quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
DIe mogen vanaf morgen weer met de benen open
Tja, zelfs die worden eenmaal geboosterd nauwelijks meer ziek, dus geef ze eens ongelijk....quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kijk ik net op de telegraaf, zie je een artikel over dat de horeca in Valkenburg opstandig is en open. Zie je een foto met alleen maar 60+ op het terras, daar moet je dan solidair mee zijn...
Maar je gevaccineerde medemens wordt wel gewoon aangestoken. Die op zijn beurt de ongevaccineerden (thuis, op het werk of in de winkel) aan steekt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch niet zo moeilijk? Als er geen ongevaccineerden zijn kan je ze ook niet aansteken
Verklaring van je huisarts vragen die je kan laten zien als je betrapt wordt met een stoffen kapjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik draag het liefst de stoffen, ik krijg heel snel uitslag van die blauwe mondkapjes
De UK had ook wat voorspellingen medio december.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:14 schreef belanov het volgende:
[ afbeelding ]
(21-12-2021)
![]()
[ afbeelding ]
(07-01-2022)
morgen de 15e, dus de komende dag wordt cruciaal
Ja maar geen hele grote denk ik, zat niet echt een hele grote dip in de aantallen.quote:
Gelukkig, dat sloeg ook echt nergens meer op.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:07 schreef nattermann het volgende:
PUSHGENOT
winkels toch open zonder afspraak tot 17h
Kijk eens aan, Ernst wil dat ik nu mijn wijn al opentrekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:07 schreef Arizona het volgende:
WINKELS OPEN ZONDER AFSPRAAK PUSHMELDING GENOT
Die zag ik niet aankomen, ik dacht dat ze vast zouden houden aan op afspraak. Al zal dit wel als wisselgeld gebracht worden om de horeca en cultuur sectoren nog even een paar weekjes gesloten te houden.quote:
Die krijgen de welbekende 2 weken gok ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef Caland het volgende:
Godver, ik had nog de stille hoop op de horeca.
+7000quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef zalkc het volgende:
moest er nu nog een storing worden ingehaald? @:_serial_
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
PUSHMELDING 2: Horeca dicht tot 28 februari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |