nawel heeft nu de arschkarte,erst heeft ze vor grace,vera te dumpenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Hij was boos omdat Amy boos op hem was
Ja, zo gaat dat zakelijk ook. Officieel hebben wij niets afgesproken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Officieel hebben ze niks afgesproken. Alleen van gedachten gewisseld. Het met name over Amy gehad.
Misschien niet, er zijn wel eerder winnaars geweest die in het spel geen moer voor stelden maar '; braaf 'waren, want dat wil het publiek kennelijk zien, ondertussen volgen ze voornamelijk de konkel-en roddelstreams want die zijn het minste saai omdat die lui tenminste het spel spelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Precies, Grace speelt beide kanten maar als het erop aankomt gaat zij ook backstabben (als ze wil winnen iig)
da gaa nie hequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef Ireth het volgende:
Ow Nawel is snel opgeknapt! Ze staat weer overeind!
Nousquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef JDB94 het volgende:
Gok dat Nouchine of Salar of Amy voor de bus heeft gegooid
Zal wel Amy zijn dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef JDB94 het volgende:
die staat er toch al opquote:
Hij zat ook met Grace. Heeft haar de hele dag in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd vandaag dat hij niet een tevreden gevoel aan had overgehouden en eigelijk daar niet aan mee wil doen. Vandaar vandaag dat witte bekkie en niet lekker in zijn vel zat.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zat ook met Grace. Heeft haar de hele dag in de gaten gehouden.
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zat ook met Grace. Heeft haar de hele dag in de gaten gehouden.
nous heeft iemand onder de bus gegooidquote:
an Salarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef suzi1 het volgende:
zijn die joggingpakken van bb of van 1 persoon. de zwart/witte die nous aanheeft (zag ik eerder salar in) en de grijswitte die nawel aanheeft
Amy tegen een sterk iemand, is daarna ook goed uit te leggenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef BB-King het volgende:
Amy is sowieso wel genomineerd.
Misschien met Leroy?
denk dimitri en kristof of veraquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef JDB94 het volgende:
De kapper waar ze wel blij mee zijn?? Ik weet niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef BB-King het volgende:
Amy is sowieso wel genomineerd.
Misschien met Leroy?
dat is nederlands met engish gemixedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Amy over Nawel "aaahhhh u seit so lieffffff!!"
nouchine heeft nog niet gestemdquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nous heeft iemand onder de bus gegooid
en Nawel ook denk ik
ow dacht van welquote:
Oh, dat zou zomaar kunnen. Denk Veraquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Nee d
[..]
denk dimitri en kristof of vera
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
Alleen om de slangen (en de rest) te irriteren wil ik dat Amy er in blijft
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nederlands met engish gemixed
Lijkt me niet handig, Dimi/Vera doen het nu goed, over een paar shows zal dat stuk minder zijn vermoed ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dat zou zomaar kunnen. Denk Vera
Oef, dan stem ik vol overtuiging op Amy. Weg met Eveline.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
De kapper waar ze wel blij met zijn?? Ik weet niet.
Zit dan eerder aan Eveline te denken. of heeft die ook een pin.
kon het net niet verstaanquote:
Had het met toop over wie hij nomineerde. Magnie.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:32 schreef Blackprinces het volgende:
Wat zei bb nou? Erover praten is niet toegestaan?
Ik heb geen namen gehoordquote:
zijn 2de stem is iemand waarvan hij verwacht dat die er niet op komt te staanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Had het met toop over wie hij nomineerde. Magnie.
oeps nawelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja tegen noes of jawel maar helaas
zoals ik zei de vrouwen worden echt gespaard door bbquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
En in de badkamer was Nawel en Nouchine en die mochten wel praten.....
dan mag het wel hequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef Whuzz het volgende:
AMY, NOUCHINE! NIET OVER NOMINATIES PRATEN
Waar niet over?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:32 schreef Blackprinces het volgende:
Wat zei bb nou? Erover praten is niet toegestaan?
en iemand kan iemand savenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Nu lijkt het alsof ze 3 namen moeten geven maar het is wat vaag.
gewoon een dikke sanctie hiervoorquote:
Geloof er geen zak van.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:34 schreef Yolk het volgende:
Kristof is voor een "veilige keuze" gegaan.
Wat een verschil wordt er gemaakt. Niet normaal meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een dikke sanctie hiervoor
automatisch genomineerd
echt bizar!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een verschil wordt er gemaakt. Niet normaal meer.
de tv uitzending is al begonnenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Had niemand ff kunnen zeggen dat de tv-uitzending al begonnen was!
Lijkt me niet. Morgen horen de bewoners het denk ik en dan donderdag pas op tv verwacht ik. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:37 schreef freaky40 het volgende:
Wel vroeg die nominaties, die zitten morgen dan al in de uitzending. En zaterdag is de live uitzending pas.
wat ik zo van Kristof begreep nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:39 schreef Silves het volgende:
Amy en Evel..daar gaan toch de mannen voor.? en de nieuwe voor Salar en ??
Had Eveline geen pin??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:39 schreef Silves het volgende:
Amy en Evel..daar gaan toch de mannen voor.? en de nieuwe voor Salar en ??
Die goede oude tijd;)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vroeger was degene die over de nominatie praatte automatisch zelf genomineerd.
Dacht het niet. maar weet het ook niet zeker meer, weet wel dat miss lui er eentje heeft, anders was ze echt wel genomineerd.quote:
Zij is het lievelingetje van BB.....terwijl de bewoners duidelijk door hadden dat ze echt geen bal doet daar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht het niet. maar weet het ook niet zeker meer, weet wel dat miss lui er eentje heeft, anders was ze echt wel genomineerd.
Yep, ging een aantal dagen weer goed, maar nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:40 schreef freaky40 het volgende:
Buffert weer als een malle dat Videoland.
De tv uitzending was al begonnenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Had niemand ff kunnen zeggen dat de tv-uitzending al begonnen was!
enk ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat Amy zelf nog gaat, als ze te horen krijgt dat ze genomineerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |