ze wil zelf zo'n poppetje toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:48 schreef Silves het volgende:
Grace meent ook of ze wereldberoemd is, nu al bezig met het uitbrengen van alle shit..
ja weet jij wat het betekend?quote:
Ze gaat nu vast niet bidden voor jouquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:48 schreef Silves het volgende:
Grace meent ook of ze wereldberoemd is, nu al bezig met het uitbrengen van alle shit..
ja zoiets..ze worden nu allemaal influencer en hopen dat ze gesponsord gaan worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil zelf zo'n poppetje toch?
Ja blijft ook zo mistig hierzo..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaat nu vast niet bidden voor jou![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, ik ken het ook van Friends🤣 net zoals hun🤣🤣🤣
Die Ross met zijn awarenessquote:
nawal ook eenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Noush nou het pak van Salar aan?
heerlijke serie ( baal dat netflix ze verwijderd heeft)quote:
Een adellijke titel voor een vrouw.quote:
niet een vrouw die begraven isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een adellijke titel voor een vrouw.
Ach, de beelden van Kristoff en Sallar waren wel interesting. Helaas kan ik geen gifjes maken🤣🤣quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:55 schreef odie22 het volgende:
tis niet echt fijn luisteren me iedereen door elkaar
ennen ze dat wel in Belgie?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:58 schreef GayGuy het volgende:
"Wat is een gravin? Een gave chick?" Toen de hersenen werden uitgedeeld syond Kristoff in de verkeerde rij🤣🤣
Kristof stelde de vraagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:58 schreef GayGuy het volgende:
"Wat is een gravin? Een gave chick?" Toen de hersenen werden uitgedeeld syond Kristoff in de verkeerde rij🤣🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |