Oh zo bedoel je, hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ze vermoeden toch dat die variant daar vandaan komt.
Een van de theorieën is dat omikron is ontstaan in die regionen doordat een vroege covid-variant zich maandenlang kon voortplanten en muteren in iemand met een slecht werkend immuunsysteem.quote:
Ik ben geen Koopmans, maar toch een like gegeven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben uit op een like van Koopmans als ze hier op FOK! zit
Zou wel een twist zijn. Een streng OMT lid die hier op FOK! een account heeft en mee post als een user die pro versoepelingen isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Koopmans, maar toch een like gegeven.
Jammer, ik had net zin in pannenkoekenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Koopmans, maar toch een like gegeven.
Gansch den horeca gaat open als Uw machtige arm het wilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Net zegt iemand in een mail: ben benieuwd vanavond, als de horeca weer open gaat gaan we volgende week samen een hapje eten hè!
Nou, wij zijn hier de weirdo's in deze hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Net zegt iemand in een mail: ben benieuwd vanavond, als de horeca weer open gaat gaan we volgende week samen een hapje eten hè!
Onder wat voor steen leef je dan als je dat denkt. Verstoken van elk nieuws of zo. Maar ja, ze heeft net een tweede kind.
Waarom mailt iemand jou om zo'n intieme afspraak te plannen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Onder wat voor steen leef je dan als je dat denkt. Verstoken van elk nieuws of zo. Maar ja, ze heeft net een tweede kind.
Maar wij van het FOK! OMT kunnen wel zeggen dat we Nederland door de crisis heen getild hebben met onze gewaagde en realistische aanpak.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, wij zijn hier de weirdo's in deze hoor.De meeste mensen gaan gewoon door met hun leven en zien het allemaal wel bij de persconferenties. Die zitten niet al 2 jaar online op fora elke tweet en elk artikel uit te pluizen.
Ik stel voor dat Ernst deze continue tijdens de PersCo in beeld gaat houdenquote:
Ik heb zat collega’s en leveranciers die wel mijn mailadres maar niet mn telefoonnummer hebben, dat is toch niets raars?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom mailt iemand jou om zo'n intieme afspraak te plannen?
Iedereen waarmee ik wel een hapje zou gaan eten heeft ook gewoon mijn privé nummer en spreekt me op whatsapp
De kans is 100%, als je maar genoeg inzoomt zal iedere mutatie OF dodelijker zijn OF minder dodelijk.quote:
Ook degene waar je tussen neus en lippen door mee afspreek om lekker random en casual te gaan dineren?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb zat collega’s en leveranciers die wel mijn mailadres maar niet mn telefoonnummer hebben, dat is toch niets raars?
Oke duidelijk, vanaf vanavond gaan we dus Lebensraum veroveren zodat het volk meer ruimte heeft om afstand te houden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij onhandige foto trouwens![]()
40-45k besmettingen vandaag?
Ik denk dat dat dan @bloodymary1 is (Koopmans dus). En in haar vrije tijd bakt ze graag pannenkoeken. Met nieuwe apparatuur.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou wel een twist zijn. Een streng OMT lid die hier op FOK! een account heeft en mee post als een user die pro versoepelingen is
Ik ga vandaag lekker hoog zitten, dus idd in de range 40-45K. Is wat gewaagd maar met die storing van gisteren erbij moet het net kunnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hoe zou het OMT in restaurant zitten als "afscheidsfeestje" of iets dergelijks? Ik gok dat die eigenaar in hun eten tuftquote:
Echt he, ik kreeg na de persconferentie van de avondlockdown een appje van iemand dat zn feestje de volgende dag niet door ging. Kom je uit een ei ofzowquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Uiteraard mag hun privé-restaurant wel open blijven, in ruil voor het verstoken blijven van etenstuf.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef ThierryPicking het volgende:
Nou hoe zou het OMT in restaurant zitten als "afscheidsfeestje" of iets dergelijks? Ik gok dat die eigenaar in hun eten tuft
Met je zaak én je klanten gewoon naar Belgiëquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)et-betalen~a0f3043f/
Ondernemers
Daar hoopt @Wirelessmouse wel op natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag extra veel besmettingen natuurlijk op perscodag
Ja, door een 'toevallige storing' gisteren, wat vandaag wordt bijgeplust. Maar dat gaan ze er niet bij vertellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag extra veel besmettingen natuurlijk op perscodag
Heeft hij zijn wef tasje mee vol 2g papers?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
En spelen gordeldieren ook nog een rol?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een van de theorieën is dat omikron is ontstaan in die regionen doordat een vroege covid-variant zich maandenlang kon voortplanten en muteren in iemand met een slecht werkend immuunsysteem.
Hij is net bezorgd! Mijn pannenkoekenbakmachine. Eigenlijk vanavond proberen, maar ja vrijdag frietdag. Morgen dan maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer, ik had net zin in pannenkoeken
Omdat ze ook klant is en ik haar eerst iets zakelijks had gemaild.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom mailt iemand jou om zo'n intieme afspraak te plannen?
Komt door al die dooien natuurlijk door de booster!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op coronabeeld.nl is het percentage boosters bij 18+ nu ineens gezakt van 54 naar 49 procent.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ah juist okéquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat ze ook klant is en ik haar eerst iets zakelijks had gemaild.
Shit..... na bijna 2 jaar toch nog..... iets met mand...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan @:bloodymary1 is (Koopmans dus). En in haar vrije tijd bakt ze graag pannenkoeken. Met nieuwe apparatuur.
[ afbeelding ]
Ze hebben er toch 7K achter de hand gehouden om op persco dag wat extra drama toe te voegenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar hoopt @:Wirelessmouse wel op natuurlijk
Niet dat ik weet.. Een andere theorie is dat omikron in muizen is ontstaan:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En spelen gordeldieren ook nog een rol?
Alleen op de achterbank.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En spelen gordeldieren ook nog een rol?
Misschien is een fok!ker uit Zuid-Afrika recent(twee-drie maanden geleden) uit zijn zolderkamer gekomenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Een andere theorie is dat omikron in muizen is ontstaan:
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2021.12.14.472632v1
Wat al die theorieën proberen te verklaren is dat omikron veel mutaties heeft en ergens vroeg is afgetakt, niet heel recent. Dus het moet zich ergens in relatieve isolatie maandenlang kunnen hebben ontwikkelen.
Prachtig grafiekje.quote:
Deze grafiek is te helder en laat geen zwabberen en schuiven onder het tapijtje toequote:
waakzamehont.gifquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
We zijn al bijna op niveau waakzaam![]()
![]()
![]()
Haha, blijkbaar geen South Park fan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Een andere theorie is dat omikron in muizen is ontstaan:
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2021.12.14.472632v1
Wat al die theorieën proberen te verklaren is dat omikron veel mutaties heeft en ergens vroeg is afgetakt, niet heel recent. Dus het moet zich ergens in relatieve isolatie maandenlang kunnen hebben ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |