SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik zie ze liever over het spel praten, roddelen, bondjes maken en konkelen dan dat oppervlakkige happy gedoe van Gracequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:07 schreef zodeju het volgende:
Grace zegt dat het spel niet de overhand moet krijgen.....Mouchine en Nawel hebben dat nog niet gemerkt en snappen er niks van.
Wat een toneelspelers....die twee kunnen niet anders dan over het spel praten.
Ik zeg toch ook nergens dat ze dom isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker niet dom dus
voor zover je intelligentie aan opleiding moet ophangen
Ik heb zeker geen hekel aan hem hoor. In het begin vond ik hem echt niet leuk maar ben hem langzaam wat gaan waarderen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:08 schreef JDB94 het volgende:
Mensen haten op Salar maar hij speelt als enige serieus, wel erg dom dat hij meteen zo op Nouchine gaat, aardig doorzichtig
Misschien ligt het wel aan Nawel .....kan haar niet hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie ze liever over het spel praten, roddelen, bondjes maken en konkelen dan dat oppervlakkige happy gedoe van Grace
Amy.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
wie is boos? ik versta dimi voor geen meter
Amy is dus dimitri gaan beschuldigen van complot doen tegen haar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
Amy viel uit tegen Dimi over dat ze allemaal op haar gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
Amy is waarschijnlijk tegen hem uitgevallen dat iedereen haar ging nomineren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
We want more!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:13 schreef Tourniquet het volgende:
Nawel breekt, Amy valt uit tegen Dimi.
[ afbeelding ]
daar kan meer pit inquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:15 schreef Whuzz het volgende:
Lekker dit
Eindelijk wat pit in dat zooitje hepperdepeps.
Geloof dat ik het ontcijferd hebquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Hals Hgrees Hopgewonde Hword Hgaat Hze Heel Hraar Hprate Hsteeds..
Hmaar Hze Hgaat Hbidden Hvoor Hiedereen ..Hecht Whaar
ik weet wat jij moet doenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow bondjes van de niet bondjes minded people in goud
ze zit zelf overal bijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
Amy: er wordt gepraat in kamers!
No shit! Zou zij niet al in de vorige BB komen? Dan weet je dat toch
Ik heb een kwartiertje pauze na een uurtje studerenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een kwartiertje pauze na een uurtje studeren![]()
Nog 5 minuutjes
Nee. Hij was boos omdat Amy boos op hem wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft die vent haar nu in de badkamer beschimpft?
Maar heeft hij daar ook naar gestemd?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
tobias liegt nu dus gewoon want hij heeft wel met die vier zitten overleggen.
zou jij het zeggen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Thats the game right?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Tobias is een beetje Mark Rutte.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef Ireth het volgende:
Ik vind tobias af en toe eng politiek correct communiceren... bijna de ideale schoonzoon zeg maar...
Maar dat was Jeffrey Dahmar ook....
ja dat gejank over liegen roddelen, konkelen etcquote:
wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias is een beetje Mark Rutte.
Glashard liegen, maar het klinkt wel netjes.
Ja dat ja!! Hij zou het goed doen op het Haagse Pluche denk ik...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias is een beetje Mark Rutte.
Glashard liegen, maar het klinkt wel netjes.
Lag op mijn tong. Maar ik heb er nu geen actieve herinnering meer aan, sorry.quote:
Nee hij was niet boos op Vera. Hij was geïrriteerd door Amy en dat vertelde hij aan die meiden in de badkamer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd vandaag dat hij niet een tevreden gevoel aan had overgehouden en eigelijk daar niet aan mee wil doen. Vandaar vandaag dat witte bekkie en niet lekker in zijn vel zat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
tobias zit nu met amy te praten en zegt dat hij niet aan bondjes en afspraken doet. Maar wat deed hij gisteravond dan
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lag op mijn tong. Maar ik heb er nu geen actieve herinnering meer aan, sorry.
Precies, Grace speelt beide kanten maar als het erop aankomt gaat zij ook backstabben (als ze wil winnen iigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat gejank over liegen roddelen, konkelen etc
Je zal wel moeten daar
zie ik liever dan dat gezang en politiek correcte oppervlakkige gelul van Grace
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef Lillfex het volgende:
Sorry maar ik ben zo klaar met Amy wat een jankerd en bleder is dat
Officieel hebben ze niks afgesproken. Alleen van gedachten gewisseld. Het met name over Amy gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
tobias zit nu met amy te praten en zegt dat hij niet aan bondjes en afspraken doet. Maar wat deed hij gisteravond dan
Ja, maar wel met een kwaaie kop en zwaaiende armen en prikken met zijn vinger in de lucht naar die meiden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nee hij was niet boos op Vera. Hij was geïrriteerd door Amy en dat vertelde hij aan die meiden in de badkamer.
nawel heeft nu de arschkarte,erst heeft ze vor grace,vera te dumpenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Hij was boos omdat Amy boos op hem was
Ja, zo gaat dat zakelijk ook. Officieel hebben wij niets afgesproken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Officieel hebben ze niks afgesproken. Alleen van gedachten gewisseld. Het met name over Amy gehad.
Misschien niet, er zijn wel eerder winnaars geweest die in het spel geen moer voor stelden maar '; braaf 'waren, want dat wil het publiek kennelijk zien, ondertussen volgen ze voornamelijk de konkel-en roddelstreams want die zijn het minste saai omdat die lui tenminste het spel spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Precies, Grace speelt beide kanten maar als het erop aankomt gaat zij ook backstabben (als ze wil winnen iig)
da gaa nie hequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef Ireth het volgende:
Ow Nawel is snel opgeknapt! Ze staat weer overeind!
Nousquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef JDB94 het volgende:
Gok dat Nouchine of Salar of Amy voor de bus heeft gegooid
Zal wel Amy zijn dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef JDB94 het volgende:
Hij zat ook met Grace. Heeft haar de hele dag in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd vandaag dat hij niet een tevreden gevoel aan had overgehouden en eigelijk daar niet aan mee wil doen. Vandaar vandaag dat witte bekkie en niet lekker in zijn vel zat.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zat ook met Grace. Heeft haar de hele dag in de gaten gehouden.
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zat ook met Grace. Heeft haar de hele dag in de gaten gehouden.
nous heeft iemand onder de bus gegooidquote:
an Salarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef suzi1 het volgende:
zijn die joggingpakken van bb of van 1 persoon. de zwart/witte die nous aanheeft (zag ik eerder salar in) en de grijswitte die nawel aanheeft
Amy tegen een sterk iemand, is daarna ook goed uit te leggenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef BB-King het volgende:
Amy is sowieso wel genomineerd.
Misschien met Leroy?
denk dimitri en kristof of veraquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef JDB94 het volgende:
De kapper waar ze wel blij mee zijn?? Ik weet niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef BB-King het volgende:
Amy is sowieso wel genomineerd.
Misschien met Leroy?
dat is nederlands met engish gemixedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Amy over Nawel "aaahhhh u seit so lieffffff!!"
nouchine heeft nog niet gestemdquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nous heeft iemand onder de bus gegooid
en Nawel ook denk ik
Oh, dat zou zomaar kunnen. Denk Veraquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Nee d
[..]
denk dimitri en kristof of vera
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
Alleen om de slangen (en de rest) te irriteren wil ik dat Amy er in blijft
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nederlands met engish gemixed
Lijkt me niet handig, Dimi/Vera doen het nu goed, over een paar shows zal dat stuk minder zijn vermoed ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dat zou zomaar kunnen. Denk Vera
Oef, dan stem ik vol overtuiging op Amy. Weg met Eveline.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
De kapper waar ze wel blij met zijn?? Ik weet niet.
Zit dan eerder aan Eveline te denken. of heeft die ook een pin.
Had het met toop over wie hij nomineerde. Magnie.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:32 schreef Blackprinces het volgende:
Wat zei bb nou? Erover praten is niet toegestaan?
Ik heb geen namen gehoordquote:
zijn 2de stem is iemand waarvan hij verwacht dat die er niet op komt te staanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Had het met toop over wie hij nomineerde. Magnie.
oeps nawelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja tegen noes of jawel maar helaas
zoals ik zei de vrouwen worden echt gespaard door bbquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
En in de badkamer was Nawel en Nouchine en die mochten wel praten.....
dan mag het wel hequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef Whuzz het volgende:
AMY, NOUCHINE! NIET OVER NOMINATIES PRATEN
Waar niet over?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:32 schreef Blackprinces het volgende:
Wat zei bb nou? Erover praten is niet toegestaan?
en iemand kan iemand savenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Nu lijkt het alsof ze 3 namen moeten geven maar het is wat vaag.
gewoon een dikke sanctie hiervoorquote:
Geloof er geen zak van.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:34 schreef Yolk het volgende:
Kristof is voor een "veilige keuze" gegaan.
Wat een verschil wordt er gemaakt. Niet normaal meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een dikke sanctie hiervoor
automatisch genomineerd
echt bizar!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een verschil wordt er gemaakt. Niet normaal meer.
de tv uitzending is al begonnenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Had niemand ff kunnen zeggen dat de tv-uitzending al begonnen was!
Lijkt me niet. Morgen horen de bewoners het denk ik en dan donderdag pas op tv verwacht ik. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:37 schreef freaky40 het volgende:
Wel vroeg die nominaties, die zitten morgen dan al in de uitzending. En zaterdag is de live uitzending pas.
wat ik zo van Kristof begreep nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:39 schreef Silves het volgende:
Amy en Evel..daar gaan toch de mannen voor.? en de nieuwe voor Salar en ??
Had Eveline geen pin??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:39 schreef Silves het volgende:
Amy en Evel..daar gaan toch de mannen voor.? en de nieuwe voor Salar en ??
Die goede oude tijd;)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vroeger was degene die over de nominatie praatte automatisch zelf genomineerd.
Dacht het niet. maar weet het ook niet zeker meer, weet wel dat miss lui er eentje heeft, anders was ze echt wel genomineerd.quote:
Zij is het lievelingetje van BB.....terwijl de bewoners duidelijk door hadden dat ze echt geen bal doet daar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht het niet. maar weet het ook niet zeker meer, weet wel dat miss lui er eentje heeft, anders was ze echt wel genomineerd.
Yep, ging een aantal dagen weer goed, maar nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:40 schreef freaky40 het volgende:
Buffert weer als een malle dat Videoland.
De tv uitzending was al begonnenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Had niemand ff kunnen zeggen dat de tv-uitzending al begonnen was!
enk ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat Amy zelf nog gaat, als ze te horen krijgt dat ze genomineerd is.
ze wil zelf zo'n poppetje toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:48 schreef Silves het volgende:
Grace meent ook of ze wereldberoemd is, nu al bezig met het uitbrengen van alle shit..
ja weet jij wat het betekend?quote:
Ze gaat nu vast niet bidden voor jouquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:48 schreef Silves het volgende:
Grace meent ook of ze wereldberoemd is, nu al bezig met het uitbrengen van alle shit..
ja zoiets..ze worden nu allemaal influencer en hopen dat ze gesponsord gaan worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil zelf zo'n poppetje toch?
Ja blijft ook zo mistig hierzo..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaat nu vast niet bidden voor jou![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, ik ken het ook van Friends🤣 net zoals hun🤣🤣🤣
Die Ross met zijn awarenessquote:
nawal ook eenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Noush nou het pak van Salar aan?
heerlijke serie ( baal dat netflix ze verwijderd heeft)quote:
Een adellijke titel voor een vrouw.quote:
niet een vrouw die begraven isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een adellijke titel voor een vrouw.
Ach, de beelden van Kristoff en Sallar waren wel interesting. Helaas kan ik geen gifjes maken🤣🤣quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:55 schreef odie22 het volgende:
tis niet echt fijn luisteren me iedereen door elkaar
ennen ze dat wel in Belgie?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:58 schreef GayGuy het volgende:
"Wat is een gravin? Een gave chick?" Toen de hersenen werden uitgedeeld syond Kristoff in de verkeerde rij🤣🤣
Kristof stelde de vraagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:58 schreef GayGuy het volgende:
"Wat is een gravin? Een gave chick?" Toen de hersenen werden uitgedeeld syond Kristoff in de verkeerde rij🤣🤣
Je bedoelt toch de ijdeltuit Salar??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:58 schreef GayGuy het volgende:
ok ja die twijfelde ik al hij is lichter maar wel hetzelfde hahaquote:
Hij stond wel in de goede rij hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:58 schreef GayGuy het volgende:
Zat ff niet op te letten🤣quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij stond wel in de goede rij hoor
neequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
vera en dimitri zeker douchen zie ze al tijdje niet zitten
Tussen ontbijt en avondeten mag het niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoezo Kristoff de Slager Zangert in badjas, dit mocht toch niet meer?
‘s Avonds wel dacht ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
voor ontbijt en na diner welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Grees doet me soms aan Jet denken.
[ afbeelding ]
En Nouch is nog niet geweest toch? Heel vreemd.quote:
Of die Eveline. Die slang.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik hoop deze week Amy eruit en volgende Na(ligt)wel. Voegen allebei niks toe.
Jawelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
En Nouch is nog niet geweest toch? Heel vreemd.
Die gaat als laatste. Als er een gelijke stand is tussen deelnemers, zijn zij wrs wel moeten beslissen. Ze is immers huismeesteres.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
De stagiair kan niet meer tellen na al die vogels.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist danquote:
Dat dachten ze, maar ze is tussendoor geweest toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die gaat als laatste. Als er een gelijke stand is tussen deelnemers, zijn zij wrs wel moeten beslissen. Ze is immers huismeesteres.
Ze mogen geen namen noemen maar dat gaan ze binnen nu en een uur toch doenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mogen geen namen noemen maar dat gaan ze binnen nu en een uur toch doen
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
Wat ik geweldig zou vinden: Surprise! De nominaties van vandaag waren nep en worden op het scherm getoond.
Ja kan zijn. Het ging er lang over dat zij als laatste zou moeten. Ik heb gemist dat ze geweest is maar het lijkt wel afgelopen nu.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat dachten ze, maar ze is tussendoor geweest toch?
was door de gesprekken in de dbkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:16 schreef freaky40 het volgende:
Vera en Dimi weer terug van het douchen...met privileges off stream....
En vandaag alle haartjes geknipt van de boys (smaken verschillen maar alleequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:17 schreef Silves het volgende:
Leroy wordt me ook een portie uitgestoten in de groep, hij doet zo zijn best om erbij te horen, had het gisteren wel zo goed met het gedrag van salar..
noes heeft kitty zo ingeruild voor peterquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
op de ene stream ligt nouchine tegen peter aan en de ander staat ze bij salar
Pas opquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:11 schreef Burner82 het volgende:
Titanic is op SBS9ToeeeetoeeToeeeToe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.😉
Ja daar is hij alleen goed voor, karma als ze alle voor joker lopen..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:18 schreef Flory het volgende:
[..]
En vandaag alle haartjes geknipt van de boys (smaken verschillen maar allee)
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Pas opeen half uur voor het einde alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.😉
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Volgens mij was ze het de volgende dag al vergeten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
noes heeft kitty zo ingeruild voor peter
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Pas opIk ben blij dat je het in spoilers gezet heb... dat zag ik niet aankomen namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.😉
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
zijn niet samen gedoucht in de douchequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:16 schreef freaky40 het volgende:
Vera en Dimi weer terug van het douchen...met privileges off stream....
heb jij een 3de stream????????quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Kristof en Salar smoezen in het washok.
Stream 2...kort momentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |