abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 11:02:13 #1
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203297763




twitter

twitter


instagram









Johnny de Mol keihard ondervraagd in HLF8: 'Ja, dit lijkt op doofpot'


Slachtoffers Jeroen Rietbergen huilend in Beau: 'Hij is een roofdier'


Alle mediacourant artikelen over the Voice:
https://www.mediacourant.nl/?s=voice

SPOILER: Samenvatting van de BOOS-uitzending van 20 januari 2022 van Claudia-x
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 21-01-2022 11:06:47 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203297773
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Geen idee. Ik denk dat alleen Marco Borsato zelf hier het beste een verklaring voor kan geven.
Dat is niet het punt, en het punt wat @Za daar maakt, ben ik het wel volkomen mee eens: het wordt heel normaal en acceptabel gevonden dat we can heel jonge kinderen verwachten dat ze hun ouders, grootouders, oom/tantes, vrienden van de familie kussen en knuffelen. Dat hoort zo. Terwijl dat nou juist het eerste moment is waar je kinderen kunt leren dat ze dat niet hoeven als ze dat niet willen. Dat hun lichamelijke integriteit belangrijk is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203297778
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:59 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Of gewoon een ieder op het werk. Ook als je denkt iemand te steunen met een knuffel kun je dat eerst vragen.
Ja zeker!!

Als je iemand graag wilt steunen moet je gewoon vragen of je iets voor diegene kan betekenen. Als hij of zij dan behoefte heeft aan een knuffel kan hij of zij dat zelf wel aangeven
pi_203297789
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:

Marco was schokkend vanwege de nadruk op minderjarigen en (dacht ik) geen meldingen van meerderjarigen. Dat is echt pedogedrag i.p.v. smeerlappengedrag wat die andere twee doen.
Ik kan er echt met mijn pet niet bij. Echt geen woorden voor. Buiten dat ik er niet bij ben geweest en niet weet wat en hoe alles exact gebeurd is, maar deze verhalen klinken zo ontzettend niet ok. Marco B heeft echt een groot probleem.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:05:56 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203297808
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:57 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ongetwijfeld, alleen gaat het in de zaak Marco B om ontucht met minderjarige meisjes van 13, 14 en 15 :{

Dat is gewoon per definitie strafbaar.
Qua strafbaarheid wellicht wel, maar volgens mij gaat het om persoonlijke perceptie en dan vind ik dat Ali verder is gegaan met gelijke kwetsbaarheid (gegeven dat de verhalen kloppen). Waarmee ik niet wil doen alsof wat Marco B gedaan heeft wél oke is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:07:32 #6
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203297827
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Qua strafbaarheid wellicht wel, maar volgens mij gaat het om persoonlijke perceptie en dan vind ik dat Ali verder is gegaan met gelijke kwetsbaarheid (gegeven dat de verhalen kloppen). Waarmee ik niet wil doen alsof wat Marco B gedaan heeft wél oke is
Ik vind het hoe dan ook alle drie enorme klootzakken. Spong legde gister bij BeauHLF8 ook even heel duidelijk is wat ontucht is en dat 'iemand even bij de billen pakken' zoals sommigen hier gisteren relativeerden dus ook gevangenisstraf tot gevolg kan hebben.
pi_203297832
Ik pleit ervoor deze aanpak in te voeren:
https://www.hln.be/buiten(...)%2Fwww.google.com%2F
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203297835
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet het punt, en het punt wat @:Za daar maakt, ben ik het wel volkomen mee eens: het wordt heel normaal en acceptabel gevonden dat we can heel jonge kinderen verwachten dat ze hun ouders, grootouders, oom/tantes, vrienden van de familie kussen en knuffelen. Dat hoort zo. Terwijl dat nou juist het eerste moment is waar je kinderen kunt leren dat ze dat niet hoeven als ze dat niet willen. Dat hun lichamelijke integriteit belangrijk is.
:Y
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:08:35 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203297840
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Marco was schokkend vanwege de nadruk op minderjarigen en (dacht ik) geen meldingen van meerderjarigen. Dat is echt pedogedrag i.p.v. smeerlappengedrag wat die andere twee doen.
Het is wel opvallend dat hij bij een meisje van 14 2x ongevraagd aan de billen zou hebben gezeten, ook nadat ze heeft gezegd dat ze dat onwenselijk vond, en dat hij zoiets nooit zou hebben gedaan met een meisje van 17 (om een dwarsstraat te noemen). Al is dit natuurlijk het topje van de ijsberg.

Wel heel kwalijk natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203297870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vind het hoe dan ook alle drie enorme klootzakken. Spong legde gister bij Beau ook even heel duidelijk is wat ontucht is en dat 'iemand even bij de billen pakken' zoals sommigen hier gisteren relativeerden dus ook gevangenisstraf tot gevolg kan hebben.
Spong zat in HLF8. Bij Beau zaten Richard Korver en de advocaat van Ali B.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203297874
Meiden van 13 heeft meer te maken met efebofilie dan pedofilie.

Pedofilie wordt imo te snel toegepast
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_203297875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet het punt, en het punt wat @:Za daar maakt, ben ik het wel volkomen mee eens: het wordt heel normaal en acceptabel gevonden dat we can heel jonge kinderen verwachten dat ze hun ouders, grootouders, oom/tantes, vrienden van de familie kussen en knuffelen. Dat hoort zo. Terwijl dat nou juist het eerste moment is waar je kinderen kunt leren dat ze dat niet hoeven als ze dat niet willen. Dat hun lichamelijke integriteit belangrijk is.
Er zijn knuffel families en er zijn niet-knuffel families. In mijn familie is het heel normaal om te knuffelen, maar is bijvoorbeeld elkaar op de mond zoenen totaal uit den boze (grootouders en kleinkinderen, bijvoorbeeld).

In de familie van mijn ex-vrouw (tevens moeder van mijn kinderen) wordt nooit geknuffeld, maar wel op de mond gezoend. Op enig moment legde ik mijn zoontje in bed en die wilde ik op zijn wang kussen. Hij wil mij vol op de mond zoenen en toen heb ik hem uitgelegd dat ik dat niet prettig vind. Bleek hij het ook niet fijn te vinden dat oma dat deed. Daar moet je dan dus wel echt iets mee. Kei goed van hem, trouwens, hij is 6.

Hetzelfde geld voor het knuffelen, dus ik heb het daar met alle kinderen over gehad. En mijn ex met haar familie.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:10:46 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203297877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Spong zat in HLF8. Bij Beau zaten Richard Korver en de advocaat van Ali B.
Je hebt helemaal gelijk, ik haalde het even door elkaar. Zal het aanpassen.
pi_203297879
Ik hoor vrouwen om mij heen weleens zeggen dat er één ding is wat er na de coronacrisis mag blijven en dat is het stoppen met zoenen bij felicitaties en welkom/afscheidsknuffels door vreemden. Blijkbaar veel mannen die niet aanvoelen bij wie ze dat wel en bij wie ze dat niet behoren te doen, of veel mannen die het wel weten maar er misbruik van maken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203297890
Das ook het probleem met Marco, die staat te boek als amicaal, hartelijk en knuffelig. Zoals John de Mol zei gisteren zo is die gewoon en daar bedoeld hij niks verkeerd mee. Dat is niet gewoon…

Pluk al die mooie woorden ervan af en er staat een man van 50 kinderen te betasten.
pi_203297896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is wel opvallend dat hij bij een meisje van 14 2x ongevraagd aan de billen zou hebben gezeten, ook nadat ze heeft gezegd dat ze dat onwenselijk vond, en dat hij zoiets nooit zou hebben gedaan met een meisje van 17 (om een dwarsstraat te noemen). Al is dit natuurlijk het topje van de ijsberg.

Wel heel kwalijk natuurlijk.
We wisten natuurlijk al wel dat hij een ouwe snoeperd is wat betreft jongere vrouwen (Maan, Iris de Hond) maar de lopende aantijgingen zijn bijna volledig minderjarigen :{
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:12:50 #17
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_203297906
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik hoor vrouwen om mij heen weleens zeggen dat er één ding is wat er na de coronacrisis mag blijven en dat is het stoppen met zoenen bij felicitaties en welkom/afscheidsknuffels door vreemden. Blijkbaar veel mannen die niet aanvoelen bij wie ze dat wel en bij wie ze dat niet behoren te doen, of veel mannen die het wel weten maar er misbruik van maken.
Dat heb ik ook al een paar keer om me heen gehoord ja. Heb er zelf ook een hekel aan.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_203297920
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
We wisten natuurlijk al wel dat hij een ouwe snoeperd is wat betreft jongere vrouwen (Maan, Iris de Hond) maar de lopende aantijgingen zijn bijna volledig minderjarigen :{
We moeten ook eens stoppen met liefkozende/schattige koosnaampjes als ouwe snoeperd en het beestje bij zijn naam noemen, een vieze oude smeerlap.
pi_203297924
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik hoor vrouwen om mij heen weleens zeggen dat er één ding is wat er na de coronacrisis mag blijven en dat is het stoppen met zoenen bij felicitaties en welkom/afscheidsknuffels door vreemden. Blijkbaar veel mannen die niet aanvoelen bij wie ze dat wel en bij wie ze dat niet behoren te doen, of veel mannen die het wel weten maar er misbruik van maken.
Ik schreef dat hier eergisteren nog, mag lekker wegblijven.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:13:50 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203297927
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet het punt, en het punt wat @:Za daar maakt, ben ik het wel volkomen mee eens: het wordt heel normaal en acceptabel gevonden dat we can heel jonge kinderen verwachten dat ze hun ouders, grootouders, oom/tantes, vrienden van de familie kussen en knuffelen. Dat hoort zo. Terwijl dat nou juist het eerste moment is waar je kinderen kunt leren dat ze dat niet hoeven als ze dat niet willen. Dat hun lichamelijke integriteit belangrijk is.
Dat snapte ik ook wel. Maar als @Za het zo afkeurenswaardig vindt dat opa en oma's en dergelijke zo intiem zijn met hun kinderen, waarom is het van Marco Borsato dan zo cute? Dat was mijn punt in deze post.

Wat mij betreft is @Za op dit punt dus niet congruent in haar bevindingen.
pi_203297934
Ik vind het ook best schokkend dat het voor veel mannen blijkbaar een verrassing is dat vrouwen helemaal niet zo zitten te wachten op die 3 zoenen :')
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:15:14 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203297942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
We wisten natuurlijk al wel dat hij een ouwe snoeperd is wat betreft jongere vrouwen (Maan, Iris de Hond) maar de lopende aantijgingen zijn bijna volledig minderjarigen :{
Ja, al vind ik dat persoonlijk niet kwalijker (ook niet minder kwalijk) dan het misbruik maken van andere zwakkere meisjes die toevallig net wel de legale leeftijd hebben bereikt. Voor de wet is het wel oliedom natuurlijk, want dat is nu eenmaal een manier om die scheiding van kwetsbaarheid hard te maken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:15:19 #23
5428 crew  miss_sly
pi_203297943
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Er zijn knuffel families en er zijn niet-knuffel families. In mijn familie is het heel normaal om te knuffelen, maar is bijvoorbeeld elkaar op de mond zoenen totaal uit den boze (grootouders en kleinkinderen, bijvoorbeeld).

In de familie van mijn ex-vrouw (tevens moeder van mijn kinderen) wordt nooit geknuffeld, maar wel op de mond gezoend. Op enig moment legde ik mijn zoontje in bed en die wilde ik op zijn wang kussen. Hij wil mij vol op de mond zoenen en toen heb ik hem uitgelegd dat ik dat niet prettig vind. Bleek hij het ook niet fijn te vinden dat oma dat deed. Daar moet je dan dus wel echt iets mee. Kei goed van hem, trouwens, hij is 6.

Hetzelfde geld voor het knuffelen, dus ik heb het daar met alle kinderen over gehad. En mijn ex met haar familie.
Nee. Er zijn niet knuffel families en niet-knuffel families.

Er is een (piepjong) persoon dat op dat specifieke moment die specifieke persoon wel of niet een knuffel wil geven. Of een kus. Of op schoot zitten. En het volgen can de wens can dat kind op dat moment legt een basis voor het vertrouwen in de eigen lichamelijke integriteit en daarvoor op mogen komen. Het bevestigde gevoel dat je mag weigeren, ook aan je moeder, vader, oma.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203297952
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Das ook het probleem met Marco, die staat te boek als amicaal, hartelijk en knuffelig. Zoals John de Mol zei gisteren zo is die gewoon en daar bedoeld hij niks verkeerd mee. Dat is niet gewoon…

Pluk al die mooie woorden ervan af en er staat een man van 50 kinderen te betasten.
Gaat m.i. toch wel ver hoor. Als hij er op welke manier dan ook geen bijbedoelingen bij heeft is hij gewoon te amicaal en moet hij gecorrigeerd worden. Wat blijkbaar niet gebeurt. Een hand op de heup vind ik toch ook niet zo schokkend. Op de billen is al vreemder natuurlijk. Maar 'betasten'... Ik vind het lastig. Maar wellicht dat er meer bekend is wat (nog) niet naar buiten is gebracht..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:15:51 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203297953
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, dat had ik ook gevonden, maar ik was benieuwd hoe haar eigen bijdrage er precies uit zag.
Esmee Denters:



  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:17:15 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203297973
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:15 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Esmee Denters:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Heeft Denters daar ooit aan meegedaan ja?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203297974
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
We wisten natuurlijk al wel dat hij een ouwe snoeperd is wat betreft jongere vrouwen (Maan, Iris de Hond) maar de lopende aantijgingen zijn bijna volledig minderjarigen :{
Inderdaad, men zegt het valt wel mee bij Marco, maar die lag ten tijde van de voice regelmatig met fans van de fanclub in bed, die was druk zat.

Daarnaast heeft Yvonne met een vrouw gesproken, deelneemster van de Voice die Marco achter zich aan had. Marco probeerde ook telefonisch contact te zoeken en stond midden in de nacht ineens voor haar huis…

Opvallend dat ze allemaal dezelfde techniek gebruikten.
pi_203297978
Komende uit echt een mannengezin, was het ook heel snel duidelijk dat ik altijd beschermd moest worden. Op tijd naar huis, niet alleen in het donker. Broers moesten mee met stappen de eerste keren :') .
Mannen moesten mij beschermen tegen andere mannen. Dat is toch weird.
Je zal idd maar een dochter hebben. Marco heeft er eentje. Benieuwd hoe amicaal volwassen mannen mogen zijn bij zijn meisje. Lekker lang knuffelen, billen voelen. Welk probleem?

Maar goed, we/ en ook mannen/jongetjes hoeven niet beschermd te worden tegen mannen/vrouwen die uit de bosjes springen. Was het maar zo'n feest want dan is een aangifte zo gedaan. Het gaat veel subtieler dan dat. Leraren, coaches, familieleden, vrienden etc.
De loyaliteit of machtsverhouding houdt dit alles ook in stand. Zie dat maar te doorbreken, is onmogelijk.
Go hard or go home
pi_203297985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:15 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Esmee Denters:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Dank!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:18:26 #30
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203297990
Mocro Flavour is er ook niet meer.
pi_203297995
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Gaat m.i. toch wel ver hoor. Als hij er op welke manier dan ook geen bijbedoelingen bij heeft is hij gewoon te amicaal en moet hij gecorrigeerd worden. Wat blijkbaar niet gebeurt. Een hand op de heup vind ik toch ook niet zo schokkend. Op de billen is al vreemder natuurlijk. Maar 'betasten'... Ik vind het lastig. Maar wellicht dat er meer bekend is wat (nog) niet naar buiten is gebracht..
Een kerel van 50 hoeft geen meiden aan te raken, ook niet vanuit “amicale standpunten”, gewoon niet.
pi_203298007
Wat
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:15 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Esmee Denters:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat een goorlap is borsato toch. Mag samen met ali b gecanceld worden. Nooit meer op een podium.

Ik hoop nu toch echt dat we mensen zoals dit geen enkele kans meer geven op een podium.
pi_203298012
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Een kerel van 50 hoeft geen meiden aan te raken, ook niet vanuit “amicale standpunten”, gewoon niet.
Dat mag jij vinden. Maar dat maakt het nog niet meteen fout of sexueel geladen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203298017
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee. Er zijn niet knuffel families en niet-knuffel families.

Er is een (piepjong) persoon dat op dat specifieke moment die specifieke persoon wel of niet een knuffel wil geven. Of een kus. Of op schoot zitten. En het volgen can de wens can dat kind op dat moment legt een basis voor het vertrouwen in de eigen lichamelijke integriteit en daarvoor op mogen komen. Het bevestigde gevoel dat je mag weigeren, ook aan je moeder, vader, oma.
Ik snap echt niet wat je zegt. Er zijn families waarin geknuffeld wordt en families waarin dat niet gebeurt. Grotendeels groei je daarin mee als kind.

Maar dat wil niet zeggen dat je je als ouder niet bewust moet zijn van het feit dat kinderen dat misschien niet prettig vinden. of dat die zienswijze wijzigt naarmate ze ouder worden. Daar moet je het gesprek over blijven voeren, als je tenminste twijfelt of je kind het vertrouwen voelt om dat zelf aan te geven.

Overigens vermoed ik dat er eerder kinderen zijn die te weinig knuffels van hun ouders krijgen dan te veel en dat dat ook een groter probleem is, maar dat terzijde. Dat ik dat zo zie komt mogelijk ook door mijn opvoeding, want daar werd me toch wat afgeknuffeld.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:21:12 #35
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203298034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Onmogelijk.

Ik vraag me trouwens wel af, door jouw vraag, op welke leeftijd het begint dat jongens/mannen het idee krijgen dat zoiets een goed idee is. Zou een 11/12/13-jarige jongen al op dat idee komen?
Toen ik zelf die leeftijd was (2001-2003), was er enkel MSN en iets later hyves qua "social media". Ik heb nooit zoiets gehoord. Maar wel dat jongens wel echt aan het bespreken waren wie de beste kont had in de klas. Eenmaal op hyves kon je elkaar een soort taggen. *Marietje* zegt gedag tegen * Anne*
En toen gingen jongens wel bij bepaalde meiden vieze dingen taggen zoals *Piet* wordt graag gepijpt door *Anne*
Maar dickpics weet ik niet, denk wel als ze net iets ouder zijn, maar puberjongens zijn ook vaak onzeker natuurlijk.
pi_203298050
MSN en Hyves. Ik word echt oud.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203298060
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet het punt, en het punt wat @:Za daar maakt, ben ik het wel volkomen mee eens: het wordt heel normaal en acceptabel gevonden dat we can heel jonge kinderen verwachten dat ze hun ouders, grootouders, oom/tantes, vrienden van de familie kussen en knuffelen. Dat hoort zo. Terwijl dat nou juist het eerste moment is waar je kinderen kunt leren dat ze dat niet hoeven als ze dat niet willen. Dat hun lichamelijke integriteit belangrijk is.
Ouders die zich enigszins hebben verdiept in pedagogiek weten dat toch ook wel anno 2022? Op dat gebied is mi al wel veel vooruitgang geboekt ten opzichte van bijv. 20 jaar geleden.

In mijn omgeving zijn alle (aanstaande) jonge ouders zich wel bewust van het zorgvuldig omgaan met die lichamelijke integriteit, want je kind pushen zijn/haar grenzen te overschrijden maakt juist kwetsbaar. Überhaupt vreemd dat het normaal was om iemand te willen kussen of knuffelen terwijl die dat niet wil. Kind of volwassene maakt daarbij niet uit.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:24:20 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203298065
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Dat mag jij vinden. Maar dat maakt het nog niet meteen fout of sexueel geladen.
Uiteindelijk moet er vooral een cultuur komen waar er wederzijds respect is en daar bedoel ik dus mee dat iemands grenzen gerespecteerd worden. Waarin iemand zonder problemen kan zeggen als men gedrag mbt aanrakingen onprettig vindt en de ander er dan mee ophoudt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:24:40 #39
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203298070
Ik zal het niet vreemd vinden dat er ook een onderzoek komt in andere landen.
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2022 @ 11:25:34 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203298079
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik hoor vrouwen om mij heen weleens zeggen dat er één ding is wat er na de coronacrisis mag blijven en dat is het stoppen met zoenen bij felicitaties en welkom/afscheidsknuffels door vreemden. Blijkbaar veel mannen die niet aanvoelen bij wie ze dat wel en bij wie ze dat niet behoren te doen, of veel mannen die het wel weten maar er misbruik van maken.
Ik vind het, als man, ook prima om daar mee te kappen. Het scheelt erg veel ongemakkelijke situaties.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:26:04 #41
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203298086
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Uiteindelijk moet er vooral een cultuur komen waar er wederzijds respect is en daar bedoel ik dus mee dat iemands grenzen gerespecteerd worden. Waarin iemand zonder problemen kan zeggen als men gedrag mbt aanrakingen onprettig vindt en de ander er dan mee ophoudt.
Idd. Dat je een beetje menswaardig met elkaar omgaat. Lijkt soms veel gevraagd in deze wereld.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203298098
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:35 schreef miss_sly het volgende:

Ik vraag me trouwens wel af, door jouw vraag, op welke leeftijd het begint dat jongens/mannen het idee krijgen dat zoiets een goed idee is. Zou een 11/12/13-jarige jongen al op dat idee komen?
Ik begon zo ongeveer in groep 7 te merken dat een groep jongens in de klas van m'n zoon veel met seks bezig was en doorlopend onbetamelijke dingen zei. Ik weet niet of ze onbetamelijke berichten of foto's aan meiden stuurden, maar ik sluit het niet uit.

Ik had het er toen met een moeder van een van die jongens over wat ze allemaal zeiden terwijl ze bij mij in de auto zaten en ze wist niet wat ze hoorde. Ze dacht zelf dat haar zoon wat verlegen was en nog helemaal geen aandacht voor meiden had.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:26:51 #43
5428 crew  miss_sly
pi_203298099
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik snap echt niet wat je zegt. Er zijn families waarin geknuffeld wordt en families waarin dat niet gebeurt. Grotendeels groei je daarin mee als kind.

Maar dat wil niet zeggen dat je je als ouder niet bewust moet zijn van het feit dat kinderen dat misschien niet prettig vinden. of dat die zienswijze wijzigt naarmate ze ouder worden. Daar moet je het gesprek over blijven voeren, als je tenminste twijfelt of je kind het vertrouwen voelt om dat zelf aan te geven.

Overigens vermoed ik dat er eerder kinderen zijn die te weinig knuffels van hun ouders krijgen dan te veel en dat dat ook een groter probleem is, maar dat terzijde. Dat ik dat zo zie komt mogelijk ook door mijn opvoeding, want daar werd me toch wat afgeknuffeld.
Uit wat voor familie ze komen is niet van belang. Wat ze willen is van belang.

Mijn dochter is een ontzettende knuffelkont. Wanneer zij dat wil. En dat is niet altijd en niet met iedereen. In mijn schoonfamilie is het heel normaal dat iedereen elkaar kust en knuffelt bij begroeting en afscheid en zij vonden het heel moeilijk te accepteren dat zij dat niet altijd wilde. En pakten haar dan vast om toch een knuffel te geven. En zo werden neefjes of nichtjes opgedragen om iedereen een knuffel te geven. Daar moeten we vanaf. “Geef oma maar even een knuffel”. Zoiets moet uit het kind komen. En zo niet, moet dat zonder meer geaccepteerd. Daar hoef je niet over te praten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:26:51 #44
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203298100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk moet er vooral een cultuur komen waar er wederzijds respect is en daar bedoel ik dus mee dat iemands grenzen gerespecteerd worden. Waarin iemand zonder problemen kan zeggen als men gedrag mbt aanrakingen onprettig vindt en de ander er dan mee ophoudt.
Eens. Daarom verwelkomen we nu ook zoveel mensen in ons land die wel een goede moraal hebben en ons dat kunnen leren. Het zal dus alleen maar beter worden gelukkig.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:27:47 #45
5428 crew  miss_sly
pi_203298112
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:23 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ouders die zich enigszins hebben verdiept in pedagogiek weten dat toch ook wel anno 2022? Op dat gebied is mi al wel veel vooruitgang geboekt ten opzichte van bijv. 20 jaar geleden.

In mijn omgeving zijn alle (aanstaande) jonge ouders zich wel bewust van het zorgvuldig omgaan met die lichamelijke integriteit, want je kind pushen zijn/haar grenzen te overschrijden maakt juist kwetsbaar. Überhaupt vreemd dat het normaal was om iemand te willen kussen of knuffelen terwijl die dat niet wil. Kind of volwassene maakt daarbij niet uit.
Vergis je niet in hoe vaak er uitzonderingen gemaakt worden voor grootouders en overige familie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:28:06 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203298118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Eens. Daarom verwelkomen we nu ook zoveel mensen in ons land die wel een goede moraal hebben en ons dat kunnen leren. Het zal dus alleen maar beter worden gelukkig.
Laten we die discussie hier niet voeren, please.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203298125
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Uit wat voor familie ze komen is niet van belang. Wat ze willen is van belang.

Mijn dochter is een ontzettende knuffelkont. Wanneer zij dat wil. En dat is niet altijd en niet met iedereen. In mijn schoonfamilie is het heel normaal dat iedereen elkaar kust en knuffelt bij begroeting en afscheid en zij vonden het heel moeilijk te accepteren dat zij dat niet altijd wilde. En pakten haar dan vast om toch een knuffel te geven. En zo werden neefjes of nichtjes opgedragen om iedereen een knuffel te geven. Daar moeten we vanaf. “Geef oma maar even een knuffel”. Zoiets moet uit het kind komen. En zo niet, moet dat zonder meer geaccepteerd. Daar hoef je niet over te praten.
We zijn het eens hoor. Alleen kies ik er voor om daar wel met mijn kinderen over te praten om ze op die manier duidelijk te maken dat ze er zelf ook iets van mogen zeggen als het ze niet bevalt.

Maar kennelijk is dat ook victim blaming. Het zal wel.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:29:22 #48
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203298142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vergis je niet in hoe vaak er uitzonderingen gemaakt worden voor grootouders en overige familie.
Ik zei vroeger tegen mijn moeder altijd dat ik bij sommige familieleden geen fijne vibes had en die over wilde slaan bij verjaardagen qua kussen en dergelijke. Maar mijn moeder vond dat niet goed. Dus moest ik mij maar netjes gedragen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:29:31 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203298146
twitter
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:29:45 #50
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203298152
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vergis je niet in hoe vaak er uitzonderingen gemaakt worden voor grootouders en overige familie.
Ik vond het altijd vreselijk als puber dat je op een verjaardag echt iedereen 3 kussen moest geven. En dan heb je een grote familie en zo 30 mensen op een verjaardag. :') En vrouwen moesten natuurlijk iedereen een kus geven en mannen onderling alleen een handje.
pi_203298167
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef Momo het volgende:

En vrouwen moesten natuurlijk iedereen een kus geven en mannen onderling alleen een handje.
Ja, haha, wat is dat nu weer voor een stupide impliciete regel die we met z'n allen in stand houden?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:30:38 #52
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203298171
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jeetje, dat wordt dan eind dit jaar de Top 1996.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:31:07 #53
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203298178
Is het niet zo dat het Format van The Voice.
Machtsmisbruik uit lokt.

Coaches voelen zich wat tegenover zangeresjes.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:31:26 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203298181
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jeetje, dat wordt dan eind dit jaar de Top 1996.
Ali B zit daar al niet in neem ik aan?
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:31:33 #55
5428 crew  miss_sly
pi_203298185
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
We zijn het eens hoor. Alleen kies ik er voor om daar wel met mijn kinderen over te praten om ze op die manier duidelijk te maken dat ze er zelf ook iets van mogen zeggen als het ze niet bevalt.

Maar kennelijk is dat ook victim blaming. Het zal wel.
Ik begrijp niet waar je victim blaming vandaan haalt.

Natuurlijk praat je er met je kinderen over dat ze er zelf iets van mogen zeggen. Ik interpreteerde jouw erover praten als praten over het niet willen knuffelen. Mijn fout. Natuurlijk mogen ze het zelf zeggen. Maar voor een peuter of kleuter is het vrij lastig oma af te wijzen. Of die aardige oom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 21 januari 2022 @ 11:31:45 #56
39237 crew  H_T
2733
pi_203298189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik vond het altijd vreselijk als puber dat je op een verjaardag echt iedereen 3 kussen moest geven. En dan heb je een grote familie en zo 30 mensen op een verjaardag. :') En vrouwen moesten natuurlijk iedereen een kus geven en mannen onderling alleen een handje.
Ik zat daar ook echt niet bij iedereen op te wachten. Bij de tantes prima, oma wilde ik eigenlijk liever overslaan :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:32:10 #57
5428 crew  miss_sly
pi_203298199
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zei vroeger tegen mijn moeder altijd dat ik bij sommige familieleden geen fijne vibes had en die over wilde slaan bij verjaardagen qua kussen en dergelijke. Maar mijn moeder vond dat niet goed. Dus moest ik mij maar netjes gedragen.
Precies dat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203298207
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Had dat voor de top2000 kunnen worden ingevoerd. Ik ben geen liefhebber van Marco Borsato zijn muziek
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203298209
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee. Er zijn niet knuffel families en niet-knuffel families.

Er is een (piepjong) persoon dat op dat specifieke moment die specifieke persoon wel of niet een knuffel wil geven. Of een kus. Of op schoot zitten. En het volgen can de wens can dat kind op dat moment legt een basis voor het vertrouwen in de eigen lichamelijke integriteit en daarvoor op mogen komen. Het bevestigde gevoel dat je mag weigeren, ook aan je moeder, vader, oma.
Op zich is het uiteraard goed dat je ook binnen een familie kan zeggen wat je wel en niet fijn vindt. Maar - normaal gesproken - zijn dit allemaal uitingen uit genegenheid en liefde. Die dus wel irritant of vervelend kunnen zijn. Maar dat is nog wel totaal anders dan waar het in de Voice over gaat. Dat is toch allemaal met een seksueel /ontuchtig oogmerk.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:33:51 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203298219
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Had dat voor de top2000 kunnen worden ingevoerd. Ik ben geen liefhebber van Marco Borsato zijn muziek
Mijn vader sprong afgelopen weekend ook spreekwoordelijk een gat in de lucht, die 'moest' altijd met mijn moeder mee naar de concerten.
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:34:01 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203298222
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ali B zit daar al niet in neem ik aan?
Wat zou je doen? is er eerder al uitgevallen ja. Marcootje staat er inmiddels nog.. 9 of 10 keer in? Maar dat was ooit wel 22 keer ofzo.

Waarvan ik verwacht dat als ze Marco op de keuzelijst zouden laten staan, er 2-4 nummers nog wel in blijven staan omdat er toch op gestemd zal worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:34:02 #62
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203298223
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:31 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik zat daar ook echt niet bij iedereen op te wachten. Bij de tantes prima, oma wilde ik eigenlijk liever overslaan :@
Ik vond de familieleden vanuit de refo hoek van mijn familie bijna allemaal maar stom dus ik wou ze zeker geen kus geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 11:34:58 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203298237
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:24 schreef Benny het volgende:
De reactie van Do _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus Do wist het ook al 20 jaar?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:35:53 #64
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203298256
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:31 schreef KingRadler het volgende:
Is het niet zo dat het Format van The Voice.
Machtmisbruik uit lokt.

Coaches voelen zich wat tegenover zangeresjes.
Machtsmisbruik komt voort uit de bron; geen respect hebben voor de grenzen van een ander, zelfzucht, gebrek of ontbreken aan empathie, machtswellust, jaloezie, en een negatief zelfbeeld ed. en kan dus in principe overal plaats vinden.

Alleen zoeken dit type mensen wel situaties op waarbinnen zij dit soort gedragingen wat gemakkelijker en heimelijk de ruimte kunnen geven.
pi_203298260
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik begrijp niet waar je victim blaming vandaan haalt.

Natuurlijk praat je er met je kinderen over dat ze er zelf iets van mogen zeggen. Ik interpreteerde jouw erover praten als praten over het niet willen knuffelen. Mijn fout. Natuurlijk mogen ze het zelf zeggen. Maar voor een peuter of kleuter is het vrij lastig oma af te wijzen. Of die aardige oom.
Klopt, daar moet je ze mee helpen. Maar dan moet je wel eerst weten wat ze wel en niet prettig vinden. Ik ga niet met ze praten om ze over te halen iets te doen wat ze niet willen. Dat is aan hun.

En ik noemde victim blaming omdat het hier steeds wordt aangehaald op het moment dat je 'slachtoffers' benadert om ze sterker te willen maken. Het gaat namelijk niet om het beschermen van je kinderen, maar om het opvoeden van de roofdieren. Dat statement.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:36:17 #66
5428 crew  miss_sly
pi_203298262
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:33 schreef 297534 het volgende:

[..]
Op zich is het uiteraard goed dat je ook binnen een familie kan zeggen wat je wel en niet fijn vindt. Maar - normaal gesproken - zijn dit allemaal uitingen uit genegenheid en liefde. Die dus wel irritant of vervelend kunnen zijn. Maar dat is nog wel totaal anders dan waar het in de Voice over gaat. Dat is toch allemaal met een seksueel /ontuchtig oogmerk.
Natuurlijk.
Waar het om gaat is dat je kinderen al vanaf heel jonge leeftijd de rechten geeft over hun eigen lichaam. Als je namelijk wordt geleerd dat je oma altijd een knuffel moet geven omdat ze dat graag wil en ze jou toch lief vindt, waarom zou je dan ineens nee zeggen tegen die aardige coach bij The Voice? Hij bedoelt het toch ook goed en hij vindt je toch ook alleen maar lief? Of nee zeggen tegen de jongen of meisje waar je verkering mee hebt, of op date bent?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203298264
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:33 schreef 297534 het volgende:

[..]
Op zich is het uiteraard goed dat je ook binnen een familie kan zeggen wat je wel en niet fijn vindt. Maar - normaal gesproken - zijn dit allemaal uitingen uit genegenheid en liefde. Die dus wel irritant of vervelend kunnen zijn. Maar dat is nog wel totaal anders dan waar het in de Voice over gaat. Dat is toch allemaal met een seksueel /ontuchtig oogmerk.
Ik denk dat je hier een grens trekt die niet bestaat. Iemand kan liefdevolle bedoelingen hebben en zich toch schuldig maken aan ontucht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:36:36 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203298270
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Overigens vind ik dit wel hypocriet. Phil Spector-producties, Ike Turner en Noir Desir worden nog volop gedraaid. Lostprophets op 3fm wel nog maar 1x sinds de berichten over de zanger naar buiten kwamen.

Bij die eerste 2 kun je nog zeggen 'ja is niet alleen van hun' maar bij Noir Desir is het gewoon alleen aan die naam verbonden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203298288
Er was dus wel een policy bij The Voice Kids dat je nooit alleen mocht zijn met een kind (zo normaal vinden we het dus) maar er was dus geen policy bij The Voice terwijl daar ook minderjarigen waren, toch?
Go hard or go home
pi_203298294
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
We zijn het eens hoor. Alleen kies ik er voor om daar wel met mijn kinderen over te praten om ze op die manier duidelijk te maken dat ze er zelf ook iets van mogen zeggen als het ze niet bevalt.

Maar kennelijk is dat ook victim blaming. Het zal wel.
Nee dat is het zeker niet, ik vind het goed dat je hier over spreekt met je kinderen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:38:48 #71
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203298295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Overigens vind ik dit wel hypocriet. Phil Spector-producties, Ike Turner en Noir Desir worden nog volop gedraaid. Lostprophets op 3fm wel nog maar 1x sinds de berichten over de zanger naar buiten kwamen
MJ draaien ze ook nog steeds.
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 11:38:56 #72
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203298297
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Noek het volgende:
Er was dus wel een policy bij The Voice Kids dat je nooit alleen mocht zijn met een kind (zo normaal vinden we het dus) maar er was dus geen policy bij The Voice terwijl daar ook minderjarigen waren, toch?
Moest je niet minimaal 16 zijn?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:39:35 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203298311
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Moest je niet minimaal 16 zijn?
Ja, 16- en 17-jarigen deden mee aan de 'reguliere' Voice.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:39:44 #74
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203298313
Stalko cancelled
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:40:55 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203298332
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik hoor vrouwen om mij heen weleens zeggen dat er één ding is wat er na de coronacrisis mag blijven en dat is het stoppen met zoenen bij felicitaties en welkom/afscheidsknuffels door vreemden. Blijkbaar veel mannen die niet aanvoelen bij wie ze dat wel en bij wie ze dat niet behoren te doen, of veel mannen die het wel weten maar er misbruik van maken.
Ik had ooit een leidinggevende die ook heel handtastelijk was. Altijd zoenen, altijd aanraken. Brrr...
En ook ik, rond de 40 toen, vond het een soort van ongemakkelijk om aan te geven dat ik dat niet wilde. Want je wil gewoon niet dat de verhouding waarin je tot je baas staat zeg maar ineens awkward wordt.
En dat is best gek toch eigenlijk? Als iemand elke dag mijn kamer binnen zou komen en bij wijze van goedemorgen een scheet zou laten zou ik er ook iets van gezegd hebben zeg maar.

Ik heb dat niet als traumatisch ervaren verder en het gebeurde ook niet dagelijks, maar vaak genoeg om hem een engerd te vinden (samen met heel veel andere karaktertrekken hoor). Ik en alle ander vrouwelijke medewerkers van onze organisatie. Inclusief een berg buitenlandse contacten zeg maar. En dan was er die berg die hem een knappe kerel vonden en maar wat graag met hem dweepten. :') Want tja... die zijn er natuurlijk ook altijd en moedigen dit soort engerds daarmee alleen maar aan...

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 21-01-2022 11:45:57 ]
***
pi_203298337
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik denk dat je hier een grens trekt die niet bestaat. Iemand kan liefdevolle bedoelingen hebben en zich toch schuldig maken aan ontucht. Dat heeft wel degelijk te maken met consent, ook (of misschien wel juist!) in families. Ik zou bijv. mijn kinderen van 11 en 12 nooit zomaar in de billen knijpen omdat ik weet dat ze het vervelend vinden. En ook ik ga wel eens een grens over, bijv. als ik in het zicht van vrienden een iets te innige knuffel geef. Knuffels zijn meer voor thuis.
Nee je moet het allebei niet doen. Maar het gaat m.i. om de bedoeling van degene die het doet. Wat Marco deed lijkt toch vaak als handelingen van seksuele aard, en daarom ontuchtig. Dat gebeurt trouwens in families ook veel, en dat is misschien nog wel erger.
Maar je moet inderdaad ook niet knuffelen e.d. als ze dat niet willen. Maar ik vind dat inderdaad wel van een andere categorie.
pi_203298341
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Nee dat is het zeker niet, ik vind het goed dat je hier over spreekt met je kinderen.
Ik ben super blij met het Gutanoth seal of approval.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:42:25 #78
5428 crew  miss_sly
pi_203298354
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt, daar moet je ze mee helpen. Maar dan moet je wel eerst weten wat ze wel en niet prettig vinden. Ik ga niet met ze praten om ze over te halen iets te doen wat ze niet willen. Dat is aan hun.

En ik noemde victim blaming omdat het hier steeds wordt aangehaald op het moment dat je 'slachtoffers' benadert om ze sterker te willen maken. Het gaat namelijk niet om het beschermen van je kinderen, maar om het opvoeden van de roofdieren. Dat statement.
Dan nog zie ik victim blaming niet.
Ik vind ook niet dat het iets met beschermen te maken heeft, maar met bevestiging van iets dat er in de basis eigenlijk al is: lichamelijke integriteit. Het staat ook los van de roofdieren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 11:42:50 #79
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203298363
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:13 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat snapte ik ook wel. Maar als @:Za het zo afkeurenswaardig vindt dat opa en oma's en dergelijke zo intiem zijn met hun kinderen, waarom is het van Marco Borsato dan zo cute? Dat was mijn punt in deze post.

Wat mij betreft is @:Za op dit punt dus niet congruent in haar bevindingen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Dat is niet het punt, en het punt wat @:Za daar maakt, ben ik het wel volkomen mee eens: het wordt heel normaal en acceptabel gevonden dat we can heel jonge kinderen verwachten dat ze hun ouders, grootouders, oom/tantes, vrienden van de familie kussen en knuffelen. Dat hoort zo. Terwijl dat nou juist het eerste moment is waar je kinderen kunt leren dat ze dat niet hoeven als ze dat niet willen. Dat hun lichamelijke integriteit belangrijk is.
Lichamelijke integriteit is zeker belangrijk. Dat sowieso. Alleen vind ik het nogal wat van Za om een (schijnbaar) ontucht met minderjarige meisjes plegende Marco B te bagateliseren met wat zoentjes van oma's en tante's... :{
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203298378
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef 297534 het volgende:

[..]
Nee je moet het allebei niet doen. Maar het gaat m.i. om de bedoeling van degene die het doet. Wat Marco deed lijkt toch vaak als handelingen van seksuele aard, en daarom ontuchtig.
Toch hebben de ouders (!!!!) van deze kinderen het gezien en geen actie ondernomen. Dan vraag ik me 2 dingen af:
1. Waarom in vredesnaam?
2. Was het dan wel zo duidelijk onbehoorlijk?

Als Marco B of welke celeb dan ook aan de kont van mijn dochter zou zitten, dan hoek ik hem direct neer. En ik heb nog nooit iemand geslagen in mijn leven, maar ik garandeer je dat hij plat gaat.
pi_203298379
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:27 schreef Leandra het volgende:

En nu bepaal jij even voor anderen dat ze Borsato, Rietbergen en wie er verder zijn handen niet thuis kunnen houden, dat zij die personen geen creep vinden omdat jij ze zo lekker intens vindt.
Ik vind alleen Marco een prettige intense man.

quote:
Of jij iemand wel of geen creep vindt is het kader niet natuurlijk, het gaat om de handeling; als je het onprettig zou vinden als een creep het zou doen dan is de handeling het probleem, ongeacht wie het doet.
Je verdraaid mijn verhaal bewust.
Een olijk persoon die bij het passeren van een collega een pets op de kont geeft en lachend doorloopt, is totaal niet te vergelijken met een man die een een vrouw stilletjes besluipt, dan aan haar komt zit, en wanneer ze dan omkijkt haar bv een geile blik werpt met zijn tong uit zijn mond.

Het eerste is een speelse vorm, het tweede een vuige verwerpelijke vorm.

Wellicht kunnen beiden niet, maar het 2e voorbeeld zal toch als ongepaster/creepier worden ervaren.
pi_203298382
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef 297534 het volgende:

[..]
Nee je moet het allebei niet doen. Maar het gaat m.i. om de bedoeling van degene die het doet. Wat Marco deed lijkt toch vaak als handelingen van seksuele aard, en daarom ontuchtig. Dat gebeurt trouwens in families ook veel, en dat is misschien nog wel erger.
Maar je moet inderdaad ook niet knuffelen e.d. als ze dat niet willen. Maar ik vind dat inderdaad wel van een andere categorie.
Het gebeurt ook in families. Is het dan geen ontucht als het in een liefdevolle familie gebeurt? Da's juist het verraderlijke: een dader ziet zichzelf meestal niet als een monster, als iemand met kwaad in de zin.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203298384
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan nog zie ik victim blaming niet.
Ik vind ook niet dat het iets met beschermen te maken heeft, maar met bevestiging van iets dat er in de basis eigenlijk al is: lichamelijke integriteit. Het staat ook los van de roofdieren.
Dan ken jij mijn ex-schoonmoeder niet!
pi_203298395
Nog een tegenstrijdigheid die me opeens opvalt.
John zegt dat als zelfs 1% van deze gevallen die hij gezien had, al te veel zou zijn.
Helaas voor hem wist hij al van die ene 1% af, namelijk het geval van Jeroen.

Edit, en waarom niet expliciet in de contracten vermelden, dat de zwijgplicht niet geld bij strafrechtelijke misstanden?

Zucht, ik kom er gewoon niet over uit en blijf nadenken erover
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203298403
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik vond het altijd vreselijk als puber dat je op een verjaardag echt iedereen 3 kussen moest geven. En dan heb je een grote familie en zo 30 mensen op een verjaardag. :') En vrouwen moesten natuurlijk iedereen een kus geven en mannen onderling alleen een handje.
Op een kringverjaardag is iedere vrouw zoenen en iedereen een handje geven tegenwoordig wel achterhaald. Nu feliciteer je het feestvarken in kwestie en richt je je daarna tot de hele groep en geef je één verbale felicitatie aan iedereen. Alleen bij oudere familieleden blijft de oude manier soms wel in stand maar dat is over x aantal jaren wel uitgestorven.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:46:15 #86
5428 crew  miss_sly
pi_203298407
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:42 schreef Nine. het volgende:

[..]
[..]
Lichamelijke integriteit is zeker belangrijk. Dat sowieso. Alleen vind ik het nogal wat van Za om een (schijnbaar) ontucht met minderjarige meisjes plegende Marco B te bagateliseren met wat zoentjes van oma's en tante's... :{
Dat staat uiteraard in geen enkele verhouding tot elkaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203298410
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het gebeurt ook in families. Is het dan geen ontucht als het in een liefdevolle familie gebeurt? Da's juist het verraderlijke: een dader ziet zichzelf meestal niet als een monster, als iemand met kwaad in de zin.
Ja dat zei ik: ontucht gebeurt vaak in families. Dat is juist erg kwalijk. Misschien nog wel kwalijker als in andere omgevingen.
Ik bedoelde alleen: er zijn ook omhelzingen, kussen van een tante, etc. die niet ontuchtig zijn. Die zijn ook vervelend en irritant, en dat moet je dus ook niet doen, maar ik vind dat niet zo ernstig als de eerste categorie.
pi_203298416
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind alleen Marco een prettige intense man.
[..]
Je verdraaid mijn verhaal bewust.
Een olijk persoon die bij het passeren van een collega een pets op de kont geeft en lachend doorloopt, is totaal niet te vergelijken met een man die een een vrouw stilletjes besluipt, dan aan haar komt zit, en wanneer ze dan omkijkt haar bv een geile blik werpt met zijn tong uit zijn mond.

Het eerste is een speelse vorm, het tweede een vuige verwerpelijke vorm.

Wellicht kunnen beiden niet, maar het 2e voorbeeld zal toch als ongepaster/creepier worden ervaren.
Nee, je vindt hem cute met kinderen. Letterlijk, Za.
Daarom, ben zo benieuwd hoe cute andere volwassen mannen met zijn dochter mochten zijn.
Go hard or go home
pi_203298418
Kim Feenstra 😂

quote:
Tanden eruit trappen!’
Er is één BN’er die nóg feller reageert dan Chantal, namelijk model Kim Feenstra: “John had die Jeroen meteen naar zijn moer moeten sturen. Dan zit hij ook nog in je familie. Gaat nota bene met je zus. Had zijn tanden eruit getrapt denk ik. I said what I said.”
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:48:16 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203298428
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:47 schreef superniger het volgende:
Kim Feenstra 😂
[..]

Ik hou van Kim.
pi_203298430
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind alleen Marco een prettige intense man.
[..]
Je verdraaid mijn verhaal bewust.
Een olijk persoon die bij het passeren van een collega een pets op de kont geeft en lachend doorloopt, is totaal niet te vergelijken met een man die een een vrouw stilletjes besluipt, dan aan haar komt zit, en wanneer ze dan omkijkt haar bv een geile blik werpt met zijn tong uit zijn mond.

Het eerste is een speelse vorm, het tweede een vuige verwerpelijke vorm.

Wellicht kunnen beiden niet, maar het 2e voorbeeld zal toch als ongepaster/creepier worden ervaren.
Het eerste zal voor veel vrouwen moeilijker zijn omdat het verwarrender is: ik vind het niet oké, maar mijn omgeving vindt het klaarblijkelijk gewoon een joviaal persoon, maakt er niet zo'n probleem van en vindt dat ik niet moeilijk moet doen. Dit is iets wat de voorzitter van het centrum seksueel geweld gisteren uitlegde in Beau: wat voor de een erg is is niet per se wat voor de ander erg is. Er zijn vrouwen die verkrachting beter kunnen verwerken dan een onverhoedse aanraking.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:49:16 #92
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203298439
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]
Nee, je vindt hem cute met kinderen. Letterlijk, Za.
Daarom, ben zo benieuwd hoe cute andere volwassen mannen met zijn dochter mochten zijn.
Een collega op de kont 'petsen' is ook niet speels, dat is ongewenst seksueel gedrag.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:50:03 #93
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203298456
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Op een kringverjaardag is iedere vrouw zoenen en iedereen een handje geven tegenwoordig wel achterhaald. Nu feliciteer je het feestvarken in kwestie en richt je je daarna tot de hele groep en geef je één verbale felicitatie aan iedereen. Alleen bij oudere familieleden blijft de oude manier soms wel in stand maar dat is over x aantal jaren wel uitgestorven.
Ja klopt bij leeftijdsgenoten is dat wel anders, maar met familieleden afspreken dan gaat het nog altijd zo. :D
pi_203298483
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Een collega op de kont 'petsen' is ook niet speels, dat is ongewenst seksueel gedrag.
Uiteraard. Bizar dat er nog werkomgevingen zijn waarin dat wordt geaccepteerd. Als iemand dat bij mijn werk zou doen, zeker als dat meer dan 1x gebeurt, dan werkt diegene er niet meer.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:52:22 #95
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203298512
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt me sowieso goed nieuws.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:53:59 #97
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203298516
De staatssecretaris Cultuur en Media gaat praten met Sjon. Zo, nu moet hij eens luisteren, en wel naar een vrouw met meer macht dan hij. ~O>
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:54:03 #98
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203298517
Nienke laat weer van zich horen

quote:
The Voice-kandidate ’kotsmisselijk’ door aflevering Boos

The Voice of Holland-kandidate Nienke Wijnhoven, die aangifte gaat doen tegen Jeroen Rietbergen, is ’kotsmisselijk’ door het zien van de aflevering van Boos over seksueel grensoverschrijdend gedrag achter de schermen van het programma. Haar advocaat Sébas Diekstra heeft in een verklaring laten weten dat Wijnhoven de aflevering momenteel aan het kijken is.

https://www.telegraaf.nl/(...)door-aflevering-boos
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:54:45 #99
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203298521
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Een collega op de kont 'petsen' is ook niet speels, dat is ongewenst seksueel gedrag.
Komt voor mij ook over als primair gedrag. Mannetje wil laten zien dat hij het alfa mannetje is en laat zijn dominantie zien door het vrouwtje speels aan te raken op de kont * David Attenborough stem*
pi_203298528
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Een collega op de kont 'petsen' is ook niet speels, dat is ongewenst seksueel gedrag.
Eens.
Sowieso gek in een werkomgeving, vind ik. Yo, het is je collega.

Komende uit de sport, als vrouw binnen een testosteron-gedreven wereld, was ik altijd helder hoe je je gedraagt in mijn zaak. Als iemand vrouwonvriedelijk was of een opmerking maakte over vrouwen want we lopen in shorts en sport bh's dan zat ik er atlijd bovenop. Ik maakte het klimaat en ik bepaalde wat wel of niet door de beugel kon. Anders was er geen ruimte voor je. En als vrouw is dit misschien nog lastiger te doen dan voor een man. Die kan makkelijker zeggen:"Yo Kees, back off," en even goede vrienden. Als een vrouw dat doet dan is de toon gelijk anders want ik zeg het niet als vriend of compagnon, ik corrigeer iemand.
Go hard or go home
pi_203298541
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Overigens vind ik dit wel hypocriet. Phil Spector-producties, Ike Turner en Noir Desir worden nog volop gedraaid. Lostprophets op 3fm wel nog maar 1x sinds de berichten over de zanger naar buiten kwamen.

Bij die eerste 2 kun je nog zeggen 'ja is niet alleen van hun' maar bij Noir Desir is het gewoon alleen aan die naam verbonden.
Noir Désir, dat heb ik lang niet gehoord. Wat was daar ook alweer mee? Die zanger had zijn vriendin vermoord toch? Of speelde er ook iets in de ontucht/aanrandingssfeer?

Nu heb ik zin om Noir Désir te draaien dit weekend. Een nummer van hun is zo ontzettend mooi. Even naam kwijt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203298542
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zei vroeger tegen mijn moeder altijd dat ik bij sommige familieleden geen fijne vibes had en die over wilde slaan bij verjaardagen qua kussen en dergelijke. Maar mijn moeder vond dat niet goed. Dus moest ik mij maar netjes gedragen.
Inderdaad, hier draait het hele gebeuren om.

Daar hebben die vieze kerels een neus voor.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:58:46 #103
496293 Greetje21
High on heels
pi_203298580
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef Za het volgende:

Je verdraaid mijn verhaal bewust.
Een olijk persoon die bij het passeren van een collega een pets op de kont geeft en lachend doorloopt, is totaal niet te vergelijken met een man die een een vrouw stilletjes besluipt, dan aan haar komt zit, en wanneer ze dan omkijkt haar bv een geile blik werpt met zijn tong uit zijn mond.

Het eerste is een speelse vorm, het tweede een vuige verwerpelijke vorm.

Wellicht kunnen beiden niet, maar het 2e voorbeeld zal toch als ongepaster/creepier worden ervaren.
Euh nee? Zelfs in speelse vorm is dat niet okay. Een goede intentie kan idd soms verschil maken, maar maakt mbt lichamelijke integriteit het in dit geval niet minder erg voor de persoon die het overkomt.
“Take my shoes off and throw them in the lake, and I”ll be two steps in the water”.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:00:58 #104
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203298602
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:56 schreef Salina het volgende:

[..]
Noir Désir, dat heb ik lang niet gehoord. Wat was daar ook alweer mee? Die zanger had zijn vriendin vermoord toch? Of speelde er ook iets in de ontucht/aanrandingssfeer?

Nu heb ik zin om Noir Désir te draaien dit weekend. Een nummer van hun is zo ontzettend mooi. Even naam kwijt.
Le vent nous portera.

Te mooi om te negeren. Ik gebruik daarbij maar het excuus dat het nummer vóór die moord al was uitgebracht.
pi_203298604
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind alleen Marco een prettige intense man.
[..]
Je verdraaid mijn verhaal bewust.
Een olijk persoon die bij het passeren van een collega een pets op de kont geeft en lachend doorloopt, is totaal niet te vergelijken met een man die een een vrouw stilletjes besluipt, dan aan haar komt zit, en wanneer ze dan omkijkt haar bv een geile blik werpt met zijn tong uit zijn mond.

Het eerste is een speelse vorm, het tweede een vuige verwerpelijke vorm.

Wellicht kunnen beiden niet, maar het 2e voorbeeld zal toch als ongepaster/creepier worden ervaren.
Voor de man, ja.

En nu de eye-opener voor jou, dan vinden verre van alle meisjes/vrouwen die die tik op de billen krijgen…
Gewoon niet, niet speels of bewust, gewoon niet.

Is toch niet zo moeilijk wel?
pi_203298629
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:00 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Le vent nous portera.

Te mooi om te negeren. Ik gebruik daarbij maar het excuus dat het nummer vóór die moord al was uitgebracht.
Nee, deze bedoelde ik. Geen single denk ik? Dit is zo'n intens mooi liedje.


Maar ontopic weer. :@
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2022 @ 12:05:32 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203298661
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:00 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Le vent nous portera.

Te mooi om te negeren. Ik gebruik daarbij maar het excuus dat het nummer vóór die moord al was uitgebracht.
Erg mooi nummer inderdaad. Maar iemand die zijn straf uitgezeten heeft doet toch 'gewoon' weer mee, die hoeft toch niet levenslang geboycot te worden? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_203298686
https://www.bruna.nl/boek(...)CEAQYASABEgJenfD_BwE

Dit wordt wel een collectors item. Met aanbeveling van John de Mol op de kaft.
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 12:09:35 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203298723
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:07 schreef 297534 het volgende:
https://www.bruna.nl/boek(...)CEAQYASABEgJenfD_BwE

Dit wordt wel een collectors item. Met aanbeveling van John de Mol op de kaft.
Wim Hof ... ijskoud
pi_203298783
Dat boek van Ali B. :D
Persoonlijke groei.

Misschien moet ie zijn eigen boek eens lezen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203298849
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:13 schreef Tengano het volgende:

Dat snapte ik ook wel. Maar als @:Za het zo afkeurenswaardig vindt dat opa en oma's en dergelijke zo intiem zijn met hun kinderen, waarom is het van Marco Borsato dan zo cute? Dat was mijn punt in deze post.

Wat mij betreft is @:Za op dit punt dus niet congruent in haar bevindingen.
Op de eerste plaats vind ik heden als volwassen vrouw, Marco een prettige intense man, en is hij imo ook goede minnaar en vader.

Het cute met kinderen vind ik, wanneer een kindje stond te zingen, en hij was helemaal ontroerd, hand op zijn hart, en heel lief meezingen op afstand, soms tranen in zijn ogen. Dan zo'n zenuwachtig klein kind geruststellen met hele lieve complimenten, een ongelooflijk zachtmoedige man naar kinderen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:21:18 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203298860
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef Za het volgende:

[..]
Op de eerste plaats vind ik heden als volwassen vrouw, Marco een prettige intense man, en is hij imo ook goede minnaar en vader.

Het cute met kinderen vind ik, wanneer een kindje stond te zingen, en hij was helemaal ontroerd, hand op zijn hart, en heel lief meezingen op afstand, soms tranen in zijn ogen. Dan zo'n zenuwachtig klein kind geruststellen met hele lieve complimenten, een ongelooflijk zachtmoedige man naar kinderen.
Word je zelf niet eens moe van je eigen act?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:23:25 #113
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203298885
Marco B. heeft echt hulp nodig
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:23:57 #114
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203298892
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef KingRadler het volgende:
Marco B. heeft echt hulp nodig
Misschien helpt zo'n stressballetje waar hij in kan knijpen in plaats van al die meidenbillen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:24:37 #115
184769 crew  Deisyy
pi_203298898
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef Za het volgende:

[..]
Op de eerste plaats vind ik heden als volwassen vrouw, Marco een prettige intense man, en is hij imo ook goede minnaar en vader

Het cute met kinderen vind ik, wanneer een kindje stond te zingen, en hij was helemaal ontroerd, hand op zijn hart, en heel lief meezingen op afstand, soms tranen in zijn ogen. Dan zo'n zenuwachtig klein kind geruststellen met hele lieve complimenten, een ongelooflijk zachtmoedige man naar kinderen.
Waar staaf je dit op ?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:26:03 #116
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203298927
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waar staaf je dit op ?
Dat mens is een hele vervelende act.
pi_203298934
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef Za het volgende:

[..]
Op de eerste plaats vind ik heden als volwassen vrouw, Marco een prettige intense man, en is hij imo ook goede minnaar en vader.

Het cute met kinderen vind ik, wanneer een kindje stond te zingen, en hij was helemaal ontroerd, hand op zijn hart, en heel lief meezingen op afstand, soms tranen in zijn ogen. Dan zo'n zenuwachtig klein kind geruststellen met hele lieve complimenten, een ongelooflijk zachtmoedige man naar kinderen.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd
pi_203298957
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Voor de man, ja.

En nu de eye-opener voor jou, dan vinden verre van alle meisjes/vrouwen die die tik op de billen krijgen…
Gewoon niet, niet speels of bewust, gewoon niet.

Is toch niet zo moeilijk wel?
Er zijn verschillen in intentie en beleving Ootje, dat is gewoon mjn mening.

BTW, nog niet zo lang geleden was het mode dat vrouwen riepen "lekker kontje" over een passerende man. In commercials op tv, in films, in het dagelijks leven.
Deze trend is weer voorbij, en in de omgekeerde situatie heet dat heden grensoverschrijdend gedrag, bv in een kantoor setting of talentenjacht.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:30:08 #119
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203298996
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef Za het volgende:

[..]
Op de eerste plaats vind ik heden als volwassen vrouw, Marco een prettige intense man, en is hij imo ook goede minnaar en vader.
Ken je Marco goed ofzo dat je hem zo erg blijft verdedigen? Hoe kun je zeggen dat hij een fijne man is en een goede vader etc. Dat kun je toch helemaal niet zeggen van iemand die je van de tv kent? :?
pi_203299017
Al neukt Marco de sterren van de hemel en wint hij er awards mee, dat maakt geen zak uit voor waar hij van verdacht wordt. Man, man, man. :')
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203299019
Ik heb het idee dat hoe er naar misbruik en de reactie van JdM wordt gekeken ook een beetje een generatie-ding aan het worden is.

Op het bericht van nu.nl op Facebook over de advertentie van de vrouwen binnen Talpa gericht aan JdM heb ik een reactie geplaatst. Enorm veel likes van met name jonge vrouwen, en inmiddels ook flink wat tegenreacties van met name mannen en vrouwen van middelbare leeftijd. Voor zover ik het kan zien.

Ik denk dat die generatie niet meer te redden valt eigenlijk.

Maar ik heb onze kinderen (dochter van 13 en zoon van 11) bewust mee naar BOOS laten kijken, om zoveel mogelijk bespreekbaar te maken wat er mis kan gaan op dit gebied.

De eerste woorden van mijn zoon: ‘ze kunnen toch ook gewoon eerst vragen of die vrouwen dat wel willen?’ O+
pi_203299021
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:30 schreef Momo het volgende:

[..]
Ken je Marco goed ofzo dat je hem zo erg blijft verdedigen? Hoe kun je zeggen dat hij een fijne man is en een goede vader etc. Dat kun je toch helemaal niet zeggen van iemand die je van de tv kent? :?
Voorzitter van de fanclub.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:33:36 #123
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203299044
twitter
pi_203299054
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 12:34:27 #125
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203299058
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:20 schreef Za het volgende:

[..]
Op de eerste plaats vind ik heden als volwassen vrouw, Marco een prettige intense man, en is hij imo ook goede minnaar en vader.

Het cute met kinderen vind ik, wanneer een kindje stond te zingen, en hij was helemaal ontroerd, hand op zijn hart, en heel lief meezingen op afstand, soms tranen in zijn ogen. Dan zo'n zenuwachtig klein kind geruststellen met hele lieve complimenten, een ongelooflijk zachtmoedige man naar kinderen.
Een goede minnaar? Wtf ... hoe weet jij dat?
pi_203299062
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:30 schreef Momo het volgende:

[..]
Ken je Marco goed ofzo dat je hem zo erg blijft verdedigen? Hoe kun je zeggen dat hij een fijne man is en een goede vader etc. Dat kun je toch helemaal niet zeggen van iemand die je van de tv kent? :?
Za weet zelfs dat Marco een goede minnaar is. Dat geeft wel te denken......
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_203299076
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:58 schreef Greetje21 het volgende:

Euh nee? Zelfs in speelse vorm is dat niet okay. Een goede intentie kan idd soms verschil maken, maar maakt mbt lichamelijke integriteit het in dit geval niet minder erg voor de persoon die het overkomt.
Zoals ik al zei, ik vind het aflebberen van kinderen door familieleden soms gewoon vol op hun mond, gedoogd door de ouders, of zelfs aangemoedigd, 100% erger dan een klap op de bips.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:35:32 #128
80382 manny
30 is best veel
pi_203299077
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef Manusje_v_a het volgende:
De eerste woorden van mijn zoon: ‘ze kunnen toch ook gewoon eerst vragen of die vrouwen dat wel willen?’ O+

:{
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:35:54 #129
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203299083
Mensen die nog geloven dat Za een vrouw is...

_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:37:06 #130
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203299100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:35 schreef Za het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ik vind het aflebberen van kinderen door familieleden soms gewoon vol op hun mond, gedoogd door de ouders, of zelfs aangemoedigd, 100% erger dan een klap op de bips.
Klap op de bips dat voel je
pi_203299122
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik heb het idee dat hoe er naar misbruik en de reactie van JdM wordt gekeken ook een beetje een generatie-ding aan het worden is.

Op het bericht van nu.nl op Facebook over de advertentie van de vrouwen binnen Talpa gericht aan JdM heb ik een reactie geplaatst. Enorm veel likes van met name jonge vrouwen, en inmiddels ook flink wat tegenreacties van met name mannen en vrouwen van middelbare leeftijd. Voor zover ik het kan zien.

Ik denk dat die generatie niet meer te redden valt eigenlijk.

Maar ik heb onze kinderen (dochter van 13 en zoon van 11) bewust mee naar BOOS laten kijken, om zoveel mogelijk bespreekbaar te maken wat er mis kan gaan op dit gebied.

De eerste woorden van mijn zoon: ‘ze kunnen toch ook gewoon eerst vragen of die vrouwen dat wel willen?’ O+
[
Nou, niet allemaal hoor. Hier 1 van middelbare leeftijd, maar ik heb dit soort vrijpostig gedrag van anderen (meestal mannen) altijd verafschuwd en nu nog.

En zelf inderdaad ook mee te maken gehad. Als 14 jarig dansmarietje out of the blue een tong in je mond gestoken krijgen van een 45 jarige kwijlebak Prins Carnaval (met macht ja) is walgelijk en wat voel je je vies daarna. :r
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_203299135
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:34 schreef maily het volgende:

Een goede minnaar? Wtf ... hoe weet jij dat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:34 schreef tiki het volgende:

Za weet zelfs dat Marco een goede minnaar is. Dat geeft wel te denken......
Wel opletten aub:

"en is hij imo ook een goede minnaar en vader"
pi_203299146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:35 schreef Za het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ik vind het aflebberen van kinderen door familieleden soms gewoon vol op hun mond, gedoogd door de ouders, of zelfs aangemoedigd, 100% erger dan een klap op de bips.
Zou je het niet eens over intentie hebben en context?
Je lijkt het verschil niet te kennen.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:40:52 #134
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203299155
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Wel opletten aub:

"en is hij imo ook een goede minnaar en vader"
Vraag blijft staan hoor, waar baseer je dat in godsnaam op? De onderbuik, voel je dat in elke vezel?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203299164
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Wel opletten aub:

"en is hij imo ook een goede minnaar en vader"
Dat kan je natuurlijk alleen maar weten als je ermee in bed hebt gelegen.

'in mijn opinie' is een beetje raar in dit verband.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 12:41:17 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203299165
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Wel opletten aub:

"en is hij imo ook een goede minnaar en vader"
Letterlijk dus: Hij is naar mijn mening ook een goede minnaar en vader.

Dan neem ik aan dat je dat ook met eigen ogen hebt gezien.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:41:22 #137
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203299167
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Wel opletten aub:

"en is hij imo ook een goede minnaar en vader"
Imo is het een man die niet zo goed weet wat nou wel of niet betamelijk is in het contact naar andere vrouwen en kinderen. Vreemd genoeg is daar bij andere mannen of jongetjs geen sprake van.

En hoe zou dan nou komen dat hij daar op de een of andere manier wel onderscheid in maakt ;)
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:41:23 #138
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_203299168
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:38 schreef tiki het volgende:

[..]
[
Nou, niet allemaal hoor. Hier 1 van middelbare leeftijd, maar ik heb dit soort vrijpostig gedrag van anderen (meestal mannen) altijd verafschuwd en nu nog.

En zelf inderdaad ook mee te maken gehad. Als 14 jarig dansmarietje out of the blue een tong in je mond gestoken krijgen van een 45 jarige kwijlebak Prins Carnaval (met macht ja) is walgelijk en wat voel je je vies daarna. :r
Hier een man van middelbare leeftijd en helemaal met je eens.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_203299176
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:38 schreef tiki het volgende:

[..]
[
Nou, niet allemaal hoor. Hier 1 van middelbare leeftijd, maar ik heb dit soort vrijpostig gedrag van anderen (meestal mannen) altijd verafschuwd en nu nog.

En zelf inderdaad ook mee te maken gehad. Als 14 jarig dansmarietje out of the blue een tong in je mond gestoken krijgen van een 45 jarige kwijlebak Prins Carnaval (met macht ja) is walgelijk en wat voel je je vies daarna. :r
Ik wil ook niet iedereen over één kam scheren hoor, sorry als dat zo overkwam. Het viel me gewoon op dat een verschil zit tussen de likers en de niet-likers.

En wat ontzettend naar dat je dat mee hebt moeten maken, zo smerig :'(
pi_203299177
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Wel opletten aub:

"en is hij imo ook een goede minnaar en vader"
Waarom is hij volgens jou een goede minnaar en vader?
pi_203299184
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Vraag blijft staan hoor, waar baseer je dat in godsnaam op? De onderbuik, voel je dat in elke vezel?
Ik voel me nu inees zo viezig. ;(
He puts up with my extravagance and my nonsense
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:42:01 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203299185
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Letterlijk dus: Hij is naar mijn mening ook een goede minnaar en vader.

Dan neem ik aan dat je dat ook met eigen ogen hebt gezien.
@Za is een act.
pi_203299195
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Vraag blijft staan hoor, waar baseer je dat in godsnaam op? De onderbuik, voel je dat in elke vezel?
Aan haar water. Donkerbruin vermoeden.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:42:39 #144
184769 crew  Deisyy
pi_203299199
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:35 schreef Za het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ik vind het aflebberen van kinderen door familieleden soms gewoon vol op hun mond, gedoogd door de ouders, of zelfs aangemoedigd, 100% erger dan een klap op de bips.
Ja ja nu weten we het wel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:43:02 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203299208
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Aan haar water. Donkerbruin vermoeden.
Van de verhalen van meerdere vriendinnen :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:43:26 #146
184769 crew  Deisyy
pi_203299213
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Wel opletten aub:

"en is hij imo ook een goede minnaar en vader"
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waar staaf je dit op ?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203299214
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef Noek het volgende:

Zou je het niet eens over intentie hebben en context?
Je lijkt het verschil niet te kennen.
Dat heb ik uitgebreid beschreven.
Uiteraard betreft het vwb de familie uitingen van liefde, genegenheid en vertedering.

Neemt niet weg dat het voor een klein kind akelig of beangstigend kan zijn.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 12:43:39 #148
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299220
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:za is een act.
Een vermoeiende act die niets bijdraagt aan de discussie want het zijn telkens weer dezelfde gerecyclde 'whataboutism' en 'ja-maar-hullie-doen-het-ook' verhaaltjes -O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203299231
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-tussauds-amsterdam

Wassen beeld Marco Borsato uit Madame Tussauds gehaald
pi_203299233
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:35 schreef ijs_beer het volgende:
Mensen die nog geloven dat Za een vrouw is...

_O-
Jawel, en een hele mooie ook nog eens!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203299242
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:44 schreef fleuril het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-tussauds-amsterdam

Wassen beeld Marco Borsato uit Madame Tussauds gehaald
Al besproken
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:46:22 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203299256
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik heb het idee dat hoe er naar misbruik en de reactie van JdM wordt gekeken ook een beetje een generatie-ding aan het worden is.

Op het bericht van nu.nl op Facebook over de advertentie van de vrouwen binnen Talpa gericht aan JdM heb ik een reactie geplaatst. Enorm veel likes van met name jonge vrouwen, en inmiddels ook flink wat tegenreacties van met name mannen en vrouwen van middelbare leeftijd. Voor zover ik het kan zien.

Ik denk dat die generatie niet meer te redden valt eigenlijk.


Maar ik heb onze kinderen (dochter van 13 en zoon van 11) bewust mee naar BOOS laten kijken, om zoveel mogelijk bespreekbaar te maken wat er mis kan gaan op dit gebied.

De eerste woorden van mijn zoon: ‘ze kunnen toch ook gewoon eerst vragen of die vrouwen dat wel willen?’ O+
Wat een ontzettende generalisatie. Dit is natuurlijk gewoon nonsens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 21-01-2022 13:24:31 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203299257
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:41 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]
Ik wil ook niet iedereen over één kam scheren hoor, sorry als dat zo overkwam. Het viel me gewoon op dat een verschil zit tussen de likers en de niet-likers.

En wat ontzettend naar dat je dat mee hebt moeten maken, zo smerig :'(
Dank je.

Ik denk ook niet echt dat je het zo bedoelde, maar wilde het wel even rechtzetten.
Er zijn vast vele vrouwen zoals ik dit soort zaken overkomen zijn in de jaren 70 en 80. Maar toen was het inderdaad veel minder of niet bespreekbaar.
Sinds de Metoo kwesties en nu dit met de Voice wordt het eindelijk wel bespreekbaar en niet meer geaccepteerd.
Ik kan nauwelijks uitleggen hoe blij ik ben dat 'men' dit eindelijk eens vol op de kaart zet!

Natuurlijk heel triest voor alle slachtoffers voor wat eraan vooraf gegaan is. :{
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:46:30 #154
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203299259
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:44 schreef fleuril het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-tussauds-amsterdam

Wassen beeld Marco Borsato uit Madame Tussauds gehaald
Nou deze nog.

pi_203299267
Eens zien hoeveel pushberichten vandaag langs komen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:47:58 #156
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203299279
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou deze nog.

[ afbeelding ]
Bericht even lezen ouwe reus.
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 12:48:01 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203299281
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
@:za is een act.
Ik had even zin om op onzin in te gaan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203299287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou deze nog.

[ afbeelding ]
Of tongetje er bij maken en vingers wat dichterbij. Dan is het in ieder geval weer passend bij hoe hij echt is.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 12:49:18 #159
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299300
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Of tongetje er bij maken en vingers wat dichterbij. Dan is het in ieder geval weer passend bij hoe hij echt is.

Voila :Y)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 12:49:25 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203299304
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:39 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Wel opletten aub:

"en is hij imo ook een goede minnaar en vader"
Waarom vind jij hem een goede minnaar?
pi_203299306
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:35 schreef Za het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ik vind het aflebberen van kinderen door familieleden soms gewoon vol op hun mond, gedoogd door de ouders, of zelfs aangemoedigd, 100% erger dan een klap op de bips.
Het gaat niet om jou. Ik begrijp niet waarom jij zo graag misbruik en seksueel grensoverschrijdend gedrag goed probeert te praten omdat jij Marco een "prettig" mens vind. Wat voor minnaar, vader etc. Marco Borsato is doet er niet toe.

Wat er toe doet is dat hij in dit geval gewoon met zijn gore tengels van kinderen af moet blijven. Nogmaals, het gaat niet om jou en wat jij erger vind.
pi_203299313
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Voila :Y)
Top, kan weer jaren mee.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:50:17 #163
5428 crew  miss_sly
pi_203299320
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:44 schreef Salina het volgende:

[..]
Jawel, en een hele mooie ook nog eens!
Toch he, ik heb deze zin al vaker gezien, maar waarom is het het vermelden waard dat ze een hele mooie vrouw zou zijn? Is gewoon vrouw al niet voldoende? Legt het meer gewicht in de schaal als ze mooi is?

Zomaar wat gedachtespinsels :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 12:50:30 #164
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299327
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef maily het volgende:
Waarom vind jij hem een goede minnaar?
The million dollar question...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:50:38 #165
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203299328
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Voila :Y)
Bahhhhh
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 12:51:31 #166
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203299344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou deze nog.

[ afbeelding ]
De verwarming een beetje hoger zetten ^O^

Ik lees in het artikel dat hij al is weggehaald trouwens ....
pi_203299347
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou deze nog.

[ afbeelding ]
Jezus, hij begint echt een beetje op Peter Steele te lijken zo met dat lange haar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic weer. En ik moet echt eens werken vandaag. :@
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 12:51:57 #168
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299351
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:50 schreef ijs_beer het volgende:
Bahhhhh
Zal hem volgende keer wel in een spoiler zetten :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:52:24 #169
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203299353
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Bericht even lezen ouwe reus.
Ik ben er nooit geweest, maar lees het nu ook idd.

quote:
Ali B. was al jarenlang niet meer te zien in het wassenbeeldenmuseum.
pi_203299359
https://www.instagram.com/p/CXA3Daxjomn/?utm_medium=copy_link

Misschien zijn de groen gele jack’s wel een geheim signaal van de ‘elite’ naar elkaar toe. Ronald meulendijk droeg er ook al een laatst… ze horen allemaal bij een geheim genootschap waar ze kinderen met elkaar uitwisselen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203299377
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:24 schreef Deisyy het volgende:

Waar staaf je dit op ?
Intense bevlogen mannen die snel in vervoering raken en een zekere zachtmoedigheid en enorme lijfelijkheid bezitten herken je op afstand, dat zijn doorgaans intense minnaars.
Ik vind Marco totaal niet aantrekkelijk btw.

Ik zou het vermoeden van goede minnaar niet over Luuk Ikink uitspreken om maar een voorbeeld te noemen.
pi_203299402
J
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Toch hebben de ouders (!!!!) van deze kinderen het gezien en geen actie ondernomen. Dan vraag ik me 2 dingen af:
1. Waarom in vredesnaam?
2. Was het dan wel zo duidelijk onbehoorlijk?

Als Marco B of welke celeb dan ook aan de kont van mijn dochter zou zitten, dan hoek ik hem direct neer. En ik heb nog nooit iemand geslagen in mijn leven, maar ik garandeer je dat hij plat gaat.
Dat de ouders het gezien hebben is nergens gezegd. Er is gezegd dat de ouders het verhaal hebben bevestigd. Met andere woorden, het kind heeft hen ook het verhaal verteld.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:55:39 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203299403
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:52 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/CXA3Daxjomn/?utm_medium=copy_link

Misschien zijn de groen gele jack’s wel een geheim signaal van de ‘elite’ naar elkaar toe. Ronald meulendijk droeg er ook al een laatst… ze horen allemaal bij een geheim genootschap waar ze kinderen met elkaar uitwisselen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 12:55:55 #174
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299406
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:52 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/CXA3Daxjomn/?utm_medium=copy_link

Misschien zijn de groen gele jack’s wel een geheim signaal van de ‘elite’ naar elkaar toe. Ronald meulendijk droeg er ook al een laatst… ze horen allemaal bij een geheim genootschap waar ze kinderen met elkaar uitwisselen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The plot thickens... :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:56:23 #175
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203299413
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:54 schreef Za het volgende:
Intense bevlogen mannen die snel in vervoering raken en een zekere zachtmoedigheid en enorme lijfelijkheid bezitten herken je op afstand, dat zijn doorgaans intense minnaars.
Ik vind Marco totaal niet aantrekkelijk btw.

Ik zou het vermoeden van goede minnaar niet over Luuk Ikink uitspreken om maar een voorbeeld te noemen.
Mensen die Luuk Ikink geen intense minnaar vinden :')
pi_203299416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:55 schreef MeesterVanDam het volgende:
J
[..]
Dat de ouders het gezien hebben is nergens gezegd. Er is gezegd dat de ouders het verhaal hebben bevestigd. Met andere woorden, het kind heeft hen ook het verhaal verteld.
Nee, ergens is ook gesteld dat bij één van de voorvallen een ouder getuige was.
  Vis een optie? vrijdag 21 januari 2022 @ 12:57:04 #177
70532 loveli
N
pi_203299423
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:34 schreef maily het volgende:

[..]
Een goede minnaar? Wtf ... hoe weet jij dat?
Ze was kandidate bij the voice kids.
crap in = crap out
pi_203299425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:49 schreef W1TCH het volgende:

Wat er toe doet is dat hij in dit geval gewoon met zijn gore tengels van kinderen af moet blijven.
Het is aan de rechter om hier uitspraak over te doen of daar überhaupt ooit sprake van is geweest.
pi_203299426
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Want een ontzettende generalisatie. Dit is natuurlijk gewoon nonsens.
Sorry, je hebt gelijk natuurlijk. Ik merk in algemene zin alleen wel dat er een verschil zit in hoe er door diverse mensen naar misbruik wordt gekeken en dat daarin een verandering lijkt te ontstaan.

Vergelijkbaar met hoe er wordt gekeken naar gender bijvoorbeeld. En daarin hebben de jongste generaties een andere opvoeding meegekregen dan de oudste generaties.

Maar wie weet verandert de manier waarop er naar misbruik wordt gekeken en met name hoe er met slachtoffers omgegaan zou kunnen worden ook bij de oudere generaties. Dat hoop ik tenminste!
pi_203299429
Als slachtoffer van seksueel misbruik op erg jonge leeftijd doet al dat geneuzel, vooral over de eigen mening over het al dan niet erg zijn wat er allemaal is gebeurd toch écht wel erg zeer.

Grensoverschrijdend gedrag is nooit oké. In geen enkel geval zou dit goedgepraat moeten worden, het draait namelijk in deze niet over jouw persoonlijke mening en gevoel maar over het gevoel dat het slachtoffer in deze specifieke situatie had.

Als slachtoffer mis ik een groot stuk van de persoon die ik had kunnen zijn.
pi_203299432
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, ergens is ook gesteld dat bij één van de voorvallen een ouder getuige was.
Onderbouwing?
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 12:57:48 #182
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203299434
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:57 schreef loveli het volgende:

[..]
Ze was kandidate bij the voice kids.
:{
pi_203299440
twitter
Koel en donker bewaren
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 12:58:55 #184
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299446
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Marco B of welke celeb dan ook aan de kont van mijn dochter zou zitten, dan hoek ik hem direct neer. En ik heb nog nooit iemand geslagen in mijn leven, maar ik garandeer je dat hij plat gaat.
Als Marco B 'lekker intens' aan mijn dochter had lopen friemelen had ik ook niet voor mezelf ingestaan.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:59:32 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203299456
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:58 schreef Nine. het volgende:

[..]
Als Marco B 'lekker intens' aan mijn dochter had lopen friemelen had ik ook niet voor mezelf ingestaan.
Ja ik had ook lekker intense dingen gedaan in dat geval.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:00:01 #186
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203299464
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:58 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
:O
Laffe huichelaar
pi_203299476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:17 schreef Noek het volgende:
Komende uit echt een mannengezin, was het ook heel snel duidelijk dat ik altijd beschermd moest worden. Op tijd naar huis, niet alleen in het donker. Broers moesten mee met stappen de eerste keren :') .
Mannen moesten mij beschermen tegen andere mannen. Dat is toch weird.
Je zal idd maar een dochter hebben. Marco heeft er eentje. Benieuwd hoe amicaal volwassen mannen mogen zijn bij zijn meisje. Lekker lang knuffelen, billen voelen. Welk probleem?

Maar goed, we/ en ook mannen/jongetjes hoeven niet beschermd te worden tegen mannen/vrouwen die uit de bosjes springen. Was het maar zo'n feest want dan is een aangifte zo gedaan. Het gaat veel subtieler dan dat. Leraren, coaches, familieleden, vrienden etc.
De loyaliteit of machtsverhouding houdt dit alles ook in stand. Zie dat maar te doorbreken, is onmogelijk.
Ik herken dit helemaal, ik ben een ras echte zeikwijf als het om mijn dochter gaat. Ze mocht heel veel van mij maar ik wilde altijd weten waar ze was en of haar neven/ooms/tantes of ik haalde haar altijd op waar ze ook was. Nu is ze 18 en laatst zei ze mij uit het niets dat ze eigenlijk wel heel blij was dat ik altijd zo streng was en dat ze zich daardoor juist altijd heel veilig voelde.
pi_203299480
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Toch he, ik heb deze zin al vaker gezien, maar waarom is het het vermelden waard dat ze een hele mooie vrouw zou zijn?
Het was meer een gimmick. Omdat ze zelf ooit eens aangaf dat ze een vrouw is ipv een man. En een hele mooie ook nog wel. Naar eigen zeggen. :)

Dus zo. Meer grappig bedoeld eigenlijk. Of speels, zo je wilt. :P
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:01:03 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203299483
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:57 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]
Sorry, je hebt gelijk natuurlijk. Ik merk in algemene zin alleen wel dat er een verschil zit in hoe er door diverse mensen naar misbruik wordt gekeken en dat daarin een verandering lijkt te ontstaan.

Vergelijkbaar met hoe er wordt gekeken naar gender bijvoorbeeld. En daarin hebben de jongste generaties een andere opvoeding meegekregen dan de oudste generaties.

Maar wie weet verandert de manier waarop er naar misbruik wordt gekeken en met name hoe er met slachtoffers omgegaan zou kunnen worden ook bij de oudere generaties. Dat hoop ik tenminste!
Ik herken je verhaal totaal niet. Noch bij de jongere generaties noch bij de oudere generaties.
Er hoeft alleen bij sommigen van de álle generaties iets te veranderen in hoe men daar tegenaan kijkt en met slachtoffers omgaat.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203299490
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:58 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Wat een achterlijke post
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203299493
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:57 schreef MeesterVanDam het volgende:

[..]
Onderbouwing?
Weet ik veel, dat heb ik ergens gelezen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:02:10 #192
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203299495
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:57 schreef W1TCH het volgende:
Als slachtoffer van seksueel misbruik op erg jonge leeftijd doet al dat geneuzel, vooral over de eigen mening over het al dan niet erg zijn wat er allemaal is gebeurd toch écht wel erg zeer.

Grensoverschrijdend gedrag is nooit oké. In geen enkel geval zou dit goedgepraat moeten worden, het draait namelijk in deze niet over jouw persoonlijke mening en gevoel maar over het gevoel dat het slachtoffer in deze specifieke situatie had.

Als slachtoffer mis ik een groot stuk van de persoon die ik had kunnen zijn.
Wees je beste zelf and keep growing.
pi_203299507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:57 schreef Za het volgende:

[..]
Het is aan de rechter om hier uitspraak over te doen of daar überhaupt ooit sprake van is geweest.
De rechter kan alleen uitspraak doen over of er boven elke twijfel bewézen kan worden dat er ooit sprake van is geweest.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203299513
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:54 schreef Za het volgende:

[..]
Intense bevlogen mannen die snel in vervoering raken en een zekere zachtmoedigheid en enorme lijfelijkheid bezitten herken je op afstand, dat zijn doorgaans intense minnaars.
Ik vind Marco totaal niet aantrekkelijk btw.

Ik zou het vermoeden van goede minnaar niet over Luuk Ikink uitspreken om maar een voorbeeld te noemen.
Zelden zoveel onzin gelezen.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 13:05:09 #195
5428 crew  miss_sly
pi_203299525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:01 schreef Salina het volgende:

[..]
Het was meer een gimmick. Omdat ze zelf ooit eens aangaf dat ze een vrouw is ipv een man. En een hele mooie ook nog wel. Naar eigen zeggen. :)

Dus zo. Meer grappig bedoeld eigenlijk. Of speels, zo je wilt. :P
Ah, die context had ik gemist. Ik had wel al vaker gelezen dat ze "een vrouw is, en een mooie ook nog" en ik dacht dat dat van anderen kwam. Ik wist niet dat dat haar eigen observatie betrof.

Vindt ze zelf wellicht dat eventuele schoonheid meer gewicht in de schaal legt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 13:06:06 #196
5428 crew  miss_sly
pi_203299536
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:01 schreef RipCity het volgende:

[..]
Wat een achterlijke post
Wat vind je er achterlijk aan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 13:07:08 #197
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203299549
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:17 schreef Noek het volgende:
Komende uit echt een mannengezin, was het ook heel snel duidelijk dat ik altijd beschermd moest worden. Op tijd naar huis, niet alleen in het donker. Broers moesten mee met stappen de eerste keren :') .
Mannen moesten mij beschermen tegen andere mannen. Dat is toch weird.
Je zal idd maar een dochter hebben. Marco heeft er eentje. Benieuwd hoe amicaal volwassen mannen mogen zijn bij zijn meisje. Lekker lang knuffelen, billen voelen. Welk probleem?

Maar goed, we/ en ook mannen/jongetjes hoeven niet beschermd te worden tegen mannen/vrouwen die uit de bosjes springen. Was het maar zo'n feest want dan is een aangifte zo gedaan. Het gaat veel subtieler dan dat. Leraren, coaches, familieleden, vrienden etc.
De loyaliteit of machtsverhouding houdt dit alles ook in stand. Zie dat maar te doorbreken, is onmogelijk.
Die dochter van Marco heeft toch al tig jaar dezelfde vrijer? En wat zij hebben is ECHT.
pi_203299559
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ah, die context had ik gemist. Ik had wel al vaker gelezen dat ze "een vrouw is, en een mooie ook nog" en ik dacht dat dat van anderen kwam. Ik wist niet dat dat haar eigen observatie betrof.

Vindt ze zelf wellicht dat eventuele schoonheid meer gewicht in de schaal legt?
Geen idee. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 13:08:16 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203299566
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ah, die context had ik gemist. Ik had wel al vaker gelezen dat ze "een vrouw is, en een mooie ook nog" en ik dacht dat dat van anderen kwam. Ik wist niet dat dat haar eigen observatie betrof.

Vindt ze zelf wellicht dat eventuele schoonheid meer gewicht in de schaal legt?
Nee want ze vindt Marco geen aantrekkelijke man.
#171
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 13:10:13 #200
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299592
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef maily het volgende:
Nee want ze vindt Marco geen aantrekkelijke man.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Miss 200.000.000! vrijdag 21 januari 2022 @ 13:10:23 #201
367000 roos94
pi_203299595
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:07 schreef maily het volgende:

[..]
Die dochter van Marco heeft toch al tig jaar dezelfde vrijer? En wat zij hebben is ECHT.
Er zijn veel geruchten dat Jada vreemdgaat.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 13:11:25 #202
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299610
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:10 schreef roos94 het volgende:
Er zijn veel geruchten dat Jada vreemdgaat.
De appel valt dus niet ver van de boom :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203299623
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:54 schreef Za het volgende:

[..]
Intense bevlogen mannen die snel in vervoering raken en een zekere zachtmoedigheid en enorme lijfelijkheid bezitten herken je op afstand, dat zijn doorgaans intense minnaars.
Ik vind Marco totaal niet aantrekkelijk btw.

Ik zou het vermoeden van goede minnaar niet over Luuk Ikink uitspreken om maar een voorbeeld te noemen.


Godver, mijn gifje werkte niet. Anyway; mens, wat?!

[ Bericht 5% gewijzigd door Athenais op 21-01-2022 13:17:29 (Poging 85646) ]
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203299628
Vreemdgaan is één ding, boeit ook niet. Zeker niet in 't Gooi.

Maar aan kinderen zitten kán echt niet.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:12:53 #205
433238 Tengano
Try not to think of me
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 13:12:55 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203299631
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:10 schreef roos94 het volgende:

[..]
Er zijn veel geruchten dat Jada vreemdgaat.
:o
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 13:14:26 #207
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299651
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
Vreemdgaan is één ding, boeit ook niet. Zeker niet in 't Gooi.

Maar aan kinderen zitten kán echt niet.
Maar het is zo'n 'intense' man :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203299654
quote:
Den Haag moet zich hier niet mee bezighouden.

Kroegen. Open. Nu.
pi_203299662
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:14 schreef Nine. het volgende:

[..]
Maar het is zo'n 'intense' man :')
Prettig ook. Leuk met kinderen. Goede vader en minnaar.

Ik zuig nog liever Luuk Ikink leeg #nohomo
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:15:41 #210
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203299665
dat men nog altijd achter Marco B. blijven staan, het zou je kind maar zijn.
pi_203299674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:15 schreef KingRadler het volgende:
dat men nog altijd achter Marco B. blijven staan, het zou je kind maar zijn.
Marco B. is veel te oud om mijn kind te zijn
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:17:11 #212
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203299676
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:15 schreef KingRadler het volgende:
dat men nog altijd achter Marco B. blijven staan, het zou je kind maar zijn.
Ik denk dat mensen die Ali B nu nog steeds sympathiek vinden ook wel (psychische) hulp nodig hebben.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 13:17:42 #213
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299680
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:16 schreef PicoMMP het volgende:
Marco B. is veel te oud om mijn kind te zijn
Scherp!
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203299709
Waarom BOOS de naam van The voice regisseur en verdachte Martijn Nieman niet noemde:

https://www.nu.nl/the-voi(...)-niet-te-noemen.html



Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203299718
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:16 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Marco B. is veel te oud om mijn kind te zijn
Voor het eerst vandaag even hardop gelachen _O-

Heerlijk!
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 13:25:02 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203299751
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:15 schreef KingRadler het volgende:
dat men nog altijd achter Marco B. blijven staan, het zou je kind maar zijn.
Liever dat dan omgekeerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:30:12 #217
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203299816
quote:
86s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Liever dat dan omgekeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:31:46 #218
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_203299834
De Nederlandse beeldenstorm is begonnen
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 13:35:57 #219
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299884
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:31 schreef Pippi het volgende:
De Nederlandse beeldenstorm is begonnen
[ afbeelding ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203299897
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler _O- _O- _O-
pi_203299902
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:20 schreef RipCity het volgende:
Waarom BOOS de naam van The voice regisseur en verdachte Martijn Nieman niet noemde:

https://www.nu.nl/the-voi(...)-niet-te-noemen.html

[ link | afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik blijf het slap vinden om de naam van Martijn Nieman niet te noemen. Daarom noem ik hem nu. De oplichters, huisjesmelkers, etc. die normaal in BOOS zitten worden ook gewoon genoemd.

En wanneer is iemand een publiek persoon? Is de maatstaf dat hij een Wikipediapagina moet hebben? Het ging volgens mij om grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik. Daar is ook hij onderdeel van.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 13:38:35 #222
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203299922
twitter
pi_203299923
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:57 schreef loveli het volgende:

[..]
Ze was kandidate bij the voice kids.
:D
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 13:39:19 #224
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203299934
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:37 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ik blijf het slap vinden om de naam van Martijn Nieman niet te noemen. Daarom noem ik hem nu. De oplichters, huisjesmelkers, etc. die normaal in BOOS zitten worden ook gewoon genoemd.

En wanneer is iemand een publiek persoon? Is de maatstaf dat hij een Wikipediapagina moet hebben? Het ging volgens mij om grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik. Daar is ook hij onderdeel van.
Was het ook 1 regisseur met dat gedrag, volgens mij zijn er in totaal iets van 3 regisseur die daar werken toch?
pi_203299953
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:20 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]
Voor het eerst vandaag even hardop gelachen _O-

Heerlijk!
Vaker lachen! Is gezond!

Mijn idool zei altijd: 'Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen'.

Lul van een vent, maar hij was wél echt leuk met kinderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203299963
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Was het ook 1 regisseur met dat gedrag, volgens mij zijn er in totaal iets van 3 regisseur die daar werken toch?
Als er meerdere regisseurs zijn is het helemaal van belang de naam te noemen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:41:52 #227
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203299968
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:40 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Vaker lachen! Is gezond!

Mijn idool zei altijd: 'Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen'.

Lul van een vent, maar hij was wél echt leuk met kinderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bassie is een notoire kinderhater. (weet ik ook uit persoonlijke ervaring)
pi_203299980
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Bassie is een notoire kinderhater. (weet ik ook uit persoonlijke ervaring)
Hij ging wel goed met de B&A boys
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 13:43:22 #229
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203299985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:40 schreef PicoMMP het volgende:
Lul van een vent, maar hij was wél echt leuk met kinderen.
Zo leuk met kinderen was Bassie helemaal niet...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 13:43:34 #230
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203299991
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Als er meerdere regisseurs zijn is het helemaal van belang de naam te noemen.
Volgens wikipedia werd de regie gedaan door Martijn Nieman, Jeroen van Zalk, Sander Vahle (ex-man Linda)
pi_203299993
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Bassie is een notoire kinderhater. (weet ik ook uit persoonlijke ervaring)
Toch niet betast door Bassie hè?
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 13:43:42 #232
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203299994
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Als er meerdere regisseurs zijn is het helemaal van belang de naam te noemen.
The voice of Holland wie van de drie
pi_203300006
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zo leuk met kinderen was Bassie helemaal niet...
Nou ja, niet handtastelijk dan.

Liever iemand die kinderen haat dan iemand die kinderen aanraakt.
pi_203300015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Volgens wikipedia werd de regie gedaan door Martijn Nieman, Jeroen van Zalk, Sander Vahle (ex-man Linda)
Ja, wat is je punt precies? :P
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 13:46:03 #235
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203300026
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:45 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ja, wat is je punt precies? :P
Bevestiging dat er inderdaad meer dan 1 regisseur is. Dus het is nu speculatie dat het die Martijn is als je de uitzending van Boos ziet.
pi_203300027
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Volgens wikipedia werd de regie gedaan door Martijn Nieman, Jeroen van Zalk, Sander Vahle (ex-man Linda)
De naam is toch al lang bekend? Zelfs bij mij (als niet-volger-van-shownieuws).

Of is het niet 100% zeker die Martijn N?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:46:23 #237
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203300030
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Toch niet betast door Bassie hè?
Nee dat niet maar hij was wel een ontzettende teringlijer. (begrijp ik ook wel met zoveel kutkinderen om je heen)
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 13:46:55 #238
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203300038
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef maily het volgende:
The voice of Holland wie van de drie
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203300041
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:34 schreef maily het volgende:

[..]
Dus Do wist het ook al 20 jaar?
Alsof jij ervoor gedurfd zou uitkomen als je zo’n (goedbetaalde) baan hebt. Mooi dat zij nu tenminste naar voren komt.
pi_203300058
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Bevestiging dat er inderdaad meer dan 1 regisseur is. Dus het is nu speculatie dat het die Martijn is als je de uitzending van Boos ziet.
Precies, daarom de naam noemen :)
pi_203300062
quote:
80s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee dat niet maar hij was wel een ontzettende teringlijer. (begrijp ik ook wel met zoveel kutkinderen om je heen)

Kutkinderen
pi_203300087
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef Salina het volgende:

[..]
De naam is toch al lang bekend? Zelfs bij mij (als niet-volger-van-shownieuws).

Of is het niet 100% zeker die Martijn N?
Nee, dat is niet 100% zeker. Dat is pure roddel. Gelet op wat naar buiten is gekomen inmiddels zou ik mijn geld ook op hem zetten, maar zeker is het niet.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:50:28 #244
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_203300088
quote:
80s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee dat niet maar hij was wel een ontzettende teringlijer. (begrijp ik ook wel met zoveel kutkinderen om je heen)
:X
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_203300104
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, dat is niet 100% zeker. Dat is pure roddel. Gelet op wat naar buiten is gekomen inmiddels zou ik mijn geld ook op hem zetten, maar zeker is het niet.
Ah, ok. Dan is het ook wel weer awkward om nu al die naam naar buiten te brengen. Onschuldige mensen belasten hoeft natuurlijk ook weer niet en doet ook veel kwaad.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203300106
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Bassie is een notoire kinderhater. (weet ik ook uit persoonlijke ervaring)
Wil je er over praten? Want anders houd je het probleem in stand.
pi_203300113
Waarom blijft die regiseur anoniem?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 13:52:19 #248
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203300114
quote:

Ali B en Borsato in de ban: muziek geweerd, beeld uit Madame Tussauds

Radiozenders, wassenbeeldenmuseum Madame Tussauds en een uitgeverij nemen stappen naar aanleiding van de uitzending van BOOS over seksueel grensoverschrijdend gedrag bij The Voice of Holland. Radiozenders van de NPO en Talpa spelen geen nummers meer af van Ali B en Marco Borsato, die in de uitzending zijn beschuldigd van wangedrag.

"We zien de schokkende verhalen in BOOS en de enorme verontwaardiging bij het publiek daarover. Daarom hebben we besloten om de muziek niet langer op te nemen in de playlists van de radiozenders van de NPO", zegt de woordvoerder.

Of en wanneer de muziek van de twee artiesten weer zal worden gedraaid op NPO-zenders, kan hij niet zeggen. Ook de radiozenders van Talpa, het bedrijf van The Voice-bedenker John de Mol, stoppen met het uitzenden van muziek van de twee artiesten. Dat betekent dat de twee niet meer te horen zijn op zenders als 538, Radio 10, Sky Radio, Radio Veronica, 100% NL en Slam. Qmusic maakte ook bekend de muziek niet meer te gaan draaien.
https://nos.nl/artikel/24(...)-uit-madame-tussauds
Dus niet alleen Madame Tussauds, maar ook weg van alle NPO en Talpa radiozenders. Dat i.i.g. positief :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203300121
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef Salina het volgende:

[..]
Ah, ok. Dan is het ook wel weer awkward om nu al die naam naar buiten te brengen. Onschuldige mensen belasten hoeft natuurlijk ook weer niet en doet ook veel kwaad.
Nou ja, als je het zo bekijkt zijn de andere verdachten ook nog onschuldig. Wat is dan het moment wel, vraag je je af.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 13:54:03 #250
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203300136
FOK! is weer lekker traag trouwens...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203300138
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom blijft die regiseur anoniem?
En benadeel je die andere regiseurs ook niet enorm...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_203300150
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nou ja, als je het zo bekijkt zijn de andere verdachten ook nog onschuldig. Wat is dan het moment wel, vraag je je af.
Pfoe. Technisch gezien zijn ze nog onschuldig denk ik, tot het tegendeel bewezen is. Wat het juiste moment is weet ik niet.

Ik probeerde eigenlijk aan te geven dat mensen die (achteraf gezien) onschuldig blijken te zijn, neem ik aan ook veel last en hinder ondervinden van de beschuldigingen die zijn gedaan.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:56:00 #253
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203300166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wil je er over praten? Want anders houd je het probleem in stand.
Ik ben toen meteen naar het dichtstbijzijnde loket gerend om de misstanden aan te kaarten. En ik heb een zekere Baron ingeschakeld.
pi_203300192
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef Salina het volgende:

[..]
Ah, ok. Dan is het ook wel weer awkward om nu al die naam naar buiten te brengen. Onschuldige mensen belasten hoeft natuurlijk ook weer niet en doet ook veel kwaad.
Er zijn 15 aantijgingen, gewoon noemen die naam.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:58:24 #255
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203300229
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik ben toen meteen naar het dichtstbijzijnde loket gerend om de misstanden aan te kaarten. En ik heb een zekere Baron ingeschakeld.
Drommels, drommels, drommels.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 14:04:19 #257
442397 UitStraling
pi_203300265
Zou die Linda de Mol zwakzinnig zijn vraag ik me af.

Iedereen die ooit met haar Jeroentje in aanraking is geweest weet dat het een vies naar kereltje is met een platte ordinaire mond en jij hebt dan niets door of zo, dan ben je vrij debiel.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:06:07 #258
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_203300290
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Zou die Linda de Mol zwakzinnig zijn vraag ik me af.

Iedereen die ooit met haar Jeroentje in aanraking is geweest weet dat het een vies naar kereltje is met een platte ordinaire mond en jij hebt dan niets door of zo, dan ben je vrij debiel.
Dit vroeg ik me ook af. Of ze heeft een enorm roze bril, of ze koos ervoor om weg te kijken.
pi_203300296
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Zou die Linda de Mol zwakzinnig zijn vraag ik me af.

Iedereen die ooit met haar Jeroentje in aanraking is geweest weet dat het een vies naar kereltje is met een platte ordinaire mond en jij hebt dan niets door of zo, dan ben je vrij debiel.
Linda de Mol is inderdaad debiel
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 14:06:37 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203300297
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Zou die Linda de Mol zwakzinnig zijn vraag ik me af.

Iedereen die ooit met haar Jeroentje in aanraking is geweest weet dat het een vies naar kereltje is met een platte ordinaire mond en jij hebt dan niets door of zo, dan ben je vrij debiel.
Misschien vindt ze dat gewoon lekker in de slaapkamer, dat is natuurlijk ook niet verboden. Maar ik vind het wel vreemd dat ze er dan helemaal niets van door heeft gehad, in het algemeen. Zeer twijfelachtig, zelfs.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 14:09:41 #261
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203300339
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Zou die Linda de Mol zwakzinnig zijn vraag ik me af.

Iedereen die ooit met haar Jeroentje in aanraking is geweest weet dat het een vies naar kereltje is met een platte ordinaire mond en jij hebt dan niets door of zo, dan ben je vrij debiel.
Natuurlijk wist Linda van het schuinmarcheren van Jeroen af. Alleen hebben ze het onder de pet weten te houden.

In 2016 zijn ze al even uit elkaar geweest. Jeroen moest toen in therapie. Iets waar John de Mol dus keihard over zat te liegen want hij zei dat ie er pas sinds 2019 vanaf weet, terwijl Johnny in Hlf8 al zei dat het minstens een jaar of 5-6 geleden was...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203300369
Yvonne weet wel vrij zeker dat het die Martijn is...
pi_203300391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, dat is niet 100% zeker. Dat is pure roddel. Gelet op wat naar buiten is gekomen inmiddels zou ik mijn geld ook op hem zetten, maar zeker is het niet.
O jawel, Yvonne heeft haar pijlen op hem gericht nu. En die is niet bang voor zijn advocaat, heeft meerdere vrouwen gesproken die zeggen dat hij net voordat de gasten het podium ze knuffelt en op de mond kust… ongewenst. Vrouwen kunnen ook niet langs hem op.

En die is nog wat smeriger verbaal dan Vieze Jeroentje.

Bron juice van Yvonne. Kost ¤10,-
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 14:13:44 #264
442397 UitStraling
pi_203300394
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:09 schreef Nine. het volgende:

[..]
Natuurlijk wist Linda van het schuinmarcheren van Jeroen af.

In 2016 zijn ze al even uit elkaar geweest. Jeroen moest toen in therapie. Iets waar John de Mol dus keihard over zat te liegen want hij zei dat ie er pas sinds 2019 vanaf weet, terwijl Johnny in Hlf8 al zei dat het minstens een jaar of 5-6 geleden was...
Ja het is een beetje kermisvolk en het zullen geen trouwe types zijn beiden maar als je man zowat beroepsmatig aan jong grut zit en je bent zelf een bekend persoon dan kun je ook wel bedenken dat de mensen aan wie je je centjes te danken hebt je compleet uit gaan kotsen vroeg of laat.
pi_203300399
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Zou die Linda de Mol zwakzinnig zijn vraag ik me af.

Iedereen die ooit met haar Jeroentje in aanraking is geweest weet dat het een vies naar kereltje is met een platte ordinaire mond en jij hebt dan niets door of zo, dan ben je vrij debiel.
Ik denk niet dat ze wist van zijn grooming.
pi_203300401
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:11 schreef 297534 het volgende:
Yvonne weet wel vrij zeker dat het die Martijn is...
Yvonne heeft er zojuist een hele vlog aan besteed.
pi_203300414
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
O jawel, Yvonne heeft haar pijlen op hem gericht nu. En die is niet bang voor zijn advocaat, heeft meerdere vrouwen gesproken die zeggen dat hij net voordat de gasten het podium ze knuffelt en op de mond kust… ongewenst. Vrouwen kunnen ook niet langs hem op.

En die is nog wat smeriger verbaal dan Vieze Jeroentje.

Bron juice van Yvonne. Kost ¤10,-
Hij was blijkbaar regisseur geweest bij allemaal van dat soort programma's, dus het zal de komende tijd wel verklaringen gaan regenen over hem.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 14:15:05 #268
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203300415
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:13 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk niet dat ze wist van zijn grooming.
Komop, ze zijn niet helemaal infantiel hoor, daar bij die Molletjes.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203300431
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze wist van zijn grooming.
Tuurlijk wel, en ook van zijn bijzondere seksuele voorkeuren. Misschien had ze daar geen zin in.
pi_203300444
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:15 schreef Nine. het volgende:

[..]
Komop, ze zijn niet helemaal infantiel hoor, daar bij die Molletjes.
Ze zijn niet 24/7 bij elkaar he.
pi_203300452
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
O jawel, Yvonne heeft haar pijlen op hem gericht nu. En die is niet bang voor zijn advocaat, heeft meerdere vrouwen gesproken die zeggen dat hij net voordat de gasten het podium ze knuffelt en op de mond kust… ongewenst. Vrouwen kunnen ook niet langs hem op.

En die is nog wat smeriger verbaal dan Vieze Jeroentje.

Bron juice van Yvonne. Kost ¤10,-
Ik snap dat in de wereld van sommige mensen Yvonne een soort van alwetende godheid is, maar ik wacht toch even op het OM.
pi_203300490
Ik heb echt een hekel aan Yvonne. Meer nog dan aan Ali en Marco en Jeroen.
pi_203300496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik snap dat in de wereld van sommige mensen Yvonne een soort van alwetende godheid is, maar ik wacht toch even op het OM.
Een andere regisseur is Sander Vahle. De ex van Linda, dus die kan ook niet worden uitgesloten.
pi_203300503
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:21 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Yvonne. Meer nog dan aan Ali en Marco en Jeroen.
Dat is dan ook weer overdreven.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 14:21:46 #275
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203300504
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:17 schreef potjecreme het volgende:
Ze zijn niet 24/7 bij elkaar he.
Tuurlijk niet, alleen leven ze niet compleet langs elkaar heen en zullen ze ook het nodige van elkaar horen.
En Johnny zei zelf in Hlf8 dat Jeroen al in therapie was geweest, dus dat wisten ze gewoon.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203300515
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik snap dat in de wereld van sommige mensen Yvonne een soort van alwetende godheid is, maar ik wacht toch even op het OM.
Heb je hem weer
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203300516


Jennifer was deelneemster in seizoen 2 en tevens zus van John Ewbank
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 14:23:11 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203300518
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:21 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Yvonne. Meer nog dan aan Ali en Marco en Jeroen.
Zou het wat uitmaken?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 14:23:25 #279
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203300521
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:22 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ]

Jennifer was deelneemster in seizoen 2 en tevens zus van John Ewbank
Wie?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203300526
2 grote Vlaamse radiozenders (Joe en Qmusic) laten weten voorlopig ook geen Marco en Ali B te zullen draaien.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 14:23:43 #281
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203300528
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:21 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Yvonne. Meer nog dan aan Ali en Marco en Jeroen.
Doet Yvonne dan ook aan 'intens gefriemel' met minderjarigen en verkracht ze ook jongeren?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203300536
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zou het wat uitmaken?
Nee.
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 14:24:35 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203300541
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
2 grote Vlaamse radiozenders (Joe en Qmusic) laten weten voorlopig ook geen Marco en Ali B te zullen draaien.
Ik neem aan dat ze ook nooit Michael Jackson draaien?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203300542
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:23 schreef Nine. het volgende:

[..]
Doet Yvonne dan ook aan 'intens gefriemel' met minderjarigen en verkracht ze jongeren?
Ze doet andere schimmige zaken.
pi_203300544
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik snap dat in de wereld van sommige mensen Yvonne een soort van alwetende godheid is, maar ik wacht toch even op het OM.
OM kijkt naar strafbare feiten, normale burgers naar fatsoensnormen en wenselijk gedrag.
Wacht jij rustig tot het OM wat gaat zeggen, ondertussen trekken anderen wel hun eigen conclusies.

Dit is niet de een zegt dit en de andere ontkent het, 54 personen zeggen het en drie ontkennen het…
pi_203300547
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:22 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ]

Jennifer was deelneemster in seizoen 2 en tevens zus van John Ewbank
Gaat dit over Jeroen?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:25:11 #287
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203300551
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wie?
De halfzus van Sjon Ewbank, de componist van Marco.

Wat is het ook een enge sekte.
  Tettenkoning vrijdag 21 januari 2022 @ 14:26:10 #288
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203300557
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:24 schreef potjecreme het volgende:
Ze doet andere schimmige zaken.
Geen idee, ik ben verder niet bekend met haar, maar zo erg als Marco B en Ali B zal het vast niet zijn.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203300596
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:22 schreef RipCity het volgende:

[..]
Heb je hem weer
Hoi! :)
  Redactie Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 14:29:17 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203300597
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
De halfzus van Sjon Ewbank, de componist van Marco.
Als ik dit niet had gelezen had ik niet geweten dat Sjon een halfzus had. Maar ik concludeerde zoiets voorzichtig ja.
Heeft nu iedereen er om heen zijn of haar statement wel zo'n beetje gemaakt, of kunnen we er nog wel wat verwachten de komende dagen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:30:12 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203300615
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet het punt, en het punt wat @:Za daar maakt, ben ik het wel volkomen mee eens: het wordt heel normaal en acceptabel gevonden dat we can heel jonge kinderen verwachten dat ze hun ouders, grootouders, oom/tantes, vrienden van de familie kussen en knuffelen. Dat hoort zo. Terwijl dat nou juist het eerste moment is waar je kinderen kunt leren dat ze dat niet hoeven als ze dat niet willen. Dat hun lichamelijke integriteit belangrijk is.
Ik verwacht dat helemaal niet van mijn kind of kleinkind, ik vind het ook niet normaal dat anderen dat wel verwachten, daarmee conditioneer je ze juist voor dit soort machtsmisbruik als van Borsato.

Overigens wordt het hier vooral als whataboutism gebruikt, daarom is dit de enige keer dat ik er op reageer.
Als een whatauboutism een rol gaat spelen in deze zaak hebben we een serieus probleem, het is immers alleen maar bedoeld om de aandacht weg te draaien van het gedrag van die "intense man", en het gedrag zelf te bagatelliseren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203300616
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:10 schreef Solotovski het volgende:
Meiden van 13 heeft meer te maken met efebofilie dan pedofilie.

Pedofilie wordt imo te snel toegepast
Labeltje interesseert me niet. Zijn allemaal smeerlappen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:30:35 #293
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203300623
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als ik dit niet had gelezen had ik niet geweten dat Sjon een halfzus had. Maar ik concludeerde zoiets voorzichtig ja.
Heeft nu iedereen er om heen zijn of haar statement wel zo'n beetje gemaakt, of kunnen we er nog wel wat verwachten de komende dagen?
Glennis Krijs heeft haar scheur nog niet opengetrokken toch?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:31:28 #294
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203300632
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:30 schreef superniger het volgende:

[..]
Labeltje interesseert me niet. Zijn allemaal smeerlappen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:31:50 #295
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_203300635
Wat gaan de daders doen of wat gaat er met hen gebeuren?
Ik neem aan dat ze niet meer aan de slag kunnen in hun beroep...
Gaan ze de bak in of een flinke boete?

Emigreren? Ali B zat al in Dubai of Qatar?

Ik heb zo'n Nico Swinkels gevoel hierbij... :')
pi_203300639
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Glennis Krijs heeft haar scheur nog niet opengetrokken toch?
Die zit er echt net maar zal wel weer met een of ander discriminatie verhaaltje komen haar kennende.
pi_203300648
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:32 schreef -river- het volgende:

[..]
Die zit er echt net maar zal wel weer met een of ander discriminatie verhaaltje komen haar kennende.
Glennis vindt het vooral heel erg voor Glennis
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_203300675
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:21 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Yvonne. Meer nog dan aan Ali en Marco en Jeroen.
Als je dat zegt spoor je ook niet helemaal, sorry hoor. :')
Koel en donker bewaren
pi_203300692
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:33 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Glennis vindt het vooral heel erg voor Glennis
Zo is dat.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:35:55 #300
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_203300694
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet het punt, en het punt wat @:Za daar maakt, ben ik het wel volkomen mee eens: het wordt heel normaal en acceptabel gevonden dat we can heel jonge kinderen verwachten dat ze hun ouders, grootouders, oom/tantes, vrienden van de familie kussen en knuffelen. Dat hoort zo. Terwijl dat nou juist het eerste moment is waar je kinderen kunt leren dat ze dat niet hoeven als ze dat niet willen. Dat hun lichamelijke integriteit belangrijk is.
Ja! Ik verbaas me er met regelmaat over hoe weinig kinderen daarin te zeggen hebben. Hoe ze in de houdgreep worden gehouden om de tanden te poetsen, hoe ze zetpillen krijgen onder dwang, hoe ze verplicht worden een wattenstaaf in hun neus te laten duwen, hoe het als normaal wordt gevonden dat de schoolarts ze hun kleding laat uittrekken zonder dat ze daar zelf toestemming voor geven.. Onze maatschappij is nu eenmaal zo ingericht, en voor alle voorbeelden die ik noem kun je wel een verzachtende uitleg geven maar we moeten met ons allen eens gaan beseffen dat wij heel wat laten liggen daarin. Grenzen zijn geen onderwerp waar je eens over begint als een kind de puberteit raakt, daar moet je vanaf de allereerste dag aandacht aan besteden zodat het voor ieder opgroeiend mens heel duidelijk is: Ik bepaal over mijn lijf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')