Ik heb vandaag een pakje medische mondkapjes (type IIR ) gekocht omdat ik ze bij de supermarkt zag liggen en heel nieuwsgierig was naar het verschil met de niet-medische blauwe vodjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vooral ook benieuwd naar dat mondkapjesbeleid, ten eerste is het niet te zien wat voor soort medisch kapje het is en ten tweede is er bijna niet aan die betere maskers te komen
Een eruptie van blijdschap.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:59 schreef KingRadler het volgende:
Je zou morgen een kappers afspraak hebben met een happy end.
Mooi begin van het einde van de Lockdown.
Treurig inderdaad. Ik werd daarnet in de appie zowat overvallen door een hysterische lachbui om de absurditeit van iedereen met zon sneu lapje voor hun snufferd. Het is toch goddomme echt geen porem ook. Freaky ouwe horrorfilm ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
En die zielige rijen voor de winkel in die waterige kou ook.
Ik blijf sowieso de normale dragen gewoon, 't is goed met ze. Hoop begrip en solidariteit getoond de afgelopen twee jaar, maar ik ga niet mee in de mondkap gekte. En ja, ik ben een rebelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een pakje medische mondkapjes (type IIR ) gekocht omdat ik ze bij de supermarkt zag liggen en heel nieuwsgierig was naar het verschil met de niet-medische blauwe vodjes.
Nou, knappe BOA die het verschil gaat zien hoor.
Dan komt het er toch weer niet door. Of zijn de kaarten nu anders geschud?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar de horeca is nu nog niet open toch, ik meen dat ze er maandag over zouden debatteren
Werkloos gespuisquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kijk ik net op de telegraaf, zie je een artikel over dat de horeca in Valkenburg opstandig is en open. Zie je een foto met alleen maar 60+ op het terras, daar moet je dan solidair mee zijn...
Ach, ik zou er zelf ook gaan zitten als het dichterbij huis was geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kijk ik net op de telegraaf, zie je een artikel over dat de horeca in Valkenburg opstandig is en open. Zie je een foto met alleen maar 60+ op het terras, daar moet je dan solidair mee zijn...
Dit ja. Mijn rebelse kant komt ook boven. Nou als dit het ergste isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso de normale dragen gewoon, 't is goed met ze. Hoop begrip en solidariteit getoond de afgelopen twee jaar, maar ik ga niet mee in de mondkap gekte. En ja, ik ben een rebel
Niet geheel ongeplandquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Careful what you wish for. Het zou ineens een argument kunnen worden in de persco.
Ja de rest moet gewoon werken of naar school/leren natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
DIe mogen vanaf morgen weer met de benen openquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:00 schreef Caland het volgende:
Al iets bekend over DE HOEREN trouwens???
Ik vind het in sommige gevallen echt een verbetering.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:00 schreef josja het volgende:
[..]
Treurig inderdaad. Ik werd daarnet in de appie zowat overvallen door een hysterische lachbui om de absurditeit van iedereen met zon sneu lapje voor hun snufferd. Het is toch goddomme echt geen porem ook. Freaky ouwe horrorfilm ofzo.
Die ondernemer die dweept met "het kan toch ook met 2G of 2G+"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
Slaan sowieso nergens op.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mondkapjes slaan straks ook nergens meer op met Omikron-snotneuzen en iedereen en z'n oma die geboosterd is.
Wel op afspraakquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
DIe mogen vanaf morgen weer met de benen open
2G+ is echt een grote nachtmerrie van me. Ik hoop echt van harte dat dat er nooit doorheen komt op grote schaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die ondernemer die dweept met "het kan toch ook met 2G of 2G+"
Dan snap je er dus geen klote van.
Ik draag het liefst de stoffen, ik krijg heel snel uitslag van die blauwe mondkapjesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso de normale dragen gewoon, 't is goed met ze. Hoop begrip en solidariteit getoond de afgelopen twee jaar, maar ik ga niet mee in de mondkap gekte. En ja, ik ben een rebel
geplande geilheid, altijd een goed planquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:04 schreef zalkc het volgende:
moest er nu nog een storing worden ingehaald? @:_serial_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |