Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef molloot200 het volgende:
Lol hoe ook overal op Twitter er een filmpje van Anouk bij College Tour bij wordt gehaald die totáál uit de context wordt getrokkenGottegot ook Twitter is soms een afvoerputje van diepe onderzoeksjournalistiek.
Oh nee hoor. Vind het wel lachen om soms de verschillende socials mee te lezen. Twitter is wat dit betreft echt een afvoerputje zoals ik al meldde. Op Facebook roepen alle Gerda's die elke avond vast voor RTL Boulevard met een bordje eten zitten dat hun favoriete BN'ers dit écht niet zouden doen. Op Instagram is het eigenlijk allemaal best wel redelijk en wordt in mijn ogen best wel juist gereageerd op de situatiequote:Op maandag 17 januari 2022 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter?
Misschien cynisme gaan uitleggen aan zequote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef molloot200 het volgende:
Lol hoe ook overal op Twitter er een filmpje van Anouk bij College Tour bij wordt gehaald die totáál uit de context wordt getrokkenGottegot ook Twitter is soms een afvoerputje van diepe onderzoeksjournalistiek.
Dat kan je wel zeggen. Michael van Praag stuurt een reactie op Humberto.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:54 schreef molloot200 het volgende:
Gottegot ook Twitter is soms een afvoerputje van diepe onderzoeksjournalistiek.
Nou is Michael van Praag ook 'geen vrouw die Humberto leuk vindt'.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen. Michael van Praag stuurt een reactie op Humberto.
En dan die reacties er ook weer onder.
Maar wel een mooie zin. "Die man is omhoog gevallen door gebrek aan zwaarte"
[ twitter ]
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou is Michael van Praag ook 'geen vrouw die Humberto leuk vindt'.
Zeker. Merk inderdaad dat ik nu nog niet mijn licht hoef aan te doen als ik aan het werk ben.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:44 schreef Arizona het volgende:
Je merkt wel dat het alweer wat langer licht is 's avonds
Je hebt al net zo’n bruisend leven als ikquote:Op maandag 17 januari 2022 16:44 schreef H_T het volgende:
En vanavond eet ik bietjes met kibbelingWat een spannende posts maak ik vanmiddag he?
Poh, dát wordt me wat! Dan ga ik film of tv kijken, of wat gamen, of misschien zelfs aan een legpuzzel beginnen!quote:Op maandag 17 januari 2022 16:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je hebt al net zo’n bruisend leven als ik![]()
Maar ik weet natuurlijk niet wat je allemaal na de bietjes met kibbeling gaat uitspoken
Appeltaarttheequote:
Waar koop je dat?quote:
Zeker spannend! Wat een gewaagde combinatiequote:Op maandag 17 januari 2022 16:44 schreef H_T het volgende:
En vanavond eet ik bietjes met kibbelingWat een spannende posts maak ik vanmiddag he?
Het spat er vanaf he, bij mij ookquote:Op maandag 17 januari 2022 16:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je hebt al net zo’n bruisend leven als ik![]()
Maar ik weet natuurlijk niet wat je allemaal na de bietjes met kibbeling gaat uitspoken
Echt? Maakte mijn moeder vrij regelmatig, dacht dat het wel redelijk normaal was.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker spannend! Wat een gewaagde combinatie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |