Ik moet vooral altijd terugdenken aan die twist met de test met vragen over de toekomst. Geniaal bedachtquote:
Oh dat lijkt me erg beangstigend ja. En dat doet dan geen zeer? Komt door stress?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nooit hoofdpijn-migraine gehad gelukkig, maar wel een paar keer oogmigraine, zag ik ineens een soort vlek in mijn gezichtsveld die steeds groter werdEerste keer dacht ik wtf is dit ik word blind
Oh blijkbaar niet echt goed gekekenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef Cee het volgende:
@:Em31 ik dacht dat het een pony was, geen ezel?
#TeamPony
quote:Hider in the House was een spelprogramma op de BBC en bij de NCRV. In het programma werd er tien uur lang een beroemdheid verstopt en dat weet het hele gezin, behalve een van de ouders. Deze denkt dat er een totaal ander programma wordt opgenomen. De kinderen moeten samen met die beroemdheid vijf opdrachten uitvoeren waarmee ze steeds 100 punten kunnen verdienen. Er is een bonus van 250 punten als ze ervoor zorgen dat de persoon 10 uur lang verstopt blijft. Afhankelijk van het aantal punten wint het team een prijs.
Nee geen pijn, alleen erna als het over is een beetje hoofdpijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me erg beangstigend ja. En dat doet dan geen zeer? Komt door stress?
Gelukkig maar danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee geen pijn, alleen erna als het over is een beetje hoofdpijn.
En geen idee hoe het komt. Komt vrij random opzetten. Nu al een hele tijd niet meer gehad trouwens.
Ik ken alleen Ruud en Ria geloof ik. En die bokser.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind die Meike Lubbers echt rete irritant
Eurosonic / Noorderslag wat normaal in Groningen isquote:
wiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
Zij heeft het van de week voor mij echt verpest toen ze op een emotioneel moment van die Nienke alles wat zij zei juridisch gezien de grond in boorde. Het was gewoon niet het goede moment, gewoon even mond houden danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
Eurosonic Noorderslag!quote:
Oh dat weet ik zo snel even niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet vooral altijd terugdenken aan die twist met de test met vragen over de toekomst. Geniaal bedacht
Ja, ik gaf het goede antwoord weg, dus ik vermoed nog spectaculairdere statistieken van vandaag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Ging het nou hierover in het vorige topic?
Wordle 216 3/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 216 3/6
🟨⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 12 3/6
🟨🟨⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩