Dit ja.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:37 schreef Blueberry. het volgende:
Ik ben hier dus echt enthousiast over!
En nee, ook ik ken de beste man niet, maar:
1. Hij ziet er goed uit (!!!!)
2. Veel enthousiasme over zijn nummer, unaniem gekozen
3. Timing uitbrengen van het nummer lijkt top
Dus, wat maakt het nou uit dat wij hem niet kennen? Als het totaalplaatje straks maar klopt(en de voortekenen zijn goed)
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:38 schreef Chocoladesoes het volgende:
Jaaaa ik join #teamkomtgoed!!! *insert cheerleader emoticon*
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:38 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ilse als Duncan hoger eindigt dan de 18de plek
Da's juist goed. Hoe eerder het nummer zelf bekend is, hoe groter de kans dat mensen het al zat zijn tegen de tijd dat het songfestival daadwerkelijk begint.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:38 schreef La_Moustache het volgende:
Maar zijn nummer weten we dus pas in Maart? Pff.
Denk je echt dat zij het nr geschreven heeft dan? Ik ben confused, die quote van Ilse in het artikel klinkt alsof ie het gewoon zelf geschreven heeft toch. Of lees ik nou verkeerd.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:38 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ilse als Duncan hoger eindigt dan de 18de plek
Geen idee, misschien wel co-writen of juist ondersteunen om op te sturen?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je echt dat zij het nr geschreven heeft dan? Ik ben confused, die quote van Ilse in het artikel klinkt alsof ie het gewoon zelf geschreven heeft toch. Of lees ik nou verkeerd.
Nee, maar ook geen chronische depressie omdat ie gaat.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat je op een gegeven moment denkt van: goh, misschien moeten we anders zelf maar een keer meedoen als subforumpje. Is er iemand hier die er bij voorbaat al veel vertrouwen in heeft?
Ja. Eigenlijk zijn we de allerlaatsten. Want Zweden kiest nog 9 maart maar die nummers heeft iedereen dan ook al lang daarvoor gehoord.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Da's juist goed. Hoe eerder het nummer zelf bekend is, hoe groter de kans dat mensen het al zat zijn tegen de tijd dat het songfestival daadwerkelijk begint.
Oh maar ik dacht dat je met je plaatje bedoelde mss dat het haar lied is. Sorryquote:Op maandag 21 januari 2019 17:41 schreef Momo... het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel co-writen of juist ondersteunen om op te sturen?
Is het van alle landen al bekend wanneer ze het bekend maken?quote:Op maandag 21 januari 2019 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk zijn we de allerlaatsten. Want Zweden kiest nog 9 maart maar die nummers heeft iedereen dan ook al lang daarvoor gehoord.
Nee, zo lang ie maar hoger eindigt dan 18, tenminste zo interpreteerde ik die gif.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht dat je met je plaatje bedoelde mss dat het haar lied is. Sorry
Ja en als Ilse zegt dat hij goede muziek maakt, dan heb ik daar wel vertrouwen inquote:Op maandag 21 januari 2019 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik heb er serieus een heel goed gevoel over. Ook omdat Ilse zegt dat hij zulke goede nummers schrijft die internationaal zijn.
Dit wordt geen flutlied. Echt.
10 maart deadline, wij 7 maart lied bekend. Dus dat we een van de allerlaatsten zijn kunnen we denk ik wel met aardige zekerheid zeggen. En heeeeel veel data al bekend, die zijn er allemaal vóór. Alleen Zweden niet.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het van alle landen al bekend wanneer ze het bekend maken?
Ik beantwoord m'n eigen vraag: nee. Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Ierland, Macedonië en Polen hebben daar nog niks over los gelaten.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het van alle landen al bekend wanneer ze het bekend maken?
Ik ook.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en als Ilse zegt dat hij goede muziek maakt, dan heb ik daar wel vertrouwen in
True maar na ons zijn maar twee dagen overquote:Op maandag 21 januari 2019 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik beantwoord m'n eigen vraag: nee. Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Ierland, Macedonië en Polen hebben daar nog niks over los gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |