SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik zie ze liever over het spel praten, roddelen, bondjes maken en konkelen dan dat oppervlakkige happy gedoe van Gracequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:07 schreef zodeju het volgende:
Grace zegt dat het spel niet de overhand moet krijgen.....Mouchine en Nawel hebben dat nog niet gemerkt en snappen er niks van.
Wat een toneelspelers....die twee kunnen niet anders dan over het spel praten.
Ik zeg toch ook nergens dat ze dom isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker niet dom dus
voor zover je intelligentie aan opleiding moet ophangen
Ik heb zeker geen hekel aan hem hoor. In het begin vond ik hem echt niet leuk maar ben hem langzaam wat gaan waarderen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:08 schreef JDB94 het volgende:
Mensen haten op Salar maar hij speelt als enige serieus, wel erg dom dat hij meteen zo op Nouchine gaat, aardig doorzichtig
Misschien ligt het wel aan Nawel .....kan haar niet hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie ze liever over het spel praten, roddelen, bondjes maken en konkelen dan dat oppervlakkige happy gedoe van Grace
Amy.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
wie is boos? ik versta dimi voor geen meter
Amy is dus dimitri gaan beschuldigen van complot doen tegen haar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
Amy viel uit tegen Dimi over dat ze allemaal op haar gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
Amy is waarschijnlijk tegen hem uitgevallen dat iedereen haar ging nomineren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Sestra666 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |