Maar heeft hij daar ook naar gestemd?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
tobias liegt nu dus gewoon want hij heeft wel met die vier zitten overleggen.
zou jij het zeggen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Thats the game right?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft die vent haar nu in de badkamer beschimpft?
Tobias is een beetje Mark Rutte.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef Ireth het volgende:
Ik vind tobias af en toe eng politiek correct communiceren... bijna de ideale schoonzoon zeg maar...
Maar dat was Jeffrey Dahmar ook....
leroy eeinheidsworstquote:
ja dat gejank over liegen roddelen, konkelen etcquote:
wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias is een beetje Mark Rutte.
Glashard liegen, maar het klinkt wel netjes.
Ja dat ja!! Hij zou het goed doen op het Haagse Pluche denk ik...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias is een beetje Mark Rutte.
Glashard liegen, maar het klinkt wel netjes.
Lag op mijn tong. Maar ik heb er nu geen actieve herinnering meer aan, sorry.quote:
Nee hij was niet boos op Vera. Hij was geïrriteerd door Amy en dat vertelde hij aan die meiden in de badkamer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft die vent haar nu in de badkamer beschimpft?
Hij heeft al gezegd vandaag dat hij niet een tevreden gevoel aan had overgehouden en eigelijk daar niet aan mee wil doen. Vandaar vandaag dat witte bekkie en niet lekker in zijn vel zat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
tobias zit nu met amy te praten en zegt dat hij niet aan bondjes en afspraken doet. Maar wat deed hij gisteravond dan
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lag op mijn tong. Maar ik heb er nu geen actieve herinnering meer aan, sorry.
Precies, Grace speelt beide kanten maar als het erop aankomt gaat zij ook backstabben (als ze wil winnen iigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat gejank over liegen roddelen, konkelen etc
Je zal wel moeten daar
zie ik liever dan dat gezang en politiek correcte oppervlakkige gelul van Grace
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef Lillfex het volgende:
Sorry maar ik ben zo klaar met Amy wat een jankerd en bleder is dat
Officieel hebben ze niks afgesproken. Alleen van gedachten gewisseld. Het met name over Amy gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
tobias zit nu met amy te praten en zegt dat hij niet aan bondjes en afspraken doet. Maar wat deed hij gisteravond dan
Ja, maar wel met een kwaaie kop en zwaaiende armen en prikken met zijn vinger in de lucht naar die meiden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nee hij was niet boos op Vera. Hij was geïrriteerd door Amy en dat vertelde hij aan die meiden in de badkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |