Als er meerdere regisseurs zijn is het helemaal van belang de naam te noemen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Was het ook 1 regisseur met dat gedrag, volgens mij zijn er in totaal iets van 3 regisseur die daar werken toch?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vaker lachen! Is gezond!
Mijn idool zei altijd: 'Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen'.
Lul van een vent, maar hij was wél echt leuk met kinderen.Bassie is een notoire kinderhater. (weet ik ook uit persoonlijke ervaring)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ging wel goed met de B&A boysquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bassie is een notoire kinderhater. (weet ik ook uit persoonlijke ervaring)
Zo leuk met kinderen was Bassie helemaal niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:40 schreef PicoMMP het volgende:
Lul van een vent, maar hij was wél echt leuk met kinderen.
Volgens wikipedia werd de regie gedaan door Martijn Nieman, Jeroen van Zalk, Sander Vahle (ex-man Linda)quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als er meerdere regisseurs zijn is het helemaal van belang de naam te noemen.
Toch niet betast door Bassie hè?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The voice of Holland wie van de driequote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als er meerdere regisseurs zijn is het helemaal van belang de naam te noemen.
Nou ja, niet handtastelijk dan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zo leuk met kinderen was Bassie helemaal niet...
Ja, wat is je punt precies?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens wikipedia werd de regie gedaan door Martijn Nieman, Jeroen van Zalk, Sander Vahle (ex-man Linda)
Bevestiging dat er inderdaad meer dan 1 regisseur is. Dus het is nu speculatie dat het die Martijn is als je de uitzending van Boos ziet.quote:
De naam is toch al lang bekend? Zelfs bij mij (als niet-volger-van-shownieuws).quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens wikipedia werd de regie gedaan door Martijn Nieman, Jeroen van Zalk, Sander Vahle (ex-man Linda)
Nee dat niet maar hij was wel een ontzettende teringlijer. (begrijp ik ook wel met zoveel kutkinderen om je heen)quote:
Alsof jij ervoor gedurfd zou uitkomen als je zo’n (goedbetaalde) baan hebt. Mooi dat zij nu tenminste naar voren komt.quote:
Precies, daarom de naam noemenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Bevestiging dat er inderdaad meer dan 1 regisseur is. Dus het is nu speculatie dat het die Martijn is als je de uitzending van Boos ziet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hij was wel een ontzettende teringlijer. (begrijp ik ook wel met zoveel kutkinderen om je heen)
Nee, dat is niet 100% zeker. Dat is pure roddel. Gelet op wat naar buiten is gekomen inmiddels zou ik mijn geld ook op hem zetten, maar zeker is het niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef Salina het volgende:
[..]
De naam is toch al lang bekend? Zelfs bij mij (als niet-volger-van-shownieuws).
Of is het niet 100% zeker die Martijn N?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hij was wel een ontzettende teringlijer. (begrijp ik ook wel met zoveel kutkinderen om je heen)
Ah, ok. Dan is het ook wel weer awkward om nu al die naam naar buiten te brengen. Onschuldige mensen belasten hoeft natuurlijk ook weer niet en doet ook veel kwaad.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat is niet 100% zeker. Dat is pure roddel. Gelet op wat naar buiten is gekomen inmiddels zou ik mijn geld ook op hem zetten, maar zeker is het niet.
Wil je er over praten? Want anders houd je het probleem in stand.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus niet alleen Madame Tussauds, maar ook weg van alle NPO en Talpa radiozenders. Dat i.i.g. positiefquote:
Ali B en Borsato in de ban: muziek geweerd, beeld uit Madame Tussauds
Radiozenders, wassenbeeldenmuseum Madame Tussauds en een uitgeverij nemen stappen naar aanleiding van de uitzending van BOOS over seksueel grensoverschrijdend gedrag bij The Voice of Holland. Radiozenders van de NPO en Talpa spelen geen nummers meer af van Ali B en Marco Borsato, die in de uitzending zijn beschuldigd van wangedrag.
"We zien de schokkende verhalen in BOOS en de enorme verontwaardiging bij het publiek daarover. Daarom hebben we besloten om de muziek niet langer op te nemen in de playlists van de radiozenders van de NPO", zegt de woordvoerder.
Of en wanneer de muziek van de twee artiesten weer zal worden gedraaid op NPO-zenders, kan hij niet zeggen. Ook de radiozenders van Talpa, het bedrijf van The Voice-bedenker John de Mol, stoppen met het uitzenden van muziek van de twee artiesten. Dat betekent dat de twee niet meer te horen zijn op zenders als 538, Radio 10, Sky Radio, Radio Veronica, 100% NL en Slam. Qmusic maakte ook bekend de muziek niet meer te gaan draaien.
https://nos.nl/artikel/24(...)-uit-madame-tussauds
Nou ja, als je het zo bekijkt zijn de andere verdachten ook nog onschuldig. Wat is dan het moment wel, vraag je je af.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan is het ook wel weer awkward om nu al die naam naar buiten te brengen. Onschuldige mensen belasten hoeft natuurlijk ook weer niet en doet ook veel kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |