Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef molloot200 het volgende:
Lol hoe ook overal op Twitter er een filmpje van Anouk bij College Tour bij wordt gehaald die totáál uit de context wordt getrokkenGottegot ook Twitter is soms een afvoerputje van diepe onderzoeksjournalistiek.
Oh nee hoor. Vind het wel lachen om soms de verschillende socials mee te lezen. Twitter is wat dit betreft echt een afvoerputje zoals ik al meldde. Op Facebook roepen alle Gerda's die elke avond vast voor RTL Boulevard met een bordje eten zitten dat hun favoriete BN'ers dit écht niet zouden doen. Op Instagram is het eigenlijk allemaal best wel redelijk en wordt in mijn ogen best wel juist gereageerd op de situatiequote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter?
Misschien cynisme gaan uitleggen aan zequote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef molloot200 het volgende:
Lol hoe ook overal op Twitter er een filmpje van Anouk bij College Tour bij wordt gehaald die totáál uit de context wordt getrokkenGottegot ook Twitter is soms een afvoerputje van diepe onderzoeksjournalistiek.
Dat kan je wel zeggen. Michael van Praag stuurt een reactie op Humberto.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef molloot200 het volgende:
Gottegot ook Twitter is soms een afvoerputje van diepe onderzoeksjournalistiek.
Nou is Michael van Praag ook 'geen vrouw die Humberto leuk vindt'.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen. Michael van Praag stuurt een reactie op Humberto.
En dan die reacties er ook weer onder.
Maar wel een mooie zin. "Die man is omhoog gevallen door gebrek aan zwaarte"
[ twitter ]
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou is Michael van Praag ook 'geen vrouw die Humberto leuk vindt'.
Zeker. Merk inderdaad dat ik nu nog niet mijn licht hoef aan te doen als ik aan het werk ben.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:44 schreef Arizona het volgende:
Je merkt wel dat het alweer wat langer licht is 's avonds
Je hebt al net zo’n bruisend leven als ikquote:Op maandag 17 januari 2022 16:44 schreef H_T het volgende:
En vanavond eet ik bietjes met kibbelingWat een spannende posts maak ik vanmiddag he?
Poh, dát wordt me wat! Dan ga ik film of tv kijken, of wat gamen, of misschien zelfs aan een legpuzzel beginnen!quote:Op maandag 17 januari 2022 16:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je hebt al net zo’n bruisend leven als ik![]()
Maar ik weet natuurlijk niet wat je allemaal na de bietjes met kibbeling gaat uitspoken
Appeltaarttheequote:
Waar koop je dat?quote:
Zeker spannend! Wat een gewaagde combinatiequote:Op maandag 17 januari 2022 16:44 schreef H_T het volgende:
En vanavond eet ik bietjes met kibbelingWat een spannende posts maak ik vanmiddag he?
Het spat er vanaf he, bij mij ookquote:Op maandag 17 januari 2022 16:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je hebt al net zo’n bruisend leven als ik![]()
Maar ik weet natuurlijk niet wat je allemaal na de bietjes met kibbeling gaat uitspoken
Echt? Maakte mijn moeder vrij regelmatig, dacht dat het wel redelijk normaal was.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker spannend! Wat een gewaagde combinatie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:09 schreef Redefine het volgende:
Update over werk. Discussiepunt die ik even van mij afschrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Deze is dan wel weer leuk. Die van gisteren was toch iets minder geslaagd wat mij betreft.quote:
Mijn lampen gaan automagisch aan als de zon ondergaat (en 's ochtends uit als hij opkomtquote:Op maandag 17 januari 2022 16:44 schreef Arizona het volgende:
Je merkt wel dat het alweer wat langer licht is 's avonds
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:09 schreef Redefine het volgende:
Update over werk. Discussiepunt die ik even van mij afschrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
*noteertquote:Op maandag 17 januari 2022 18:33 schreef H_T het volgende:
Kibbeling viel een beetje tegen, maar was nog steeds wel lekkerJumbo ovenkibbeling is dus niet helemaal een vervanger van échte kibbeling
Dan is het niet voor niets geweestquote:
Ik weet hoe het thuis is, maar hier komt het over als Sen-Sa-Tio-Neelquote:Op maandag 17 januari 2022 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond aardappels, witlof en een sensational burger. Geen idee of ik die wel eens eerder op heb. Ik ben benieuwd
Is dat zo'n veggie burger? Ben benieuwd!quote:Op maandag 17 januari 2022 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond aardappels, witlof en een sensational burger. Geen idee of ik die wel eens eerder op heb. Ik ben benieuwd
Witlof met mandarijn heb ik wel eens gehadquote:Op maandag 17 januari 2022 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dat zo'n veggie burger? Ben benieuwd!
En wat Fred ook zegt, aardappels en witlof zijn altijd goed![]()
In het weekmenu van de Jumbo van deze week staat een recept van een witlofschotel met mandarijn, die wil ik ook eens maken
Gatverquote:Op maandag 17 januari 2022 18:33 schreef H_T het volgende:
Kibbeling viel een beetje tegen, maar was nog steeds wel lekkerJumbo ovenkibbeling is dus niet helemaal een vervanger van échte kibbeling
Nou, de burger viel zeker niet tegen! Vega burgers zijn altijd een beetje hit-or-miss bij me, maar deze wil ik nog wel een keer vaker halen. Wel als die in de reclame is, want 3,99 voor 2 vega burgers is best duur. Daar kan je ook twee goede hamburgers voor halen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet hoe het thuis is, maar hier komt het over als Sen-Sa-Tio-Neel![]()
Aardappels en witlof zijn natuurlijk altijd lekker
Ik heb die ook eens gehad, vond het ook tegenvallen. Kibbeling smaakt toch het lekkerst zo uit het vet bij de visboerquote:Op maandag 17 januari 2022 18:33 schreef H_T het volgende:
Ja, klopt! Bij de jumbo haal je nu 2 voor 4 euro. Ik heb ze bij Dirk gehaald, daar waren ze ook in de aanbiedingquote:Op maandag 17 januari 2022 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
In het weekmenu van de Jumbo van deze week staat een recept van een witlofschotel met mandarijn, die wil ik ook eens maken
Nee, het is een ovenschotelquote:Op maandag 17 januari 2022 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Witlof met mandarijn heb ik wel eens gehadDat was wel koud, is dat met dat recept ook het geval?
Ik ben altijd een beetje huiverig voor dat soort witlofschotels. Met kaas/ham vind ik al niet zo veel toevoegen. Gewoon witlof met aardappelen en een lekkere bal gehakt (of 2) en een goede schep jusquote:Op maandag 17 januari 2022 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook wel smakelijke kibbeling gehad van supermarkten, dus het is niet dat ik het sowieso niks vindquote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
GatverKibbeling moet je niet uit de supermarkt halen. Dan is het dagen geleden al een keer gebakken en warm je dat oude spul op.
Ik vind witlof met ham en kaas een heerlijke combiquote:Op maandag 17 januari 2022 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje huiverig voor dat soort witlofschotels. Met kaas/ham vind ik al niet zo veel toevoegen. Gewoon witlof met aardappelen en een lekkere bal gehakt (of 2) en een goede schep jus![]()
Maar laat vooral weten of het lekker was. Niets mis met eens proberen natuurlijk
Ik ook! Ik wil wel eerst een keer lezen hoe het jou is bevallen voor ik zelf aan de warme mandarijn gaquote:Op maandag 17 januari 2022 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, het is een ovenschotelIk ben enorm benieuwd naar warme mandarijn
Ik heb gisteren ook vrijwillig naar Shownieuws zitten kijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit gewoon al drie dagen op rij vrijwillig RTL Boulevard kijken
Ari als proefkonijnquote:Op maandag 17 januari 2022 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wil wel eerst een keer lezen hoe het jou is bevallen voor ik zelf aan de warme mandarijn ga
Je zit mobiel neem ik aan ?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook wel smakelijke kibbeling gehad van supermarkten, dus het is niet dat ik het sowieso niks vindVan een viskermis is wel beter, maar ja, die was niet open toen ik gisteren boodschappen deed
Ik offer mijzelf wel op! *kijkt dapper en vastberaden*quote:Op maandag 17 januari 2022 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wil wel eerst een keer lezen hoe het jou is bevallen voor ik zelf aan de warme mandarijn ga
Nee, dit heb ik zelf zo getyptquote:Op maandag 17 januari 2022 18:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zit mobiel neem ik aan ?
viskermis is wel een leuke autocorrect.
3750 euro per stuk die kamervragen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook vrijwillig naar Shownieuws zitten kijken![]()
En dan gaat de politiek er zich ook nog mee bemoeien.
Vraag 7 was dan nog de beste vraag.
[ twitter ]
Geef ons die ¤26.250. Binnen (laat ik ruim rekenen) 30 minuten hebben we ze allemaal beantwoord.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
3750 euro per stuk die kamervragen.
"Nee, ga weg" zeven keer typen moet ik ruim binnen de 30 minuten wel reddenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geef ons die ¤26.250. Binnen (laat ik ruim rekenen) 30 minuten hebben we ze allemaal beantwoord.
Nou ja, hier is iedereen hier het ook wel mee eens denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees nu dat @:Guanabana in SHO zegt dat WIDM te lang op tv is. Kan ik me totaaal voorstellen en het is ook al een aantal jaar teveel van hetzelfde. Al 23 seizoenen lang dezelfde regisseur bijvoorbeeld. Waardoor ons nu inspiratieloze afleveringen voor worden geschoteld. En ik gok dat je het nog niet hebt gezien, maar als je naar De Mol kijkt in België, zie je dat het WIDM-format nog steeds een heel verfrissend en spannend format kán zijn. Maar dan moet je er niet mee doen wat de AVROTROS er nu mee doet
En dit probleem wat door vele WIDM-fans ook gewoon aan wordt gekaart, gaat binnen de komende jaren toch geen oplossing voor komen. Daarvoor moet 1. de huidige regisseur weg en 2. er worden afgeweken van "we zitten nu op zaterdag, dus we moeten ook licht vermaak zijn".
Tot zover mijn huidige ontevredenheid met de Nederlandse WIDM. Moest me even van het hart. Want met zo'n username zou je bijna denken dat ik álles waar het plaatje Mol op is geplakt goed zou vinden. Nee. Zeker niet.
Jullie kunnen weer verder met jullie gesprek over eten en zo
Die kamervragen voor de bühne zijn een dure plaag.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geef ons die ¤26.250. Binnen (laat ik ruim rekenen) 30 minuten hebben we ze allemaal beantwoord.
Ja het komt nu weer naar boven in mij omdat WIDM weer bezig is. Telkens als WIDM begint denk ik, vet, maar dat komt vooral omdat ik dan De Mol ook nog als recentste in m'n hoofd heb zitten. WIDM valt áltijd tegen. En ik snap gewoon niet dat ze daar niks aan doen. Daar moeten eerst de kijkcijfers voor kelderen maar dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, hier is iedereen hier het ook wel mee eens denk ik.![]()
Maar niets mis met een gepaste klaagzang over iets anders dan Sieneke op zijn tijd.
Een mooie aanleiding om mijn favoriete ESF-meme bij te pakken:quote:Op zondag 16 januari 2022 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
I’m your Nai-hailqueen tonight, everything’s gonna be alright wordt de volgende
Voor een heel groot gedeelte ben ik het met @Guanabana eens. Hoewel dit seizoen heel goed begon.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees nu dat @:Guanabana in SHO zegt dat WIDM te lang op tv is. Kan ik me totaal voorstellen en het is ook al een aantal jaar teveel van hetzelfde. Al 23 seizoenen lang dezelfde regisseur bijvoorbeeld. Waardoor ons nu inspiratieloze afleveringen voor worden geschoteld. En ik gok dat je het nog niet hebt gezien, maar als je naar De Mol kijkt in België, zie je dat het WIDM-format nog steeds een heel verfrissend en spannend format kán zijn. Maar dan moet je er niet mee doen wat de AVROTROS er nu mee doet
En dit probleem wat door vele WIDM-fans ook gewoon aan wordt gekaart, gaat binnen de komende jaren toch geen oplossing voor komen. Daarvoor moet 1. de huidige regisseur weg en 2. er worden afgeweken van "we zitten nu op zaterdag, dus we moeten ook licht vermaak zijn".
Tot zover mijn huidige ontevredenheid met de Nederlandse WIDM. Moest me even van het hart. Want met zo'n username zou je bijna denken dat ik álles waar het plaatje Mol op is geplakt goed zou vinden. Nee. Zeker niet.
Oh, alleen voor jezelf. Oké.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:26 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb voor mezelf tosti's gemaakt, geen zin om te koken.
Ja, had je ook gewild?quote:
Ik vind dat Rick (de regisseur) het nog best aardig doet. Persoonlijk denk ik dat door Jan Versteegh de lat ook hoger ligt voor de mollen die na hem kwamen. Jan was echt een verademing als mol nadat we een aantal jaren "mindere" mollen hebben gehad.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees nu dat @:Guanabana in SHO zegt dat WIDM te lang op tv is. Kan ik me totaaal voorstellen en het is ook al een aantal jaar teveel van hetzelfde. Al 23 seizoenen lang dezelfde regisseur bijvoorbeeld. Waardoor ons nu inspiratieloze afleveringen voor worden geschoteld. En ik gok dat je het nog niet hebt gezien, maar als je naar De Mol kijkt in België, zie je dat het WIDM-format nog steeds een heel verfrissend en spannend format kán zijn. Maar dan moet je er niet mee doen wat de AVROTROS er nu mee doet
Jeroen KidV was ook een prima mol vond ik, zeker voor een groep die al van de rand en de hoed van het programma wist.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind dat Rick (de regisseur) het nog best aardig doet. Persoonlijk denk ik dat door Jan Versteegh de lat ook hoger ligt voor de mollen die na hem kwamen. Jan was echt een verademing als mol nadat we een aantal jaren "mindere" mollen hebben gehad.
(Al vond ik Thomas het ook best goed doen!)
Oja, die was ik even vergeten. Dit deed het ook heel goed!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeroen KidV was ook een prima mol vond ik, zeker voor een groep die al van de rand en de hoed van het programma wist.
Ja, alleen jammer dat Nikkie 'm had gezien.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jeroen KidV was ook een prima mol vond ik, zeker voor een groep die al van de rand en de hoed van het programma wist.
Dat is iets waar hij ook niks aan kon doen natuurlijk, dat is het risico wat je neemt als je dat soort opdrachten erin stopt.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat Nikkie 'm had gezien.
U neemt twee boterhammen, besmeerd eentje met smeerkaas. Daar een beetje zeezout opdoen.quote:
Nee dat sowieso, maar volgens mij zeiden ze dat het niet zo was toch? Om het niet te verpesten voor ons zeg maar.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is iets waar hij ook niks aan kon doen natuurlijk, dat is het risico wat je neemt als je dat soort opdrachten erin stopt.
Ze hebben nooit gezegd dat Nikkie iemand had gezien tijdens het omdraaien, tot het in de slotaflevering bekend werd gemaakt dat ze het had gezien. Best logisch, anders hadden we aan haar biechten vanaf aflevering 1 af kunnen leiden wie de mol wasquote:Op maandag 17 januari 2022 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat sowieso, maar volgens mij zeiden ze dat het niet zo was toch? Om het niet te verpesten voor ons zeg maar.
maar Nikkie heeft een relaxte deelname gehad.
Mocht ook wel na haar eerste, niet-relaxte deelname.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat sowieso, maar volgens mij zeiden ze dat het niet zo was toch? Om het niet te verpesten voor ons zeg maar.
maar Nikkie heeft een relaxte deelname gehad.
Klinkt prima, doe maarquote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
U neemt twee boterhammen, besmeerd eentje met smeerkaas. Daar een beetje zeezout opdoen.
Vervolgens een (half) plakje kaas en eventueel ham, en dan in het tosti ijzer.
Dat sowiesoquote:Op maandag 17 januari 2022 20:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mocht ook wel na haar eerste, niet-relaxte deelname.
Smeerkaasquote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
U neemt twee boterhammen, besmeerd eentje met smeerkaas. Daar een beetje zeezout opdoen.
Vervolgens een (half) plakje kaas en eventueel ham, en dan in het tosti ijzer.
Maar even in een spoiler voor terugkijkertsquote:Op maandag 17 januari 2022 19:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja het komt nu weer naar boven in mij omdat WIDM weer bezig is. Telkens als WIDM begint denk ik, vet, maar dat komt vooral omdat ik dan De Mol ook nog als recentste in m'n hoofd heb zitten. WIDM valt áltijd tegen. En ik snap gewoon niet dat ze daar niks aan doen. Daar moeten eerst de kijkcijfers voor kelderen maar dat gaat niet gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik stuur hem op!quote:
Tsja, dat kan gebeuren hè. Ik twijfel er niet aan dat de mol weleens vaker buiten beeld onbedoeld gespoilerd is. Maar daar moet je niet aan denken als je kijkt.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat Nikkie 'm had gezien.
Ja, klinkt gek, maar is lekkerquote:
Sandwich de queso fundido. Tosti is dan toch iets makkelijker.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar even in een spoiler voor terugkijkertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben misselijkquote:
Iets te pittig gegeten denk ikquote:Op maandag 17 januari 2022 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar goed dan dat de tostie naar mij komt en niet naar jou
Maar hoe komt dat zo?
Heb al een tijdje geen rijstwafels meer gekocht want zo'n periode wat te vaak gegetenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Eet je nog steeds rijstwafels met olijfolie en kaas trouwens?
Ah, precies hetzelfde hier! Ik kan ze nooit te lang achter elkaar regelmatig eten, dan worden ze opeens heel saaiquote:Op maandag 17 januari 2022 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb al een tijdje geen rijstwafels meer gekocht want zo'n periode wat te vaak gegeten
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind witlof met ham en kaas een heerlijke combi![]()
Maar witlof, gekruid met kerrie en dan bij aardappels, is ook prima.
Witlof is meestal wel prima
Koud in een Waldorfsalade heb ik het wel eens met mandarijn gehad, maar warm nog nooitEn ik sta wel open voor nieuwe gerechten. Zó avontuurlijk
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef Cyan9 het volgende:
M'n pakketjes van 29 november en 29 december zijn eindelijk bezorgd.
Wie weet komen ze ook nog terug Strani.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:21 schreef Strani het volgende:
Ergens wel treurig want rijstwafels waren wel zo'n beetje het enige dat ons bindt @:Em31
Jaquote:Op maandag 17 januari 2022 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wie weet komen ze ook nog terug Strani.
De hele wereld is niet klaar voor jouw rare smaakcombinaties.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Misschien in de tussentijd iets anders vinden? Smeerkaas met pindakaas mengen ben je denk ik nog niet klaar voor hè?
Zeg je nou dat ik een slechte smaak heb?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
De hele wereld is niet klaar voor jouw rare smaakcombinaties.
Ja. 100%quote:Op maandag 17 januari 2022 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een slechte smaak heb?
Hoezo? Zij kan toch niks doen aan jouw slechte smaak?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een belediging richting Em.
Zeker weten.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een slechte smaak heb?
Hoe gaan we dit subtiel aan strani overbrengen?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
InteressantOf bedoel je alleen wat betreft eten?
Ja hier ook!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport.
Laatste potje was nog best fanatiek.
Nou ja hoe dan ook, het loopt niet goed af voor Em.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit subtiel aan strani overbrengen?
Ik troost me met de gedachten dat je niet echt weet wie ik ben.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hoe dan ook, het loopt niet goed af voor Em.
Nee dat klopt, het is een knap staaltje idealiseren.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik troost me met de gedachten dat je niet echt weet wie ik ben.
Zo extreem dat het hoe dan ook een teleurstelling zou zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat klopt, het is een knap staaltje idealiseren.
Hmm nou ja ik heb wel een paar dingen aan het beeld toegevoegd die me nú al irriteren, om dat tegen te gaan. Dus wellicht valt het zelfs nog mee.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo extreem dat het hoe dan ook een teleurstelling zou zijn.
Urkquote:Op maandag 17 januari 2022 21:26 schreef Em31 het volgende:
Zo ik ga eens even een keer SBS6 kijken
Ze hebben een programma over Urk
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Het bleef nog lang onrustig op de bridge-vereniging.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport.
Laatste potje was nog best fanatiek.
Had ik zo'n goed gemoed, post je dit weer.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:26 schreef Em31 het volgende:
Zo ik ga eens even een keer SBS6 kijken
Ze hebben een programma over Urk
Wist niet dat ze daar ook zo'n extreem accent hebbenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had ik zo'n goed gemoed, post je dit weer.
Gelukkig zit er dan wel iets in om te lachen.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook zo'n extreem accent hebben
blijkbaar nog nooit iemand uit Urk horen praten
ER KOMEN TRIBUNALENquote:Op maandag 17 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hoe dan ook, het loopt niet goed af voor Em.
Hardop lachen om dit in het VI-topicquote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind Eus links-DWDD Vara, VI grenst aan domrechts?
Ik zat al in bange afwachting om alle backlash ja, maar niksquote:Op maandag 17 januari 2022 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hardop lachen om dit in het VI-topicvalt me mee dat je helemaal geen reactie krijgt
Ja, vraag ik me gelijk af of hij dit niet expres deed en hij wist dat hij van deze bom die ooit zou moeten ontploffen wegmoest?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:52 schreef Em31 het volgende:
Oh wtf als ik die Rob zo hoor heeft John de Mol net op het juiste moment de boel verkocht
Nou ik dacht dat eerlijk gezegd ook meteen even jaquote:Op maandag 17 januari 2022 21:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, vraag ik me gelijk af of hij dit niet expres deed en hij wist dat hij van deze bom die ooit zou moeten ontploffen wegmoest?
Het is inderdaad wat makquote:Op maandag 17 januari 2022 21:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind VI alleen maar extreem tam en had veel extremere uitspraken verwacht eigenlijk. Beetje teleurgesteld of zo idk
Die deed het ESF gewoon voor de hobby.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:03 schreef Em31 het volgende:
1,2 miljoen euro voor 14 uitzendingen
Nice Anouk
Ik heb er nog niks over gelezen (zag alleen de headlines) maar het is wel wat pijnlijk wellicht dat ze juist door een Joods iemand verraden zou zijn.quote:
Stiekem is Johan een vrij redelijke (doch wat ouderwetse) VVD'er/D66'er.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind VI alleen maar extreem tam en had veel extremere uitspraken verwacht eigenlijk. Beetje teleurgesteld of zo idk
Het is volgens mij wel wat dubbel, want meerdere organisaties zijn boos omdat ze het niet met 100% zekerheid kunnen zeggen. Beetje apart wat er de hele dag over gezegd wordt.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks over gelezen (zag alleen de headlines) maar het is wel wat pijnlijk wellicht dat ze juist door een Joods iemand verraden zou zijn.
Ja, maar dit schijnt dus ook discutabel te zijn. Want er is nog steeds niet zeker of het echt diegene is, of zoiets. Het hangt een beetje van speculatie ook aan elkaar voor een groot deel schijnt.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks over gelezen (zag alleen de headlines) maar het is wel wat pijnlijk wellicht dat ze juist door een Joods iemand verraden zou zijn.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
@:Guanabana kudo's voor je post overigens.
Dan nog.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
![]()
Was eigenlijk oprecht bedoeld hoor
Maar misschien is mijn indruk van VI verkeerd, ik ben ook weer geen vaste kijkerquote:
Ja iedereen zit nu te denken, volgende onderwerpquote:Op maandag 17 januari 2022 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Dan maar over naar Beau om te kijken of daar nog iets leuks gaat gebeuren maar Anne Frank is daar blijkbaar het openingsonderwerp. Mmm vreemd
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel wat dubbel, want meerdere organisaties zijn boos omdat ze het niet met 100% zekerheid kunnen zeggen. Beetje apart wat er de hele dag over gezegd wordt.
Ah oké, dan is het wel wat raar ja dat men dit stelt zonder dat er duidelijkheid over is.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, maar dit schijnt dus ook discutabel te zijn. Want er is nog steeds niet zeker of het echt diegene is, of zoiets. Het hangt een beetje van speculatie ook aan elkaar voor een groot deel schijnt.
Ik kon dit lezen met m'n Duolingo kennisquote:Op maandag 17 januari 2022 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
Altijd leuk dat een website denkt dat je uit Denemarken komt?
Bedoel, hvordan kommer de til det
Ik vind dat altijd een beetje een raar programmaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb Het Mooiste Meisje van de Klas opstaan. Op basis van dit programma moet ik concluderen dat als je de pech hebt op school een knap meisje te zijn, de rest van je leven één grote ellende zal worden.
Nou ja, tót een paar jaar voor de opnames van dit programma, dan komt alles wel weer goed.
Beter maken ze Het Slimste Meisje Van De Klas.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje een raar programmavooral hoe volwassenen soms nog steeds die persoon dan een soort van aanbidden.
Goed ideequote:Op maandag 17 januari 2022 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beter maken ze Het Slimste Meisje Van De Klas.
Makkelijk policor likes binnenharken Guana.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beter maken ze Het Slimste Meisje Van De Klas.
Kon wel nog even VI afkijken, dus wat dat betreft houden ze rekening met ons popcornschema.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:17 schreef Em31 het volgende:
Als Beau hierna ook nog eerst een ander onderwerp gaat bespreken smijt ik m'n tv uit het raam.
Oh dat zal serieus de reden wel zijnquote:Op maandag 17 januari 2022 22:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kon wel nog even VI afkijken, dus wat dat betreft houden ze rekening met ons popcornschema.
Ja ik vind het ook wat raar. Het staat eigenlijk altijd toevallig op de achtergrond opquote:Op maandag 17 januari 2022 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje een raar programmavooral hoe volwassenen soms nog steeds die persoon dan een soort van aanbidden.
Ja en soms zijn de verhalen ook wel interessant, maar alles eromheen maakt het wat ongemakkelijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wat raar. Het staat eigenlijk altijd toevallig op de achtergrond opHet zijn inderdaad normale mensen die toevallig knap waren toen ze jonger waren (en meestal nog steeds wel, daar zoekt het programma ook wel op uit gok ik).
Vroegâh had je op RTL4 gewoon Klasgenoten met Koos Postema. Dat was wel een mooi programma, en die gingen wat dieper in op de levens van verschillende mensen (niet per se knappe mensen).quote:Op maandag 17 januari 2022 22:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en soms zijn de verhalen ook wel interessant, maar alles eromheen maakt het wat ongemakkelijk.
Ja die heb ik echt nog vaak teruggekekenquote:
Ohja en later met Rob Kamphues, maar die vond ik toen vervelendquote:Op maandag 17 januari 2022 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Vroegâh had je op RTL4 gewoon Klasgenoten met Koos Postema. Dat was wel een mooi programma, en die gingen wat dieper in op de levens van verschillende mensen (niet per se knappe mensen).
Goed verdient.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:03 schreef Em31 het volgende:
1,2 miljoen euro voor 14 uitzendingen
Nice Anouk
Ja, ik denk dat Koos juist heel geschikt was omdat hij ook een beetje dat sfeertje had van een leraar.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja en later met Rob Kamphues, maar die vond ik toen vervelend
Als je geen ellende in je leven krijgt als mooiste meisje van de klas, is het natuurlijk niet interessant voor het programma.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb Het Mooiste Meisje van de Klas opstaan. Op basis van dit programma moet ik concluderen dat als je de pech hebt op school een knap meisje te zijn, de rest van je leven één grote ellende zal worden.
Nou ja, tót een paar jaar voor de opnames van dit programma, dan komt alles wel weer goed.
Dat is ie nog steeds.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja en later met Rob Kamphues, maar die vond ik toen vervelend
Dat vinden mensen leuk. Mensen die er goed uitzien/rijk zijn/ergens veel talent voor hebben die tegenslag krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je geen ellende in je leven krijgt als mooiste meisje van de klas, is het natuurlijk niet interessant voor het programma.
Nou als je daar serieus van kan genieten zou wel idioot zijn, want vaak is het ook dat iemand ziek is geworden enzo.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vinden mensen leuk. Mensen die er goed uitzien/rijk zijn/ergens veel talent voor hebben die tegenslag krijgen.
Dat eerste is denk ik dat het verkrachting is indien er sprake is van penetratie?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Waar zit de grens tussen aanranding en verkrachting? Dat vroeg ik me af n.a.v. wat die advocate net vertelde.
En de grens tussen seksueel overschrijdend gedrag en aanranding?
Leedvermaak.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou als je daar serieus van kan genieten zou wel idioot zijn, want vaak is het ook dat iemand ziek is geworden enzo.
Ja zij was volgens Anouk de enige die een battle tegen Samantha Steenwijk aan zou kunnen. (en ze won deze battle)quote:Op maandag 17 januari 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Die Nienke was ook echt supergoed als ik het me goed herinner.
Eens met Em dat dit soort leedvermaak ziek is. Mensen die daarvan genieten (of andere serieuze ellende) zouden eens een afspraak moeten maken bij de psychiater.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
Die Kees met z'n 'was het niet een grap??' binnen een seconde
Aanranding is een vorm van seksueel grensoverschrijdend gedrag.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:32 schreef molloot200 het volgende:
Waar zit de grens tussen aanranding en verkrachting? Dat vroeg ik me af n.a.v. wat die advocate net vertelde.
En de grens tussen seksueel overschrijdend gedrag en aanranding?
Jaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het wel echt sneu dat Nienke de schuld zo erg bij haarzelf zoekt
Kan Samantha zingen dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja zij was volgens Anouk de enige die een battle tegen Samantha Steenwijk aan zou kunnen. (en ze won deze battle)
Nee want volgens de advocate is seksueel overschrijdend gedrag niet strafbaar en aanranding wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aanranding is een vorm van seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Genieten is een groot woord, maar mensen zien gewoon graag mensen die het goed voor elkaar hebben, zeker op zo’n jaloersmakend aspect als uiterlijk, op hun bek gaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens met Em dat dit soort leedvermaak ziek is. Mensen die daarvan genieten (of andere serieuze ellende) zouden eens een afspraak moeten maken bij de psychiater.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee want volgens de advocate is seksueel overschrijdend gedrag niet strafbaar en aanranding wel.
quote:Seksueel grensoverschrijdend gedrag (seksuele grensoverschrijding) is een paraplubegrip voor grensoverschrijdend gedrag of toenadering die seksueel van aard is waarbij iemand zonder toestemming, vrijwilligheid, gelijkwaardigheid, leeftijds- of ontwikkelingsadequatie, contextadequatie of zelfrespect wordt benaderd, overgehaald, beïnvloed, gemanipuleerd, gechanteerd of gedwongen tot seks.[1] Hieronder vallen seksuele intimidatie, aanranding, verkrachting, seksuele mishandeling, incest en seksueel misbruik.
Dat klopt dan toch wat luctor zegt.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee want volgens de advocate is seksueel overschrijdend gedrag niet strafbaar en aanranding wel.
Oh dat geloof ik ook echt wel. Op mijn middelbare school zat ook een meisje dat zo in dat programma zou passen (werd toen ook model). Super aardig was ze, toch vonden genoeg mensen haar zonder reden al stom.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Genieten is een groot woord, maar mensen zien gewoon graag mensen die het goed voor elkaar hebben, zeker op zo’n jaloersmakend aspect als uiterlijk, op hun bek gaan.
En nee, die posten niet in deze SC, maar het lijkt me niet moeilijk voorstelbaar dat die er veel zijn. Gewoon dezelfde categorie die (al dan niet alleen in hun gedachten) graag een kras op een dure auto zet.
Oh wacht op die manier, ja dan heb je gelijk Luctorquote:Op maandag 17 januari 2022 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat klopt dan toch wat luctor zegt.Niet alle vormen van seksueel overschrijdend gedrag zijn strafbaar, maar aanranding wel.
Is zij soms een advocate van de fam de Mol? Wat een naar wijfquote:Op maandag 17 januari 2022 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje wel naar dat ze zo doet terwijl die vrouwen daar net zitten huilen.
Regel 1.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wacht op die manier, ja dan heb je gelijk Luctor
Je moet de situatie invoelen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:59 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp wel dat zo'n advocate de lezing van de wet verdedigt, want dat is immers de wereld waar zij dagelijks in zit. En ze zit daar ook omdat zij de enige is aan tafel die de wet echt goed kent.
Maar de timing is wat ongelukkig, terwijl de tranen nog van de wangen worden geveegd.
Als advocaat ben je wel getraind om zo weinig mogelijk op emotie te reageren. Dat is op zich denk ik niet negatief, maar kwam nu inderdaad even minder handig uit.quote:
Heb paar dingen gezien waar ik woest van werd.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:03 schreef Em31 het volgende:
Ik klikte op Twitter op #beau
Snap je ook meteen waarom zoveel mensen hun mond houden
(ja ik weet het, het is Twitter)
Ze moet wel beter inschatten wat ze op zo’n moment zegt.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als advocaat ben je wel getraind om zo weinig mogelijk op emotie te reageren. Dat is op zich denk ik niet negatief, maar kwam nu inderdaad even minder handig uit.
Ziek is het.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb paar dingen gezien waar ik woest van werd.
Vind het toch wel enigszins ongelukkig dat het pas donderdag is en er nu al zoveel over gesproken wordt. Voelt bijna als mosterd na de maaltijd die daadwerkelijke afleveringquote:Op maandag 17 januari 2022 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben benieuwd of ‘we’ nu alles weten van wat er donderdag uitkomt.
Denk het niet, ging over 40 slachtoffers en de twee vrouwen bij Beau net zitten daar niet eens bij.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben benieuwd of ‘we’ nu alles weten van wat er donderdag uitkomt.
Precies dat. Er kan al uitgebreid aan afleiding, afzwakking, scapegoating (Rietbergen is een ander kaliber dan Ali en Marco) en spinnen gedaan worden door de betrokken partijen (of ben ik nu te achterdochtig).quote:Op maandag 17 januari 2022 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het toch wel enigszins ongelukkig dat het pas donderdag is en er nu al zoveel over gesproken wordt. Voelt bijna als mosterd na de maaltijd die daadwerkelijke aflevering
Vreselijk. Wat mannen die het 'een vaag verhaal' vonden met te weinig details, 'zal wel voor de aandacht zijn'.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:31 schreef Momo het volgende:
Van die figuren op social media die gaan zeggen dat die meiden zich aanstellen
Oja, dat is waar ook. Nu ik er iets langer over nadenk: ik neem aan dat het team van Boos dit hele gebeuren ook zo heeft ingecalculeerd.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk het niet, ging over 40 slachtoffers en de twee vrouwen bij Beau net zitten daar niet eens bij.
Plus wie die producer dan is.
Eerst zeiden ze ook dat Ali B nog erger was dan Jeroen Rietbergen, maar er wordt ondertussen zoveel gezegd dat het inderdaad handiger was geweest als we de uitzending meteen gezien hadden.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Precies dat. Er kan al uitgebreid aan afleiding, afzwakking, scapegoating (Rietbergen is een ander kaliber dan Ali en Marco) en spinnen gedaan worden door de betrokken partijen (of ben ik nu te achterdochtig).
Ik las vandaag mee in NWS, dat is ook niet goed voor een mens.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:31 schreef Momo het volgende:
Van die figuren op social media die gaan zeggen dat die meiden zich aanstellen
Het Beau topic op TV ook, viel me tegenquote:Op maandag 17 januari 2022 23:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik las vandaag mee in NWS, dat is ook niet goed voor een mens.
Ja vooral mannen die dat soort dingen goed gaan pratenquote:Op maandag 17 januari 2022 23:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vreselijk. Wat mannen die het 'een vaag verhaal' vonden met te weinig details, 'zal wel voor de aandacht zijn'.
Ik moet dat ook niet lezen verder.
Ja wtfquote:Op maandag 17 januari 2022 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het Beau topic op TV ook, viel me tegen
Veel mensen die Jeroen etc. verdedigen, neem ik aan?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het Beau topic op TV ook, viel me tegen
En het verhaal van de dames bagatelliserenquote:Op maandag 17 januari 2022 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel mensen die Jeroen etc. verdedigen, neem ik aan?
Ah zo oké. Ja, dat valt te verwachten.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En het verhaal van de dames bagatelliseren
Dat viel wel mee, maar termen als 'Beetje overacting', 'act', de 'quote:Op maandag 17 januari 2022 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel mensen die Jeroen etc. verdedigen, neem ik aan?
Ik ging al reageren, maar goede toevoegingquote:Op maandag 17 januari 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, maar termen als 'Beetje overacting', 'act', de '' smileys toen ze moesten huilen.
Maar ja, kerels onder elkaar kunnen daar niet mee omgaan waarschijnlijk.
edit: deze FOK-kerels dan, laat ik niet alle mannen over een kam scheren.
En daarom zijn mensen juist bang om een verhaal als dit te vertellen en kan dit langer doorgaanquote:Op maandag 17 januari 2022 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Uuuh er waren dus veel mensen die dachten dat dit niet oprecht was maar voor aandacht?
Vaak, als ik dit soort berichten lees, denk ik toch dat ik geluk moet hebben gehad met mijn vrienden. Als dit mannengedrag onder elkaar zou moeten zijn zou ik het persoonlijk heel moeilijk te tolereren vinden. Maar blijkbaar mijn vrienden ook, want in een dergelijke situatie waarin bepaald gedrag als aandachtszoekerij is bestempeld heb ik nog niet meegemaakt. Zeker niet als het om zoiets serieus gaat.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, maar termen als 'Beetje overacting', 'act', de '' smileys toen ze moesten huilen.
Maar ja, kerels onder elkaar kunnen daar niet mee omgaan waarschijnlijk.
edit: deze FOK-kerels dan, laat ik niet alle mannen over een kam scheren.
In mijn sociale cirkel zitten veel verschillende types mannen. Oók het type dat dit soort opmerkingen zou maken, maar ook mannen die weer veel genuanceerder denken en kijken en zich ook zo gedragen.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vaak, als ik dit soort berichten lees, denk ik toch dat ik geluk moet hebben gehad met mijn vrienden. Als dit mannengedrag onder elkaar zou moeten zijn zou ik het persoonlijk heel moeilijk te tolereren vinden. Maar blijkbaar mijn vrienden ook, want in een dergelijke situatie waarin bepaald gedrag als aandachtszoekerij is bestempeld heb ik nog niet meegemaakt. Zeker niet als het om zoiets serieus gaat.
Mijn matenVeel te lang ook niet gezien. Binnenkort ga ik er bij eentje een weekend langs op zijn kamer aan de andere kant van het land. We hebben elkaar al te lang niet meer gezien. Heel veel zin in. Ik spreek ze eigenlijk te weinig, al zal dat grotendeels ook door Corona komen natuurlijk.
Nee dat klopt. ESF is dan wellicht weer een beetje té rooskleurigquote:Op maandag 17 januari 2022 23:59 schreef Em31 het volgende:
FOK is ook wel een bijzondere verzameling hoorniet echt een afspiegeling van de werkelijkheid in bepaalde subfora.
Appjes?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:33 schreef Strani het volgende:
Als je niet eens meer appjes mag sturen naar elke vrouw waarmee je spreekt kan ik wel opdoeken
ESFquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat klopt. ESF is dan wellicht weer een beetje té rooskleurig
Nee is ook gewoon zoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Rietbergen is er niets bij
Needitkanniet
Eigenlijk zijn jij en ik de enigen die nog voor een beetje reuring zorgen in dit gezapige oord.quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat klopt. ESF is dan wellicht weer een beetje té rooskleurig
Ja vind ik ook hoor, als ESF niet wat liever dan gemiddeld zou zijn dan zou ik hier ook niet blijven hangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik zeg dat wel vaker, vond ik cliché worden. Weet niet of het zo is. Misschien wel, maar ach. Beter dat er ook een aardige enclave is op FOK(Hoewel er vast wel meer zullen zijn).
Helaasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jij en ik de enigen die nog voor een beetje reuring zorgen in dit gezapige oord.
Ja goede vraagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens nog op na middernacht?
Er was een tijd dat het verdacht was als dat niet zo wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:19 schreef Strani het volgende:
Wat doe ik zelf eigenlijk nog op na middernacht?
Ah ja, snap ik wel. Even mediteren?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:25 schreef Em31 het volgende:
Mijn hoofd zit vol door alle tv-programma’s
Ik ga ook helemaal niet goed op ellenlange vervelende irritante online forumdiscussies dus ik ben wel tevreden dat het hier ongeveer altijd pais en vree is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor, als ESF niet wat liever dan gemiddeld zou zijn dan zou ik hier ook niet blijven hangen.
Zal je zien dat men nu opeens minder lief gaat doen.
Da's waar jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Er was een tijd dat het verdacht was als dat niet zo was
Mijn ritme is dus serieus verneukt gisteren en vandaag door alles wat er te kijken en te lezen is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:25 schreef Em31 het volgende:
Mijn hoofd zit vol door alle tv-programma’s
Goede woordkeuze welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn ritme is dus serieus verneukt gisteren en vandaag door alles wat er te kijken en te lezen is.
Ben vooral benieuwd of dit een eerste dominosteen is die omvalt. De vlucht naar voren is niet voor niets genomen en ik vermoed ergens toch wel dat dat verder gaat dan alleen dit programma, of de RTL-zender(s). Zijn gewoon zo ontzettend veel gevallen van machtsposities die misbruikt kunnen worden en carrièreschade als je ermee naar buiten komt, er moet wel meer in die doofpot zitten haastquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Die twee meiden net hebben voor mij pas écht in m’n hoofd doen beseffen hoe erg het allemaal moet zijn geweest. Het wordt door deze voorbeelden allemaal ineens stukken tastbaarder en dit spookt door m’n hoofd nu. Dat “naar boven gaan naar de studio’s” bijvoorbeeld… Nja
En Ali tegenover een negentienjarige en een vijftienjarige met z’n kloteopmerkingen. Vies en gemeen.
Dit maakt me alleen maar nog meer benieuwd naar Boos omdat ik wil weten of er nóg ergere gevallen waren dan dit. Want dat kan op dit niveau toch bijna niet anders.
Het is een kwestie van tijd tot ook onze SC wordt opgeschrikt door een schandaalquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of dit een eerste dominosteen is die omvalt. De vlucht naar voren is niet voor niets genomen en ik vermoed ergens toch wel dat dat verder gaat dan alleen dit programma, of de RTL-zender(s). Zijn gewoon zo ontzettend veel gevallen van machtsposities die misbruikt kunnen worden en carrièreschade als je ermee naar buiten komt, er moet wel meer in die doofpot zitten haast
Dat spreekt wat mij betreft voor zich. Die hele mediawereld zit vol alfamannetjes en jonge meisjes die succesvol willen zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of dit een eerste dominosteen is die omvalt. De vlucht naar voren is niet voor niets genomen en ik vermoed ergens toch wel dat dat verder gaat dan alleen dit programma, of de RTL-zender(s). Zijn gewoon zo ontzettend veel gevallen van machtsposities die misbruikt kunnen worden en carrièreschade als je ermee naar buiten komt, er moet wel meer in die doofpot zitten haast
Kunnen we al inzetten op wie het wordt?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd tot ook onze SC wordt opgeschrikt door een schandaal
Oef, dat zou ik inderdaad niet doen nee, net als kijken in NWS en het Beautopic.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:13 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Ik maakte net de fout om op Twitter naar #beau te zoekenwalgelijke reacties staan daar toch tussen
![]()
![]()
Kijken in NWS is natuurlijk per definitie gevaarlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oef, dat zou ik inderdaad niet doen nee, net als kijken in NWS en het Beautopic.
Goedemoggel.
Ja en ik moet daar nog doorheen vandaag op de fiets (ik ben voor 1 dag naar kantoor geroepen door leidinggevende)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wel erg mistig vandaag.
Hier is het bewolkt. En volgens de weersverwachting blijft het dat in elk geval tot volgende week dinsdag.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja en ik moet daar nog doorheen vandaag op de fiets (ik ben voor 1 dag naar kantoor geroepen door leidinggevende)
Daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt. En volgens de weersverwachting blijft het dat in elk geval tot volgende week dinsdag.
Voor een bila. Zelf heb ik zoiets: of ik nou met een scherm tegenover je zit of dat ik je live in je gezicht kijk in 1 op 1 gesprekken heb ik niet meer het gevoel dat het anders is (in groepsgesprekken kan videobellen wel voor gedoe zorgen) maar ik heb geen zin om er moeilijk over te doen en dan heb ik weer mijn beweging voor vandaagquote:
Vind ik dus ook. Ik heb zelfs informele bijpraat afspraken met collega's die ik gewoon gezellig vind en dat is dan ook gewoon leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, een bila kan evengoed via de telefoon met een teams of zo.
Ja, dat klopt wel inderdaad. Of als het systeem vast loopt, of je collega dat ook heeft en het dus niet aan jouw pc ligt, maar aan het systeem zelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Ik heb zelfs informele bijpraat afspraken met collega's die ik gewoon gezellig vind en dat is dan ook gewoon leuk.
Het grootste nadeel aan thuiswerken dat je het echt moet inplannen omdat je elkaar niet net als op werk gewoon even opzoekt als je geen zin hebt om te werkenOf dat als er iets werkgerelateerds gebeurd je niet even over de pc's heen kan roepen: joh hoe zit dat?
Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van. Ik denk dat dergelijke figuren het pas gaan begrijpen als we een type Gerard Joling naar hun werk sturen die dan de hele dag dat soort opmerkingen naar ze maakt. Dan zal waarschijnlijk de wereld opeens te klein zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:13 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Ik maakte net de fout om op Twitter naar #beau te zoekenwalgelijke reacties staan daar toch tussen
![]()
![]()
Hier niet, hier is het gewóón grijsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis ook dat informele gebabbel het meest. Daarom wil ik straks ook wel zeker 1 dag in de week weer naar kantoor, voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Ik heb zelfs informele bijpraat afspraken met collega's die ik gewoon gezellig vind en dat is dan ook gewoon leuk.
Het grootste nadeel aan thuiswerken dat je het echt moet inplannen omdat je elkaar niet net als op werk gewoon even opzoekt als je geen zin hebt om te werkenOf dat als er iets werkgerelateerds gebeurd je niet even over de pc's heen kan roepen: joh hoe zit dat?
Ja, dat klopt wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:38 schreef Redefine het volgende:
Qua werk is beste combinatie nog steeds een deel thuiswerken en een deel op kantoor
Wil je er ijsthee van makenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot twee keer toe mijn thee koud laten worden.
Cul is ook best leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik zeg dat wel vaker, vond ik cliché worden. Weet niet of het zo is. Misschien wel, maar ach. Beter dat er ook een aardige enclave is op FOK(Hoewel er vast wel meer zullen zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |