schreef La_Moustache het volgende:
Wat een grap. Denk je dat ze het eindelijk geleerd hebben om een lekker dancenummertje te sturen zoals Zweden vaak doet en won. Krijgen we vast weer zo'n simpel zelfgeschreven zeiknummertje die totaal niet opvalt. Hoeveel kost dit grapje? Beter stoppen we er gewoon lekker mee.
Het kost een paar ton.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:17 schreef La_Moustache het volgende:
Wat een grap. Denk je dat ze het eindelijk geleerd hebben om een lekker dancenummertje te sturen zoals Zweden vaak doet en won. Krijgen we vast weer zo'n simpel zelfgeschreven zeiknummertje die totaal niet opvalt. Hoeveel kost dit grapje? Beter stoppen we er gewoon lekker mee.
Ja, laten we dan maar helemaal onze snor drukken.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:17 schreef La_Moustache het volgende:
Is dat de laatste dag?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:20 schreef Greys het volgende:
Wel heel goed dat het lied pas 7 maart bekend wordt. Hoopte al op laat
Wij vullen het gat toch wel met ons gelul en gespeculeer, en speurtocht naar hints en aanwijzingenquote:Op maandag 21 januari 2019 17:20 schreef Greys het volgende:
Wel heel goed dat het lied pas 7 maart bekend wordt. Hoopte al op laat
Ja had ik stiekem eigenlijk ook wel gewild, misschien hebben ze wel zulke nummers opgestuurd gekregen maar was het allemaal net niet. Omdat Jan het wel benoemde dat hij dat zou willen.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:19 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik had stiekem gehoopt op dance of rock, of nou ja, ik had er misschien op gerekend. Vooral dat Nederland eens uit de country of singer-songwriterhoek gaat. Maar goed, uiteindelijk weten we nog nog niets en als het lied echt heel goed is, dan is het de juiste keuze. Goede stem in ieder geval. Knappe man ook.
Blije Nexumquote:Op maandag 21 januari 2019 17:22 schreef Nexum het volgende:
Ik ben EXTREEM blij met deze keuze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is nou precies het onverwachte waar we voor moeten gaan. Ik verwacht een kwaliteitslied wat ons naar de top 10 brengt. En als het echt door Ilse is geschreven dan heb ik er ook volle vertrouwen in.![]()
Niet zo Debbie Downer zijn jongens, dit wordt een succes!!
Als ik Ilse goed begrijp heeft ie het zelf geschreven. Ze schrijft dat ie geweldige nummers schrijft.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:22 schreef Nexum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is nou precies het onverwachte waar we voor moeten gaan. Ik verwacht een kwaliteitslied wat ons naar de top 10 brengt. En als het echt door Ilse is geschreven dan heb ik er ook volle vertrouwen in.![]()
Jaaaaaquote:
Ja, die Ladies of Soul zijn volgend jaar weer een jaar ouder.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:24 schreef Momo... het volgende:
Ben al lang blij dat het geen Jan, Maan of ander horror artiest is geworden
Maar die gaan allemaal nog wel een keer in de toekomstquote:Op maandag 21 januari 2019 17:24 schreef Momo... het volgende:
Ben al lang blij dat het geen Jan, Maan of ander horror artiest is geworden
Genoeg andere dingen die geld kosten en die we niet winnen. Daar ook maar allemaal mee stoppen dan?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:17 schreef La_Moustache het volgende:
We moeten met Fok account terug Tweeten!quote:Op maandag 21 januari 2019 17:27 schreef Em31 het volgende:
Hij is zelf in ieder geval heel blij en trots![]()
![]()
![]()
https://twitter.com/dunclaurence/status/1087380663756558337?s=21
wie?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:21 schreef Greys het volgende:
Beter hadden ze alles geheim gehouden trouwens tot aan het lied. Nu krijgt die jongen al dat ge-wie over zich heen.
Ik gok het laatste.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:28 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ben vooral benieuwd naar wat ze bedoelen met een ‘krachtig’ nummer.
Moeten we dan denken aan een power ballad of juist een heel emotioneel beladen nummer
Donequote:Op maandag 21 januari 2019 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We moeten met Fok account terug Tweeten!
Ff linkje erbij ajbquote:Op maandag 21 januari 2019 17:32 schreef Momo... het volgende:
The rumour mill can finally die down! After several potential names over the last fet days, Dutch broadcaster AVROTROS has revealed their artist for Tel Aviv. 25 year old Duncan Laurence will be flying the Dutch flag at Eurovision 2019!
Duncan may be a relatively unknown name, but he comes with a serious set of endorsements behind him. Amongst his supporters is Common Linnets star, Ilse De Lange – who coached him during The Voice of Holland.
In the official statement, the director of AvroTros, Eric van Stade says:
“We were blown away by this song. It is so powerful that we have unanimously decided that Duncan is our man. “
Who is Duncan Laurence?
Duncan – real name Duncan de Moor – is a singer, songwriter and producer, born in Spijkenisse. He’s previously a student at the Rockacademie in Tilburg in the south of The Netherlands.
In 2014, he participated in The Voice of Holland under his real name. There, he made it through to the semi-finals, coached by Ilse.
Speaking about Duncan – who she brought to the selection committee’s attention – Ilse has been full of praise. “Duncan is special. His songs are very international and authentic. Duncan has the personality needed for a big opportunity like this. For him, music always comes first.”
We’ll be able to hear the song that has got AVROTROS so excited on March 7. Until then, we’ll just have to wait!
What do you think of this choice? Are you excited for Duncan or did you prefer one of the rumoured acts? Let us know in the comments section below!
Van de Wiwi nichten
Dat dus!quote:Op maandag 21 januari 2019 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb er serieus een hele goed gevoel over. Ook omdat Ilse zegt dat hij zulke goede nummers schrijft die internationaal zijn.
Dit wordt geen flutlied. Echt.
Dit ja.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:37 schreef Blueberry. het volgende:
Ik ben hier dus echt enthousiast over!
En nee, ook ik ken de beste man niet, maar:
1. Hij ziet er goed uit (!!!!)
2. Veel enthousiasme over zijn nummer, unaniem gekozen
3. Timing uitbrengen van het nummer lijkt top
Dus, wat maakt het nou uit dat wij hem niet kennen? Als het totaalplaatje straks maar klopt(en de voortekenen zijn goed)
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:38 schreef Chocoladesoes het volgende:
Jaaaa ik join #teamkomtgoed!!! *insert cheerleader emoticon*
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:38 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ilse als Duncan hoger eindigt dan de 18de plek
Da's juist goed. Hoe eerder het nummer zelf bekend is, hoe groter de kans dat mensen het al zat zijn tegen de tijd dat het songfestival daadwerkelijk begint.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:38 schreef La_Moustache het volgende:
Maar zijn nummer weten we dus pas in Maart? Pff.
Denk je echt dat zij het nr geschreven heeft dan? Ik ben confused, die quote van Ilse in het artikel klinkt alsof ie het gewoon zelf geschreven heeft toch. Of lees ik nou verkeerd.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:38 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ilse als Duncan hoger eindigt dan de 18de plek
Geen idee, misschien wel co-writen of juist ondersteunen om op te sturen?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je echt dat zij het nr geschreven heeft dan? Ik ben confused, die quote van Ilse in het artikel klinkt alsof ie het gewoon zelf geschreven heeft toch. Of lees ik nou verkeerd.
Nee, maar ook geen chronische depressie omdat ie gaat.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat je op een gegeven moment denkt van: goh, misschien moeten we anders zelf maar een keer meedoen als subforumpje. Is er iemand hier die er bij voorbaat al veel vertrouwen in heeft?
Ja. Eigenlijk zijn we de allerlaatsten. Want Zweden kiest nog 9 maart maar die nummers heeft iedereen dan ook al lang daarvoor gehoord.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Da's juist goed. Hoe eerder het nummer zelf bekend is, hoe groter de kans dat mensen het al zat zijn tegen de tijd dat het songfestival daadwerkelijk begint.
Oh maar ik dacht dat je met je plaatje bedoelde mss dat het haar lied is. Sorryquote:Op maandag 21 januari 2019 17:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel co-writen of juist ondersteunen om op te sturen?
Is het van alle landen al bekend wanneer ze het bekend maken?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zijn we de allerlaatsten. Want Zweden kiest nog 9 maart maar die nummers heeft iedereen dan ook al lang daarvoor gehoord.
Nee, zo lang ie maar hoger eindigt dan 18, tenminste zo interpreteerde ik die gif.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht dat je met je plaatje bedoelde mss dat het haar lied is. Sorry
Ja en als Ilse zegt dat hij goede muziek maakt, dan heb ik daar wel vertrouwen inquote:Op maandag 21 januari 2019 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb er serieus een heel goed gevoel over. Ook omdat Ilse zegt dat hij zulke goede nummers schrijft die internationaal zijn.
Dit wordt geen flutlied. Echt.
10 maart deadline, wij 7 maart lied bekend. Dus dat we een van de allerlaatsten zijn kunnen we denk ik wel met aardige zekerheid zeggen. En heeeeel veel data al bekend, die zijn er allemaal vóór. Alleen Zweden niet.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het van alle landen al bekend wanneer ze het bekend maken?
Ik beantwoord m'n eigen vraag: nee. Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Ierland, Macedoniė en Polen hebben daar nog niks over los gelaten.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het van alle landen al bekend wanneer ze het bekend maken?
Ik ook.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en als Ilse zegt dat hij goede muziek maakt, dan heb ik daar wel vertrouwen in
True maar na ons zijn maar twee dagen overquote:Op maandag 21 januari 2019 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik beantwoord m'n eigen vraag: nee. Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Ierland, Macedoniė en Polen hebben daar nog niks over los gelaten.
Gezelligquote:Op maandag 21 januari 2019 17:47 schreef Driepink het volgende:
Ik heb hier geen verstand van, maar kom gewoon lekker rondhangen hier
Als Bulgarije mee zou doen zou ik zeggen dat die sowieso het na ons bekend zouden maken.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
True maar na ons zijn maar twee dagen over
Gezellig hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 17:47 schreef Driepink het volgende:
Ik heb hier geen verstand van, maar kom gewoon lekker rondhangen hier
Ik ben er nog steeds niet enthousiast over, beetje 13 in een dozijn stem, maar goed, wat weet ik er vanafquote:Op maandag 21 januari 2019 17:47 schreef Dave het volgende:
Hier heeft ie het over een band, maar goed, da's inmiddels 4 jaar geleden.
Ja eens, de aandachtshoeren.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als Bulgarije mee zou doen zou ik zeggen dat die sowieso het na ons bekend zouden maken.
Jaaaaa dit wil ik!quote:Op maandag 21 januari 2019 17:48 schreef Greys het volgende:
Oh en hij woont in Spijkenisse dus die kan dan mooi net als Joan Franka destijds in dit najaar een keer bij ons in de ESF FOK kroeg komen spelen.Lekker dichtbij.
Een briljant lied met een goede stem is alles dat nodig is om te winnenquote:Op maandag 21 januari 2019 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet enthousiast over, beetje 13 in een dozijn stem, maar goed, wat weet ik er vanaf
Ik zweer je bij deze dat we dat voor je gaan vragen aan hem op de persmiddag in april.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa dit wil ik!
Is het bekend of hij kan sjoelen?
Vond hem al een beetje Rotterdams klinken.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:48 schreef Greys het volgende:
Oh en hij woont in Spijkenisse dus die kan dan mooi net als Joan Franka destijds in dit najaar een keer bij ons in de ESF FOK kroeg komen spelen.Lekker dichtbij.
Alleen al voor die quirky smile zou ik sms-en. Nog een wenkbrauw erbij en klaar.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet enthousiast over, beetje 13 in een dozijn stem, maar goed, wat weet ik er vanaf
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zweer je bij deze dat we dat voor je gaan vragen aan hem op de persmiddag in april.En dan nemen we het wel op op een filmpje, het sjoelantwoord.
Cornald heeft echt nooit dance track gezegd toch? Dat bedacht Shownieuws.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:54 schreef Momo... het volgende:
Zat Cornald nou gewoon Jan Smit laatst te trollen met de 'dance track', omdat Jan Smit daar altijd over heeft
Ah dacht dat dat ook van Cornald kwamquote:Op maandag 21 januari 2019 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald heeft echt nooit dance track gezegd toch? Dat bedacht Shownieuws.
Ja jammer. Ze hadden het toch beter geheim kunnen houden. Aan de andere kant, dan heeft ie dat nu maar gehad en wordt men hopelijk in maart erg enthousiast.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:57 schreef aarontje112 het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd, klinkt allemaal goed hoor!
Waar ik wel een beetje tegen op zie is die stroom aan negativiteit die er nu weer op afkomt. Denken mensen nou werkelijk dat Waylon in Macedoniė ook bekend was. Echt why
quote:
Conspiracyquote:Op maandag 21 januari 2019 18:00 schreef Em31 het volgende:
Hey wat grappig hij was laatst het voorprogramma van Sheppard hier in NL
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:00 schreef Em31 het volgende:
Hey wat grappig hij was laatst het voorprogramma van Sheppard hier in NL
Nog maar 2 liedjes bekendquote:Op maandag 21 januari 2019 18:01 schreef Driepink het volgende:
Jullie kenners weten dit wel: wie maakt dit jaar tot nu toe de meeste kans om te winnen? Of zijn nog niet alle liedjes bekend?
Ben benieuwd of Duncan zelf misschien nog bij Late Night of Jinek ofzo komt? DWDD zit al vol volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2019 18:02 schreef Greys het volgende:
Waylon gaat zo bij sbs zeggen wat ie van z'n opvolger vindt. Die hebben ze meteen gebeld
Wauw, dit grapje heb ik nog nergens voorbij zien komen.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer zo een kneus van the voice.
Kap daar eens mee stuur Rinus of Ben en Ruurd veel leuker of een echte artiest.
Maar ach, das eigenlijk altijd zo. Kijk naar TCL..quote:Op maandag 21 januari 2019 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jammer. Ze hadden het toch beter geheim kunnen houden. Aan de andere kant, dan heeft ie dat nu maar gehad en wordt men hopelijk in maart erg enthousiast.
Dat dus.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:04 schreef libranl het volgende:
Wel vraag ik me af hoeveel ervaring deze jongen heeft met optreden en of hij ook met de druk om kan gaan om voor zoveel mensen op te treden. Een ingestuurd liedje kan goed zijn, hij moet het live ook kunnen overbrengen.
is geen grap kneuzen van the voice boeit me niet overratted hype kut programma zo een rinus of ben en ruurd zou ik supporteren hoezo zou dat een grap zijn net of zo een braderieen en parijen artiest van the voice beter is.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:06 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wauw, dit grapje heb ik nog nergens voorbij zien komen.
Kuntrie.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
Moet nog Youtuben, maar Duncan maakt toch geen country he?
Oei, 18 mei heb ik al plannenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
14 - 16 - 18 mei
Zet maar in je agenda want we kijken bij Henk
We kijken de halve finale waar NL in moet bij Henk. Eind januari weten we of dat 14 of 16 mei is, dan kan iedereen vast de dag erna vrij nemenquote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
We kijken de halve finale waar NL in moet bij Henk. Eind januari weten we of dat 14 of 16 mei is, dan kan iedereen vast de dag erna vrij nemen
14 mei is op een dinsdagquote:Op maandag 21 januari 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je kan lachen maar je zit daar gewoon straks met je vlaggetje
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
En nu mogen we allemaal heel opgelucht blij zijn en uit ons dak gaan dat JAN en MAAN niet gaan!![]()
![]()
![]()
Heb je nog nooit een songfestival gezien?quote:Op maandag 21 januari 2019 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
14 mei is op een dinsdag
16 mei is op een donderdag
Beide dagen moet ik gewoon werken, of is het savonds?
Van 21.00 tot 23.00 uurquote:Op maandag 21 januari 2019 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
14 mei is op een dinsdag
16 mei is op een donderdag
Beide dagen moet ik gewoon werken, of is het savonds?
Nooit gezien neequote:Op maandag 21 januari 2019 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een songfestival gezien?Ja de uitzending is 's avonds. Op groot scherm in de kroeg
Dat zou betekenen dat we nu 2e staan?quote:Op maandag 21 januari 2019 18:16 schreef Martijnnnpp het volgende:
Nederland is zelfs weer 2 plekken omhoog bij de bookmakers, Nederlanders zijn gewoon weer veel te negatief zoals gewoonlijk
We spreken daar eind van de middag of begin vd avond af met z'n allen, net hoe laat iedereen er kan zijn. En dan van negen tot elf de uitzending op groot scherm.quote:
Mwah, Cornald klonk niet alsof hij het 'wel best' vond.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat we nu 2e staan?
Ik vind deze Duncan geen bijzonder talent. Maar het kan natuurlijk altijd dat hij ineens ontbolstert. Heb er alleen niet zo'n goed gevoel bij, Ilse DeLange pusht haar pupil en de rest van de commissie vindt het wel best.
Bookmakers weten niks van het ESF, alleen van geld verdienen. Als er ineens veel mensen inzetten op Nederland, krijg je minder voor je nieuw ingezette euro en stijg je bij de bookies. Gewoon een rekensom van mensen die weten hoe je goed geld verdientquote:Op maandag 21 januari 2019 18:16 schreef Martijnnnpp het volgende:
Nederland is zelfs weer 2 plekken omhoog bij de bookmakers, Nederlanders zijn gewoon weer veel te negatief zoals gewoonlijk
Ik moet dan wel met iemand meerijden denk ikquote:Op maandag 21 januari 2019 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
We spreken daar eind van de middag of begin vd avond af met z'n allen, net hoe laat iedereen er kan zijn. En dan van negen tot elf de uitzending op groot scherm.
Wie?quote:Op maandag 21 januari 2019 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie?
Dit is alsof je branco van der boomen naar de nations league finale stuurt.
Mooie stem, leuke uitstraling, dus ik sluit mij aan bij #TeamKomtgoed👌quote:Op maandag 21 januari 2019 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne stem.
Ik ben wel enthousiast hoor.
#TeamKomtgoed
🤣quote:Op maandag 21 januari 2019 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en oostblokfeestje, iedereen stemt op de buren etc. etc.
Zo dat ook weer gehad
Die snapt het gewoon niet. Ik snap niet hoe ESF-kenner bij AD is geworden. Ik moet zijn baan overnemen, want ik ben toch op zoekn naar een nieuwe jobquote:Op maandag 21 januari 2019 18:25 schreef Em31 het volgende:
What the fuckkk Raatgever is nog niet over Waylon heen![]()
https://twitter.com/adshownieuws/status/1087399292707442688?s=21
Hahaha, wat een loser is datquote:Op maandag 21 januari 2019 18:25 schreef Em31 het volgende:
Zo jammer dit, zo'n journalistje zonder zelfreflectie.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:25 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nu een paar nummers gehoord en ik denk ook dat het een succes wordt.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:22 schreef Nexum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Yayyyyy welkom!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:39 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik lurk hier elk jaar mee maar probeer nu eens aan te haken![]()
#teamkomtgoed
Dit wil ik meemaken!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je kan lachen maar je zit daar gewoon straks met je vlaggetje
Inderdaad. Al stuur je Marco Borsato, de gemiddelde oostblokker kent de persoon in kwestie toch niet.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:40 schreef Cee het volgende:
Mensen die het kansloos vinden dat een onbekend iemand naar het ESF gaat snappen er echt niks van.
Gezellig!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:39 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik lurk hier elk jaar mee maar probeer nu eens aan te haken![]()
#teamkomtgoed
Ja!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij wilt mij daar zien met mijn vlaggetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |