quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen drukke werkdag, wel een drukke dag
Eerst koffiedrinken bij mijn ouders, toen naar de fysio, toen naar de sportschool en toen nog even de stad in![]()
Jaja, ik ben naar de sportschool geweest![]()
Jullie weten allemaal dat ik superjeugdig enzo ben, maar ik was daar by far de oudste die er rondliep
Maar het was wel lekkerIk ben 45 minuten geweest en heb het rustig aan gedaan, mijn lichaam moet eerst wennen aan die bewegingen
![]()
Uiteraard moest ik nog een nieuw sportshirt halen want ik voelde me niet zo prettig met mijn korte shirtje op mijn legging, ik heb toch liever een shirt dat in ieder geval deels over mijn billen valt, dus ik heb meteen na het sporten in de stad een shirtje gekocht. En een slotje voor het kluisje. Waar ze bij de sportschool zelf uiteraard de hoofdprijs voor wilden vragen, maar bij de Xenos veel goedkoper was
Ik geloof dat Em hier al zei dat hij van de postcards was.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Die Martijn Nieman, die nu ook beschuldigd wordt in zaak-Voice of Holland, had hij niet ook iets met het afgelopen ESF te maken? Zijn naam komt me zo bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Toen je de LaPo had, vroeg ik het me al af, of je het door zou hebben of dat ik je een DM zou moeten sturen.quote:
De basic fit is skeer, daar moet je zelf een slotje meenemenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Bij mijn sportschool heb je gewoon kluisjes met een sleutel en je kiest gewoon welk kluisje je wil op het moment dat je gaat sporten.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof dat Em hier al zei dat hij van de postcards was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest lachen bij de spoiler
Dat is wel gierig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
De basic fit is skeer, daar moet je zelf een slotje meenemen
Mja, ze doen hun naam eer aan. Basicquote:
Hoeveel kost dat dan per maand?quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja, ze doen hun naam eer aan. Basic
Het abonnementsgeld is wel echt heel veel lager dan bij de andere sportschool. Ook omdat je hier je abo kunt delen met een huisgenoot en je iemand mee mag nemen. New Mexico en ik kunnen dus samen met één abonnement.
En ik hoef geen dingen als groepslessen of een sauna. Dit past wel bij mij zo.
30 euro per 4 weken. En daarvoor kunnen we dus met ons tweeën sportenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat dan per maand?
Je kunt hetquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:13 schreef Yesse het volgende:
Neeeee regenEn ik moet zo fietsend naar de sportschool. Dit is geen goed begin voor de heropening van de sportscholen
Ik ga wel, want ik sport met mijn ouders samen en daar durf ik niet tegen te zeggen 'ik ga niet want het regent'. Precies de reden waarom ik ook met hen sport en niet alleen. Een stok achter de deur. Of eigenlijk een soort boomstam
RTL stopt de samenwerking met Ali B nu.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:10 schreef GeorgeM het volgende:
Tweede aangifte tegen Ali B.
https://nos.nl/l/2413698
Ik betaal 45 per maand, maar dat is dan inclusief zwembad en groepslessen (die ik niet volgquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
30 euro per 4 weken. En daarvoor kunnen we dus met ons tweeën sporten
Het is in elk geval al duidelijk dat Ali totaal kan flippen. Daar zijn opnames van.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
RTL stopt de samenwerking met Ali B nu.
Rook, vuur, vrees ik voor Ali.
Ja dat betaal je bij de andere sportschool hier ook zo ongeveer, per persoon. (Je kunt wel een paar euro minder kwijt zijn als je geen groepslessen kiest).quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik betaal 45 per maand, maar dat is dan inclusief zwembad en groepslessen (die ik niet volg)
Heb je het over die Voice-coaches-ruzie? Dat was inderdaad geen glorieuze toestand...quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is in elk geval al duidelijk dat Ali totaal kan flippen. Daar zijn opnames van.
Ik deed 1x in de week aquarobics en dan was het wel mooi dat dat niks extra kost, maar die lessen hebben ze verplaatst naar een andere dag, waarop ik al badminton, dus dat gaat nu niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat betaal je bij de andere sportschool hier ook zo ongeveer, per persoon. (Je kunt wel een paar euro minder kwijt zijn als je geen groepslessen kiest).
Zwemmen is niet zo mijn ding, ik vind het zoveel gedoe. Ik zwem alleen in de zomer wel, op vakantie. Dat je je lekker in het zonnetje kunt laten opdrogenin plaats van je in een te klein hokje moeten afdrogen en omkleding zodat je je weer helemaal kapot zweet als je eindelijk klaar bent
![]()
Of als we bij Centerparcs zijn in de Aqua Mundo, dan heb ik die ongemakken er nog wel een keer voor over
Dat zei dat meisje toch ook bij Beau, hoe hij tegen haar vriendin had gedaan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is in elk geval al duidelijk dat Ali totaal kan flippen. Daar zijn opnames van.
Ik denk dat je hem vooral niet moet tegenspreken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je het over die Voice-coaches-ruzie? Dat was inderdaad geen glorieuze toestand...
Wij hebben Ali B een keer live gezien op een bedrijfsfeest. En hij deed dat zó leuk. Hij kwam heel grappig en sympathiek over. Richting kinderen, richting collega's. Voor die tijd vond ik hem nooit veel soeps, maar toen was hij echt heel leuk naar iedereen en heb ik mijn mening over hem bijgesteld.
Maar het lijkt er inmiddels op dat mijn eerste indruk toch de beste was
Ja, die bedoel ik inderdaad. Dat is toch redelijk bizar. Daarom geloofde ik dat meisje bij Beau ook meteen, dat hoor je hem zo zeggen als je dat filmpje hebt gezien. Ik weet natuurlijk niet waar Boos morgen mee aan komt zetten, maar iemand die zo ineens 180 graden kan omslaan is tot veel in staat.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je het over die Voice-coaches-ruzie? Dat was inderdaad geen glorieuze toestand...
Wij hebben Ali B een keer live gezien op een bedrijfsfeest. En hij deed dat zó leuk. Hij kwam heel grappig en sympathiek over. Richting kinderen, richting collega's. Voor die tijd vond ik hem nooit veel soeps, maar toen was hij echt heel leuk naar iedereen en heb ik mijn mening over hem bijgesteld.
Maar het lijkt er inmiddels op dat mijn eerste indruk toch de beste was
Mooi, lekker op tijd vrij dusquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 16 uur had ik een bijeenkomst waarbij aanwezigheid gewenst was. In de uitnodiging was een uur ingepland, uiteindelijk duurde het 4 minuten.![]()
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi, lekker op tijd vrij dus
Ik ben moe, van de fysio en de sportschool.
Maar moet ik dan Prime video nemen.quote:
Ik hoop dat er tijdelijk abonnement gaat komen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar moet ik dan Prime video nemen.![]()
Als je het wil zien lijkt me dat wel effectiever dan een abonnement op Autoweek. Bonus is dat Prime aanzienlijk goedkoper is dan Autoweekquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is nu ook al maandelijks opzegbaarquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat er tijdelijk abonnement gaat komen.
Amazon prime wordt wel heel aantrekkelijk. Ik wil ook nog wheel of time zienquote:
Zeker door Sepp Blatter. Bij hem is een minuut stilte ter nagedachtenis al na tien seconden afgelopen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 16 uur had ik een bijeenkomst waarbij aanwezigheid gewenst was. In de uitnodiging was een uur ingepland, uiteindelijk duurde het 4 minuten.![]()
Er staan ook heel veel beroerde horrorfilms opquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Amazon prime wordt wel heel aantrekkelijk. Ik wil ook nog wheel of time zien
Aaaaawhquote:
Dit is echt te schattigquote:
quote:
Enkel een link kabinetquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja21 met hun zendtijd voor politieke partijen. Dat we nu een links kabinet hebben.
Klopt wel. Links van JA21quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja21 met hun zendtijd voor politieke partijen. Dat we nu een links kabinet hebben.
Dat kost echt niksquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zal mij niks verbazen als dat ook snel 8 euro is straks als ze meer abonnees binnen hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag het 3 euro per maand.
Dus het is óf betalen voor Amazon Prime, óf die drie euro per maand gebruiken om een volledige familie in Cambodja van voedsel te voorzien.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag het 3 euro per maand.
Daar schaft de pol pot ook deze maand weer weinigquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus het is óf betalen voor Amazon Prime, óf die drie euro per maand gebruiken om een volledige familie in Cambodja van voedsel te voorzien.
Ik vrees dat het weer een hongerige maand wordt voor de familie Chan
quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus het is óf betalen voor Amazon Prime, óf die drie euro per maand gebruiken om een volledige familie in Cambodja van voedsel te voorzien.
Netjesquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar schaft de pol pot ook deze maand weer weinig
En doe er een eurootje bij en je kan een kind in Afrika een maand naar school sturen. En hier kost dat ik weet niet hoeveel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat nog maar eens aantoont hoeveel voordeliger het is om kinderen te krijgen in Afrikaquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En doe er een eurootje bij en je kan een kind in Afrika een maand naar school sturen. En hier kost dat ik weet niet hoeveel.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat nog maar eens aantoont hoeveel voordeliger het is om kinderen te krijgen in Afrika
Man je houdt aan het eind van de maand gewoon geld over!quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kind gewoon daar naar school sturen. En in Cambodja te eten geven.
Nog altijd duurder dan Amazon Prime dusquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En doe er een eurootje bij en je kan een kind in Afrika een maand naar school sturen. En hier kost dat ik weet niet hoeveel.
Ik begin te begrijpen hoe de echte VVD'er dat doet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Man je houdt aan het eind van de maand gewoon geld over!
Wordt dan toch een keuze. Wil je een kind een kwartaal naar school sturen, of wil je zelf vier maanden Amazon Prime hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nog altijd duurder dan Amazon Prime dus
Laat ik het zo zeggen: Ik ben geen lid meer van de sportschoolquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:
Nu we het toch hebben over scholen, @:strani was jij nu ook recent lid geworden van de sportschool? En hoe bevalt het?
Ik ben kapót van de eerste keer sportschool
Het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ben geen lid meer van de sportschool
Nou ik merkte dat ik het niet genoeg gebruikte dus het was het niet zo waard om ervoor te blijven betalen. Gelukkig klim ik nog wel dagelijks de heuvel op naar huisquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn![]()
Vond je het niet leuk?
Om dat medicijn tegen te houden, of ehhhquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:54 schreef H_T het volgende:
Intussen heeft Djokovic een belang van 80% genomen in een farmaceutisch bedrijf dat een coronamedicijn probeert te ontwikkelen. Wordt zo best een kostbaar bonnetje voor niet tennissen in Australië
Wat geinig gevisualiseerdquote:
Dat is in ieder geval beter dan nietsquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik merkte dat ik het niet genoeg gebruikte dus het was het niet zo waard om ervoor te blijven betalen. Gelukkig klim ik nog wel dagelijks de heuvel op naar huis
Om vaccins overbodig te maken natuurlijk!quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Om dat medicijn tegen te houden, of ehhh
Maar... wat zit er in dat medicijn? Een chip past daar toch veel beter in?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om vaccins overbodig te maken natuurlijk!
Ach, dat is een fooitje voor hemquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:54 schreef H_T het volgende:
Intussen heeft Djokovic een belang van 80% genomen in een farmaceutisch bedrijf dat een coronamedicijn probeert te ontwikkelen. Wordt zo best een kostbaar bonnetje voor niet tennissen in Australië
Ja dat ga ik jou niet aan je neus hangen, doe je eigen onderzoekquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar... wat zit er in dat medicijn? Een chip past daar toch veel beter in?
Wat een unieke ervaring lijkt me datquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:03 schreef H_T het volgende:
Ik ben net geknipt met meer dan 30 man publiek en livemuziek achter me
Bijzondere ervaringquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:03 schreef H_T het volgende:
Damn okéquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat ga ik jou niet aan je neus hangen, doe je eigen onderzoek
@Arizona zou ik jou in kunnen huren om voor mij met Em te dealen? Ik vind dat je dat heel goed doet.quote:
Best bijzonderquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een unieke ervaring lijkt me dat
Hoe voelde dat?
Zit een stukje Servië in Arizona blijkbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Arizona zou ik jou in kunnen huren om voor mij met Em te dealen? Ik vind dat je dat heel goed doet.
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Arizona zou ik jou in kunnen huren om voor mij met Em te dealen? Ik vind dat je dat heel goed doet.
Oh nee toch niet! #JesuisAustraliëquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik DM wel even over hoeveel ik je kan betalen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh nee toch niet! #JesuisAustralië
Bedankt voor de verduidelijkingquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En we staan alweer achter.
Edit: Oh ja, dit gaat over futsal.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:03 schreef H_T het volgende:
Ja, dat leek me wel handig, aangezien ik vaker Africa Cup keek de laatste dagen.quote:
Dat was de mening van mijn autocorrect over die partij. En eigenlijk is dat best passendquote:
Nou ja ze zijn tegelijkertijd wel blij dat ze van de rode curry khmer af zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar schaft de pol pot ook deze maand weer weinig
Nou ja die betalen na al die slimme belastingtrucs van ze net zoveel voor hun huis als de mensen in die andere landen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen hoe de echte VVD'er dat doet.
Het schijn dat in zijn eigen huis de kraan al jaren lek is. Maar zijn huishoudster is wel moe van al het dweilen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:54 schreef H_T het volgende:
We dachten al dat je naar Soedan, Egypte, Guinnee-Bissau of Nigeria was verhuisd omdat je lekker goedkoop naar school wilde en het een van de vier spelende landen van vandaag moest zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat leek me wel handig, aangezien ik vaker Africa Cup keek de laatste dagen.
Is het een beetje spectaculaire wedstrijd? Ik heb ‘ons’ zaalvoetbalteam volgens mij nog nooit in actie gezien.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat leek me wel handig, aangezien ik vaker Africa Cup keek de laatste dagen.
Bij de vraag “wat weet u van Guinee-Bissau” in De Slimste Mens zou ik er waarschijnlijk niet echt lekker uitkomen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
We dachten al dat je naar Soedan, Egypte, Guinnee-Bissau of Nigeria was verhuisd omdat je lekker goedkoop naar school wilde en het een van de vier spelende landen van vandaag moest zijn.
Is voor mij ook voor het eerst. Oekraine is beter. We verliezen erg snel de bal steeds.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is het een beetje spectaculaire wedstrijd? Ik heb ‘ons’ zaalvoetbalteam volgens mij nog nooit in actie gezien.
Het ligt in West-Afrika, de hoofdstad is Bissau. Stop de tijd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de vraag “wat weet u van Guinee-Bissau” in De Slimste Mens zou ik er waarschijnlijk niet echt lekker uitkomen.
Buiten wat Luctor al zegt, het ligt tussen Guinee en Senegal. De vlag bestaat uit groen, rood en geel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de vraag “wat weet u van Guinee-Bissau” in De Slimste Mens zou ik er waarschijnlijk niet echt lekker uitkomen.
Waar ik Equatoriaal Guinee zei wil ik Guinee Bissau zeggen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ligt in West-Afrika, de hoofdstad is Bissau. Stop de tijd.
Ik ken alleen Bouzambou (als je dat zo schrijft).quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:37 schreef Fred_B het volgende:
Wij juichen voor Saadouni en Attaibi, wie kent ze niet.
En dan zitten de goederentreinen er nog niet eens bij.quote:
Appt ie niet snel genoeg terug?quote:
Ik vind dat die landen dan ook allemaal opgeheven moeten worden, net zoals we met België hebben gedaan.quote:
Alleen in het Engelsquote:
Maar uit welke de Cavia/Guinea Pig vandaan komt....quote:
Is België opgeheven?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat die landen dan ook allemaal opgeheven moeten worden, net zoals we met België hebben gedaan.
Die hadden ze gewoon de Peruvian Pig moeten noemenquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar uit welke de Cavia/Guinea Pig vandaan komt....
Het land hernoemen naar Peruviaans Guinea is ook een optie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hadden ze gewoon de Peruvian Pig moeten noemen
Ja.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is België opgeheven?
Vandaar die overname van Nederlanders in Antwerpen.
Peru-Guinea zou er nog wel bij kunnen ja.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het land hernoemen naar Peruviaans Guinea is ook een optie.
Zaalvoetbal is in Spanje nog best groot toch?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme Luctor kunnen we dan ook níks aan je overlaten
Juichen.gifquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GEWONNEN
Best wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zaalvoetbal is in Spanje nog best groot toch?
Zie je nou wel, je hebt af en toe gewoon een zetje nodig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GEWONNEN
Moeten we wel nog een paar jaar wachten.quote:
Nee de rest van de wereld kan er toch niets van.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moeten we wel nog een paar jaar wachten.
Daar heb je gelijk in. Eigenlijk kunnen ze er natuurlijk buiten Nederland al niets vanquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee de rest van de wereld kan er toch niets van.
Mooi man. Zo te horen heb je genoten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:24 schreef H_T het volgende:
En weer thuis. Was echt heerlijk om weer eens een avond uit te zijn
Ja, was tofquote:Op woensdag 19 januari 2022 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooi man. Zo te horen heb je genoten.
quote:
Ik weet dat ik zo'n type ben die altijd z'n phone in de buurt heeft en snel reageer, maar dit is wel echt een flinke test voor m'n geduld.quote:
Heel herkenbaar hoor. Vaak is het gewoon dat zij gewoon niet zo vaak kijken naar ALLE berichten maar het kan al snel voelen alsof ze alleen niet reageren op jouw berichten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zo'n type ben die altijd z'n phone in de buurt heeft en snel reageer, maar dit is wel echt een flinke test voor m'n geduld.
Hij reageert echt altijd, dus ik maak mezelf vooral gek hier. Hoera.
Gheghe. Geduld schone zaak enzo, meneer Hoteldebotel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik zo'n type ben die altijd z'n phone in de buurt heeft en snel reageer, maar dit is wel echt een flinke test voor m'n geduld.
Herkenbaar. Ik ben zelf meestal ook wel iemand die snel reageert op iemand waarin ik interesse heb (verder kan ik juist vrij traag zijn), maar inderdaad werken sommige mensen nou eenmaal anders en zegt het niks over hoe geïnteresseerd ze in iemand zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En die zijn nu BOOSquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:51 schreef Momo het volgende:
Haha moet wel lachen om al die boomers die niet bekend zijn met YouTube en boos willen kijken nu
Boomers zouden toch kunnen weten hoe YouTube werkt🤔quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:51 schreef Momo het volgende:
Haha moet wel lachen om al die boomers die niet bekend zijn met YouTube en boos willen kijken nu
Wat treurigquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:42 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor net via Kink hoe de journalist van de Telegraaf te werk gaat bij het BNN/VARA gebouw. Die is zelfs DHL bezorgers aan het interviewen over wat ze net bezorgd hebbenEn nog meer slechte acties. Echt lachwekkend slecht.
Ik ben echt één van de kijkers van het eerste uur. Ik kijk echt sinds de allereerste aflevering (met de student die kanker had en gedoe had met het ROC) en gok dat ik er nog geen gemist hebquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:51 schreef Momo het volgende:
Zou er eigenlijk nog iets nieuws komen dat niet is uitgelekt?quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:51 schreef Momo het volgende:
Ik zie allemaal twitterboomers die er niks van snappen, maar gelukkig zijn er allemaal tutorials. Maar ze kunnen wel twitterenquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boomers zouden toch kunnen weten hoe YouTube werkt🤔
De verhalen van de slachtoffers lijkt me, Nienke zei dat er ergere verhalen zijn dan die van haar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk nog iets nieuws komen dat niet is uitgelekt?
Ik zie dat de bovenmatige interesse in pakketjes van andere mensen zich verspreidtquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:42 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor net via Kink hoe de journalist van de Telegraaf te werk gaat bij het BNN/VARA gebouw. Die is zelfs DHL bezorgers aan het interviewen over wat ze net bezorgd hebbenEn nog meer slechte acties. Echt lachwekkend slecht.
Je moet die mensen ook gewoon een beetje helpen! Ik heb gisteren gewoon de link van het kanaal gestuurd naar een 77-jarige vriend van me en die was harstikke blijquote:Op donderdag 20 januari 2022 09:51 schreef Momo het volgende:
En dan nog de derde persoon (mogelijk een regisseur) en gaan nog geruchten dat Marco Borsato er ook in voor komt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
De verhalen van de slachtoffers lijkt me, Nienke zei dat er ergere verhalen zijn dan die van haar.
Plus echt veel over Ali B weten we nog niet voor mijn gevoel?
Tutorial om een YouTube video te kunnen vindenquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie allemaal twitterboomers die er niks van snappen, maar gelukkig zijn er allemaal tutorials. Maar ze kunnen wel twitteren![]()
[ twitter ]
Ja, het hangt er vooral vanaf hoe ver het wangedrag reikte. Als het zich beperkt tot Ali en die concertleider en wat schuine grappen van de rest, kan John de Mol met de nodige damage control verder met The Voice, in elk geval over de grens. Mocht de ellende veel verder gaan, dan gaat dat als een olievlek de wereld over, met alle consequenties van anti-reclame, en kunnen er in Nederland ook nog wel wat reputaties sneuvelen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
De verhalen van de slachtoffers lijkt me, Nienke zei dat er ergere verhalen zijn dan die van haar.
Plus echt veel over Ali B weten we nog niet voor mijn gevoel?
John de Mol had Ali B en Jeroen Rietbergen er gewoon jaren geleden al uit kunnen gooien, want van Rietbergen wist hij het en de afgelopen week hoor je meerdere mensen zeggen dat het in dat hele wereldje bekend was dat dit nog steeds gebeurde, dus kan me moeilijk voorstellen dat John de Mol dat zelf niet wist. Maar toch jaren voor gekozen dat er een kans was dat er meer slachtoffers aan het rijtje toegevoegd konden worden. Ben dus wel benieuwd hoe hij daar op gaat reageren (gokje: vermoorde onschuld).quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het hangt er vooral vanaf hoe ver het wangedrag reikte. Als het zich beperkt tot Ali en die concertleider en wat schuine grappen van de rest, kan John de Mol met de nodige damage control verder met The Voice, in elk geval over de grens. Mocht de ellende veel verder gaan, dan gaat dat als een olievlek de wereld over, met alle consequenties van anti-reclame, en kunnen er in Nederland ook nog wel wat reputaties sneuvelen.
Uit Krommenie.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:18 schreef Strani het volgende:
Even los van alles, de druk om 'de leuke Marokkaan op TV' te zijn komt nu wel héél erg op de schouders van Najib Amhali te liggen.
Ja, ik zag ergens voorbij komen dat hij mogelijk vanavond bij VI aan zou schuiven. Dat zou weer een lekker kijkcijferrecordje voor hemzelf opleverenquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
John de Mol had Ali B en Jeroen Rietbergen er gewoon jaren geleden al uit kunnen gooien, want van Rietbergen wist hij het en de afgelopen week hoor je meerdere mensen zeggen dat het in dat hele wereldje bekend was dat dit nog steeds gebeurde, dus kan me moeilijk voorstellen dat John de Mol dat zelf niet wist. Maar toch jaren voor gekozen dat er een kans was dat er meer slachtoffers aan het rijtje toegevoegd konden worden. Ben dus wel benieuwd hoe hij daar op gaat reageren (gokje: vermoorde onschuld).
Die Jeroen ‘afhandelen’ is relatief simpel. Bestraffend toegesproken was een te lichte sanctie, een inschattingsfout van de familieman De Mol, die hem privé zo aardig vond en een leuke partner voor zijn zus. Met de kennis van nu enz. enz.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
John de Mol had Ali B en Jeroen Rietbergen er gewoon jaren geleden al uit kunnen gooien, want van Rietbergen wist hij het en de afgelopen week hoor je meerdere mensen zeggen dat het in dat hele wereldje bekend was dat dit nog steeds gebeurde, dus kan me moeilijk voorstellen dat John de Mol dat zelf niet wist. Maar toch jaren voor gekozen dat er een kans was dat er meer slachtoffers aan het rijtje toegevoegd konden worden. Ben dus wel benieuwd hoe hij daar op gaat reageren (gokje: vermoorde onschuld).
Dat soort collega’s heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Werkomgeving doet het niet meer goed😡
Dan maar weekend.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Werkomgeving doet het niet meer goed😡
Ik zie het ergens nog wel gebeuren dat, mocht dit andere landen in grote schaal bereiken, dat dan oud-deelnemers van een Voice Portugal, Kroatië, Polen, Japan, VS, noem maar een land... wellicht ook wel dingen durven te zeggen die het daglicht niet konden verdragen (mocht dat zijn gebeurd).quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Jeroen ‘afhandelen’ is relatief simpel. Bestraffend toegesproken was een te lichte sanctie, een inschattingsfout van de familieman De Mol, die hem privé zo aardig vond en een leuke partner voor zijn zus. Met de kennis van nu enz. enz.
Ali maakte op hem in de media natuurlijk altijd zo’n leuke indruk. Nooit slechte verhalen over gehoord. Misschien had hij meer de leiding moeten nemen.
Dan nog een intern onderzoek en strengere beveiliging en de ergste kou is uit de lucht, en de media verschuiven zich richting een eventueel proces tegen de daders.
Als blijkt dat het achter de schermen één grote orgie vol machtswellustelingen was, dan ligt dat natuurlijk anders. Dan denken ze overal in de wereld dat het in hun versie van The Voice ook zo gaat, en gaan dat soort verhalen ongetwijfeld ook overal en nergens opduiken.
Meer ICT probleemquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort collega’s heb ik ook gehad.
En bedanktquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zijn vaak de ergste collega's.
Ik vind het ook wel toevallig dat hij de boel verkocht heeftquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik zag ergens voorbij komen dat hij mogelijk vanavond bij VI aan zou schuiven. Dat zou weer een lekker kijkcijferrecordje voor hemzelf opleverenMaar het kán niet dat hij hier niks van wist. Geloof ik helemaal niks van. Net als Erland/Wendy. Maar dan gaat half Nederland toch alsnog op John kotsen als hij nu alles recht gaat praten?
Mag hopen dat het iets verder gaat dan alleen maar wat vermoorde onschuld spelen (ik vrees er wel voor) en dat Bep en Truus van achter hun pc op Feesboek gaan reageren dat ze zo veel medelijden hebben met John de Mol.
Ja ben benieuwd of dat inderdaad gaat gebeuren. Die bom barst helemaal als het hier ook gebeurde bij The Voice Kids. Zit echt te hopen dat dat gewoon echt niet zo was.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Jeroen ‘afhandelen’ is relatief simpel. Bestraffend toegesproken was een te lichte sanctie, een inschattingsfout van de familieman De Mol, die hem privé zo aardig vond en een leuke partner voor zijn zus. Met de kennis van nu enz. enz.
Ali maakte op hem in de media natuurlijk altijd zo’n leuke indruk. Nooit slechte verhalen over gehoord. Misschien had hij meer de leiding moeten nemen.
Dan nog een intern onderzoek en strengere beveiliging en de ergste kou is uit de lucht, en de media verschuiven zich richting een eventueel proces tegen de daders.
Als blijkt dat het achter de schermen één grote orgie vol machtswellustelingen was, dan ligt dat natuurlijk anders. Dan denken ze overal in de wereld dat het in hun versie van The Voice ook zo gaat, en gaan dat soort verhalen ongetwijfeld ook overal en nergens opduiken.
En ook precies op een verdacht moment, dat ik denk mjaaaquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel toevallig dat hij de boel verkocht heeftmaar misschien zit daar gewoon een hele logische reden achter.
want wat Fred zegt, als het overslaat naar het buitenland is het nu het probleem van ITV.
Is dat niet vooral dat iedereen die ouder is al 20 kansen heeft gehad om mee te doen? En dat hun voor het eerst oud genoeg zijn om mee te doen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:40 schreef Em31 het volgende:
Al vond ik de kandidaten de laatste tijd bij de gewone versie ook al heel jong, veel rond de 16/17.
Ja ze hebben dezelfde leeftijdsverdeling bij The Voice als bij JESF / ESFquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:40 schreef Em31 het volgende:
Al vond ik de kandidaten de laatste tijd bij de gewone versie ook al heel jong, veel rond de 16/17.
Ja misschien welquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat niet vooral dat iedereen die ouder is al 20 kansen heeft gehad om mee te doen? En dat hun voor het eerst oud genoeg zijn om mee te doen?
Ik vind het sowieso erg stom dat er een senior-versie bestaat trouwens. Waarom moet de 'normale' versie alleen met jonge mensen zijn? Het is niet zoals met sport, dat het na verloop van tijd gewoon minder wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:40 schreef Em31 het volgende:
Als het net zo gaat als bij The Masked Singer zou dat betekenen dat alle ouderen er als eerst uit gestemd worden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso erg stom dat er een senior-versie bestaat trouwens. Waarom moet de 'normale' versie alleen met jonge mensen zijn? Het is niet zoals met sport, dat het na verloop van tijd gewoon minder wordt.
Mja hoewel iemand als Susan Boyle wel bewezen heeft dat het wel kán, ook als qua imago echt alles tegen zit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als bij The Masked Singer zou dat betekenen dat alle ouderen er als eerst uit gestemd worden.
Sorry dat je nu mee zou moeten doen aan The Voice Senior Strani, snap dat ouder worden lastig is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja hoewel iemand als Susan Boyle wel bewezen heeft dat het wel kán, ook als qua imago echt alles tegen zit.
Dat kenne we horequote:Op donderdag 20 januari 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
Hoe weten ze bij de Masked Singer eigenlijk hoe oud iemand is als je niet weet wie het is?
Je kon echt wel horen dat die actrice van Laura uit GTST (naam is me even ontschoten) ouder was dan Emma Heesters hoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
Hoe weten ze bij de Masked Singer eigenlijk hoe oud iemand is als je niet weet wie het is?
En meestal kan je het aan bewegingen ook wel zien. Er zijn genoeg ontzettend beweeglijke en dansende mensen, maar de ouderen staan meestal stil en lopen een beetje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
Alsof jij op jouw leeftijd nog kan wedijveren met al die jonge meisjes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sorry dat je nu mee zou moeten doen aan The Voice Senior Strani, snap dat ouder worden lastig is.
Oh ik dacht dat de stemmen ook altijd vervormd werden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je kon echt wel horen dat die actrice van Laura uit GTST (naam is me even ontschoten) ouder was dan Emma Heesters hoor
quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof jij op jouw leeftijd nog kan wedijveren met al die jonge meisjes.
Ja, dat heb ik ook wel eens benoemd. Zeker als wat oudere vrouw is de kans heel groot dat je er in de eerste of tweede aflevering uitvliegt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:54 schreef molloot200 het volgende:
Overigens is de oudste uit de groep bij WIDM ook verdacht vaak de eerste of tweede afvaller: Suzanne Klemann, Erik de Zwart, Anita Witzier, Ron Boszhard, Owen Schumacher, Joep van Deudekom, Loretta Schrijver... Verdacht. Laatste jaren alleen Robèrt van Beckhoven (afvaller 4), Marjolein Keuning (afvaller 4) en Jochem van Gelder (finalist) wat verder gekomen. (en Ron op poging 2)
Dat gaat vanzelf over, op een gegeven moment is ontkennen geen optie meerquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit nog in de ontkenningsfase ja
Als oudere vrouw in de groep gewoon altijd nee zeggen op een uitnodiging van WIDM, je gaat sowieso een blamage tegemoet. En zo niet, dan is het de mol (Susan Visser, Margriet van der Linden en Renée Fokker waren de oudste vrouwen van hun groepenquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens benoemd. Zeker als wat oudere vrouw is de kans heel groot dat je er in de eerste of tweede aflevering uitvliegt.
Dit klinkt alsof ik jullie allemaal binnenkort al het bejaardentehuis in mag rijdenquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:57 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk is alleen @:molloot200 hier echt jong. De rest is gewoon al over the hill.
Dus alle druk van de hele SC om er nog wat van te maken rust op de schouders van molloot.
Je probeert nu gewoon de rest naar beneden te halen om jezelf beter te voelen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:57 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk is alleen @:molloot200 hier echt jong. De rest is gewoon al over the hill.
Dus alle druk van de hele SC om er nog wat van te maken rust op de schouders van molloot.
Bejaardentehuis!? Na alles wat we voor je gedaan hebben?quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ik jullie allemaal binnenkort al het bejaardentehuis in mag rijden
Ik ben overigens wel voor meer jonkies, laat maar komen hoor
Ik zal niet ontkennen dat het helptquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je probeert nu gewoon de rest naar beneden te halen om jezelf beter te voelen.
Omdat headset de gebruikelijkere term is voor een koptelefoon met microfoon. Zoek daar eens opquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom krijg ik bij de zoekopdracht "hoofdtelefoon met microfoon", allemaal hoofdtelefoon zonder microfoon als resultaat.
Stom, maar bedankt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat headset de gebruikelijkere term is voor een koptelefoon met microfoon. Zoek daar eens op
quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:42 schreef Redefine het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:27 schreef molloot200 het volgende:
HAHAHAHA dat Telegraaf item is belachelijk
Voor als je ff wilt lachen
Dat stukje over degene die een broodje koopt in de kantine met een strakgespannen koppiequote:Op donderdag 20 januari 2022 11:31 schreef H_T het volgende:
[..]Eindeloos mensen interviewen die er geen fuck mee te maken hebben, doemmuziekje onder wat overbodige shots van het gebouw, maximaal speculeren
Dan ben jij over the hill the hill?quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:57 schreef Strani het volgende:
Ik klim nu de tweede heuvel opquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben jij over the hill the hill?
Noem je mij nou oud???!!!quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:57 schreef Strani het volgende:
En dan stond hij ook nog naar het VPRO gebouw te wijzen ipv BNNVARA.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat stukje over degene die een broodje koopt in de kantine met een strakgespannen koppie![]()
![]()
En die auto "misschien is dit wel Tim Hofman, nee toch niet"
![]()
![]()
Hou op met me, wat een entertainment dit
Dat is het ook, dat weet ik ook, maar ik vind het toch stom.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hoor. Vaak is het gewoon dat zij gewoon niet zo vaak kijken naar ALLE berichten maar het kan al snel voelen alsof ze alleen niet reageren op jouw berichten.
Dat valt best mee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gheghe. Geduld schone zaak enzo, meneer Hoteldebotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja maar dat is logica Straan, dat heeft momenteel geen effect op me!quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zelf meestal ook wel iemand die snel reageert op iemand waarin ik interesse heb (verder kan ik juist vrij traag zijn), maar inderdaad werken sommige mensen nou eenmaal anders en zegt het niks over hoe geïnteresseerd ze in iemand zijn.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Hier maak ik uit op dat je ons allemaal kwalificeert als oud, en dat gaat toch echt betekenen dat wij NU een probleem hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ik jullie allemaal binnenkort al het bejaardentehuis in mag rijden
Ik ben overigens wel voor meer jonkies, laat maar komen hoor
Dat geldt niet voor jou. Jij ziet er nog jong uit als je 50 bent, Cyan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier maak ik uit op dat je ons allemaal kwalificeert als oud, en dat gaat toch echt betekenen dat wij NU een probleem hebben.
Tijd om @molloot200 te cancellen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier maak ik uit op dat je ons allemaal kwalificeert als oud, en dat gaat toch echt betekenen dat wij NU een probleem hebben.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is het ook, dat weet ik ook, maar ik vind het toch stom.
[..]
Dat valt best mee.
Ik hoop op een goede uitkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja maar dat is logica Straan, dat heeft momenteel geen effect op me!Mijn man was ook een enorme laat-apper (die houdt gewoon helemaal niet van berichtjes tenzij het praktisch is
) Dus ik kan zeggen: als je meer met elkaar vertrouwd raakt gaat dat gevoel weg. En tot die tijd is het helaas doorbijten
En ik ga niet tegen je zeggen dat je moet ophouden met wachten / zenuwachtig zijn want dat lukt toch niet weet ik uit ervaring
Fuck the EBU
Zal het niet meer doen baas!quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom communiceren we überhaupt nog met die Spanjool?
Om straks een 80 jaar ruzie te hebben met Spanjequote:Op donderdag 20 januari 2022 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch ook gewoon aan Wopke overlaten?quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om straks een 80 jaar ruzie te hebben met Spanje
Ben jij dat, Wopke?quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch ook gewoon aan Wopke overlaten?
Ze wilden natuurlijk weten of dit het pakketje was waar @Cyan9 al maanden op moet wachten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat de bovenmatige interesse in pakketjes van andere mensen zich verspreidt
Praat Wopke in derde persoon enkelvoud over zichzelf?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Omdat het goed is om je vijanden te kennenquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat ik graag over m'n jeugdsentiment wil praten maar dat dat niet kan met jullie.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar ze inderdaad inzoomen op de kantine en dan die opmerking dat de koppies strak staan. Terwijl diegene ook van een andere omroep kan zijn gezien het gebouw waar ze in zittenquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat stukje over degene die een broodje koopt in de kantine met een strakgespannen koppie![]()
![]()
En die auto "misschien is dit wel Tim Hofman, nee toch niet"
![]()
![]()
Hou op met me, wat een entertainment dit
Terwijl dat ook alweer 15 jaar bestaat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat ik graag over m'n jeugdsentiment wil praten maar dat dat niet kan met jullie.
Ok sommige dingen wel dan. Pokémon bijvoorbeeld. Daar zit nog overlap in. Maar sommige dingen helemaal niet, niemand heeft ooit Spangas echt gevolgd hier
Meke wel dacht ikquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat ik graag over m'n jeugdsentiment wil praten maar dat dat niet kan met jullie.
Ok sommige dingen wel dan. Pokémon bijvoorbeeld. Daar zit nog overlap in. Maar sommige dingen helemaal niet, niemand heeft ooit Spangas echt gevolgd hier
Charmeur.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor jou. Jij ziet er nog jong uit als je 50 bent, Cyan.
Ik zou zo'n uitspraak eigenlijk moeten noten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tijd om @:Molloot200 te cancellen.
Bedankt, ik hoop het ook.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop op een goede uitkomstMijn man was ook een enorme laat-apper (die houdt gewoon helemaal niet van berichtjes tenzij het praktisch is
) Dus ik kan zeggen: als je meer met elkaar vertrouwd raakt gaat dat gevoel weg. En tot die tijd is het helaas doorbijten
En ik ga niet tegen je zeggen dat je moet ophouden met wachten / zenuwachtig zijn want dat lukt toch niet weet ik uit ervaring
Die heb ik al binnen hoor, maandag was het er!quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze wilden natuurlijk weten of dit het pakketje was waar @:Cyan9 al maanden op moet wachten.
Het zal je nog verbazen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Onzin, om 8 uur ‘s ochtends op een grijze dag met 2 graden begint een gemiddeld Nederlands kantoor schaterlachend aan het wegwerken van wat onbenullige e-mails.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ze inderdaad inzoomen op de kantine en dan die opmerking dat de koppies strak staan. Terwijl diegene ook van een andere omroep kan zijn gezien het gebouw waar ze in zitten
Hè gadverdamme.quote:
Dat kwam niet lekker uit neequote:Op donderdag 20 januari 2022 13:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bergwijn is sinds gisteravond te duur.
Hij is nog steeds maar 19 jaar... op z'n 19e was bv. Frenkie de Jong nog een nobele onbekende. Ajax is in de luxepositie dat ze die jongen gewoon kunnen halen, als het niks wordt dan wordt het niks. Ik vind het wel mooi (zeker zo vlak voor PSV-Ajaxquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:13 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het wel zonde hoe dat met Ihattaren gegaan is, maar of Ajax de oude weer terug kan krijgen, geen idee.
Ja als het lukt zou dat heel mooi zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij is nog steeds maar 19 jaar... op z'n 19e was bv. Frenkie de Jong nog een nobele onbekende. Ajax is in de luxepositie dat ze die jongen gewoon kunnen halen, als het niks wordt dan wordt het niks. Ik vind het wel mooi (zeker zo vlak voor PSV-Ajax)
Alleen daarom toch al? De beste speler van Feyenoord én de beste speler van PSV, voor een verzameld bedrag van 6 miljoen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als het lukt zou dat heel mooi zijn.
Wie had dat vorig jaar gedacht dan, Berghuis en Ihattaren bij Ajax.
Best bizar. 10000 km verderop zijn er ook doden en schade.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Olieramp in Peru door de tsunami. En oliemaatschappij wil niet betalen voor de schoonmaak.
Is dit een verkapte "let op ik ben bijna jarig post?"quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
k kan niks verzinnen voor mijn verjaardag.
Ik ga er van uit dat het al bekend wanneer dat is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "let op ik ben bijna jarig post?"
Heb daar al teveel van gekocht de laatste tijd eigenlijk.quote:Oh en is het geen idee om dan ook die kaarten te vragen (waar ik nu even de naam van kwijt ben)? Of vind je dat geen leuk cadeau?
Ach, dat is beter dan een lullige cadeaukaart van bol.com ofzo tochquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het al bekend wanneer dat is.![]()
[..]
Heb daar al teveel van gekocht de laatste tijd eigenlijk.
Beetje laat Molletje, maarquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dat vind ik alleen maar leuk aan jou, gewoon lekker blijven doen
Ah mooi. Met dank aan de Telegraaf natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Charmeur.
[..]
Ik zou zo'n uitspraak eigenlijk moeten noten.
[..]
Bedankt, ik hoop het ook.
[..]
Die heb ik al binnen hoor, maandag was het er!
[..]
Het zal je nog verbazen.
Dat ook. Maar daarbuiten gaat elk koppie wel strak als die de kwaliteit van de kantine ziet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, om 8 uur ‘s ochtends op een grijze dag met 2 graden begint een gemiddeld Nederlands kantoor schaterlachend aan het wegwerken van wat onbenullige e-mails.
Amazon Prime abonnement.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja ik wel!quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Trakteren op appelkruimelvlaai is altijd goed hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Trakteren op appelkruimelvlaai is altijd goed hoor!
En verder zijn wij hier sowieso niet zo heel kritisch, we zien wel waar je mee komt
Ben jij die buur die stiekem Luctor's kaarten had gepikt en wil je er nu nog meerquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "let op ik ben bijna jarig post?"
Oh en is het geen idee om dan ook die kaarten te vragen (waar ik nu even de naam van kwijt ben)? Of vind je dat geen leuk cadeau?
Daar wil je inderdaad dan niet komen. Normaal reageren zal daar weinig voorkomen denk ik.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:11 schreef Momo het volgende:
Over minder dan 2 uur al het BOOS item, denk dat ik maar uit sommige topics blijf op fok²
Die staat er ook op.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach, dat is beter dan een lullige cadeaukaart van bol.com ofzo toch
appelkruimelvlaaiquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Trakteren op appelkruimelvlaai is altijd goed hoor!
En verder zijn wij hier sowieso niet zo heel kritisch, we zien wel waar je mee komt
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben jij die buur die stiekem Luctor's kaarten had gepikt en wil je er nu nog meer
Pakketje was paar dagen alsnog aangekomen. Had je dat niet meegekregen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben jij die buur die stiekem Luctor's kaarten had gepikt en wil je er nu nog meer
Neequote:Op donderdag 20 januari 2022 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pakketje was paar dagen alsnog aangekomen. Had je dat niet meegekregen?
En ik ben niet eens een vrouw.quote:
De Telegraaf verdient echt nergens een bedankje voor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah mooi. Met dan aan de Telegraaf natuurlijk
Schandalig.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
NeeDat van Cyan ook al niet. Er gebeurd zoveel op pakketjes gebied
Hoe zit dat eigenlijk nu met die extra kosten betalen? Tenzij je besteld heb bij 1 van die bedrijven die een vestiging heeft in Europa.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:28 schreef Redefine het volgende:
Wat pakketjes betreft. Heb zelf voor het eerst wat bij Ali Express besteld. Nou ik het meemaken wanneer dat aankomt
Dat is nog steeds lastig te zien. Dit is niet zo'n heel duur product. En de prijzen in Europa zijn maar net iets hoger. Alleen is het daar nergens meer verkrijgbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk nu met die extra kosten betalen? Tenzij je besteld heb bij 1 van die bedrijven die een vestiging heeft in Europa.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:06 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me trouwens echt wel oud vandaag, last van mijn heup door de fysiobehandeling en verder een berg spierpijn van de sportschoolMaar ik geef niet op, heb voor morgenmiddag weer een bezoekje aan de sportschool ingepland
Begint SHO ook al aardig erg te worden?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:11 schreef Momo het volgende:
Over minder dan 2 uur al het BOOS item, denk dat ik maar uit sommige topics blijf op fok²
Ach in SHO zal het best gaan toch?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:11 schreef Momo het volgende:
Ik bestel er vaak twee, bij twee verschillende leveranciers op Ali Express. Dan heb je een spare als het niet wordt geleverd, kost toch niks (en overigens wordt het vrijwel altijd wél geleverd, het probleem zit eerder in Nederland dan in China).quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:28 schreef Redefine het volgende:
Wat pakketjes betreft. Heb zelf voor het eerst wat bij Ali Express besteld. Nou ik het meemaken wanneer dat aankomt
Nootjes?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb ook een pakketje besteld. Online bij een in winkel hier in het durp. Morgen ophalen.
#supportyourlocals
Ik verwacht ook wel dat het aankomt. Zou rond 2 februari moeten zijn. Maar denk wel dat het later wordt. Maar ja dat die ik dan wel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bestel er vaak twee, bij twee verschillende leveranciers op Ali Express. Dan heb je een spare als het niet wordt geleverd, kost toch niks (en overigens wordt het vrijwel altijd wél geleverd, het probleem zit eerder in Nederland dan in China).
Top ding!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor slechts 89 euro heb je er al eentje!
Arizona moet inderdaad maar eens bij jou informeren wat de do's en dont's zijn bij zo'n ding, als ervaringsdeskundige.quote:
Kleding.quote:
We hebben hier geen notenbar of delicatessenspeciaalzaak meer.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We hebben hier geen notenbar of delicatessenspeciaalzaak meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
@Strani en ik racen hier altijd mee in zijn dorp. Kan best tegen een stootje dat ding.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Arizona moet inderdaad maar eens bij jou informeren wat de do's en dont's zijn bij zo'n ding, als ervaringsdeskundige.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:57 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Wel af en toe markt waar een kraam komt?
Beetje raar wel. Waarschijnlijk dacht hij dat jullie er nog even over wilde nadenken?quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren dit weekend aan het kijken voor een laag kastje voor in de kamer (want wij hebben een boeiend leven). Daar in de winkel was de verkoper heel enthousiast dat wij thuis zo’n kastje konden bestellen en het dan in de winkel konden laten bezorgen en het dan daar konden ophalen. Maar
A. We waren in de winkel en konden het dus meenemen.*
B. Het kon ook gewoon thuisbezorgd worden.
Het is me tot op heden eigenlijk niet duidelijk waarom we dit aanbod kregen.
* er lag een stapel dozen met die kastjes, in theorie kan onze kleur uitverkocht zijn geweest.
Ik denk dat elke zin wel geanalyseerd zal worden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Nou ik lees de samenvatting vast hier wel.
Liveblog AD:quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Nou ik lees de samenvatting vast hier wel.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Liveblog AD:
https://www.ad.nl/dossier(...)-dit-vaker~af89d854/
Mijn gedachten exactquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:05 schreef molloot200 het volgende:
Boos is 1 uur en 20 minuten holy shit
Jeetje, in die tijd kan je ook een matige film kijken. Naja, ik zet boos maar aan en laat alle horrorverhalen op me afkomenquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:05 schreef molloot200 het volgende:
Ook wel nodig voor zo'n onderwerp. Maar ik betwijfel of ik het dan helemaal ga kijken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:05 schreef molloot200 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:34 schreef AgnesGru het volgende:
Mag ik even kotsen over deze opmerking van De Mol:Dat was vooral de beste oplossing voor de Mol zelf. Zo kennen we 'm weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja, precies. Gewoon lekker de andere kant op kijken en vooral niets doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 16:41 schreef Em31 het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen dat mensen dit wisten, maar elk jaar weer een nieuw seizoen zagen beginnen met deze lui.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:34 schreef AgnesGru het volgende:
Mag ik even kotsen over deze opmerking van De Mol:Lekker gemakzuchtig van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan ook op geen enkele manier spijt ervan hebben dat nu blijkt hoe ernstig het is
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |