Ik hoop het niet, want ik heb business seats voor PSV - Ajaxquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Doe maar na Utrecht - Ajax en PSV - Ajax
komt goedquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer in het donker rondlopen door het sprookjesbos zonder achterlijke schermen, maar met leuke lampjes en mooie muziek.
Ik heb het te weinig gewaardeerd 2 jaar geleden toen ik nog een abonnement had
Van mij mag het, maar dat kwam toch niet door de Tweede Kamer?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal een voorwaarde zijn verwacht ik
wordt de sofa thuisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb business seats voor PSV - Ajax
2G is nu een enorme bak mosterd na de maaltijd... ik zou, mochten de ziekenhuiscijfers weer gaan stijgen, alleen een vaccinatieplicht voor 50+ nog van toegevoegde waarde vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet toch, ze zijn te lui om het actueel bij te werken, fuck die gggg'squote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Men wil per se 2G en 3G invoeren.
Staat ook nog altijd gewoon op de site van de rijksoverheid over nog te nemen maatregelen:
https://www.rijksoverheid(...)kondigde-maatregelen
maar de horeca is nu nog niet open toch, ik meen dat ze er maandag over zouden debatterenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar dat kwam toch niet door de Tweede Kamer?
wordt tijd dat je een draadje krijgt, afgelopen met dat wireless gedoequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik hoop wel dat als de horeca open gaat dat daar 2G wordt geimplementeerd.
wordt een slagveld maandagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar de horeca is nu nog niet open toch, ik meen dat ze er maandag over zouden debatteren
ik ben er ook niet voor maar het gaat echt niet verdwijnen, ik neem aan dat we volgende week meer weten over de kans van slagen in de 2e kamerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
2G is nu een enorme bak mosterd na de maaltijd... ik zou, mochten de ziekenhuiscijfers weer gaan stijgen, alleen een vaccinatieplicht voor 50+ nog van toegevoegde waarde vinden.
Maar daar is het nu ook te laat voor om te regelen. Ze zouden er alleen wel verstandig aan doen om dit voor het najaar geregeld te hebben, zodat het ingezet kan worden mocht er aanleiding voor zijn.
Nieuw kabinet he. Het zou mij ook niets verbazen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.
kijk, vooruitzien is regeren, gisteren geboekt voor dinsdag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vast kappertje ingepland voor morgenochtend.
De Kruidvat is bomvol.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:47 schreef BasEnAad het volgende:
Dat winkelen op afspraak slaat echt helemaal nergens op. Hou gewoon een bepaald aantal bezoekers per m2 aan en houd afstand.
Rutte die zegt, als jullie het willen, dan gebeurt het!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nieuw kabinet he. Het zou mij ook niets verbazen.
Zelfs de m2 regel slaat natuurlijk nergens meer op met mondkapjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:47 schreef BasEnAad het volgende:
Dat winkelen op afspraak slaat echt helemaal nergens op. Hou gewoon een bepaald aantal bezoekers per m2 aan en houd afstand.
Ook dat, zeker gezien de supermarkten en drogisterijen de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zelfs de m2 regel slaat natuurlijk nergens meer op met mondkapjes.
Mondkapjes slaan straks ook nergens meer op met Omikron-snotneuzen en iedereen en z'n oma die geboosterd is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waarom zou dat een goed iets zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja dat zijn details als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
O ja dat zeker, ik zou 2G nu onzin vinden. Maar de politiek... zou mij niks verbazen als ze het aan de opening van de horeca koppelen..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er ook niet voor maar het gaat echt niet verdwijnen, ik neem aan dat we volgende week meer weten over de kans van slagen in de 2e kamer
quote:- 34.872 nieuw gemelde positieve testen
- 115 nieuwe ziekenhuisopnames
- 16 nieuwe IC-opnames
- 24 nieuwe overlijdens
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
En zo is het ook. De ministerraad besluit in Nederland.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rutte die zegt, als jullie het willen, dan gebeurt het!
Knippen en wippen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vooral: ''zonder 2G zou het nog veel kutter gaan!''.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou dat een goed iets zijn.
Is er IEMAND die mij een bron kan laten zien met gedegen onderbouwing dat 2G werkt?
2G werkt niet tegen besmettingen nee, het zal dan alleen een "stimulans" zijn om een prik te halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Is er IEMAND die mij een bron kan laten zien met gedegen onderbouwing dat 2G werkt?
Ik lijk wel blij met een dooie mus, maar dit zou voor mijpersoonlijk een enorme verlichting zijn. Niet omdat ik als een dolle wil winkelen, maar omdat het leven met zich meebrengt. Die dooie sfeer op straat vind ik zo deprimerend.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.
En die zielige rijen voor de winkel in die waterige kou ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:51 schreef SilverEyes het volgende:
Die dooie sfeer op straat vind ik zo deprimerend.
Vandaag gaan we wel over de 40.000quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Situatie vorige week vrijdag 7 januari:
[..]
Ik wacht zelf vooral op open horeca; al is het alleen maar tot 17.00. Zelfde met bioscopen. Egoistisch gezien maak ik daar het meeste gebruik van. Maar wel eens dat open winkels leuker zijn voor het straatbeeld. Ik kom er zelf amper overigens; voorstander van online shoppen, in winkels voel ik me altijd op de vingers gekekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:51 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik lijk wel blij met een dooie mus, maar dit zou voor mijpersoonlijk een enorme verlichting zijn. Niet omdat ik als een dolle wil winkelen, maar omdat het leven met zich meebrengt. Die dooie sfeer op straat vind ik zo deprimerend.
Precies. Dus met winkelen op afspraak ga ik alsnog de stad niet in.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
En die zielige rijen voor de winkel in die waterige kou ook.
Ik weet nog wel dat er vorig jaar een keer ergens 'opeens' op de ochtend van een persco er een bak gezette prikken extra bij de vaccinatiecijfers kwam.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vandaag gaan wel over de 40.000
Goochelen met cijfertjes op dag van de persconferentie, zoals bij alle vorige persconferenties.
Zou wel fantastisch zijn... die scholen moeten langzamerhand toch invloed krijgen op de cijfers?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vandaag gaan wel over de 40.000
Goochelen met cijfertjes op dag van de persconferentie, zoals bij alle vorige persconferenties.
En het gaat natuurlijk om het weghouden van ongevaccineerden op locaties die wellicht extra risico tot besmetting met zich mee brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
2G werkt niet tegen besmettingen nee, het zal dan alleen een "stimulans" zijn om een prik te halen.
Tot Omikron misschien wel, maar dat argument kan denk ik wel de prullenbak in.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:53 schreef Rollo het volgende:
[..]
En het gaat natuurlijk om het weghouden van ongevaccineerden op locaties die wellicht extra risico tot besmetting met zich mee brengen
Ik kom weinig in het centrum, terwijl ik er 5min lopen vanaf woon maar ik ben het geheel met je eens. Het geld klotst tegen de plinten omhoog, dus geef mensen de mogelijkheid om te spenderen aub!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:51 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik lijk wel blij met een dooie mus, maar dit zou voor mijpersoonlijk een enorme verlichting zijn. Niet omdat ik als een dolle wil winkelen, maar omdat het leven met zich meebrengt. Die dooie sfeer op straat vind ik zo deprimerend.
Of in het overdekte winkelcentrum lekker een kwartier in elkaars nek hijgen in de rijquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
En die zielige rijen voor de winkel in die waterige kou ook.
Je zou kunnen kijken of het scheelt als je ophoudt de artikelen te stelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
in winkels voel ik me altijd op de vingers gekeken
is toch niet zo moeilijk? Als er geen ongevaccineerden zijn kan je ze ook niet aanstekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat niet niet een keer gebeurd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er vorig jaar een keer ergens 'opeens' op de ochtend van een persco er een bak gezette prikken extra bij de vaccinatiecijfers kwam.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je zou kunnnen kijken of het scheelt als je ophoudt de artikelen te stelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |