Wat een verschil wordt er gemaakt. Niet normaal meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een dikke sanctie hiervoor
automatisch genomineerd
echt bizar!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een verschil wordt er gemaakt. Niet normaal meer.
de tv uitzending is al begonnenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Had niemand ff kunnen zeggen dat de tv-uitzending al begonnen was!
Lijkt me niet. Morgen horen de bewoners het denk ik en dan donderdag pas op tv verwacht ik. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:37 schreef freaky40 het volgende:
Wel vroeg die nominaties, die zitten morgen dan al in de uitzending. En zaterdag is de live uitzending pas.
wat ik zo van Kristof begreep nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:39 schreef Silves het volgende:
Amy en Evel..daar gaan toch de mannen voor.? en de nieuwe voor Salar en ??
Had Eveline geen pin??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:39 schreef Silves het volgende:
Amy en Evel..daar gaan toch de mannen voor.? en de nieuwe voor Salar en ??
Die goede oude tijd;)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vroeger was degene die over de nominatie praatte automatisch zelf genomineerd.
Dacht het niet. maar weet het ook niet zeker meer, weet wel dat miss lui er eentje heeft, anders was ze echt wel genomineerd.quote:
Zij is het lievelingetje van BB.....terwijl de bewoners duidelijk door hadden dat ze echt geen bal doet daar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht het niet. maar weet het ook niet zeker meer, weet wel dat miss lui er eentje heeft, anders was ze echt wel genomineerd.
Yep, ging een aantal dagen weer goed, maar nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:40 schreef freaky40 het volgende:
Buffert weer als een malle dat Videoland.
De tv uitzending was al begonnenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Had niemand ff kunnen zeggen dat de tv-uitzending al begonnen was!
enk ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat Amy zelf nog gaat, als ze te horen krijgt dat ze genomineerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |