Als Bulgarije mee zou doen zou ik zeggen dat die sowieso het na ons bekend zouden maken.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
True maar na ons zijn maar twee dagen over
Gezellig hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 17:47 schreef Driepink het volgende:
Ik heb hier geen verstand van, maar kom gewoon lekker rondhangen hier
Ik ben er nog steeds niet enthousiast over, beetje 13 in een dozijn stem, maar goed, wat weet ik er vanafquote:Op maandag 21 januari 2019 17:47 schreef Dave het volgende:
Hier heeft ie het over een band, maar goed, da's inmiddels 4 jaar geleden.
Ja eens, de aandachtshoeren.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als Bulgarije mee zou doen zou ik zeggen dat die sowieso het na ons bekend zouden maken.
Jaaaaa dit wil ik!quote:Op maandag 21 januari 2019 17:48 schreef Greys het volgende:
Oh en hij woont in Spijkenisse dus die kan dan mooi net als Joan Franka destijds in dit najaar een keer bij ons in de ESF FOK kroeg komen spelen.Lekker dichtbij.
Een briljant lied met een goede stem is alles dat nodig is om te winnenquote:Op maandag 21 januari 2019 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet enthousiast over, beetje 13 in een dozijn stem, maar goed, wat weet ik er vanaf
Ik zweer je bij deze dat we dat voor je gaan vragen aan hem op de persmiddag in april.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa dit wil ik!
Is het bekend of hij kan sjoelen?
Vond hem al een beetje Rotterdams klinken.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:48 schreef Greys het volgende:
Oh en hij woont in Spijkenisse dus die kan dan mooi net als Joan Franka destijds in dit najaar een keer bij ons in de ESF FOK kroeg komen spelen.Lekker dichtbij.
Alleen al voor die quirky smile zou ik sms-en. Nog een wenkbrauw erbij en klaar.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet enthousiast over, beetje 13 in een dozijn stem, maar goed, wat weet ik er vanaf
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zweer je bij deze dat we dat voor je gaan vragen aan hem op de persmiddag in april.En dan nemen we het wel op op een filmpje, het sjoelantwoord.
Cornald heeft echt nooit dance track gezegd toch? Dat bedacht Shownieuws.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:54 schreef Momo... het volgende:
Zat Cornald nou gewoon Jan Smit laatst te trollen met de 'dance track', omdat Jan Smit daar altijd over heeft
Ah dacht dat dat ook van Cornald kwamquote:Op maandag 21 januari 2019 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald heeft echt nooit dance track gezegd toch? Dat bedacht Shownieuws.
Ja jammer. Ze hadden het toch beter geheim kunnen houden. Aan de andere kant, dan heeft ie dat nu maar gehad en wordt men hopelijk in maart erg enthousiast.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:57 schreef aarontje112 het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd, klinkt allemaal goed hoor!
Waar ik wel een beetje tegen op zie is die stroom aan negativiteit die er nu weer op afkomt. Denken mensen nou werkelijk dat Waylon in Macedonië ook bekend was. Echt why
quote:
Conspiracyquote:Op maandag 21 januari 2019 18:00 schreef Em31 het volgende:
Hey wat grappig hij was laatst het voorprogramma van Sheppard hier in NL
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:00 schreef Em31 het volgende:
Hey wat grappig hij was laatst het voorprogramma van Sheppard hier in NL
Nog maar 2 liedjes bekendquote:Op maandag 21 januari 2019 18:01 schreef Driepink het volgende:
Jullie kenners weten dit wel: wie maakt dit jaar tot nu toe de meeste kans om te winnen? Of zijn nog niet alle liedjes bekend?
Ben benieuwd of Duncan zelf misschien nog bij Late Night of Jinek ofzo komt? DWDD zit al vol volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2019 18:02 schreef Greys het volgende:
Waylon gaat zo bij sbs zeggen wat ie van z'n opvolger vindt. Die hebben ze meteen gebeld
Wauw, dit grapje heb ik nog nergens voorbij zien komen.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer zo een kneus van the voice.
Kap daar eens mee stuur Rinus of Ben en Ruurd veel leuker of een echte artiest.
Maar ach, das eigenlijk altijd zo. Kijk naar TCL..quote:Op maandag 21 januari 2019 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jammer. Ze hadden het toch beter geheim kunnen houden. Aan de andere kant, dan heeft ie dat nu maar gehad en wordt men hopelijk in maart erg enthousiast.
Dat dus.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:04 schreef libranl het volgende:
Wel vraag ik me af hoeveel ervaring deze jongen heeft met optreden en of hij ook met de druk om kan gaan om voor zoveel mensen op te treden. Een ingestuurd liedje kan goed zijn, hij moet het live ook kunnen overbrengen.
is geen grap kneuzen van the voice boeit me niet overratted hype kut programma zo een rinus of ben en ruurd zou ik supporteren hoezo zou dat een grap zijn net of zo een braderieen en parijen artiest van the voice beter is.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:06 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wauw, dit grapje heb ik nog nergens voorbij zien komen.
Kuntrie.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
Moet nog Youtuben, maar Duncan maakt toch geen country he?
Oei, 18 mei heb ik al plannenquote:Op maandag 21 januari 2019 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
14 - 16 - 18 mei
Zet maar in je agenda want we kijken bij Henk
We kijken de halve finale waar NL in moet bij Henk. Eind januari weten we of dat 14 of 16 mei is, dan kan iedereen vast de dag erna vrij nemenquote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
We kijken de halve finale waar NL in moet bij Henk. Eind januari weten we of dat 14 of 16 mei is, dan kan iedereen vast de dag erna vrij nemen
14 mei is op een dinsdagquote:Op maandag 21 januari 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je kan lachen maar je zit daar gewoon straks met je vlaggetje
quote:Op maandag 21 januari 2019 17:05 schreef Aoibhin het volgende:
En nu mogen we allemaal heel opgelucht blij zijn en uit ons dak gaan dat JAN en MAAN niet gaan!![]()
![]()
![]()
Heb je nog nooit een songfestival gezien?quote:Op maandag 21 januari 2019 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
14 mei is op een dinsdag
16 mei is op een donderdag
Beide dagen moet ik gewoon werken, of is het savonds?
Van 21.00 tot 23.00 uurquote:Op maandag 21 januari 2019 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
14 mei is op een dinsdag
16 mei is op een donderdag
Beide dagen moet ik gewoon werken, of is het savonds?
Nooit gezien neequote:Op maandag 21 januari 2019 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een songfestival gezien?Ja de uitzending is 's avonds. Op groot scherm in de kroeg
Dat zou betekenen dat we nu 2e staan?quote:Op maandag 21 januari 2019 18:16 schreef Martijnnnpp het volgende:
Nederland is zelfs weer 2 plekken omhoog bij de bookmakers, Nederlanders zijn gewoon weer veel te negatief zoals gewoonlijk
We spreken daar eind van de middag of begin vd avond af met z'n allen, net hoe laat iedereen er kan zijn. En dan van negen tot elf de uitzending op groot scherm.quote:
Mwah, Cornald klonk niet alsof hij het 'wel best' vond.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat we nu 2e staan?
Ik vind deze Duncan geen bijzonder talent. Maar het kan natuurlijk altijd dat hij ineens ontbolstert. Heb er alleen niet zo'n goed gevoel bij, Ilse DeLange pusht haar pupil en de rest van de commissie vindt het wel best.
Bookmakers weten niks van het ESF, alleen van geld verdienen. Als er ineens veel mensen inzetten op Nederland, krijg je minder voor je nieuw ingezette euro en stijg je bij de bookies. Gewoon een rekensom van mensen die weten hoe je goed geld verdientquote:Op maandag 21 januari 2019 18:16 schreef Martijnnnpp het volgende:
Nederland is zelfs weer 2 plekken omhoog bij de bookmakers, Nederlanders zijn gewoon weer veel te negatief zoals gewoonlijk
Ik moet dan wel met iemand meerijden denk ikquote:Op maandag 21 januari 2019 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
We spreken daar eind van de middag of begin vd avond af met z'n allen, net hoe laat iedereen er kan zijn. En dan van negen tot elf de uitzending op groot scherm.
Wie?quote:Op maandag 21 januari 2019 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie?
Dit is alsof je branco van der boomen naar de nations league finale stuurt.
Mooie stem, leuke uitstraling, dus ik sluit mij aan bij #TeamKomtgoed👌quote:Op maandag 21 januari 2019 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijne stem.
Ik ben wel enthousiast hoor.
#TeamKomtgoed
🤣quote:Op maandag 21 januari 2019 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en oostblokfeestje, iedereen stemt op de buren etc. etc.
Zo dat ook weer gehad
Die snapt het gewoon niet. Ik snap niet hoe ESF-kenner bij AD is geworden. Ik moet zijn baan overnemen, want ik ben toch op zoekn naar een nieuwe jobquote:Op maandag 21 januari 2019 18:25 schreef Em31 het volgende:
What the fuckkk Raatgever is nog niet over Waylon heen![]()
https://twitter.com/adshownieuws/status/1087399292707442688?s=21
Hahaha, wat een loser is datquote:Op maandag 21 januari 2019 18:25 schreef Em31 het volgende:
Zo jammer dit, zo'n journalistje zonder zelfreflectie.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:25 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nu een paar nummers gehoord en ik denk ook dat het een succes wordt.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:22 schreef Nexum het volgende:
Ik ben EXTREEM blij met deze keuze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is nou precies het onverwachte waar we voor moeten gaan. Ik verwacht een kwaliteitslied wat ons naar de top 10 brengt. En als het echt door Ilse is geschreven dan heb ik er ook volle vertrouwen in.![]()
Niet zo Debbie Downer zijn jongens, dit wordt een succes!!
Yayyyyy welkom!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:39 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik lurk hier elk jaar mee maar probeer nu eens aan te haken![]()
#teamkomtgoed
Dit wil ik meemaken!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je kan lachen maar je zit daar gewoon straks met je vlaggetje
Inderdaad. Al stuur je Marco Borsato, de gemiddelde oostblokker kent de persoon in kwestie toch niet.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:40 schreef Cee het volgende:
Mensen die het kansloos vinden dat een onbekend iemand naar het ESF gaat snappen er echt niks van.
Gezellig!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:39 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik lurk hier elk jaar mee maar probeer nu eens aan te haken![]()
#teamkomtgoed
Ja!quote:Op maandag 21 januari 2019 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij wilt mij daar zien met mijn vlaggetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |