quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen drukke werkdag, wel een drukke dag
Eerst koffiedrinken bij mijn ouders, toen naar de fysio, toen naar de sportschool en toen nog even de stad in![]()
Jaja, ik ben naar de sportschool geweest![]()
Jullie weten allemaal dat ik superjeugdig enzo ben, maar ik was daar by far de oudste die er rondliep
Maar het was wel lekkerIk ben 45 minuten geweest en heb het rustig aan gedaan, mijn lichaam moet eerst wennen aan die bewegingen
![]()
Uiteraard moest ik nog een nieuw sportshirt halen want ik voelde me niet zo prettig met mijn korte shirtje op mijn legging, ik heb toch liever een shirt dat in ieder geval deels over mijn billen valt, dus ik heb meteen na het sporten in de stad een shirtje gekocht. En een slotje voor het kluisje. Waar ze bij de sportschool zelf uiteraard de hoofdprijs voor wilden vragen, maar bij de Xenos veel goedkoper was
Ik geloof dat Em hier al zei dat hij van de postcards was.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Die Martijn Nieman, die nu ook beschuldigd wordt in zaak-Voice of Holland, had hij niet ook iets met het afgelopen ESF te maken? Zijn naam komt me zo bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Toen je de LaPo had, vroeg ik het me al af, of je het door zou hebben of dat ik je een DM zou moeten sturen.quote:
De basic fit is skeer, daar moet je zelf een slotje meenemenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Bij mijn sportschool heb je gewoon kluisjes met een sleutel en je kiest gewoon welk kluisje je wil op het moment dat je gaat sporten.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof dat Em hier al zei dat hij van de postcards was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest lachen bij de spoiler
Dat is wel gierig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
De basic fit is skeer, daar moet je zelf een slotje meenemen
Mja, ze doen hun naam eer aan. Basicquote:
Hoeveel kost dat dan per maand?quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja, ze doen hun naam eer aan. Basic
Het abonnementsgeld is wel echt heel veel lager dan bij de andere sportschool. Ook omdat je hier je abo kunt delen met een huisgenoot en je iemand mee mag nemen. New Mexico en ik kunnen dus samen met één abonnement.
En ik hoef geen dingen als groepslessen of een sauna. Dit past wel bij mij zo.
30 euro per 4 weken. En daarvoor kunnen we dus met ons tweeën sportenquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat dan per maand?
Je kunt hetquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:13 schreef Yesse het volgende:
Neeeee regenEn ik moet zo fietsend naar de sportschool. Dit is geen goed begin voor de heropening van de sportscholen
Ik ga wel, want ik sport met mijn ouders samen en daar durf ik niet tegen te zeggen 'ik ga niet want het regent'. Precies de reden waarom ik ook met hen sport en niet alleen. Een stok achter de deur. Of eigenlijk een soort boomstam
RTL stopt de samenwerking met Ali B nu.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:10 schreef GeorgeM het volgende:
Tweede aangifte tegen Ali B.
https://nos.nl/l/2413698
Ik betaal 45 per maand, maar dat is dan inclusief zwembad en groepslessen (die ik niet volgquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
30 euro per 4 weken. En daarvoor kunnen we dus met ons tweeën sporten
Het is in elk geval al duidelijk dat Ali totaal kan flippen. Daar zijn opnames van.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
RTL stopt de samenwerking met Ali B nu.
Rook, vuur, vrees ik voor Ali.
Ja dat betaal je bij de andere sportschool hier ook zo ongeveer, per persoon. (Je kunt wel een paar euro minder kwijt zijn als je geen groepslessen kiest).quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik betaal 45 per maand, maar dat is dan inclusief zwembad en groepslessen (die ik niet volg)
Heb je het over die Voice-coaches-ruzie? Dat was inderdaad geen glorieuze toestand...quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is in elk geval al duidelijk dat Ali totaal kan flippen. Daar zijn opnames van.
Ik deed 1x in de week aquarobics en dan was het wel mooi dat dat niks extra kost, maar die lessen hebben ze verplaatst naar een andere dag, waarop ik al badminton, dus dat gaat nu niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat betaal je bij de andere sportschool hier ook zo ongeveer, per persoon. (Je kunt wel een paar euro minder kwijt zijn als je geen groepslessen kiest).
Zwemmen is niet zo mijn ding, ik vind het zoveel gedoe. Ik zwem alleen in de zomer wel, op vakantie. Dat je je lekker in het zonnetje kunt laten opdrogenin plaats van je in een te klein hokje moeten afdrogen en omkleding zodat je je weer helemaal kapot zweet als je eindelijk klaar bent
![]()
Of als we bij Centerparcs zijn in de Aqua Mundo, dan heb ik die ongemakken er nog wel een keer voor over
Dat zei dat meisje toch ook bij Beau, hoe hij tegen haar vriendin had gedaan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is in elk geval al duidelijk dat Ali totaal kan flippen. Daar zijn opnames van.
Ik denk dat je hem vooral niet moet tegenspreken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je het over die Voice-coaches-ruzie? Dat was inderdaad geen glorieuze toestand...
Wij hebben Ali B een keer live gezien op een bedrijfsfeest. En hij deed dat zó leuk. Hij kwam heel grappig en sympathiek over. Richting kinderen, richting collega's. Voor die tijd vond ik hem nooit veel soeps, maar toen was hij echt heel leuk naar iedereen en heb ik mijn mening over hem bijgesteld.
Maar het lijkt er inmiddels op dat mijn eerste indruk toch de beste was
Ja, die bedoel ik inderdaad. Dat is toch redelijk bizar. Daarom geloofde ik dat meisje bij Beau ook meteen, dat hoor je hem zo zeggen als je dat filmpje hebt gezien. Ik weet natuurlijk niet waar Boos morgen mee aan komt zetten, maar iemand die zo ineens 180 graden kan omslaan is tot veel in staat.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je het over die Voice-coaches-ruzie? Dat was inderdaad geen glorieuze toestand...
Wij hebben Ali B een keer live gezien op een bedrijfsfeest. En hij deed dat zó leuk. Hij kwam heel grappig en sympathiek over. Richting kinderen, richting collega's. Voor die tijd vond ik hem nooit veel soeps, maar toen was hij echt heel leuk naar iedereen en heb ik mijn mening over hem bijgesteld.
Maar het lijkt er inmiddels op dat mijn eerste indruk toch de beste was
Mooi, lekker op tijd vrij dusquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 16 uur had ik een bijeenkomst waarbij aanwezigheid gewenst was. In de uitnodiging was een uur ingepland, uiteindelijk duurde het 4 minuten.![]()
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi, lekker op tijd vrij dus
Ik ben moe, van de fysio en de sportschool.
Maar moet ik dan Prime video nemen.quote:
Ik hoop dat er tijdelijk abonnement gaat komen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar moet ik dan Prime video nemen.![]()
Als je het wil zien lijkt me dat wel effectiever dan een abonnement op Autoweek. Bonus is dat Prime aanzienlijk goedkoper is dan Autoweekquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is nu ook al maandelijks opzegbaarquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat er tijdelijk abonnement gaat komen.
Amazon prime wordt wel heel aantrekkelijk. Ik wil ook nog wheel of time zienquote:
Zeker door Sepp Blatter. Bij hem is een minuut stilte ter nagedachtenis al na tien seconden afgelopen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 16 uur had ik een bijeenkomst waarbij aanwezigheid gewenst was. In de uitnodiging was een uur ingepland, uiteindelijk duurde het 4 minuten.![]()
Er staan ook heel veel beroerde horrorfilms opquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Amazon prime wordt wel heel aantrekkelijk. Ik wil ook nog wheel of time zien
Aaaaawhquote:
Dit is echt te schattigquote:
quote:
Enkel een link kabinetquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja21 met hun zendtijd voor politieke partijen. Dat we nu een links kabinet hebben.
Klopt wel. Links van JA21quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja21 met hun zendtijd voor politieke partijen. Dat we nu een links kabinet hebben.
Dat kost echt niksquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |