Daar hoopt @Wirelessmouse wel op natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag extra veel besmettingen natuurlijk op perscodag
Ja, door een 'toevallige storing' gisteren, wat vandaag wordt bijgeplust. Maar dat gaan ze er niet bij vertellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag extra veel besmettingen natuurlijk op perscodag
Heeft hij zijn wef tasje mee vol 2g papers?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij onhandige foto trouwens![]()
40-45k besmettingen vandaag?
En spelen gordeldieren ook nog een rol?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een van de theorieën is dat omikron is ontstaan in die regionen doordat een vroege covid-variant zich maandenlang kon voortplanten en muteren in iemand met een slecht werkend immuunsysteem.
Hij is net bezorgd! Mijn pannenkoekenbakmachine. Eigenlijk vanavond proberen, maar ja vrijdag frietdag. Morgen dan maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer, ik had net zin in pannenkoeken
Omdat ze ook klant is en ik haar eerst iets zakelijks had gemaild.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom mailt iemand jou om zo'n intieme afspraak te plannen?
Komt door al die dooien natuurlijk door de booster!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op coronabeeld.nl is het percentage boosters bij 18+ nu ineens gezakt van 54 naar 49 procent.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij onhandige foto trouwens![]()
40-45k besmettingen vandaag?
Ah juist okéquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat ze ook klant is en ik haar eerst iets zakelijks had gemaild.
Shit..... na bijna 2 jaar toch nog..... iets met mand...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan @:bloodymary1 is (Koopmans dus). En in haar vrije tijd bakt ze graag pannenkoeken. Met nieuwe apparatuur.
[ afbeelding ]
Ze hebben er toch 7K achter de hand gehouden om op persco dag wat extra drama toe te voegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar hoopt @:Wirelessmouse wel op natuurlijk
Niet dat ik weet.. Een andere theorie is dat omikron in muizen is ontstaan:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En spelen gordeldieren ook nog een rol?
Alleen op de achterbank.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En spelen gordeldieren ook nog een rol?
Misschien is een fok!ker uit Zuid-Afrika recent(twee-drie maanden geleden) uit zijn zolderkamer gekomenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Een andere theorie is dat omikron in muizen is ontstaan:
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2021.12.14.472632v1
Wat al die theorieën proberen te verklaren is dat omikron veel mutaties heeft en ergens vroeg is afgetakt, niet heel recent. Dus het moet zich ergens in relatieve isolatie maandenlang kunnen hebben ontwikkelen.
Prachtig grafiekje.quote:
Deze grafiek is te helder en laat geen zwabberen en schuiven onder het tapijtje toequote:
waakzamehont.gifquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
We zijn al bijna op niveau waakzaam![]()
![]()
![]()
Haha, blijkbaar geen South Park fan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Een andere theorie is dat omikron in muizen is ontstaan:
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2021.12.14.472632v1
Wat al die theorieën proberen te verklaren is dat omikron veel mutaties heeft en ergens vroeg is afgetakt, niet heel recent. Dus het moet zich ergens in relatieve isolatie maandenlang kunnen hebben ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |