Dan kijk je te weinig drag racequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik moest 'stan' opzoeken, ik ga nu officieel richting boomer.
Ik vind het wel geinig voor af en toequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, misschien één keer gezien
Hoezo, Kyrgyzstan is in de correcte schrijfwijze toch ook onleesbaar?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Meke het volgende:
De TT is trouwens in het Engels, want in het Nederlands zou het één woord zijn, maar daar werd het onleesbaar van
Ik was er een keer benieuwd naar, dus een aflevering gekeken, hoewel ik niet meer 100% zeker weet of dat de echte was of de Nederlandse? Is er uberhaupt een Nederlandse?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig voor af en toeIk heb niet direct de behoefte om een hele serie te volgen, maar af en toe een aflevering als ik niet kan kiezen op Netflix pak ik graag mee
Eerlijk is eerlijk, we zijn in Nederland best goed in het inrichten van de openbare ruimte. Mag soms nog wel wat minder stenig en meer groen, maar die bewustwording komt ook langzamerhand.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel fascinerend hoeveel Utrecht is veranderd in 10 jaar tijd.
Uit de voorrondes nog niet echt. Hurricane uit Finland komt nog het meest in aanmerking.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
Ik heb dit nummer uit de Noorse voorronde nu al zo vaak geluisterd, dit is echt een oorworm, hebben jullie 1 nummers dat jullie al veel luistert hebben uit van de voorrondes?
Etquote:
Haten op Meke.quote:
Ja er is een Nederlandse, twee seizoenen zelfs alquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was er een keer benieuwd naar, dus een aflevering gekeken, hoewel ik niet meer 100% zeker weet of dat de echte was of de Nederlandse? Is er uberhaupt een Nederlandse?
Maar hoewel ik het idee allemaal leuk vind vond ik het ietsje te hysterisch geloof ikDus niet iets waar ik per se een heel seizoen van hoef te zien.
Dat is die van Jaap en Sander toch? Ja maar nu al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:54 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke, luister jij weleens de Zelfspodcast? (als podcastluisteraar)
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Stanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wat 'stan' is. Weer een niet bestaand woord dat gebruikt wordt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
Bij m'n ouders op de bank. Zij wilde graag een bepaalde film zien.
Inmiddels allebei in slaap gevallen en zit ik naar een film te kijken die me niet boeit.![]()
Ja dat is het ding met taal, daarin ontstaan nieuwe woorden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Fred van Leer er in zat, had je de Nederlandsequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was er een keer benieuwd naar, dus een aflevering gekeken, hoewel ik niet meer 100% zeker weet of dat de echte was of de Nederlandse? Is er uberhaupt een Nederlandse?
Maar hoewel ik het idee allemaal leuk vind vond ik het ietsje te hysterisch geloof ikDus niet iets waar ik per se een heel seizoen van hoef te zien.
Omdat je het niet leuk vindt of omdat je teveel andere luistert?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is die van Jaap en Sander toch? Ja maar nu al een tijdje niet meer
Ja ik vind het ook leuker dan ik het zou moeten vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat je het niet leuk vind of omdat je teveel andere luistert?
Ik begon er ooit mee en toen dacht ik GATVER wat een vervelende corporale gasten, dus nooit meer geluisterd. Toen ging ik op een dag toch weer een aflevering luisteren, een meer recente, en toen vond ik het wel heel leuk.
Oke goed verhaal.
Tevens dit advies opgevolgd, aflevering 1 was leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Bindend kijkadvies voor mensen met Disney+: Only Murders in the Building. Mysteriekomedie met Steve Martin, Selena Gomez en Martin Short, erg vermakelijk, elke dinsdag een nieuwe aflevering!
In vergelijking met België ofzo is het een verademing natuurlijk, maar in nieuwbouwwijken vind ik het soms wel verstikkend dat elke vierkante centimeter bewust gepland is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, we zijn in Nederland best goed in het inrichten van de openbare ruimte. Mag soms nog wel wat minder stenig en meer groen, maar die bewustwording komt ook langzamerhand.
Volgden mensen mijn kijk-advies maar eens opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Tevens dit advies opgevolgd, aflevering 1 was leuk!
Staat ook nog op mijn lijstje, moet alleen de drempel over om een nieuwe serie te beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Tevens dit advies opgevolgd, aflevering 1 was leuk!
Maar de controle heeft het gewoon een rood kringeltje eronder.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat is het ding met taal, daarin ontstaan nieuwe woorden.
Ja hij zeg meestal halfgoede dingen, of goede dingen met verkeerde onderbouwingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik weet niet zo goed wat ik vind van Sander Schimmelpenninck. Hij zegt soms dingen waarvan ik denk JA EENS en dan mag ik hem, maar dat kan zo omslaan denk ik.
IK heb Soundos niet belachelijk gemaaktquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
IK heb Soundos niet belachelijk gemaakt
Ik heb de Harry Potter reünie gekekenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgden mensen mijn kijk-advies maar eens op
Dit zijn korte afleveringen EN een kort seizoenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn lijstje, moet alleen de drempel over om een nieuwe serie te beginnenWhat we do in the shadows lijkt me ook wel wat
Dat heb ik ook altijd met hem. Ene moment helemaal eens, andere moment denk ik, wat ben je ook een vreselijke lul.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik weet niet zo goed wat ik vind van Sander Schimmelpenninck. Hij zegt soms dingen waarvan ik denk JA EENS en dan mag ik hem, maar dat kan zo omslaan denk ik.
Tegenovergestelde van George Constanza: Can’t stand yaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker belangrijk, die kent vast een heel normaal woord als scheurjurk of krumper ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de controle heeft het gewoon een rood kringeltje eronder.
Hij ging een keer, vlak na de winst van Verstappen, F1 en die hele hype rondom Max helemaal afkraken en zeggen dat F1 maar voor middelmatige mensen is (vooral mensen die eerst nooit kijken dan zeg maar, en nu helemaal meededen met de hype) en dat was wel GENIET0N hoor, want daar ben ik het totaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij zeg meestal halfgoede dingen, of goede dingen met verkeerde onderbouwing
Hahaha ja dat soort dingen vind ik dus ook heeerlijk, dat zij lekker de kakker uit gaan hangenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij ging een keer, vlak na de winst van Verstappen, F1 en die hele hype rondom Max helemaal afkraken en zeggen dat F1 maar voor middelmatige mensen is (vooral mensen die eerst nooit kijken dan zeg maar, en nu helemaal meededen met de hype) en dat was wel GENIET0N hoor, want daar ben ik het totaal mee eens.
Ja, oke. Eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In vergelijking met België ofzo is het een verademing natuurlijk, maar in nieuwbouwwijken vind ik het soms wel verstikkend dat elke vierkante centimeter bewust gepland is.
Heb je nog Franse, Spaanse of Italiaanse films in de aanbieding die ik moet zien ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgden mensen mijn kijk-advies maar eens op
Ah, je hebt goed van de gelegenheid gebruik gemaakt lees ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
Update: pa is inmiddels wakker. En kijkt geboeid.
Je bent eigenlijk twee poedels in een pak?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
Okee mensen op verzoek van @:guanabana ga ik vanavond een HEEL GROOT GEHEIM openbaren en jullie mogen raden wat het is.
Nee dat is algemeen bekend, geen geheim!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk twee poedels in een pak?
Jij bent stiekem Klaus Schwab.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
Okee mensen op verzoek van @:guanabana ga ik vanavond een HEEL GROOT GEHEIM openbaren en jullie mogen raden wat het is.
Aw, ik ben er de rest van de avond niet, maar als ik thuis ben, ga ik hier als eerste kijken wat voor geheim je hebt!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
Nein!quote:
Nou ja, ik dacht dus dat het een kakker-podcast was toen ik een vroege aflevering luisterde en toen was ik er meteen helemaal klaar mee, maar lately nemen ze de titel van de podcast best serieus want ik vind ze best wel leuk zichzelf en elkaar afkrakenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ja dat soort dingen vind ik dus ook heeerlijk, dat zij lekker de kakker uit gaan hangen![]()
![]()
Ik luister af en toe ook de podcast van Jaap en Kim, ook leuk!
Nee, want die had je sowieso wel gekeken neem ik aanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb de Harry Potter reünie gekekenMaar weet niet of dat als advies geldt
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
Mja ik heb al een half jaar niks meer geluisterd zie ik net, misschien wel weer eens aanzettenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dus dat het een kakker-podcast was toen ik een vroege aflevering luisterde en toen was ik er meteen helemaal klaar mee, maar lately nemen ze de titel van de podcast best serieus want ik vind ze best wel leuk zichzelf en elkaar afkrakenEn ze zeggen dus best vaak dingen waar ik het mee eens ben.
Tot er een moment komt dat ze het tegenovergestelde doen, en dan heb ik weer een hekel aan hem waarschijnlijk (oja Jaap probeerde hem te overtuigen van dat het ESF tof is, en daar had Sander natuurlijk de gangbare ouderwetse haatmening over)
En: ik kan me niet voorstellen dat die podcast van Jaap en Kim (hiervoor nooit van gehoord trouwens) leuk is, ik keek op de Insta van Kim pasgeleden en ik dacht, yuk
Je hebt de schoenen gekochtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, want die had je sowieso wel gekeken neem ik aan
Nee jullie zitten ALLEMAAL in de verkeerde richting.quote:
Meerdere mannenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee jullie zitten ALLEMAAL in de verkeerde richting.
Ik ben mega-oppervlakkig dus het gaat natuurlijk over mannen
Nee okee eenquote:
NEE WACHT DIT GAAT DE VERKEERDE KANT OPquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
NEE WACHT DIT GAAT DE VERKEERDE KANT OP
Je stemt FvD.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
Inhakend op mijn vorige reactie. Je hebt iets met Thierry Baudet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee jullie zitten ALLEMAAL in de verkeerde richting.
Ik ben mega-oppervlakkig dus het gaat natuurlijk over mannen
Oké nu wordt het verwarrendquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
NEE WACHT DIT GAAT DE VERKEERDE KANT OP
Spannendquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:07 schreef Meke het volgende:
Wie mist er in de SCquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Em31 het volgende:
Denken jullie dat @:Meke iemand vermoord heeft?
Haha nee ik geloof niet dat ik dat ooit zou zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inhakend op mijn vorige reactie. Je hebt iets met Thierry Baudet.
Je hebt dus iets met iemand, maar het is niet leuk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik geloof niet dat ik dat ooit zou zeggen![]()
Maar dit is wel het dichtstbij van iedereen tot nu toe alleen dan niet Thierry
Oké dan even doordenken. Je valt op foute, ballerige rechtse mannen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Je hebt iets met Arie Slob?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is wel leuk maar niet waarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt dus iets met iemand, maar het is niet leuk.
Min het rechtse, maar closequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oké dan even doordenken. Je valt op foute, ballerige rechtse mannen.
Je bent een gravin van een kasteel in Twente ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ok. Welke foute ballerige foute mannen zijn er. Sander Schimmelpennick dan?quote:
Ja als je dit bij de pogingen van @Redefine optelt ben je er geloof ik welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent een gravin van een kasteel in Twente ?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja als je dit bij de pogingen van @:Redefine optelt ben je er geloof ik wel
Die concertleider van The Voice is sinds kort weer vrij, las ik ergens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ok. Welke foute ballerige foute mannen zijn er. Sander Schimmelpennick dan?
Ga je samenwonen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja als je dit bij de pogingen van @:Redefine optelt ben je er geloof ik wel
Nee die dan weer absoluut nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die concertleider van The Voice is sinds kort weer vrij, las ik ergens.
Haha, iedereen denkt veel te groot, dit escaleert helemaal uit de klauwe Meke!quote:
Ali en Marco B ook. Zou dat dan De Waarheid zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die concertleider van The Voice is sinds kort weer vrij, las ik ergens.
Jullie zijn elkaar vandaag tegengekomen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, iedereen denkt veel te groot, dit escaleert helemaal uit de klauwe Meke!
quote:
Hahaha ja misschien had ik het iets kleiner kunnen aankondigen welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat was wel heel leuk geweest maar tenzij Guana vanochtend op de boosterlocatie was óf onzichtbaar in m'n huis ben ik niemand tegengekomen vandaagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jullie zijn elkaar vandaag tegengekomen.
Ha zie je wel dat het is. clickbaitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Clickbaitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ja misschien had ik het iets kleiner kunnen aankondigen wel
Het is inderdaad een kwestie van de puzzelstukjes bij elkaar rapen. De naam is ook al genoemdquote:
Je wilde groots aankondigen dat je geboosterd ben?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat was wel heel leuk geweest maar tenzij Guana vanochtend op de boosterlocatie was óf onzichtbaar in m'n huis ben ik niemand tegengekomen vandaag
Sander S dusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kwestie van de puzzelstukjes bij elkaar rapen. De naam is ook al genoemd
Heel goedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Iets met Sander Schimmelkneus, mensen
Heb ik gewoon twee keer het geraden. En de naam genoemd en gelijk dat het clickbait is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja sorry hoe lang ken je me nou alquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb ik gewoon twee keer het geraden. En de naam genoemd en gelijk dat het clickbait is.
Jij mag hem dus niet begrijp ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik weet waar zijn ouderlijk huis (kasteel) woontquote:
Verkeer jij ook in die kringen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet waar zijn ouderlijk huis (kasteel) woont
Nou dan is ze niet de enige. Hi ha ho, is dat ook weer uit te luchtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Had @:Em31 niet ook ooit gezegd dat ze Sander Schimmelpenninck aantrekkelijk vindt, of had ik dat verkeerd onthouden?
Ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet waar zijn ouderlijk huis (kasteel) woont
Uhh niet dat ik me herinnerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Had @:Em31 niet ook ooit gezegd dat ze Sander Schimmelpenninck aantrekkelijk vindt, of had ik dat verkeerd onthouden?
Ja ik had moeten weten dat je een dramaqueen bentquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry hoe lang ken je me nou alAls ik zoiets aankondig is het NOOIT serieus
Uiteraard!quote:
Nou trouwen is nou ook weer niet per sé de bedoelingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Meke gaat trouwen met Sander.
Fixed.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Meke is vandaag getrouwd met Sander.
Alleen kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou trouwen is nou ook weer niet per sé de bedoeling
Net zoiets als Thierry Baudet. Die heeft ook “iets” waardoor ik hem soms kortstondig iets aantrekkelijks vind hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Om Meke te 'steunen'...Ik vind hem niet per se aantrekkelijk (want klein, en nogal een valse onsympathieke uitstraling ook al heeft hij iets knaps), maar merk wel dat ik hem interessant vind, misschien juist omdat hij zowel een lul is als wel leuk.
En hij kan goed schrijven, zijn columns zijn wel goed, dus er zit iets bij van sapioseksualiteit.
Nou @Strani. Je weet wat je moet doen. Be like Sanderquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:48 schreef Em31 het volgende:
Ja vind hem ook niet perse onaantrekkelijk ofzo, dus @:Meke ik snap je wel een beetje hoor.
Nee, dat zou mijn hart breken!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou trouwen is nou ook weer niet per sé de bedoeling
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:48 schreef Em31 het volgende:
Ja vind hem ook niet perse onaantrekkelijk ofzo, dus @:Meke ik snap je wel een beetje hoor.
Sttttttt, ik heb net rust.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou @:Strani. Je weet wat je moet doen. Be like Sander
Ja maar bij Thierry is het alleen uiterlijk en verder nietsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net zoiets als Thierry Baudet. Die heeft ook “iets” waardoor ik hem soms kortstondig iets aantrekkelijks vind hebben
Hij is 1,76cm, dat kan primaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Om Meke te 'steunen'...Ik vind hem niet per se aantrekkelijk (want klein, en nogal een valse onsympathieke uitstraling ook al heeft hij iets knaps), maar merk wel dat ik hem interessant vind en weleens aan hem denk (
), misschien juist omdat hij zowel een lul is als wel leuk.
En hij kan goed schrijven, zijn columns zijn wel goed, dus er zit iets bij van sapioseksualiteit.
Valt wel mee, hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij mag hem dus niet begrijp ik?
Ach iemand aantrekkelijk vinden is toch ook niet iets ergs. Het is wat anders als door die aantrekkingskracht de slechte daden van die persoon wat gebagatelliseerd worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net zoiets als Thierry Baudet. Die heeft ook “iets” waardoor ik hem soms kortstondig iets aantrekkelijks vind hebben
Gewoon zoals je denkt met een C erbijquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor
Soms zegt hij zinnige dingen, soms is het een eigenwijze lul die zelf alles weet en de rest van de wereld is gek. Ik probeer vooral te vermijden dat ik uitgebreid moet nadenken hoe je z'n achternaam nou ook alweer schrijft
Ja maar alleen uiterlijk maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:52 schreef Meke het volgende:
Okee Thierry was mijn ALLERDIEPSTE geheim maar als iedereen dat ook op loopt te biechten
Kloptquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar bij Thierry is het alleen uiterlijk en verder niets(tegenwoordig in ieder geval niet meer).
Ach wees gerust. @Strani is veel te sympathiek om zich tot dat niveau te verlagen.quote:
Ik ben 1,65m hèquote:
Nee dat is waar maar toch VOELT het viesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar alleen uiterlijk maakt toch niet uit
Ja dat is heel erg Luctor. Ga voor straf maar in de hoek zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik geen idee heb wie Sander Schimmelpenninck is?
Ja precies ditquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar toch VOELT het vies
Je begint een beetje incel te klinken, neem even een Mars ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Nee, al die foute mannen aantrekkelijk vinden, zorgt ervoor dat er nooit wat aan de cultuur gaat veranderen en alle lieve mannen altijd maar alleen blijven en denken dat ze zich ook al een lul moeten gedragen om wat voor elkaar te kunnen spelen!
Huilt in single leven
Klopt, iets klopt er nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ik vind Thierry altijd zo'n klein hoofdje hebben in vergelijking met zijn lichaam
QFT.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Nee, al die foute mannen aantrekkelijk vinden, zorgt ervoor dat er nooit wat aan de cultuur gaat veranderen en alle lieve mannen altijd maar alleen blijven en denken dat ze zich ook al een lul moeten gedragen om wat voor elkaar te kunnen spelen!
Huilt in single leven
Okquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is heel erg Luctor. Ga voor straf maar in de hoek zitten
Hoi Bansheequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Huilt in single leven
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klopt, iets klopt er niet![]()
Het lijkt soms ook alsof hij iets onder zijn kleding heeft om hem extra 'buff' te maken. Ik snap zijn lichaam niet, ik wil hem naakt zien, en niet om sexy motieven.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach wees gerust. @:Strani is veel te sympathiek om zich tot dat niveau te verlagen.
Nou troost je, voor de lange termijn zoekt het gros van de vrouwen toch gewoon een goede manquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Huilt in single leven
Ja. Zekerquote:
Veiligheidsvestquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klopt, iets klopt er niet![]()
Het lijkt soms ook alsof hij iets onder zijn kleding heeft om hem extra 'buff' te maken. Ik snap zijn lichaam niet, ik wil hem naakt zien, en niet om sexy motieven.
Wat de relatie tussen Meke en Sander nu is, is mij nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry hoe lang ken je me nou alAls ik zoiets aankondig is het NOOIT serieus
Ja nee, niet duidelijk genoegquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
HahahaJA DIT KLOPT WEL
Die aan het zwembad kun je nog bestuderen?
Nou poe wie zou dat kunnen zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef Meke het volgende:
Wel een leuk feitje is dat zowel Sander áls de vrouw van Thierry op dezelfde middelbare school hebben gezeten. En een bekende SC'er óók op die school zat!
heb de naam wel eens gezien maar al zou ik er tegenaan lopenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik geen idee heb wie Sander Schimmelpenninck is?
Nee, het ligt aan de mannen die zich niet durven te melden!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
QFT.
Dus had John toch gelijk dat het aan de vrouwen ligt.
Wat is het woord van de dag?quote:
Niet zoveel hoor, alleen dat hij aantrekkelijk isquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat de relatie tussen Meke en Sander nu is, is mij nog steeds niet duidelijk.
Maar als je meer van iemand weet helpt het wel bij je idee over iemand.
Integendeel, we stannen hierquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:01 schreef Fred_B het volgende:
In Sander zit op termijn ook nog wel een Boos-uitzending, als ik dit zo lees.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef Meke het volgende:
Wel een leuk feitje is dat zowel Sander áls de vrouw van Thierry op dezelfde middelbare school hebben gezeten. En een bekende SC'er óók op die school zat!
In Wordle was het prick en ik had hem bij pas bij de laatste beurt.quote:
Zodra ze een aflevering over jou gaan maken en achtergrondgesprekken voeren met mensen die op dezelfde middelbare school als jou zatenquote:
Thanks, ik moet hem nog doen vandaag dus ik ga even een hole-in-one maken op Wordle.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Wordle was het prick en ik had hem bij pas bij de laatste beurt.
Een beetje foute, arrogante gladjanus, die maar met zijn vinger hoeft te knippen om elke vrouw te krijgen die hij wil. Dat kan niet lang goed gaan.quote:
Sander zegt tegen alle vrouwen 'Hey psst wil je mijn Slimste Mens bokaal zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:01 schreef Fred_B het volgende:
In Sander zit op termijn ook nog wel een Boos-uitzending, als ik dit zo lees.
Ik dacht dat het op dit tijdstip wel gespoilerd kon wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks, ik moet hem nog doen vandaag dus ik ga even een hole-in-one maken op Wordle.
Ohquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet zoveel hoor, alleen dat hij aantrekkelijk is
Jij moet Sander nog doen vandaagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks, ik moet hem nog doen vandaag dus ik ga even een hole-in-one maken op Wordle.
En een kasteel he. Ik vind mannen met een kasteel nog aantrekkelijker dan mannen in uniform!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje foute, arrogante gladjanus, die maar met zijn vinger hoeft te knippen om elke vrouw te krijgen die hij wil. Dat kan niet lang goed gaan.
Ja ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
(Ik ga ervan uit dat jij die bekende SC’er bent zo niet dan wie wel, WIE WEL?)
mijn type is het niet zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
OhIk zat op een spannend verhaal te wachten.
Dat Sander een goed hoofd heeft valt niet te ontkennen.
SPOILERquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Wordle was het prick en ik had hem bij pas bij de laatste beurt.
I would do anything for love but I won’t do Schimmel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij moet Sander nog doen vandaagDat wordt een nieuw #metoo schandaal
Ojaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje foute, arrogante gladjanus, die maar met zijn vinger hoeft te knippen om elke vrouw te krijgen die hij wil. Dat kan niet lang goed gaan.
Ja. En het werd net na de bekendmaking van de winnaar van De Slimste gedeeld in Nieuwsuur.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op dit tijdstip wel gespoilerd kon worden
Niemand wil schimmel nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
I would do anything for love but I won’t do Schimmel.
Ah, zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ikMaar zat precies tussen hen in, Sander was al vijf jaar weg toen ik er kwam (zat eerst op een andere school
) en de vrouw van Thierry was brugklasser toen ik in de zesde zat
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, zo.
Dat laatste klinkt echt alsof ze nu nog 12 is want ik denk steeds dat je zelf nog amper 20 bent (verder geen reden om dat te denken hoor maar je bent gewoon JEUGD jij).
Ik zat tussen Vincent van Gogh en Frenkie de Jong in qua middelbare school.
Haha ja ik vind het ook confronterend dat ik inmiddels al dubbel zo lang van de middelbare af ben als dat ik er ooit op heb gezetenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, zo.
Dat laatste klinkt echt alsof ze nu nog 12 is want ik denk steeds dat je zelf nog amper 20 bent (verder geen reden om dat te denken hoor maar je bent gewoon JEUGD jij).
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, zo.
Wat zijn dit voor aannamesquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat ik graag over m'n jeugdsentiment wil praten maar dat dat niet kan met jullie.
Ok sommige dingen wel dan. Pokémon bijvoorbeeld. Daar zit nog overlap in. Maar sommige dingen helemaal niet, niemand heeft ooit Spangas echt gevolgd hier
Jij hebt tenminste nog 2 mensen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, zo.
16quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar hoe oud was jij toen Spangas begon?
Kloddertje roze hiiieeer, kloddertje roze daaaarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:16 schreef Cee het volgende:
Jeugdsentiment is de familie Knots, loloballen en Oilily.
RRRRRUST RRRREINHEID RRRRREGELMAATquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:21 schreef Meridiaan het volgende:
En iets als mijn Franse tante Gazeuse
Ik vroeg me even af of ik het wasquote:
Dit wil ik trouwens heeeel graag nog eens zien. En is volgens mij ook voor mij leeftijdsapproriate jeugdsentimenten in tegenstelling tot familie Knots en Spangasquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:21 schreef Meridiaan het volgende:
En iets als mijn Franse tante Gazeuse
Wanneer ga je meedoen aan "met het mes op tafel" ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Kloddertje roze hiiieeer, kloddertje roze daaaar
Ja daar moest ik ook net aan denkenquote:
Trauma van de lolobal.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:16 schreef Cee het volgende:
Jeugdsentiment is de familie Knots, loloballen en Oilily.
Werd gewoon herhaald hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wanneer ga je meedoen aan "met het mes op tafel" ?
De familie knots is ver voor jouw tijd.
Bezwaar genoteerd, we gaan kijken wat we voor je kunnen doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
De fanclub dient bezwaar in tegen het ontbreken van Soundos in deze post, xoxo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog Krezip en Freek Bartels. Krezip waren brugklassers toen ik in de bovenbouw zat! Dus die zaten samen met mij tussen Vinnie en Frenkie in.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog 2 mensen.
Het is dat Edsilia naar een andere school ging een paar jaar later.
Met de Derriedouchequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:26 schreef Guanabana het volgende:
De Droomshow!
De Droomshow!
De Droomshow was weer zo!
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Bezwaar genoteerd, we gaan kijken wat we voor je kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Soort Godwin maar dan andersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij bestaat er een soort ongeschreven forumwet dat het na x aantal tijd altijd gaat over kinderprogramma's van vroeger.
Oilily vonden m’n ouders te duur maar ik mocht wel een Naf Naf trui.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Trauma van de lolobal.
Ik deed mee met een kleurwedstrijd en de eerste prijs zou een lolobal zijn.
En IK WON!!!![]()
En toen werden loloballen verboden omdat ze gevaarlijk zouden zijn. En kreeg ik een horloge![]()
En ik was wel een Oilily meisje, ik had een sjaaltje, agenda en natuurlijk de parfum (en die laatste heb ik een tijdje terug uit nostalgie weer gekocht maar ik draag hem nooit, ik snuffel wel af en toe aan het flesje)
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dan is ze niet de enige. Hi ha ho, is dat ook weer uit te lucht![]()
DATWASSETMENSE
Freekquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Krezip en Freek Bartels. Krezip waren brugklassers toen ik in de bovenbouw zat! Dus die zaten samen met mij tussen Vinnie en Frenkie in.
En die wiebelbrugquote:
Met dank aan Sander en Thierry en kinderprogramma'squote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:29 schreef Guanabana het volgende:
We hebben wel in bijna recordtijd een topic volgeluld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden een speciale sport- en muzische afdeling (die werd opgericht toen ik in de derde of vierde ongeveer zat) dus daar kwamen alle Special Snowflake Talenten die goed konden zingen of fluiten of sporten en dan voelden we ons een beetje talentless hacks vergeleken met hen.quote:
Ik had ook een Naf Naf truiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oilily vonden m’n ouders te duur maar ik mocht wel een Naf Naf trui.![]()
Had jij ook deo en parfum van Magic Girl?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie het nog over jeugdsentiment?TE MIN VOOR ANJA TE MIN VOOR AAAAAANJASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auw.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik vind het ook confronterend dat ik inmiddels al dubbel zo lang van de middelbare af ben als dat ik er ooit op heb gezeten
ik van de Fabeltjeskrantquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Verder ben ik van de tijd van Dommel, Boes en de Smurfen.
Die zin is zonder context wat ongelukkig tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Met dank aan Sander en Thierry en kinderprogramma's
Hebben jullie het nog over jeugdsentiment?Ohhh jaa dat vond ik ook leuk, en de Nederlandse versie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topstars
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zat ie bij je op dezelfde haai school hihaho.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:32 schreef Fred_B het volgende:
Freek Vonk zat op school een jaar onder mij. Al kende ik niemand uit die klas, behalve een verdwaalde zittenblijver, dus ik kan het me niet herinneren.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die zin is zonder context wat ongelukkig tegenwoordig
alles in deze vage tijd is zonder verdere uitleg confronterendquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die zin is zonder context wat ongelukkig tegenwoordig
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
We hadden een speciale sport- en muzische afdeling (die werd opgericht toen ik in de derde of vierde ongeveer zat) dus daar kwamen alle Special Snowflake Talenten die goed konden zingen of fluiten of sporten en dan voelden we ons een beetje talentless hacks vergeleken met hen.
Maar ja daar kwamen bijvoorbeeld Freekie en Frenkie vandaan.
I KNOWquote:
Maar dan is het accuraat dat ik dacht niemand uit dit topic Spangas zou volgen. Is toch iets van na jouw generatie denk ikquote:
Ik kwam vorig jaar een filmpje tegen van een reünie bij een studio 100 evenement. Ik kon het intronummer nog helemaal meezingen. En ik had het al meer dan 10 jaar niet meer gehoord.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
TE MIN VOOR ANJA TE MIN VOOR AAAAAANJA
Zo heb ik ook jaren `70 series als Q&Q en "Kunt u mij de weg naar hamelen vertellen" gezien.quote:
Mijn broertje is jouw leeftijd, daarom heb ik bijv Huis Anubis en Zoop ook nog gezien waardoor het eigenlijk van na mijn tijd isquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dan is het accuraat dat ik dacht niemand uit dit topic Spangas zou volgen. Is toch iets van na jouw generatie denk ik
Je heet eigenlijk Sander of Thierry?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef Strani het volgende:
Mijn naam staat vanavond vaker in dit topic dan wanneer ik zelf meepost.
Verder negeer ik al het bovenstaande vakkundig.
Nog veel 180s gegooid?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef Strani het volgende:
Mijn naam staat vanavond vaker in dit topic dan wanneer ik zelf meepost.
Verder negeer ik al het bovenstaande vakkundig.
En ik SPRING SPRING SPRING de wereld in!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar een filmpje tegen van een reünie bij een studio 100 evenement. Ik kon het intronummer nog helemaal meezingen. En ik had het al meer dan 10 jaar niet meer gehoord.
Ik moet meteen aan die ene boer van Boer zoekt Vrouw denken, HJA HJA.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Bij Beau zit een vrouw die inademend 'ja' zei!
Jij bent ook 1988 toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb de gloriedagen van de Spice Girls meegemaakt. Zelfs nog eens met Carnaval als een Spice Girl verkleed geweest :’)
Zoop was nét voor mijn tijd. Huis Anubis is ook sentimentquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn broertje is jouw leeftijd, daarom heb ik bijv Huis Anubis en Zoop ook nog gezien waardoor het eigenlijk van na mijn tijd is
Nee, met koppijn op bed gelegenquote:
Hja ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan die ene boer van Boer zoekt Vrouw denken, HJA HJA.
Was dat die film? Daar ben ik zelfs nog in de bios naartoe geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zoop was nét voor mijn tijd. Huis Anubis is ook sentimentHet Pad der Zeven Zonden en zo
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, met koppijn op bed gelegen
Conclusie: Met migraine werkt paracetamol niet, ibuprofen wél. Dus dankzij ibuprofen ben ik er weer. Of jullie daar blij mee moeten zijn is een tweede.
Balen! Nu weee helemaal hersteld?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Conclusie: Met migraine werkt paracetamol niet, ibuprofen wél. Dus dankzij ibuprofen ben ik er weer. Of jullie daar blij mee moeten zijn is een tweede.
Ja, nu wil ik natuurlijk weten welke van de vijfquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb de gloriedagen van de Spice Girls meegemaakt. Zelfs nog eens met Carnaval als een Spice Girl verkleed geweest :’)
Ik ben aardig herstellendequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen! Nu weee helemaal hersteld?
Bij mij helpt echt alleen sumatriptan. Mocht ik dat niet voorhanden hebben, dan neem ik een paracetamol en ibuprofen tegelijk. Dat helpt beter dan twee dezelfde pijnstillers
Klinkt net alsof ze stiktquote:
Ja, met dit liedje die ik woord voor woord nog mee kan zingenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Was dat die film? Daar ben ik zelfs nog in de bios naartoe geweest
Yes!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij bent ook 1988 toch?
Ik heb een keer met Koninginnedag Spice Girls geplaybackt, medaille gewonnen.![]()
Thanks! Is al wel oké hoor, is ook verder niks ergs, alleen een beetje irritantquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:43 schreef molloot200 het volgende:
Beterschap @:StraniHopelijk voel je je snel weer beter.
Eerste seizoen van WIDM wat ik ooit keek en dát is het programma waar ik ooit verliefd op werdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik sta redelijk onverschillig tegenover Soundos.
Ik vond haar in haar BAZENSEIZOEN van WIDM wel oke.
Nederlandse paracetamol in combinatie met Colombiaanse ibuprofen. Godenmix.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Cee het volgende:
Beterschap Strani, hopelijk werken de pijnstillers pijlsnel.
Veel mensen in deze SC die in 1988 zijn geborenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Yes!
En YASSSS
En Geri @:sportfreak
Beterschapquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Patrick die in de bus zatquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerste seizoen van WIDM wat ik ooit keek en dát is het programma waar ik ooit verliefd op werdSindsdien helaas nóóit meer zo geweest.
Fijn daarom dat de Belgische versie terugkwam, die ontwaakte de magie weer.
Hij filmt een molen en een ezel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Van alle zinnen die je niet had verwacht te lezen, verwachtte ik deze het allerminst.
Dat hamertje doet pijn nuquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Bij mij werkt soms het ene, soms het andere, op mysterieuze wijze. Behoorlijk klote als je dan eerst de verkeerde neemt.
Oh dat zou nog kunnenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is hij niet gewoon in Nederland voor ESNS?
Hebben jullie het nog over jeugdsentiment?En we zijn weer terug bij het ESF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |