quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Grees doet me soms aan Jet denken.
[ afbeelding ]
En Nouch is nog niet geweest toch? Heel vreemd.quote:
Of die Eveline. Die slang.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik hoop deze week Amy eruit en volgende Na(ligt)wel. Voegen allebei niks toe.
Jawelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
En Nouch is nog niet geweest toch? Heel vreemd.
Die gaat als laatste. Als er een gelijke stand is tussen deelnemers, zijn zij wrs wel moeten beslissen. Ze is immers huismeesteres.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
De stagiair kan niet meer tellen na al die vogels.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist danquote:
Dat dachten ze, maar ze is tussendoor geweest toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die gaat als laatste. Als er een gelijke stand is tussen deelnemers, zijn zij wrs wel moeten beslissen. Ze is immers huismeesteres.
Ze mogen geen namen noemen maar dat gaan ze binnen nu en een uur toch doenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mogen geen namen noemen maar dat gaan ze binnen nu en een uur toch doen
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
Wat ik geweldig zou vinden: Surprise! De nominaties van vandaag waren nep en worden op het scherm getoond.
Ja kan zijn. Het ging er lang over dat zij als laatste zou moeten. Ik heb gemist dat ze geweest is maar het lijkt wel afgelopen nu.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat dachten ze, maar ze is tussendoor geweest toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |