Precies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, wij zijn hier de weirdo's in deze hoor.De meeste mensen gaan gewoon door met hun leven en zien het allemaal wel bij de persconferenties. Die zitten niet al 2 jaar online op fora elke tweet en elk artikel uit te pluizen.
Denk ook dat dat nog gaat gebeuren ja. Maar is toch nog steeds onverkoopbaar voor die sector. En musea bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.
Pathé met relax seatsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bios is toch kut sinds Pathé de Cinemecgoden hebben overgenomen.
Dat worden nog 2 cruciale weken voor de horeca.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk ook dat dat nog gaat gebeuren ja. Maar is toch nog steeds onverkoopbaar voor die sector. En musea bijvoorbeeld.
Dat dan weer wel ja. Aan de andere kant, die horeca kunnen ze toch ook voor plannen dat deze volgend weekend weer open mag? Dan hebben we inmiddels 2 weken 30K besmettingen gehad, dan kun je er toch wel iets van zeggen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.
Lekker met zijn allen binnen winkelen, maar we mogen niet in de buitenlucht naar de efteling gvdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sinbad komt dit jaar naar jou toe!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen binnen winkelen, maar we mogen niet in de buitenlucht naar de efteling gvd![]()
Ik wil naar Sindbad
Als het dan bij die twee weken blijft, dan heb je in elk geval iets om naar toe te leven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan ook benadrukken, geef perspectief aub.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het dan bij die twee weken blijft, dan heb je in elk geval iets om naar toe te leven.
Perspectief is ook wel een beetje en dooddoener. Al die pseudo-experts zijn net weermannen. Kan vriezen, kan dooien. Ze weten het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan ook benadrukken, geef perspectief aub.
Ik wil gewoon weer in het donker rondlopen door het sprookjesbos zonder achterlijke schermen, maar met leuke lampjes en mooie muziek.quote:
Ik moet het nog zien. Men wil per se 2G en 3G invoeren.quote:
Zo voelt het wel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik hoop wel dat als de horeca open gaat dat daar 2G wordt geimplementeerd.
Waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
Don't feed the trollquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
No worries, ik zat wat te stangen
zal een voorwaarde zijn verwacht ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |