Dan kijk je te weinig drag racequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik moest 'stan' opzoeken, ik ga nu officieel richting boomer.
Ik vind het wel geinig voor af en toequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, misschien één keer gezien
Hoezo, Kyrgyzstan is in de correcte schrijfwijze toch ook onleesbaar?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Meke het volgende:
De TT is trouwens in het Engels, want in het Nederlands zou het één woord zijn, maar daar werd het onleesbaar van
Ik was er een keer benieuwd naar, dus een aflevering gekeken, hoewel ik niet meer 100% zeker weet of dat de echte was of de Nederlandse? Is er uberhaupt een Nederlandse?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig voor af en toeIk heb niet direct de behoefte om een hele serie te volgen, maar af en toe een aflevering als ik niet kan kiezen op Netflix pak ik graag mee
Eerlijk is eerlijk, we zijn in Nederland best goed in het inrichten van de openbare ruimte. Mag soms nog wel wat minder stenig en meer groen, maar die bewustwording komt ook langzamerhand.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel fascinerend hoeveel Utrecht is veranderd in 10 jaar tijd.
Uit de voorrondes nog niet echt. Hurricane uit Finland komt nog het meest in aanmerking.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
Ik heb dit nummer uit de Noorse voorronde nu al zo vaak geluisterd, dit is echt een oorworm, hebben jullie 1 nummers dat jullie al veel luistert hebben uit van de voorrondes?
Etquote:
Haten op Meke.quote:
Ja er is een Nederlandse, twee seizoenen zelfs alquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was er een keer benieuwd naar, dus een aflevering gekeken, hoewel ik niet meer 100% zeker weet of dat de echte was of de Nederlandse? Is er uberhaupt een Nederlandse?
Maar hoewel ik het idee allemaal leuk vind vond ik het ietsje te hysterisch geloof ikDus niet iets waar ik per se een heel seizoen van hoef te zien.
Dat is die van Jaap en Sander toch? Ja maar nu al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:54 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke, luister jij weleens de Zelfspodcast? (als podcastluisteraar)
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Stanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wat 'stan' is. Weer een niet bestaand woord dat gebruikt wordt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
Bij m'n ouders op de bank. Zij wilde graag een bepaalde film zien.
Inmiddels allebei in slaap gevallen en zit ik naar een film te kijken die me niet boeit.![]()
Ja dat is het ding met taal, daarin ontstaan nieuwe woorden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Fred van Leer er in zat, had je de Nederlandsequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was er een keer benieuwd naar, dus een aflevering gekeken, hoewel ik niet meer 100% zeker weet of dat de echte was of de Nederlandse? Is er uberhaupt een Nederlandse?
Maar hoewel ik het idee allemaal leuk vind vond ik het ietsje te hysterisch geloof ikDus niet iets waar ik per se een heel seizoen van hoef te zien.
Omdat je het niet leuk vindt of omdat je teveel andere luistert?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is die van Jaap en Sander toch? Ja maar nu al een tijdje niet meer
Ja ik vind het ook leuker dan ik het zou moeten vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat je het niet leuk vind of omdat je teveel andere luistert?
Ik begon er ooit mee en toen dacht ik GATVER wat een vervelende corporale gasten, dus nooit meer geluisterd. Toen ging ik op een dag toch weer een aflevering luisteren, een meer recente, en toen vond ik het wel heel leuk.
Oke goed verhaal.
Tevens dit advies opgevolgd, aflevering 1 was leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Bindend kijkadvies voor mensen met Disney+: Only Murders in the Building. Mysteriekomedie met Steve Martin, Selena Gomez en Martin Short, erg vermakelijk, elke dinsdag een nieuwe aflevering!
In vergelijking met België ofzo is het een verademing natuurlijk, maar in nieuwbouwwijken vind ik het soms wel verstikkend dat elke vierkante centimeter bewust gepland is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, we zijn in Nederland best goed in het inrichten van de openbare ruimte. Mag soms nog wel wat minder stenig en meer groen, maar die bewustwording komt ook langzamerhand.
Volgden mensen mijn kijk-advies maar eens opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Tevens dit advies opgevolgd, aflevering 1 was leuk!
Staat ook nog op mijn lijstje, moet alleen de drempel over om een nieuwe serie te beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Tevens dit advies opgevolgd, aflevering 1 was leuk!
Maar de controle heeft het gewoon een rood kringeltje eronder.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat is het ding met taal, daarin ontstaan nieuwe woorden.
Ja hij zeg meestal halfgoede dingen, of goede dingen met verkeerde onderbouwingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik weet niet zo goed wat ik vind van Sander Schimmelpenninck. Hij zegt soms dingen waarvan ik denk JA EENS en dan mag ik hem, maar dat kan zo omslaan denk ik.
IK heb Soundos niet belachelijk gemaaktquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
IK heb Soundos niet belachelijk gemaakt
Ik heb de Harry Potter reünie gekekenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgden mensen mijn kijk-advies maar eens op
Dit zijn korte afleveringen EN een kort seizoenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn lijstje, moet alleen de drempel over om een nieuwe serie te beginnenWhat we do in the shadows lijkt me ook wel wat
Dat heb ik ook altijd met hem. Ene moment helemaal eens, andere moment denk ik, wat ben je ook een vreselijke lul.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik weet niet zo goed wat ik vind van Sander Schimmelpenninck. Hij zegt soms dingen waarvan ik denk JA EENS en dan mag ik hem, maar dat kan zo omslaan denk ik.
Tegenovergestelde van George Constanza: Can’t stand yaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker belangrijk, die kent vast een heel normaal woord als scheurjurk of krumper ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de controle heeft het gewoon een rood kringeltje eronder.
Hij ging een keer, vlak na de winst van Verstappen, F1 en die hele hype rondom Max helemaal afkraken en zeggen dat F1 maar voor middelmatige mensen is (vooral mensen die eerst nooit kijken dan zeg maar, en nu helemaal meededen met de hype) en dat was wel GENIET0N hoor, want daar ben ik het totaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij zeg meestal halfgoede dingen, of goede dingen met verkeerde onderbouwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |