Ik hoop het niet, want ik heb business seats voor PSV - Ajaxquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Doe maar na Utrecht - Ajax en PSV - Ajax
komt goedquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer in het donker rondlopen door het sprookjesbos zonder achterlijke schermen, maar met leuke lampjes en mooie muziek.
Ik heb het te weinig gewaardeerd 2 jaar geleden toen ik nog een abonnement had
Van mij mag het, maar dat kwam toch niet door de Tweede Kamer?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal een voorwaarde zijn verwacht ik
wordt de sofa thuisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik heb business seats voor PSV - Ajax
2G is nu een enorme bak mosterd na de maaltijd... ik zou, mochten de ziekenhuiscijfers weer gaan stijgen, alleen een vaccinatieplicht voor 50+ nog van toegevoegde waarde vinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet toch, ze zijn te lui om het actueel bij te werken, fuck die gggg'squote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Men wil per se 2G en 3G invoeren.
Staat ook nog altijd gewoon op de site van de rijksoverheid over nog te nemen maatregelen:
https://www.rijksoverheid(...)kondigde-maatregelen
maar de horeca is nu nog niet open toch, ik meen dat ze er maandag over zouden debatterenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar dat kwam toch niet door de Tweede Kamer?
wordt tijd dat je een draadje krijgt, afgelopen met dat wireless gedoequote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik hoop wel dat als de horeca open gaat dat daar 2G wordt geimplementeerd.
wordt een slagveld maandagquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar de horeca is nu nog niet open toch, ik meen dat ze er maandag over zouden debatteren
ik ben er ook niet voor maar het gaat echt niet verdwijnen, ik neem aan dat we volgende week meer weten over de kans van slagen in de 2e kamerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
2G is nu een enorme bak mosterd na de maaltijd... ik zou, mochten de ziekenhuiscijfers weer gaan stijgen, alleen een vaccinatieplicht voor 50+ nog van toegevoegde waarde vinden.
Maar daar is het nu ook te laat voor om te regelen. Ze zouden er alleen wel verstandig aan doen om dit voor het najaar geregeld te hebben, zodat het ingezet kan worden mocht er aanleiding voor zijn.
Nieuw kabinet he. Het zou mij ook niets verbazen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren, gewoon 'normaal' winkelen. Wisselgeld voor de horeca die dan nog 2 weken moet wachten.
kijk, vooruitzien is regeren, gisteren geboekt voor dinsdag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vast kappertje ingepland voor morgenochtend.
De Kruidvat is bomvol.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:47 schreef BasEnAad het volgende:
Dat winkelen op afspraak slaat echt helemaal nergens op. Hou gewoon een bepaald aantal bezoekers per m2 aan en houd afstand.
Rutte die zegt, als jullie het willen, dan gebeurt het!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nieuw kabinet he. Het zou mij ook niets verbazen.
Zelfs de m2 regel slaat natuurlijk nergens meer op met mondkapjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:47 schreef BasEnAad het volgende:
Dat winkelen op afspraak slaat echt helemaal nergens op. Hou gewoon een bepaald aantal bezoekers per m2 aan en houd afstand.
Ook dat, zeker gezien de supermarkten en drogisterijen de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zelfs de m2 regel slaat natuurlijk nergens meer op met mondkapjes.
Mondkapjes slaan straks ook nergens meer op met Omikron-snotneuzen en iedereen en z'n oma die geboosterd is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waarom zou dat een goed iets zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja dat zijn details als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
O ja dat zeker, ik zou 2G nu onzin vinden. Maar de politiek... zou mij niks verbazen als ze het aan de opening van de horeca koppelen..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er ook niet voor maar het gaat echt niet verdwijnen, ik neem aan dat we volgende week meer weten over de kans van slagen in de 2e kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |