SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@KingRoland graag jouw mening.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:55 schreef Zwansen het volgende:
Zo, mijn excuses voor de TT aan alle gelovigen.![]()
hoeft alleen maar aan de gevaccineerde gelovigenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:55 schreef Zwansen het volgende:
Zo, mijn excuses voor de TT aan alle gelovigen.![]()
Zo danquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 12
IC bezetting 334
IC Duitsland 1
Kliniek instroom 108
Kliniek bezetting 954
Einde maatregelen. Nu.
COR kan z'n deuren sluiten. Dit is gespeeld.
@:oliver23![]()
![]()
Die is netjes gevaccineerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland graag jouw mening.![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wel mooie cijfertjes hoor. Laten we weer normaal gaan leven. Sporten, zuipen, dansen, neuken, reizen, tien lijntjes wegsnuiven, voor elk wat wils!![]()
Klinkt als een prima vrijdagavond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef Oriente het volgende:
Wel mooie cijfertjes hoor. Laten we weer normaal gaan leven. Sporten, zuipen, dansen, neuken, reizen, tien lijntjes wegsnuiven, voor elk wat wils!![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef KingRadler het volgende:
ik verwacht na 19:00 vanavond een volksfeest![]()
![]()
Wel grappig dat net op de dag van de persco de ziekenhuizen onder de 1.000 zitten. Benieuwd of daar nog een opmerking over wordt gemaakt door het journaille. Zal wel niet, die zijn nooit zo uptodate al zou je dat wel verwachten.![]()
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Ik blijf het echt bizar vinden dat je het niet op zijn minst aandurft om terug te schakelen naar die 5 tot 5-lockdown, dat is totaal niet te verkopen als je kijkt waar we toen stonden, waar we nu staan en welke wetenschap er is over OmikronOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Daarom ben jij er ook niet bij. Je hebt teveel (goede) vragen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef Simmertje het volgende:
Wat zou ik graag als journalist aanwezig willen zijn vanavond. Ik heb zoveel vragen.![]()
Klopt en dan zit je ook weer beetje op dezelfde lijn als België en Duitsland. Waardoor waarschijnlijk de spreiding van mensen ook weer beter gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het echt bizar vinden dat je het niet op zijn minst aandurft om terug te schakelen naar die 5 tot 5-lockdown, dat is totaal niet te verkopen als je kijkt waar we toen stonden, waar we nu staan en welke wetenschap er is over Omikron![]()
wat ook meegewogen moet worden:
- toenemend aantal boosterprikken.
- komst van corona pillen, wat leidt tot mindering ligduur patiënten
- seizoensinvloed, lente komt er zo ook weer aan
- besmettingspiek in landen als UK zijn voorbij, er is een max
Kortom: meer open nu!![]()
Jij denkt dat ze mensen tevreden kunnen stellen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:01 schreef KingRadler het volgende:
ik verwacht na 19:00 vanavond een volksfeest
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Pro tip: Kopen die aandelen nu de crisis voorbij lijkt. Beurzen gaan vast reageren. Disclaimer: Ik weet er eigenlijk niet veel vanaf maar heb veel geluk.Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Ik stoor me er eerlijk gezegd wel aanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:55 schreef Zwansen het volgende:
Zo, mijn excuses voor de TT aan alle gelovigen.
Het woord open ligt toch gevoelig waar ik woon (biblebelt)Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Ik stoor me er eerlijk gezegd wel aan
Het woord open ligt toch gevoelig waar ik woon (biblebelt)![]()
![]()
Einde van de pandemie betekent ook dat het monetair beleid aangetrokken gaat worden. Dat is niet per se goed voor de aandelenmarkten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:09 schreef ThierryPicking het volgende:
Pro tip: Kopen die aandelen nu de crisis voorbij lijkt. Beurzen gaan vast reageren. Disclaimer: Ik weet er eigenlijk niet veel vanaf maar heb veel geluk.![]()
Even een vraagje voor de virologen onder ons. In hoeverre is uit te sluiten dat er nog een nieuwe variant opduikt waar mensen toch weer zieker van worden? Of is dit echt het einde van de pandemie?![]()
Dit, ik ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef Simmertje het volgende:
Wat zou ik graag als journalist aanwezig willen zijn vanavond. Ik heb zoveel vragen.
Vooral: maken jullie je enorme zorgen over het feit dat de instroom van de kliniek vandaag hoger ligt dan gisteren? Is het niet beter om niet te versoepelen en toch voor de zekerheid een officiele avondklok in te voeren?
Ik ben uit op een like van Koopmans als ze hier op FOK! zit![]()
![]()
@ludovicoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:15 schreef zoost het volgende:
Even een vraagje voor de virologen onder ons. In hoeverre is uit te sluiten dat er nog een nieuwe variant opduikt waar mensen toch weer zieker van worden? Of is dit echt het einde van de pandemie?ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
En niemand die ze erop wijst dat het kabinet een groep volgt die er nogal vaak naast zit en doomsday enkel aan het verschuiven is. Beter om het FOK! OMT in te schakelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef belanov het volgende:
[ afbeelding ]
(21-12-2021)
![]()
[ afbeelding ]
(07-01-2022)
morgen de 15e, dus de komende dag wordt cruciaal![]()
Het is niet uit te sluiten, maar meestal betekent besmettelijker ook minder ziekmakend. Dat zien we ook bij omikron.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:15 schreef zoost het volgende:
Even een vraagje voor de virologen onder ons. In hoeverre is uit te sluiten dat er nog een nieuwe variant opduikt waar mensen toch weer zieker van worden? Of is dit echt het einde van de pandemie?
Als er een vervelendere variant opduikt moet die zowel besmettelijker zijn om omikron te verdringen als ziekmakender en bestaande immuniteiten omzeilen.
Dat zou wel een erg opmerkelijke prestatie zijn en vermoedelijk behoorlijk onwaarschijnlijk.
Ik hoop dat komende varianten allemaal variaties van omikron zijn die hopelijk even mild of milder zijn en waar ons collectieve afweersysteem prima mee overweg kan.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wie weet dat het de sfeer hier ten goede komtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef Oliver23 het volgende:
Krijgt het FOK! OMT voorrang als de sekswerkers weer open gaan?![]()
![]()
![]()
Dat kan volgens mij altijdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:15 schreef zoost het volgende:
Even een vraagje voor de virologen onder ons. In hoeverre is uit te sluiten dat er nog een nieuwe variant opduikt waar mensen toch weer zieker van worden? Of is dit echt het einde van de pandemie?Ik heb wel eens gehoord dat je of niemand of iedereen moet vaccineren om de kans zo klein mogelijk te houden dat er een mutatie opduikt. Maar ik heb er niet voor doorgeleerd.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Paul krijgt binnenkort visite denk ik.![]()
![]()
Zullen wij dit soort teringdebielen dan maar niet plaatsen hier?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Wat zijn er toch een hoop teringdebielen op Twitter.![]()
in het kort: het is niet uit te sluiten, maar de kans is wel heel erg klein.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:15 schreef zoost het volgende:
Even een vraagje voor de virologen onder ons. In hoeverre is uit te sluiten dat er nog een nieuwe variant opduikt waar mensen toch weer zieker van worden? Of is dit echt het einde van de pandemie?
Een virus beleeft dezelfde soort evolutie als elk ander levend organisme, maar dan een stukje sneller dan de rest. Dit houdt in dat het virusje dat zich het best weet voort te planten, de grootste kans heeft om als soort te overleven.
Een dodelijk virus maakt zijn of haar host veel zieker dan een mild virus, waardoor de host dus in het ziekenhuis of quarantaine gaat of nog erger, dood gaat.
Dit virus kan zich dus veel minder snel voortplanten dan een virus dat lekker mild is, de host niet echt ziek maakt en hierdoor de host zich dus ook lekker rond blijft bewegen en hiermee meer mensen besmet.
Dat is de theorie zoals ik hem begrepen heb![]()
En dan bij de politierechter als een klein meisje zitten schamen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Voor die tweet heeft al iemand 4 weken in de bak gezetenWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Bovendien was die andere idioot ook al voor zoiets opgepakt.quote:
edit: wat Houtenbeen al zeiAnd what rough beast, its hour come round at last,
Ja, heb je gelijk in. Verwijder jij het even?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Zullen wij dit soort teringdebielen dan maar niet plaatsen hier?![]()
Ik heb een hondje er maar neer gezetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in. Verwijder jij het even?![]()
Die burgemeesters slaan wel erg door. Je hebt trouw gezworen aan de wetten en de centrale regering. Je kan het niet maken om de wet gedurende een hele dag niet te handhaven.![]()
Ze kunnen het ook niet maken om hun ondernemers in de steek te laten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:27 schreef Confetti het volgende:
Die burgemeesters slaan wel erg door. Je hebt trouw gezworen aan de wetten en de centrale regering. Je kan het niet maken om de wet gedurende een hele dag niet te handhaven.![]()
Gered door ongevaccineerde Zuid-Afrikaans ghettolui.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
in het kort: het is niet uit te sluiten, maar de kans is wel heel erg klein.
Een virus beleeft dezelfde soort evolutie als elk ander levend organisme, maar dan een stukje sneller dan de rest. Dit houdt in dat het virusje dat zich het best weet voort te planten, de grootste kans heeft om als soort te overleven.
Een dodelijk virus maakt zijn of haar host veel zieker dan een mild virus, waardoor de host dus in het ziekenhuis of quarantaine gaat of nog erger, dood gaat.
Dit virus kan zich dus veel minder snel voortplanten dan een virus dat lekker mild is, de host niet echt ziek maakt en hierdoor de host zich dus ook lekker rond blijft bewegen en hiermee meer mensen besmet.
Dat is de theorie zoals ik hem begrepen heb![]()
![]()
Dat klopt inderdaad, ze moeten consequent zijn en de dagen erna ook niet meer handhaven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:27 schreef Confetti het volgende:
Je kan het niet maken om de wet gedurende een hele dag niet te handhaven.![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gered door ongevaccineerde Zuid-Afrikaans ghettolui.![]()
Dank voor je antwoord! Champagne open dan maar! Voor iedereen hier, houd je glas maar klaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is niet uit te sluiten, maar meestal betekent besmettelijker ook minder ziekmakend. Dat zien we ook bij omikron.
Als er een vervelendere variant opduikt moet die zowel besmettelijker zijn om omikron te verdringen als ziekmakender en bestaande immuniteiten omzeilen.
Dat zou wel een erg opmerkelijke prestatie zijn en vermoedelijk behoorlijk onwaarschijnlijk.
Ik hoop dat komende varianten allemaal variaties van omikron zijn die hopelijk even mild of milder zijn en waar ons collectieve afweersysteem prima mee overweg kan.![]()
Oh zo bedoel je, hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ze vermoeden toch dat die variant daar vandaan komt.![]()
Een van de theorieën is dat omikron is ontstaan in die regionen doordat een vroege covid-variant zich maandenlang kon voortplanten en muteren in iemand met een slecht werkend immuunsysteem.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ik ben geen Koopmans, maar toch een like gegeven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben uit op een like van Koopmans als ze hier op FOK! zitwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zou wel een twist zijn. Een streng OMT lid die hier op FOK! een account heeft en mee post als een user die pro versoepelingen isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Koopmans, maar toch een like gegeven.![]()
![]()
Net zegt iemand in een mail: ben benieuwd vanavond, als de horeca weer open gaat gaan we volgende week samen een hapje eten hè!
Onder wat voor steen leef je dan als je dat denkt. Verstoken van elk nieuws of zo. Maar ja, ze heeft net een tweede kind.![]()
Jammer, ik had net zin in pannenkoekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Koopmans, maar toch een like gegeven.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gansch den horeca gaat open als Uw machtige arm het wilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Net zegt iemand in een mail: ben benieuwd vanavond, als de horeca weer open gaat gaan we volgende week samen een hapje eten hè!![]()
Nou, wij zijn hier de weirdo's in deze hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Net zegt iemand in een mail: ben benieuwd vanavond, als de horeca weer open gaat gaan we volgende week samen een hapje eten hè!
Onder wat voor steen leef je dan als je dat denkt. Verstoken van elk nieuws of zo. Maar ja, ze heeft net een tweede kind.De meeste mensen gaan gewoon door met hun leven en zien het allemaal wel bij de persconferenties. Die zitten niet al 2 jaar online op fora elke tweet en elk artikel uit te pluizen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarom mailt iemand jou om zo'n intieme afspraak te plannen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Onder wat voor steen leef je dan als je dat denkt. Verstoken van elk nieuws of zo. Maar ja, ze heeft net een tweede kind.
Iedereen waarmee ik wel een hapje zou gaan eten heeft ook gewoon mijn privé nummer en spreekt me op whatsapp![]()
Maar wij van het FOK! OMT kunnen wel zeggen dat we Nederland door de crisis heen getild hebben met onze gewaagde en realistische aanpak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, wij zijn hier de weirdo's in deze hoor.De meeste mensen gaan gewoon door met hun leven en zien het allemaal wel bij de persconferenties. Die zitten niet al 2 jaar online op fora elke tweet en elk artikel uit te pluizen.
![]()
Ik stel voor dat Ernst deze continue tijdens de PersCo in beeld gaat houdenquote:Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Ik heb zat collega’s en leveranciers die wel mijn mailadres maar niet mn telefoonnummer hebben, dat is toch niets raars?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom mailt iemand jou om zo'n intieme afspraak te plannen?
Iedereen waarmee ik wel een hapje zou gaan eten heeft ook gewoon mijn privé nummer en spreekt me op whatsapp![]()
De kans is 100%, als je maar genoeg inzoomt zal iedere mutatie OF dodelijker zijn OF minder dodelijk.quote:
Per mutatie dus 50% kans, en dat gaat non stop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ook degene waar je tussen neus en lippen door mee afspreek om lekker random en casual te gaan dineren?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb zat collega’s en leveranciers die wel mijn mailadres maar niet mn telefoonnummer hebben, dat is toch niets raars?![]()
Oke duidelijk, vanaf vanavond gaan we dus Lebensraum veroveren zodat het volk meer ruimte heeft om afstand te houden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij onhandige foto trouwens![]()
40-45k besmettingen vandaag?![]()
Ik denk dat dat dan @bloodymary1 is (Koopmans dus). En in haar vrije tijd bakt ze graag pannenkoeken. Met nieuwe apparatuur.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou wel een twist zijn. Een streng OMT lid die hier op FOK! een account heeft en mee post als een user die pro versoepelingen is
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ik ga vandaag lekker hoog zitten, dus idd in de range 40-45K. Is wat gewaagd maar met die storing van gisteren erbij moet het net kunnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
40-45k besmettingen vandaag?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nou hoe zou het OMT in restaurant zitten als "afscheidsfeestje" of iets dergelijks? Ik gok dat die eigenaar in hun eten tuftquote:Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Echt he, ik kreeg na de persconferentie van de avondlockdown een appje van iemand dat zn feestje de volgende dag niet door ging. Kom je uit een ei ofzowquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Onder wat voor steen leef je dan als je dat denkt. Verstoken van elk nieuws of zo. Maar ja, ze heeft net een tweede kind.![]()
![]()
Uiteraard mag hun privé-restaurant wel open blijven, in ruil voor het verstoken blijven van etenstuf.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef ThierryPicking het volgende:
Nou hoe zou het OMT in restaurant zitten als "afscheidsfeestje" of iets dergelijks? Ik gok dat die eigenaar in hun eten tuftSui cuique mores fingunt fortunam![]()
Met je zaak én je klanten gewoon naar Belgiëquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)et-betalen~a0f3043f/
Ondernemers![]()
![]()
Daar hoopt @Wirelessmouse wel op natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag extra veel besmettingen natuurlijk op perscodag
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja, door een 'toevallige storing' gisteren, wat vandaag wordt bijgeplust. Maar dat gaan ze er niet bij vertellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag extra veel besmettingen natuurlijk op perscodag![]()
Heeft hij zijn wef tasje mee vol 2g papers?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
En spelen gordeldieren ook nog een rol?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een van de theorieën is dat omikron is ontstaan in die regionen doordat een vroege covid-variant zich maandenlang kon voortplanten en muteren in iemand met een slecht werkend immuunsysteem.![]()
Hij is net bezorgd! Mijn pannenkoekenbakmachine. Eigenlijk vanavond proberen, maar ja vrijdag frietdag. Morgen dan maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer, ik had net zin in pannenkoeken![]()
Omdat ze ook klant is en ik haar eerst iets zakelijks had gemaild.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom mailt iemand jou om zo'n intieme afspraak te plannen?![]()
Komt door al die dooien natuurlijk door de booster!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op coronabeeld.nl is het percentage boosters bij 18+ nu ineens gezakt van 54 naar 49 procent.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ah juist okéquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat ze ook klant is en ik haar eerst iets zakelijks had gemaild.![]()
![]()
Shit..... na bijna 2 jaar toch nog..... iets met mand...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan @:bloodymary1 is (Koopmans dus). En in haar vrije tijd bakt ze graag pannenkoeken. Met nieuwe apparatuur.
[ afbeelding ]![]()
Haha, nee denk ik dat ik geen enkele overeenkomst heb met Koopmans. Er is echt helemaal niets aan haar dat ik waardeer of waarin ik op haar lijk.![]()
Ze hebben er toch 7K achter de hand gehouden om op persco dag wat extra drama toe te voegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar hoopt @:Wirelessmouse wel op natuurlijk![]()
![]()
Niet dat ik weet.. Een andere theorie is dat omikron in muizen is ontstaan:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En spelen gordeldieren ook nog een rol?
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2021.12.14.472632v1
Wat al die theorieën proberen te verklaren is dat omikron veel mutaties heeft en ergens vroeg is afgetakt, niet heel recent. Dus het moet zich ergens in relatieve isolatie maandenlang kunnen hebben ontwikkelen.And what rough beast, its hour come round at last,
Alleen op de achterbank.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En spelen gordeldieren ook nog een rol?
![]()
Misschien is een fok!ker uit Zuid-Afrika recent(twee-drie maanden geleden) uit zijn zolderkamer gekomenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Een andere theorie is dat omikron in muizen is ontstaan:
Wat al die theorieën proberen te verklaren is dat omikron veel mutaties heeft en ergens vroeg is afgetakt, niet heel recent. Dus het moet zich ergens in relatieve isolatie maandenlang kunnen hebben ontwikkelen.![]()
Prachtig grafiekje.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Deze grafiek is te helder en laat geen zwabberen en schuiven onder het tapijtje toequote:
We zullen deze vanavond bij de persco ook ongetwijfeld zienquote:![]()
Oh wacht.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
waakzamehont.gifquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
We zijn al bijna op niveau waakzaam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, blijkbaar geen South Park fan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Een andere theorie is dat omikron in muizen is ontstaan:
Wat al die theorieën proberen te verklaren is dat omikron veel mutaties heeft en ergens vroeg is afgetakt, niet heel recent. Dus het moet zich ergens in relatieve isolatie maandenlang kunnen hebben ontwikkelen.![]()
We gaan lekker he? Ik hoop zo dat Ernst ons verrast vanavond en die achterlijke winkel op afspraak en andere restricties laat vallen. Wijn en borrelnoten liggen al klaar hier
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Goed om te weten. Doen we niks mee. We blijven Ernstig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
We zijn al bijna op niveau waakzaam![]()
![]()
![]()
![]()
Die teksten onder "waakzaam" etc, zijn die er bij verzonnen? of is dit echt iets vanuit de overheid?quote:![]()
Zo snel passen ze alles niet meer aan. Hele powerpoints en alles lagen al klaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef josja het volgende:
We gaan lekker he? Ik hoop zo dat Ernst ons verrast vanavond en die achterlijke winkel op afspraak en andere restricties laat vallen. Wijn en borrelnoten liggen al klaar hierEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Broer heeft ook corona nu. Geen idee waar hij het heeft opgelopen. Klachten: een snotneus en meer dorst dan normaal.
Als dat maar weer goed komt
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dat was echt vanuit de overheid ja paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Die teksten onder "waakzaam" etc, zijn die er bij verzonnen? of is dit echt iets vanuit de overheid?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Arizona het volgende:
Broer heeft ook corona nu. Geen idee waar hij het heeft opgelopen. Klachten: een snotneus en meer dorst dan normaal.
Als dat maar weer goed komt![]()
Hopelijk heb je de cursus OMT gevolgd... (Omgaan Met Teleurstellingen).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef josja het volgende:
We gaan lekker he? Ik hoop zo dat Ernst ons verrast vanavond en die achterlijke winkel op afspraak en andere restricties laat vallen. Wijn en borrelnoten liggen al klaar hier![]()
Nieuwe rekenmethode zeker.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op coronabeeld.nl is het percentage boosters bij 18+ nu ineens gezakt van 54 naar 49 procent.![]()
Er wordt in ieder geval over gesproken:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef josja het volgende:
We gaan lekker he? Ik hoop zo dat Ernst ons verrast vanavond en die achterlijke winkel op afspraak en andere restricties laat vallen. Wijn en borrelnoten liggen al klaar hier![]()
Is hij gaan testen n.a.v. een zelftest of een natte neus?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Arizona het volgende:
Als dat maar weer goed komtwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Derde prikken die we niet als booster moeten zien maar als derde prik voor kwetsbaren? Want dat was niet hetzelfde ofzo, geloof ik.quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ow hehheh, van die viespeuk Randy.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, blijkbaar geen South Park fan.And what rough beast, its hour come round at last,
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Is hij gaan testen n.a.v. een zelftest of een natte neus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
sterkte voor hem, gelijk een excuus om meer te zuipen!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Arizona het volgende:
Als dat maar weer goed komt![]()
![]()
kijk, ze twijfelenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er wordt in ieder geval over gesproken:
[ twitter ]![]()
Jaja, het hangt in de lucht.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er wordt in ieder geval over gesproken:
[ twitter ]And what rough beast, its hour come round at last,
Zou toch ook de beste manier zijn, kom op zeg, winkelen op afspraak.............................................quote:![]()
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:26 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zou toch ook de beste manier zijn, kom op zeg, winkelen op afspraak.............................................“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Cinemecquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bios is toch kut sinds Pathé de Cinemecgoden hebben overgenomen.
Zo noemen we het hier nog steeds, voor altijd.Tap tap tap![]()
Precies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, wij zijn hier de weirdo's in deze hoor.De meeste mensen gaan gewoon door met hun leven en zien het allemaal wel bij de persconferenties. Die zitten niet al 2 jaar online op fora elke tweet en elk artikel uit te pluizen.
Soms ook mooi als iemand 'in de echte wereld' iets zegt over bepaalde opnamecijfers of % positief en ik denk; uhm, nee hoor. Zo zit het helemaal niet. Vaak houd ik dan maar m'n mond en probeer ik niet met de exacte cijfers te komen.![]()
![]()
Denk ook dat dat nog gaat gebeuren ja. Maar is toch nog steeds onverkoopbaar voor die sector. En musea bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.![]()
Pathé met relax seatsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bios is toch kut sinds Pathé de Cinemecgoden hebben overgenomen.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat worden nog 2 cruciale weken voor de horeca.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk ook dat dat nog gaat gebeuren ja. Maar is toch nog steeds onverkoopbaar voor die sector. En musea bijvoorbeeld.![]()
Dat dan weer wel ja. Aan de andere kant, die horeca kunnen ze toch ook voor plannen dat deze volgend weekend weer open mag? Dan hebben we inmiddels 2 weken 30K besmettingen gehad, dan kun je er toch wel iets van zeggen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.![]()
Lekker met zijn allen binnen winkelen, maar we mogen niet in de buitenlucht naar de efteling gvdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik wil naar Sindbad![]()
![]()
Sinbad komt dit jaar naar jou toe!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen binnen winkelen, maar we mogen niet in de buitenlucht naar de efteling gvd![]()
Ik wil naar Sindbad![]()
![]()
Als het dan bij die twee weken blijft, dan heb je in elk geval iets om naar toe te leven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.Tap tap tap![]()
Dat moeten ze dan ook benadrukken, geef perspectief aub.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het dan bij die twee weken blijft, dan heb je in elk geval iets om naar toe te leven.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Perspectief is ook wel een beetje en dooddoener. Al die pseudo-experts zijn net weermannen. Kan vriezen, kan dooien. Ze weten het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan ook benadrukken, geef perspectief aub.![]()
Ik wil gewoon weer in het donker rondlopen door het sprookjesbos zonder achterlijke schermen, maar met leuke lampjes en mooie muziek.quote:
Ik heb het te weinig gewaardeerd 2 jaar geleden toen ik nog een abonnement had![]()
![]()
Ik moet het nog zien. Men wil per se 2G en 3G invoeren.quote:
Staat ook nog altijd gewoon op de site van de rijksoverheid over nog te nemen maatregelen:
https://www.rijksoverheid(...)kondigde-maatregelen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Zo voelt het wel.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik hoop wel dat als de horeca open gaat dat daar 2G wordt geimplementeerd.![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
![]()
Don't feed the trollquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
No worries, ik zat wat te stangen![]()
![]()
zal een voorwaarde zijn verwacht ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik hoop het niet, want ik heb business seats voor PSV - Ajaxquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Doe maar na Utrecht - Ajax en PSV - Ajax![]()
![]()
komt goedquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer in het donker rondlopen door het sprookjesbos zonder achterlijke schermen, maar met leuke lampjes en mooie muziek.
Ik heb het te weinig gewaardeerd 2 jaar geleden toen ik nog een abonnement had![]()
![]()
Van mij mag het, maar dat kwam toch niet door de Tweede Kamer?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal een voorwaarde zijn verwacht ik![]()
wordt de sofa thuisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb business seats voor PSV - Ajax![]()
2G is nu een enorme bak mosterd na de maaltijd... ik zou, mochten de ziekenhuiscijfers weer gaan stijgen, alleen een vaccinatieplicht voor 50+ nog van toegevoegde waarde vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal een voorwaarde zijn verwacht ik
Maar daar is het nu ook te laat voor om te regelen. Ze zouden er alleen wel verstandig aan doen om dit voor het najaar geregeld te hebben, zodat het ingezet kan worden mocht er aanleiding voor zijn.![]()
je weet toch, ze zijn te lui om het actueel bij te werken, fuck die gggg'squote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Men wil per se 2G en 3G invoeren.
Staat ook nog altijd gewoon op de site van de rijksoverheid over nog te nemen maatregelen:
https://www.rijksoverheid(...)kondigde-maatregelen![]()
maar de horeca is nu nog niet open toch, ik meen dat ze er maandag over zouden debatterenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar dat kwam toch niet door de Tweede Kamer?![]()
wordt tijd dat je een draadje krijgt, afgelopen met dat wireless gedoequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
wordt een slagveld maandagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar de horeca is nu nog niet open toch, ik meen dat ze er maandag over zouden debatteren![]()
ik ben er ook niet voor maar het gaat echt niet verdwijnen, ik neem aan dat we volgende week meer weten over de kans van slagen in de 2e kamerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
2G is nu een enorme bak mosterd na de maaltijd... ik zou, mochten de ziekenhuiscijfers weer gaan stijgen, alleen een vaccinatieplicht voor 50+ nog van toegevoegde waarde vinden.
Maar daar is het nu ook te laat voor om te regelen. Ze zouden er alleen wel verstandig aan doen om dit voor het najaar geregeld te hebben, zodat het ingezet kan worden mocht er aanleiding voor zijn.![]()
Nieuw kabinet he. Het zou mij ook niets verbazen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.zie email 27 oktober![]()
kijk, vooruitzien is regeren, gisteren geboekt voor dinsdag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vast kappertje ingepland voor morgenochtend.![]()
Dat winkelen op afspraak slaat echt helemaal nergens op. Hou gewoon een bepaald aantal bezoekers per m2 aan en houd afstand.![]()
De Kruidvat is bomvol.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:47 schreef BasEnAad het volgende:
Dat winkelen op afspraak slaat echt helemaal nergens op. Hou gewoon een bepaald aantal bezoekers per m2 aan en houd afstand.![]()
Rutte die zegt, als jullie het willen, dan gebeurt het!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nieuw kabinet he. Het zou mij ook niets verbazen.![]()
![]()
Zelfs de m2 regel slaat natuurlijk nergens meer op met mondkapjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:47 schreef BasEnAad het volgende:
Dat winkelen op afspraak slaat echt helemaal nergens op. Hou gewoon een bepaald aantal bezoekers per m2 aan en houd afstand.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ook dat, zeker gezien de supermarkten en drogisterijen de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zelfs de m2 regel slaat natuurlijk nergens meer op met mondkapjes.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Mondkapjes slaan straks ook nergens meer op met Omikron-snotneuzen en iedereen en z'n oma die geboosterd is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zelfs de m2 regel slaat natuurlijk nergens meer op met mondkapjes.![]()
Waarom zou dat een goed iets zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal een voorwaarde zijn verwacht ik
Is er IEMAND die mij een bron kan laten zien met gedegen onderbouwing dat 2G werkt?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Tja dat zijn details als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zelfs de m2 regel slaat natuurlijk nergens meer op met mondkapjes.![]()
O ja dat zeker, ik zou 2G nu onzin vinden. Maar de politiek... zou mij niks verbazen als ze het aan de opening van de horeca koppelen..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er ook niet voor maar het gaat echt niet verdwijnen, ik neem aan dat we volgende week meer weten over de kans van slagen in de 2e kamer![]()
Situatie vorige week vrijdag 7 januari:quote:- 34.872 nieuw gemelde positieve testen
- 115 nieuwe ziekenhuisopnames
- 16 nieuwe IC-opnames
- 24 nieuwe overlijdens“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
![]()
En zo is het ook. De ministerraad besluit in Nederland.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rutte die zegt, als jullie het willen, dan gebeurt het!zie email 27 oktober![]()
Knippen en wippen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vooral: ''zonder 2G zou het nog veel kutter gaan!''.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou dat een goed iets zijn.
Is er IEMAND die mij een bron kan laten zien met gedegen onderbouwing dat 2G werkt?![]()
2G werkt niet tegen besmettingen nee, het zal dan alleen een "stimulans" zijn om een prik te halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Is er IEMAND die mij een bron kan laten zien met gedegen onderbouwing dat 2G werkt?![]()
Ik lijk wel blij met een dooie mus, maar dit zou voor mijpersoonlijk een enorme verlichting zijn. Niet omdat ik als een dolle wil winkelen, maar omdat het leven met zich meebrengt. Die dooie sfeer op straat vind ik zo deprimerend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En die zielige rijen voor de winkel in die waterige kou ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:51 schreef SilverEyes het volgende:
Die dooie sfeer op straat vind ik zo deprimerend.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Vandaag gaan we wel over de 40.000quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Situatie vorige week vrijdag 7 januari:
[..]
Goochelen met cijfertjes op dag van de persconferentie, zoals bij alle vorige persconferenties.![]()
Ik wacht zelf vooral op open horeca; al is het alleen maar tot 17.00. Zelfde met bioscopen. Egoistisch gezien maak ik daar het meeste gebruik van. Maar wel eens dat open winkels leuker zijn voor het straatbeeld. Ik kom er zelf amper overigens; voorstander van online shoppen, in winkels voel ik me altijd op de vingers gekekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:51 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik lijk wel blij met een dooie mus, maar dit zou voor mijpersoonlijk een enorme verlichting zijn. Niet omdat ik als een dolle wil winkelen, maar omdat het leven met zich meebrengt. Die dooie sfeer op straat vind ik zo deprimerend.![]()
![]()
Precies. Dus met winkelen op afspraak ga ik alsnog de stad niet in.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
En die zielige rijen voor de winkel in die waterige kou ook.![]()
Ik weet nog wel dat er vorig jaar een keer ergens 'opeens' op de ochtend van een persco er een bak gezette prikken extra bij de vaccinatiecijfers kwam.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vandaag gaan wel over de 40.000
Goochelen met cijfertjes op dag van de persconferentie, zoals bij alle vorige persconferenties.![]()
Zou wel fantastisch zijn... die scholen moeten langzamerhand toch invloed krijgen op de cijfers?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vandaag gaan wel over de 40.000
En het gaat natuurlijk om het weghouden van ongevaccineerden op locaties die wellicht extra risico tot besmetting met zich mee brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
2G werkt niet tegen besmettingen nee, het zal dan alleen een "stimulans" zijn om een prik te halen.![]()
Tot Omikron misschien wel, maar dat argument kan denk ik wel de prullenbak in.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:53 schreef Rollo het volgende:
[..]
En het gaat natuurlijk om het weghouden van ongevaccineerden op locaties die wellicht extra risico tot besmetting met zich mee brengen![]()
Ik kom weinig in het centrum, terwijl ik er 5min lopen vanaf woon maar ik ben het geheel met je eens. Het geld klotst tegen de plinten omhoog, dus geef mensen de mogelijkheid om te spenderen aub!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:51 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik lijk wel blij met een dooie mus, maar dit zou voor mijpersoonlijk een enorme verlichting zijn. Niet omdat ik als een dolle wil winkelen, maar omdat het leven met zich meebrengt. Die dooie sfeer op straat vind ik zo deprimerend.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Of in het overdekte winkelcentrum lekker een kwartier in elkaars nek hijgen in de rijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
En die zielige rijen voor de winkel in die waterige kou ook.![]()
Terwijl je, als je gewoon vrij kon winkelen, je korter in het winkelcentrum was
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Je zou kunnen kijken of het scheelt als je ophoudt de artikelen te stelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
in winkels voel ik me altijd op de vingers gekeken![]()
is toch niet zo moeilijk? Als er geen ongevaccineerden zijn kan je ze ook niet aanstekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat niet niet een keer gebeurd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er vorig jaar een keer ergens 'opeens' op de ochtend van een persco er een bak gezette prikken extra bij de vaccinatiecijfers kwam.zie email 27 oktober![]()
Ik ben vooral ook benieuwd naar dat mondkapjesbeleid, ten eerste is het niet te zien wat voor soort medisch kapje het is en ten tweede is er bijna niet aan die betere maskers te komen
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je zou kunnnen kijken of het scheelt als je ophoudt de artikelen te stelen?![]()
![]()
Careful what you wish for. Het zou ineens een argument kunnen worden in de persco.quote:Where law ends, tyrrany begins.![]()
Ik heb vandaag een pakje medische mondkapjes (type IIR ) gekocht omdat ik ze bij de supermarkt zag liggen en heel nieuwsgierig was naar het verschil met de niet-medische blauwe vodjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral ook benieuwd naar dat mondkapjesbeleid, ten eerste is het niet te zien wat voor soort medisch kapje het is en ten tweede is er bijna niet aan die betere maskers te komen
Nou, knappe BOA die het verschil gaat zien hoor.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Je zou morgen een kappers afspraak hebben met een happy end.
Mooi begin van het einde van de Lockdown.![]()
Een eruptie van blijdschap.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:59 schreef KingRadler het volgende:
Je zou morgen een kappers afspraak hebben met een happy end.
Mooi begin van het einde van de Lockdown.![]()
Treurig inderdaad. Ik werd daarnet in de appie zowat overvallen door een hysterische lachbui om de absurditeit van iedereen met zon sneu lapje voor hun snufferd. Het is toch goddomme echt geen porem ook. Freaky ouwe horrorfilm ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
En die zielige rijen voor de winkel in die waterige kou ook.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Kijk ik net op de telegraaf, zie je een artikel over dat de horeca in Valkenburg opstandig is en open. Zie je een foto met alleen maar 60+ op het terras, daar moet je dan solidair mee zijn...![]()
Ik blijf sowieso de normale dragen gewoon, 't is goed met ze. Hoop begrip en solidariteit getoond de afgelopen twee jaar, maar ik ga niet mee in de mondkap gekte. En ja, ik ben een rebelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een pakje medische mondkapjes (type IIR ) gekocht omdat ik ze bij de supermarkt zag liggen en heel nieuwsgierig was naar het verschil met de niet-medische blauwe vodjes.
Nou, knappe BOA die het verschil gaat zien hoor.![]()
![]()
Dan komt het er toch weer niet door. Of zijn de kaarten nu anders geschud?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar de horeca is nu nog niet open toch, ik meen dat ze er maandag over zouden debatteren![]()
Werkloos gespuisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kijk ik net op de telegraaf, zie je een artikel over dat de horeca in Valkenburg opstandig is en open. Zie je een foto met alleen maar 60+ op het terras, daar moet je dan solidair mee zijn...“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ach, ik zou er zelf ook gaan zitten als het dichterbij huis was geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kijk ik net op de telegraaf, zie je een artikel over dat de horeca in Valkenburg opstandig is en open. Zie je een foto met alleen maar 60+ op het terras, daar moet je dan solidair mee zijn...Kan het ze niet kwalijk nemen.
![]()
Dit ja. Mijn rebelse kant komt ook boven. Nou als dit het ergste isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso de normale dragen gewoon, 't is goed met ze. Hoop begrip en solidariteit getoond de afgelopen twee jaar, maar ik ga niet mee in de mondkap gekte. En ja, ik ben een rebel![]()
![]()
Niet geheel ongeplandquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Careful what you wish for. Het zou ineens een argument kunnen worden in de persco.![]()
Ja de rest moet gewoon werken of naar school/leren natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kijk ik net op de telegraaf, zie je een artikel over dat de horeca in Valkenburg opstandig is en open. Zie je een foto met alleen maar 60+ op het terras, daar moet je dan solidair mee zijn...Tap tap tap![]()
moest er nu nog een storing worden ingehaald? @_serial_Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
DIe mogen vanaf morgen weer met de benen openquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:00 schreef Caland het volgende:
Al iets bekend over DE HOEREN trouwens???Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind het in sommige gevallen echt een verbetering.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:00 schreef josja het volgende:
[..]
Treurig inderdaad. Ik werd daarnet in de appie zowat overvallen door een hysterische lachbui om de absurditeit van iedereen met zon sneu lapje voor hun snufferd. Het is toch goddomme echt geen porem ook. Freaky ouwe horrorfilm ofzo.![]()
Nou, kom maar op met die cijfers.![]()
![]()
Die ondernemer die dweept met "het kan toch ook met 2G of 2G+"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kijk ik net op de telegraaf, zie je een artikel over dat de horeca in Valkenburg opstandig is en open. Zie je een foto met alleen maar 60+ op het terras, daar moet je dan solidair mee zijn...
Dan snap je er dus geen klote van.![]()
Slaan sowieso nergens op.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mondkapjes slaan straks ook nergens meer op met Omikron-snotneuzen en iedereen en z'n oma die geboosterd is.![]()
Wel op afspraakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
DIe mogen vanaf morgen weer met de benen open![]()
2G+ is echt een grote nachtmerrie van me. Ik hoop echt van harte dat dat er nooit doorheen komt op grote schaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die ondernemer die dweept met "het kan toch ook met 2G of 2G+"
Dan snap je er dus geen klote van.![]()
Ik draag het liefst de stoffen, ik krijg heel snel uitslag van die blauwe mondkapjesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso de normale dragen gewoon, 't is goed met ze. Hoop begrip en solidariteit getoond de afgelopen twee jaar, maar ik ga niet mee in de mondkap gekte. En ja, ik ben een rebel
geplande geilheid, altijd een goed planquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef zalkc het volgende:
moest er nu nog een storing worden ingehaald? @:_serial_![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
DIe mogen vanaf morgen weer met de benen open
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja, zelfs die worden eenmaal geboosterd nauwelijks meer ziek, dus geef ze eens ongelijk....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kijk ik net op de telegraaf, zie je een artikel over dat de horeca in Valkenburg opstandig is en open. Zie je een foto met alleen maar 60+ op het terras, daar moet je dan solidair mee zijn...You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Maar je gevaccineerde medemens wordt wel gewoon aangestoken. Die op zijn beurt de ongevaccineerden (thuis, op het werk of in de winkel) aan steekt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch niet zo moeilijk? Als er geen ongevaccineerden zijn kan je ze ook niet aansteken
Dus waarom een hele groep uitsluiten van een deel van het maatschappelijk leven?
Die worden toch allemaal wel besmet en met de besmettelijkheid van Omicron ga je die golf echt niet veel verder uitsmeren door ongevaccineerden niet meer toe te laten op tal van plekken.
Het is gewoon kolder en complete waanzin om te denken dat 2G ook maar iets doet qua aantallen besmettingen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Verklaring van je huisarts vragen die je kan laten zien als je betrapt wordt met een stoffen kapjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik draag het liefst de stoffen, ik krijg heel snel uitslag van die blauwe mondkapjes![]()
![]()
De UK had ook wat voorspellingen medio december.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef belanov het volgende:
[ afbeelding ]
(21-12-2021)
![]()
[ afbeelding ]
(07-01-2022)
morgen de 15e, dus de komende dag wordt cruciaal
The scale of the threat posed by the Omicron variant was laid bare by government scientists last night as they warned that there are now hundreds of thousands of infections every day. That daily number could reach between 600,000 and 2 million by the end of the month if new restrictions are not brought in immediately.
The government’s SPI-M-O group of scientists, which reports to the Scientific Advisory Group for Emergencies (Sage), also warned that, based on their modelling, hospitalisations could peak between 3,000 and 10,000 a day and deaths at between 600 and 6,000 a day.
https://www.theguardian.c(...)hs-restrictions-sage![]()
WINKELS OPEN ZONDER AFSPRAAK PUSHMELDING GENOTYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja maar geen hele grote denk ik, zat niet echt een hele grote dip in de aantallen.quote:wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Breaking news NOS: winkelen zonder afspraak tot 17.00 uur
Nu de horeca en cultuur nog jongens, Ernst je kunt het!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gelukkig, dat sloeg ook echt nergens meer op.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:07 schreef nattermann het volgende:
PUSHGENOT
winkels toch open zonder afspraak tot 17hwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Kijk eens aan, Ernst wil dat ik nu mijn wijn al opentrekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:07 schreef Arizona het volgende:
WINKELS OPEN ZONDER AFSPRAAK PUSHMELDING GENOT![]()
![]()
![]()
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
PUSHMELDING 2: Horeca dicht tot 28 februari“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die zag ik niet aankomen, ik dacht dat ze vast zouden houden aan op afspraak. Al zal dit wel als wisselgeld gebracht worden om de horeca en cultuur sectoren nog even een paar weekjes gesloten te houden.quote:![]()
Die krijgen de welbekende 2 weken gok ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef Caland het volgende:
Godver, ik had nog de stille hoop op de horeca.
Of er moet iets met 2G uit de hoed komen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
+7000quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef zalkc het volgende:
moest er nu nog een storing worden ingehaald? @:_serial_![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
PUSHMELDING 2: Horeca dicht tot 28 februari![]()
![]()
Blijft toch een apart virus, dat na 17.00 genadeloos kan toeslaan (maar daarvoor niet).That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
... 2025 toch op z'n minst neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
PUSHMELDING 2: Horeca dicht tot 28 februari![]()
![]()
Zouden we vandaag dan eindelijk de 40-45K krijgen ?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat moeten we afwachten, kabinet is niet meer demissionair dus kans dat er wat meer medewerking is van 1 partij, plus dat nagenoeg alle EU landen het invoeren of al ingevoerd hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan komt het er toch weer niet door. Of zijn de kaarten nu anders geschud?
Blijkbaar hebben ze nog steeds grote moeite met mensen binnen dicht op elkaar, dan kom je toch wel weer bij 2G uit zodat er geen ongevaccineerden besmet raken.![]()
Denk het ook. In maart horeca open😎quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen, ik dacht dat ze vast zouden houden aan op afspraak. Al zal dit wel als wisselgeld gebracht worden om de horeca en cultuur sectoren nog even een paar weekjes gesloten te houden.![]()
Nou, top. Zijn ze toch bij zinnen gekomen.quote:
En nu doorpakken, om het op zijn VVD's uit te drukken.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
En ten derde is het dragen van een mondkapje sowieso vrijblijvend eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral ook benieuwd naar dat mondkapjesbeleid, ten eerste is het niet te zien wat voor soort medisch kapje het is en ten tweede is er bijna niet aan die betere maskers te komen![]()
Ditquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:10 schreef Noppie2000 het volgende:
Goed voor de winkels, dat horeca / culturele sector dichtblijven natuurlijk beschamend.![]()
Ik heb ernstig het vermoeden dat Ernst de ernst van de situatie in ziet
Slimme strategie van het kabinet.
Eerst met name de OMT adviezen uit laten lekken en dan de maatregelen zo aanpassen dat het lijkt alsof het kabinet de regie op een positieve manier overneemt en zelfs meer versoepelingen durft door te voeren.![]()
Stop met juichen om kruimels! Horeca moet ook open kunnen!!Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik neem het ze ook zeker niet kwalijk hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ach, ik zou er zelf ook gaan zitten als het dichterbij huis was geweestKan het ze niet kwalijk nemen.
Komt door 2 jaar ergernis, je mag niks want anders besmet je oma. Als oma dan zelf iets kan doen om besmetting te voorkomen dan doet ze het niet. En vervolgens rij je over de snelweg onder een "samen tegen corona" bord door.
De eenrichtingssolidariteit zeg maar.![]()
Dit is trouwens de reden dat het elke keer "lekt". Even polsen wat de reactie is en zo nodig aanpassingen doen.![]()
Wut, zo lang nog?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
PUSHMELDING 2: Horeca dicht tot 28 februari
Edit: ah, gelukkig.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, top. Zijn ze toch bij zinnen gekomen.
En nu doorpakken, om het op zijn VVD's uit te drukken.
Echt VVD idd![]()
Zou wel sneaky zijn als ze nooit van plan waren om de winkels op afspraak te openen, maar altijd al van plan waren om de winkels ''gewoon'' te openen. Wetende dat mensen zouden gaan zeiken om ze dan tegemoet te kunnen komen zodat ze niet of minder zouden gaan zeuren om horeca en cultuur.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:11 schreef -0- het volgende:
Slimme strategie van het kabinet.
Eerst met name de OMT adviezen uit laten lekken en dan de maatregelen zo aanpassen dat het lijkt alsof het kabinet de regie op een positieve manier overneemt en zelfs meer versoepelingen durft door te voeren.![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, top. Zijn ze toch bij zinnen gekomen.
En nu doorpakken, om het op zijn VVD's uit te drukken.
Positieve hieraan is dat de almacht van de witte jassen en het Catshuis duidelijk gebroken is.zie email 27 oktober![]()
Dat doen we hier niet, in quarantaine met hem!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jor_Dii maakt een misplaatste grap![]()
Om ze te overhalen om zich te laten vaccineren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar je gevaccineerde medemens wordt wel gewoon aangestoken. Die op zijn beurt de ongevaccineerden (thuis, op het werk of in de winkel) aan steekt.
Dus waarom een hele groep uitsluiten van een deel van het maatschappelijk leven?
Die worden toch allemaal wel besmet en met de besmettelijkheid van Omicron ga je die golf echt niet veel verder uitsmeren door ongevaccineerden niet meer toe te laten op tal van plekken.
Het is gewoon kolder en complete waanzin om te denken dat 2G ook maar iets doet qua aantallen besmettingen.![]()
Update van 14 januari:
- 35.452 nieuw gemelde positieve testen
- 108 nieuwe ziekenhuisopnames
- 12 nieuwe IC-opnames
- 15 nieuwe overlijdens“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Oh aan dit soort dingen wordt constant gedachtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zou wel sneaky zijn als ze nooit van plan waren om de winkels op afspraak te openen, maar altijd al van plan waren om de winkels ''gewoon'' te openen. Wetende dat mensen zouden gaan zeiken om ze dan tegemoet te kunnen komen zodat ze niet of minder zouden gaan zeuren om horeca en cultuur.
Nou wat zei ik over de missende meldingen
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Shit. Geen 40.000.
En:
15 doden.![]()
![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Nu nog duidelijkheid over horeca en cultuur. En dan niet aan komen zetten met vage termen als ''mits het goed blijft gaan'' wat nogal subjectief gelezen kan worden. Of ''we kijken over drie weken wel keertje verder''. Nee, versoepel ook de horeca en cultuur gewoon binnen een week als de cijfers stabiel of dalende blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Positieve hieraan is dat de almacht van de witte jassen en het Catshuis duidelijk gebroken is.![]()
Laatste update: 14-01-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 35521
Gemeentes met +5 besmettingen:
2741 Amsterdam
1995 Rotterdam
1338 's-Gravenhage
1076 Utrecht
691 Breda
628 Almere
573 Tilburg
456 Eindhoven
418 Haarlem
398 Zaanstad
398 Haarlemmermeer
377 Arnhem
375 's-Hertogenbosch
351 Nijmegen
347 Amersfoort
309 Leiden
276 Delft
261 Groningen
244 Zoetermeer
243 Leeuwarden
238 Alphen aan den Rijn
228 Enschede
224 Apeldoorn
224 Zwolle
224 MaastrichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
2 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Gefeliciteerd met het nieuwe record
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
het is niet zwart wit zoals jij het graag hebt, vaccins werken, 2G werkt ook, we gaan allemaal dood maar we springen toch ook niet met z'n allen voor de trein?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar je gevaccineerde medemens wordt wel gewoon aangestoken. Die op zijn beurt de ongevaccineerden (thuis, op het werk of in de winkel) aan steekt.
Het is gewoon kolder en complete waanzin om te denken dat 2G ook maar iets doet qua aantallen besmettingen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: